Jump to content

BMW 320dA E90 - JOY


chitsro

Recommended Posts

Salut,

 

Ma poate ajuta cineva din Bucuresti cu un tester? mi-am instalat INpa si m-am tot jucat prin el, acum masina nu mai porneste si am eroarea 4A62. Am gasit ceva pe net ca trebuie sa resetez EWS dar nu gasesc nicaieri in INPA.

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=791718

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat :) m-au trecut toate apele, e periculos INPA :D. Cum as putea sa verific valorile la filtru de particule? am nevoie de DIS?

 

Am revenit si cu niste valori pentru injectoare, nu e rau dar tre sa-l am in vedere pe viitor.

 

http://s21.postimg.org/8n1vq7cb7/Inject1.jpg http://s21.postimg.org/lgzxjjpqr/i_NJECTOR1_JPC.jpg

 

http://s21.postimg.org/54pvttbf7/Injectors.jpg

 

@ Ii multumesc lui Service Premium pentru ajutor!

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

Injectorul de pe cilindrul 2 e la limită. În sarcină cum sunt valorile? Atunci trebuie să citești valorile, că să nu pățești ca și Kenbobo să se strice tot motorul de la un amărât de injector.

P.S. Gloria magicfoam-ul e de nota 10. L-am folosit sâmbătă și face spuma exact ca în clip-urile de pe youtube.

Edited by Rcc-67
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am dat o tura si cu cu ochii pe monitor, in sarcina scade spre 0.7-0.5 ..

 

Parca m-as baga si eu la un GF :)

 

L.E: ce este "selective rotation conformity" ? tot langa meniul care citeste valorile la injectoare? Am dat pe el si a inceput motorul parca sa tremure mai rau, dupa care am dat din nou pe valorile la injectoare si si-a revenit..

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

Astazi in drum spre munca am pornit INPA ca sa verific valorile injectoarelor :

 

Valoarea initiala la relanti cu motorul rece era undeva pe la 2, apoi incet incet a scazut, la fiecare semafor am facut prinscreen si uneori chiar si in mers ca sa vad valorile in sarcina (am buton special de prntscrn la laptop). Dupa 30 de minute de mers valoarea la relanti a scazut la 1 iar valoarea in sarcina chiar la -0.1. Cand am ajuns la munca am verificat si erorile inregistrare,mi a aparut pentru prima oara eroarea pentru toate 4 bujiile, pana acum nu am mai avut-o, ma gandesc ca poate le-am solcitat ieri prea mult la pornire la eroarea de EWS, in fine, am sters erorile si o sa urmaresc daca mai apar. Ultima vericare a erorilor am facut in urma cu 2 luni.

 

Am pus pozele in linkul de mai jos:

 

http://postimg.org/gallery/16m40x1u0/0433d831/

 

Am discutat astazi la telefon si cu mai multi mecanici/consilieri si parerile sunt impartite:

 

Contempo Brasov- unde am si verificat masina, au zis ca trebuie investigare amanuntita inainte, ei propun sa inversez injectorul si sa vad daca se muta compensarea, daca se muta injectorul este de vina, daca nu problema vine de la cilindru. Nu recomanda aditivi sau curatare.

 

MotorAG Pitesti- recomandarea lor este sa las injectorul asa cum este, valorile sunt normale, cat timp nu depaseste 4 si motorul da cu fum sa nu tremura excesiv sa-nu mi fac griji, ca motorina ei recomanda pe cea de la Rompetrol pe motiv ca ar contine un aditiv numit keropur care se impaca bine cu motorul meu.

 

Autotransilvania- La fel ca cei dela Contempo – mi au recomandat se reconditionez sau sa schimb injectorul, eventual sa incerc un swap de injectoare sa vad daca se muta compensarea.

 

Ce variante as avea pentru testare / reconditinare injectoare? Pe net am gasit o firma pe Soseaua Alexandriei si una in Buzau.(endordisel)

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

M-am mai jucat putin prin INPA in mers, am gasit cateva valori care nu se potrivesc:

 

-desired air mass si curent air mass nu-mi arata nimic

-coolant temperature arata 128 dar mie pe bord imi arata pe 88

-curent air mass/air mass

 

 

Sunt ceva probleme la motor sau e de la INPA? o sa-mi instalez si DIS ca am inteles ca este mai ok, injectorul il tot urmaresc, nu cred ca e foarte grav dar sigur trebuie sa-l rezolv in viitorul apropiat. Imi aparuse si eroare pe toate bujiile, am sters-o si mai verific in cateva zile sa vad daca mai apare. Oricum ma gandeam ca daca o sa umblu la injector si desfac galeria sa schimb si bujiile ca nu strica.

 

 

http://s2.postimg.org/9t41pswad/image.jpg http://s2.postimg.org/ajwrvkynp/image.jpg http://s2.postimg.org/lkrx0lqwl/image.png

 

http://s2.postimg.org/854wb5iet/image.jpg

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

eu la fostul e60 in 2 ani nu am verificat niciodata corectiile la injectoare sa vad cum sunt, masina mergea bine nu m-am stresat, un injector cand nu merge in paramentri cu siguranta se simte in functionaarea motorului. Daca vrei sa faci un test mai concludent verifica cata motorina dau pe retur injectoarele nu trebuie sa fie diferente mai mari de 10%.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca incepe sa intrerupa la ralanti, chestia asta e un semn de uzura al injectoarelor.

 

Daca masina merge rotund, iar injectorul nu tacane cand turezi masina, nu sunt probleme.

 

Un alt indiciu este cantitatea de motorina nearsa. Daca da mult fum negru, asta e alt semn de probleme la injectoare.

Link to comment
Share on other sites

MotorAG Pitesti [...] recomanda pe cea de la Rompetrol pe motiv ca ar contine un aditiv numit keropur care se impaca bine cu motorul meu.

Ce-mi plac afirmatiile de genul asta. Au si vreun studiu care sa recomande afirmatia lor? Se impaca bine cu motorul asta in mod deosebit, deci nu e un aditiv bun, rar contrafacut sau foarte bine proiectat, e vorba ca ceva din el se potriveste de minune cu ceva din motorul de tipul asta. Fascinant.

Link to comment
Share on other sites

Eu timp de 6 ani am bagat doar Rompetrol la Megane 1.5 dci si nu am avut niciodata probleme si injectoarele de pe Megane sunt destul de sensibile din cate am citit, poate e adevarat sau nu, omu' mi-a zis parerea lui, neoficiala binenteles.

 

PS: cred ca s-a referit la motoarele diesel bmw in general, mai zicea ca motorina de la Mol/OMV este foarte uscata si nu asigura o ungere corespunzatoare.

 

 

@Redcap- nu este neaparat grija dar imi doresc ca motorul sa functioneze cat mai bine, sa fie in parametri, sa nu zic ca nou ca as exagera, cred ca urmatoarea masina va fi una cu km mai putini sau noua, de cand am masina in fiecare luna am facut cate ceva si e destul de obositor, da ai dreptate, trebuie sa ma si bucur de ea. Oricum la km care ii are masina e bun un cablu OBD in casa :)

 

Mi-ar placea sa castig si bani dintr-o pasiune de genu asta, dar domeniul in care lucrez e cam departe de mecanica, diagnoza, etc..

 

@ServicePremium- de intrerupt nu intreupe, masina merge exact la fel ca acum un an cand am cumparat-o, doar am fost la tine de nenumarate ori, in accelerare nu are ezitari, injectoarele nu bat, fum negru imi da foarte putin dupa ce merg mult in oras si o scot pe afara si o dau pe sport, imi da un puf negru prima oara cand depasesc 3000 de turatii si dupa nimic, teava e cam neagra totusi... nu stiu DPF-ul in ce stare este . Mi-am instalat aseara DIS si o sa verific si presiunea la iesire din turbina si eventual ultima regenerare.

 

 

PPS: ieri am uitat cablul OBD conectat si se pare ca descarca bateria, aviz amatorilor :)

Edited by chitsro
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu timp de 6 ani am bagat doar Rompetrol la Megane 1.5 dci si nu am avut niciodata probleme si injectoarele de pe Megane sunt destul de sensibile din cate am citit

Stiu de problemele dci-urilor, totusi, injectoarele au fost proiectate pentru a functiona "fara probleme" cu motorina, deci asta nu este decat ceea ce era de asteptat. A spune ca motorul a mers corect, iar tu ai pus preponderent un singur brand de motorina si asta ar insemna ca motorina aia este "buna" doar din motivul asta, poate fi adevarat, dar nu e neaparat o consecinta directa a acelui brand.

 

mai zicea ca motorina de la Mol/OMV este foarte uscata si nu asigura o ungere corespunzatoare.

Alta... deci aceeasi intrebare de mai devreme. Cum a dedus el asta? A baut motorine de la mai multi si Mol/OMV i-a dat mahmureala, deci e clar mai "seaca" decat aia de la rompetrol.

 

Nu mi-o lua in nume de rau, vad ca iti pasa de masina asta si incerci sa te asiguri ca e totul in regula. Esti si prapastios, ceea ce sunt si eu, deci pot empatiza, dar parerile astea emise de cate unii care, spre exemplu, nu stiu diferenta dintre cifra octanica si cifra cetanica, sau care iti spun ca un CO de 100 explodeaza mai bine intr-un motor otto mi se par chiar hazlii. Devin, totusi, triste in momentul in care influenteaza proprietarii de masini.

 

Eu spre exemplu am pus doar motorina de la Mol in dieselul pe care l-am avut. Pe langa faptul ca era aproape de mine, mi-au placut mie culorile siglei lor. N-am avut nicio problema la injectie. Ce inseamna asta? Masina aia e mai putin pretentioasa decat megane-ul, stiu. :) In fine, am decis ca nu mai vreau de la ei si am inceput sa pun de la Petrom. M-am gandit ca tot prin compresie o aprinde si p-aia si daca e mai ieftina, n-o insemna ca are muste in ea. Cand, ce sa vezi? Nu s-a schimbat nici consum, nici sunetul motorului, cum am mai auzit si nici nu am bagat injectoarele in pamant. La fel si cand am iesit din tara cu ea, nu s-a schimbat cu nimic, decat pretul. :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.