Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Recommended Posts

On 8/29/2025 at 10:44 AM, Ciprian01 said:

Spuneti-mi si mie o masina electrica de 40.000 euro care sa duca 500 km range cu un full electric, sa aiba tehnologie la zi si sa fie frumoasa 🙂

Mazda 6e, e si frumoasa si decenta la pret, arata si bine.

Varianta de baza, autonomie 479 km, pret 44 290 Eur

https://www.mazda.ro/configurator/MAZDA 6e/5HB/

Varianta full, care arata la interior intr-un mare fel, autonomie 552 km, pret 48 590 Eur.

https://www.mazda.ro/configurator/MAZDA 6e/5HB/

Doar tractiune spate, aici poate fi o problema iarna.

Edited by goangaus
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de ce nu se vorbeste despre Hyundai Ioniq 6, care a primit facelift acum 4 luni.

Din toate review-urile pare cel mai bun pe consum, spatiu interior peste Tesla M3 si incepe de la 38k pana la 45k varianta dual motor de 325 cai.

Baza 800v, fast charging, Apple Carplay. Si au lansat si o varianta N super agresiva 😄 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Ciprian01 said:

Nu stiu de ce nu se vorbeste despre Hyundai Ioniq 6, care a primit facelift acum 4 luni.

Din toate review-urile pare cel mai bun pe consum, spatiu interior peste Tesla M3 si incepe de la 38k pana la 45k varianta dual motor de 325 cai.

Baza 800v, fast charging, Apple Carplay. Si au lansat si o varianta N super agresiva 😄 

Da, arata bine.

Dar Porsche wannabe? 

f458e11f722cc6db687d26b01cd5f7a2363664b1

Link to comment
Share on other sites

La Mazda 6e (care de fapt e un Changan rebadged) e mult mai buna bateria mica. Se incarca de peste 2x mai repede decat bateria mare. 

Mie personal Ioniq6 nu-mi place ca design, dar asta e o preferinta personala.

Link to comment
Share on other sites

Interesant ce ati pus dar cam sar de 40k daca se cauta versiuni de peste 500km autonomie 😄 

edit , hmm IONIQ 5 84kWh 2WD 229CP PREMIUM 37k eur asta se incadreaza  la fel si IONIQ 6 77kWh 2WD 229CP Premium 36k eur. So my bad 

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Eu merg doar cu 20 de grade clima. La orice masina. Si acasa stau cu clima la 20. 

Ca ziceati de consum: la 33-35 de grade afara, cu clima la 20grade la interior si fara recirculare, consumul de energie este pe la 3kW. 

La 25-30 de grade afara, scade la 2kW. 

Deci la 35 de grade afara, cate ore dureaza drumul x 3kW => consumul in kWh dat de clima 🙂 

 

Cum foarte rar mergi pana la 0% baterie, folosirea climei nu are niciun impact.

La fel cum diferenta dintre consumul la 110km/h si la 100km/h e mai mare de 3kWh, iarasi nu face mare sens sa opresti clima. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, alex230ro said:

Interesant ce ati pus dar cam sar de 40k daca se cauta versiuni de peste 500km autonomie 😄 

edit , hmm IONIQ 5 84kWh 2WD 229CP PREMIUM 37k eur asta se incadreaza  la fel si IONIQ 6 77kWh 2WD 229CP Premium 36k eur. So my bad 

Pai nu dau eu recomandari bune? 🙂

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, alex230ro said:

Hmm, eu merg asa 22.5 daca afara e pana in 30 grade, apoi daca sunt sa zicem 35 pun pe 24-25 grade nu vreau sa am prea mare diferenta temp ext vs temp interior masina, ma rog nici nu ma deranjeaza caldura .Fiecare cu ale lui, legat de testele puse mai sus oricum acolo electricele sunt in cel mai rau loc posibil pentru ele - autostrada 🙂 

Bingo... cand afara am 95+ grade Fahrneheit (35+ grade Celsius) daca eu stau in masina pe 19 ma ia dracu direct, gen cate treceri din astea de temperatura sa suporte si bietul corp? De-asta incerc sa tin temperatura mai sus ca sa nu fie trecerea chiar atat de mare de la interior la exterior. Asta nu inseamna nici ca voi transpira in masina de cald, in general cam aia imi e temperatura in masina atat vara cat si iarna cu vreo fluctuatie de +/-3 grade Fahrenheit in functie de situatie.

9 hours ago, bimmer90f30 said:

Insemna ca afara trebuie sa fie frig, sub 16 grade Celsius.. ca nu ma vad sa suport aproape 25 grade 45 minute vara.. cat fac pana cobor din masina..

Nu, inseamna ca e foarte cald si nu vreau sa fac o trecere prea brusca de temperatura de la interior la exterior.

9 hours ago, bimmer90f30 said:

in birou eu mor de frig ca AC e pus permanent pe 16 grade si nu sunt singur deloc in birou, cand ajuns sa fac ce am de facut)

Eu am 72 grade (22.2 Celsius) in birou ca am termometru pus pe birou de mine. Si asta nu inseamna ca nu mai ies afara din cand in cand sa mai dau cate o tura sa ma dezghet ca soparla la soare. Sau nimic nou sub soare sa plec acasa dupa masa fara sa dau drumul la AC initial ca sa ma mai dezghet putin ca sunt efectiv inghetat. Din pacate datul dintr-o mana cu soarecele sau din doua la tastatura nu te pune in miscare sa iti tina de cald. 🙂 

9 hours ago, bimmer90f30 said:

Tu, ajungi mai departe cu o electrica daca vara poti sa mergi cu 24,5 Celsius..

N-ai sa vezi, compensez cu acceleratia eu. 🙂 Asta daca si numai daca as conduce vreodata o electrica. Am condus un I4 M50 si un IX 50 si nu m-a dat niciunul pe spate la vremea aia, am zis ca nu e tramvaiul de mine. 😄 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, alex230ro said:

Hmm, eu merg asa 22.5 daca afara e pana in 30 grade, apoi daca sunt sa zicem 35 pun pe 24-25 grade nu vreau sa am prea mare diferenta temp ext vs temp interior masina, ma rog nici nu ma deranjeaza caldura .Fiecare cu ale lui, legat de testele puse mai sus oricum acolo electricele sunt in cel mai rau loc posibil pentru ele - autostrada 🙂 

Idem. 

Acum am ajuns acasa dupa o scurta vacanta , 39+ grade afara , in masina 24 grade , la popas nu ma lovea prea tare aerul de afara ....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.