Jump to content

X5 M50d F15 probleme motor


Recommended Posts

17 minutes ago, bimmer90f30 said:

Re-citez aici ce a spus OP-ul din simptom; clasicul fum alb din abundenta cand o ia turbina pe ulei si se duce la naiba.. sa tina toti minte si sa opresca motorul INAINTE sa fie si motorul dus la topit..

Cat ulei a mai ramas in motor dupa ce a scos fumul alb?

Sa Mai Zica Cineva ca nu Fac Lucruri Proaste daca pana si la un motor de 5 (cinci) litri pun prastii.. (stie careve ce se intanpla daca punem elastice crapate la o prastie - iti plesneste fata sau degetele, ca sa iti aduci aminte ce prostie ai facut..

Platim ca prostii marketingul in loc sa platim pentru calitatea materialor din care sunt facute motoarele. 😡😡😡

Probabil am avut noroc si am oprit la timp nu a apucat sa

se aprinda in bord cu Low oil …. am verificat si da era uleiul scazut pe joja dar mai avea ceva ukei nu sa dus tot …aia a fost noroc cred ca trebuie doar turbinele schimbate si da aper sa mearga ok dupa sper naibi ca ma luat capu 🤦🏻🤦🏻 Da are in bord KM reali 144 000 si eu sunt super dezamagit la asa motor asa masina sa fie de ccat 

Edited by Geotim
  • Hot!! 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Geotim said:

Probabil am avut noroc si am oprit la timp nu a apucat sa

se aprinda in bord cu Low oil …. am verificat si da era uleiul scazut pe joja dar mai avea ceva ukei nu sa dus tot …aia a fost noroc cred ca trebuie doar turbinele schimbate si da aper sa mearga ok dupa sper naibi ca ma luat capu 🤦🏻🤦🏻 Da are in bord KM reali 144 000 si eu sunt super dezamagit la asa motor asa masina sa fie de ccat 

Salut, nu te mai mira atat ca a crapat la 144k, eu zic ca a tinut destul, cat ai vrea sa te tina o turbina, 50 ani?

Ce verificari urmate de mentenanta ai facut tu la ea de cand o ai, la cati km schimbi uleiul? Cu atat mai mult la o masina asa scumpa trebuie sa faci preventie nu doar sa bagi motorina si talpa, ia aminte mai ales ca de data asta ai fost norocos.😃

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Ali said:

Salut, nu te mai mira atat ca a crapat la 144k, eu zic ca a tinut destul, cat ai vrea sa te tina o turbina, 50 ani?

Ce verificari urmate de mentenanta ai facut tu la ea de cand o ai, la cati km schimbi uleiul? Cu atat mai mult la o masina asa scumpa trebuie sa faci preventie nu doar sa bagi motorina si talpa, ia aminte mai ales ca de data asta ai fost norocos.😃

Chiar e masina intretinuta nu e ca sa bagat motorina si talpa … plus ca la turbine nu a dat nici un semn nimik plus ca masina chiar nu avea nici cea mai mica problema si schimbu ulei mereu la. Maxim 9000 km si meru folosita pt drumuri lungi de autostra nu e masina forjata pe oras , daca era mai ziceam dar asa sa cada fara sa iti de macar un semn ceva ., dar bine ca nu e mai rau cum zici si tu oricum eu sunt lamurit …  se vide ca nu mai am

incredere de drumuri lungi 🙂

36 minutes ago, WIN60 said:

Cum a zis Ali, mai pe scurt ai Bmw si trebuie sa schimbi piese înainte sa aștepți sa pice :)).

Doar nu e vw sau altceva.

 

Da la bmw e bine sa mai unu nou de rezerva 🤣🤣🤣 pana si dacia duce mai mult de 140 mi de km … e jale cu ele pacat  ca is faine dar tot mai slabe iasa pline garajele de ele 🤦🏻

Link to comment
Share on other sites

De ce ce mi-e ca FABRICA pune o turbina care tine 144k km ce mi-e ca sunt refacute pe banc de unii cu un atelier si ito da garantie de 100k km, e acelasi lucru.

Nu pot sa cred ca ne complacem in a accepta asa ceva...

Stai sa mai fac o comparatie... in 2005 (si inainte de acel an..) o turbina de pe un E90 al vremii NU a crapat la peste 400k km in timp ce unui X5 (cat costa un X5 prin comparatie???) Ii trebuie schimbata la putin peste 100k ca daca nu devine prastie..

@Geotim, cred ca raspunsul lui Ali e doar unul fortat, doar sa aiba placerea lui de se contrazice pe forum cu mine. Jocuri de forum.. 

Daca e suficient de in varsta, va stii ca turbinele nu erau prastii inanite.. la masini cu pretentii DE FIABILITATE (li se strica acolo un actuator.. le auzeai ca shuiera cu lunile... si erau reparate!) ..daca e tanar, atunci nu are cu, ce sa surprinda.. el probabil stie de pe net cum sta treaba..

Edited by bimmer90f30
  • Haha 1
  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

Cadeau turbinele pe capete si la E46 cu faimosul M47, been there, done that!

Sa nu uitam ca in urma cu aprox. 20 de ani, aveam 134hp in medie de la un motor de 2L si in jur de 214hp la motor 3L. Acum avem dublu putere. Normal ca tineau mai mult :)))

In ziua de azi, toti vor putere cat mai mare dar si fiabilitatea de odinioara. Se poate, oarecum, dar toate astea vin cu niste costuri…

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Sa fim seriosi e bătaie de joc, lasă M47 asta e o mașină care noua a costat o căruță de bani, pică turbo, pică pompe de ulei, pică distribuții, crapă galerii de admisie , iei foc de la EGR și așa mai departe.Am zis și repet nu aș mai lua BMW mai nou de 2004 ever, oricum de aia am și renunțat la X1 sa nu mai îmi bat capul cu el . Nu îmi e clar ce e în mintea celor de la BMW,probabil doar bani restul nu mai contează.

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, DJ Allexinno said:

Cadeau turbinele pe capete si la E46 cu faimosul M47, been there, done that!

Sa nu uitam ca in urma cu aprox. 20 de ani, aveam 134hp in medie de la un motor de 2L si in jur de 214hp la motor 3L. Acum avem dublu putere. Normal ca tineau mai mult :)))

In ziua de azi, toti vor putere cat mai mare dar si fiabilitatea de odinioara. Se poate, oarecum, dar toate astea vin cu niste costuri…

Ai ales sa contrazici ideea unei turbine montate pe un E46/E90 dar nu ai ales sa contrazici cati bani costa un X5 si un E90 sau F sau G comparand aceleasi generatii, CHIAR NU AI PRETENTII? chiar ai val pe ochi.. 🙈

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, bimmer90f30 said:

Ai ales sa contrazici ideea unei turbine montate pe un E46/E90 dar nu ai ales sa contrazici cati bani costa un X5 si un E90 sau F sau G comparand aceleasi generatii, CHIAR NU AI PRETENTII? chiar ai val pe ochi.. 🙈

Nu am facut nicio contradictie, antiteza ori alta nebunie. Nu e vorba de bani aici, ci de fiabilitate. Nu stim cum a fost exploatata masina de la 0km pana la 144k. Poate fostul proprietar i-a dat forja cu motorul rece, poate schimburile nu au fost facute bine de la inceput, poate nu s-a folosit uleiul potrivit tot timpul etc etc

Nimeni nu-si ia tri turbo si nu-i da “in gura”… sa fim seriosi.

Una peste alta, daca la seria 8 imi pica una din turbine la aprox 150k, asta e… nu inseamna ca e capat de tara. 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, DJ Allexinno said:

Nu am facut nicio contradictie, antiteza ori alta nebunie. Nu e vorba de bani aici, ci de fiabilitate. Nu stim cum a fost exploatata masina de la 0km pana la 144k. Poate fostul proprietar i-a dat forja cu motorul rece, poate schimburile nu au fost facute bine de la inceput, poate nu s-a folosit uleiul potrivit tot timpul etc etc

Nimeni nu-si ia tri turbo si nu-i da “in gura”… sa fim seriosi.

Una peste alta, daca la seria 8 imi pica una din turbine la aprox 150k, asta e… nu inseamna ca e capat de tara. 

Salut, asta cam asa este, sa ne spuna proprietarul daca intretinerea a fost facuta la BMW conform practicilor lor cu revizii mari si alte cele.

Intretinerea corecta nu se rezuma la ulei schimbat la timp si lipsa forja, componentele de baza trebuie verificate periodic de joc, zgomote si parametri de functionare. Zicea cineva de Dacia ca tine mai mult, ma indoiesc ca putem compara o Dacia cu acest BMW care a mers pe drumuri lungi cu 200 plus km/ora, la acest regim Dacia crapa dupa 10km. Deasemenea nu cred ca turbina aceea nu a dat semne de oboseala, doar ca proprietarul nu a dat atentie semnelor. Am schimbat turbina la un E90 al unui coleg care credea ca suieratul acela de avion care decoleaza este ceva normal, nu toti sunt constienti de felul in care se modifica in timp zgomotul unui motor.

Deasemenea, mai cred ca cei care se asteapta in ziua de azi la o masina construita ca acum 20 ani sunt niste visatori incurabili, indiferent de firma producatoare al acelui autoturism.

Zile bune!

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Mircea-Si said:

Ma nene, eu de pe pagina asta n-am inteles nimic.

Geotim, ia zii, merge reparatia?

Inca se lucra la ea am comandat turbinele noi , nu am riscat sa le reconditionez si tot chitu ce trebe pt turbine . Plus tot ce mai e de schimbat … si mai aveam De trimis la curatat  dpf si admisie  dupa care sa il puna sus sai dam startu …

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Update la X5M50 f15 sa schimbat turbinele si EGR  cost  5k euro cost total pt reparatie PIESE SI MANOPERA  sunt fericit  ca nu e motoru   si a pornit ok acum sa testat pe sosea merge impecabil trage mai bine ca inainte probabil de la turbine 

Motoru nu e  afectat 🙏 am scapat doar cu turbinele de schimbat 

si sa mai depistat huruit rulmenti ii schimb ai aia daca tot e la mecanic 🤦🏻 e aproape noua toata acu tre sa fie ok ceva km 😱 ca de nu ma f in ea

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.