Jump to content

AdBlue Active Tank Fault (80527A)


Recommended Posts

3 minutes ago, WIN60 said:

Ti am zis ca doar asa scapi. 
Bravo! Sa speram ca nu mai pica si altceva, oricum la 4-5 ani maxim se schimba rezervoarele. 

Mie imi era frica ca il schimb degeaba cum am mai citit la altii :)) dasta nici nu am avut rabdare si am vrut sa vad cat mai repede rezultatu …

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Va salut!
Domnilor am si eu aceeasi problema cu rezervorul de adblue (80527 - screenshot atasat ...)... L-am codat si nu prea sunt impacat cu ideea asa ca as vrea totusi sa fac lucrurile ca la carte si sa-l inlocuiesc.... vad ca alta solutie nu-i. 🙂 

@Tavicu - imi poti spune te rog de unde l-ai procurat? Am tot gasit SH-uri insa as vrea totusi sa am piesa de noua.

Multumesc pentru feedback & Saptamana faina! 🙂

Diag BMW G31 50827A.jpg

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Florin20.21 said:

@Tavicu - imi poti spune te rog de unde l-ai procurat? Am tot gasit SH-uri insa as vrea totusi sa am piesa de noua.

Pare rau ca ti s-a stricat 😞

Nou era ~4500 RON. Ne stiind daca va rezolva problema nu am vrut sa ma arunc cu atatia bani pentru ca era risc mare sa nu se rezolve. 

In RO SH cand am cautat eu era pe la 500 euro, si iarasi ... nu prea merita, adica daca ai stii ca s-ar rezolva problema 100% mai degraba nou.

Eu am avut putin noroc si am luat de la un centru de dezmembrari din Olanda. Am dat 300 Euro cu tot cu transport si era de pe un G32 cu km putini.

Codul rezervorului este 16197391919 si la o cautare rapida ca nou cel mai bun pret am gasit pe realoem.ro la ~4500 RON.

SH poti cauta pe google dupa "7391919". Uite si aici cateva: https://www.xdalys.lt/en/product/13354865458/ , https://www.ebay.co.uk/p/13042207221 (poate te intalegi cu vanzatoru sa te coste mai putin dar fiind UK cred ca sunt taxele de costa asa mult) , https://milautoparts.es/en/product/13354865458/ , sau https://archiwum.allegro.pl/oferta/bmw-5-g30-g31-6-g32-pompa-adblue-7418879-7391919-i12395756919.html (ar veni cam 150Euro, nu stiu daca e pretu pus gresit sau nu stie ce vinde :P)

Acu decizia iti apartine ... 300-400 euro vs 1000 nou. La mine a fost problema ca nu stiam daca se rezolva prin schimbarea rezervorului ...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tavicu said:

Pare rau ca ti s-a stricat 😞

Nou era ~4500 RON. Ne stiind daca va rezolva problema nu am vrut sa ma arunc cu atatia bani pentru ca era risc mare sa nu se rezolve. 

In RO SH cand am cautat eu era pe la 500 euro, si iarasi ... nu prea merita, adica daca ai stii ca s-ar rezolva problema 100% mai degraba nou.

Eu am avut putin noroc si am luat de la un centru de dezmembrari din Olanda. Am dat 300 Euro cu tot cu transport si era de pe un G32 cu km putini.

Codul rezervorului este 16197391919 si la o cautare rapida ca nou cel mai bun pret am gasit pe realoem.ro la ~4500 RON.

SH poti cauta pe google dupa "7391919". Uite si aici cateva: https://www.xdalys.lt/en/product/13354865458/ , https://www.ebay.co.uk/p/13042207221 (poate te intalegi cu vanzatoru sa te coste mai putin dar fiind UK cred ca sunt taxele de costa asa mult) , https://milautoparts.es/en/product/13354865458/ , sau https://archiwum.allegro.pl/oferta/bmw-5-g30-g31-6-g32-pompa-adblue-7418879-7391919-i12395756919.html (ar veni cam 150Euro, nu stiu daca e pretu pus gresit sau nu stie ce vinde :P)

Acu decizia iti apartine ... 300-400 euro vs 1000 nou. La mine a fost problema ca nu stiam daca se rezolva prin schimbarea rezervorului ...

Multumesc mult pentru feedback-ul rapid. Da... asta e... tare as vrea acum sa ma hazardez in critici la adresa marcii (BMW) dar la drept vorbind nu am de ce s-o fac. Inteleg ca majoritatea marcilor care folosesc adblue au parte de astfel de probleme deci si prin urmare ajung la concluzia ca am avut ghinion. 🙂 Iti multmesc inca odata!

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Florin20.21 said:

Multumesc mult pentru feedback-ul rapid. Da... asta e... tare as vrea acum sa ma hazardez in critici la adresa marcii (BMW) dar la drept vorbind nu am de ce s-o fac. Inteleg ca majoritatea marcilor care folosesc adblue au parte de astfel de probleme deci si prin urmare ajung la concluzia ca am avut ghinion. 🙂 Iti multmesc inca odata!

Nu ai pentru ce.

Grija ca cine ti-l schimba sa aiba ISTA+ pentru ca este o procedura (sau doua) care trebuiesc rulate dupa schimbul rezervorului.

Also, daca ai mult adblue in rezervorul actual sa ai cu tine un bidon de 10L curat in care sa il poti turna ca dupa aceea sa il bagi in rezervorul nou. Eu initial l-am trecut printr-o sita dar era perfect curat asa ca nu m-am mai complicat. Aveam si rezervoru plin ca abea bagasem :))

Link to comment
Share on other sites

Zilele trecute am schimbat si eu senzorul NOx de dupa catalizator, am curatat si injectorul la sfatul celor de la bavaria si bine am facut, era murdar rau plus mi-a aratat si pe unde dadea adBlue era colmatata zona, mai dadea printr-o gaura mica; poate e nevoie si de o curatare pentru a nu avea problemele astea, habar nu am dar din ce am vazut in poze arata urat.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, arnx said:

mai dadea printr-o gaura mica; poate e nevoie si de o curatare pentru a nu avea problemele astea, habar nu am dar din ce am vazut in poze arata urat.

Care poze? Daca sunt facute de tine, desgur e bine sa ne si arati ce depuneri ai gasit pe injector.

Si apoi, pentru o pentru o curatare de durata si rezervorul AdBlu ar trebui curatat cat mai bine.

Link to comment
Share on other sites

On 4/13/2023 at 9:10 PM, mishueen said:

Tavicu am si eu problema, o sa iau rezervorul.

 

Ce proceduri ai rulat dupa inlocuire?

Sunt doua proceduri de recalibrare.

Nu mai stiu exact unde le gasesti dar iti zice ista daca te uiti pe eroarea actuala.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 3 months later...
On 9/26/2023 at 8:01 PM, Rennie said:

Am avut problema asta in decembrie anul trecut cand a fost frig, am folosit adititiv pentru adblue de 2 ori la o luna distanta si eroarea a disparut.

Ce aditiv ai pus? S-a rezolvat definitiv sau ai revenit?

Link to comment
Share on other sites

On 2/18/2023 at 4:43 PM, Tavicu said:

Salut. Revin cu update 🙂  

Pe scurt, schimbat rezervorul, rulat procesele din ISTA si totul a revenit la normal, fara erori!

Pe lung: saptamana asta am avut mai mult timp si m-am jucat cu ISTA, observand ca eroarea apare imediat, indiferent de cate grade sunt afara. Stergeam erorile, citeam la loc si eroarea era acolo cu noul kilometraj inregistrat (fara sa fie motoru pornit, doar cu contactul).

Joi mi-a venit rezervorul si azi impreuna cu un prieten am l-am schimbat urmand procedura din ISTA (mecanicu era disponibil spre sfarsitul saptamanii viitoare iar eu nu mai aveam rabdare ...). Foarte usor, partea cea mai dificila fiind scoaterea scutului ala de plastic care avea 25-30 de suruburi :)). Dupa schimbare sunt doua proceduri in ISTA ce trebuiesc rulate, odata calibrarea si ajustarea sistemului si dupa aceea o procedura de "start-up" al sistemului. Am iesit cu masina la drum, ne-am plimbat cativa zeci de km, am scapat de eroare si de problema, yeeey!


Rezervoru are foarte multa electronica in acel locas si nu prea ai ce sa schimbi separat sau ceva. Ne-am uitat de curiozitate pe acolo daca se vede ceva ars dar nimic evident. Ce citisem eu si am scris in primul post, ca s-ar gasi doar partea electronica de la VW ar fi doar pe niste modele mai vechi de BMW, pe cele noi este incastrat si nu ai decat sa cumperi rezervoru cu totu asa cum vinde bmw. Am atasat si o poza cu partea electronica pentru cine doreste sa vada.

IMG_3799.jpeg

Bună ,am aceeași eroare pe activ rezervor la G30 80527A am  luat rezervor nou și am instalat însă nu pot face procedurele 2 de pe ISTA din cauză ca eroare 80527A rămâne în memorie și nu o pot șterge nicidecum a mai avut cineva așa problema și cum a rezolvat ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Luni dimineata am plecat la Jasna la ski, iar, si pe drum am constatat ca in spate nu baga cald, ci rece, fapt ce m-a determinat sa scot ObdEleven si sa fac o scanare.

Ca sa trec la subiectul topicului, am mai constatat si 2 erori legate adblue...

Active Tank, filling level sensor / Status - passive - previous fault, cod 8052D8, generic P21A9, si

SCR System, efficiency too low / Statut - passive - previous fault, cod 26F500, generic P20EE

Nu am avut in bord nicio eroare legata de adblue sau ceva, rangeul fiind de peste 10k km... deci are adblue suficient.

Daca nu scanam de erori, pt clima, nici nu stiam ca am erorile astea.

Dupa ce am sters erorile, la a doua scanare acestea nu au mai aparut.

Sa ma pregatesc de un rezervor?! 🤣

Edited by sskkaa
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Da sau nu.. a luat eroare pe as lua deoarece sistemul a fost ineficient, din cauza a 100 de motive, fără o problema reală clara nu poți să știi de la ce a venit problema, senzori, adblue, rezervor, injector adblue, dpf.. etc etc

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, sskkaa said:

Am mai urmarit si acum pe drum, 0 erori, si a facut si o regenerare ca la carte pe autostrada. Totul in grafic. Vedem cum evolueaza. Am verificat si abdlue, range ul este de 13000km.

Ai grija ca la cum a crescut de la 10.000 la 13.000 pregateste-ti o canistra ca imediat iti da supliment.

Link to comment
Share on other sites

Bună Seara

Am avut norocul chiar de ziua mea sa primesc cadou exact acest cod de eroare . 
Mașina a fost rechemată la BMW pentru Egr și soft.  După ce am scos , aproximativ 2 săptămâni am primit eroarea respectivă . 

Aș dori să vă întreb ce aș putea să fac cu el . Am curățat injectorul care era murdar , am șters eroarea din mașină ca să zicem încercare de merge . După ce am șters am făcut o plimbare cam de 200km fără să opresc sa regenerat și filtru . După plimbare am oprit mașina aproximativ 20 de minute și surpriza a reapărut cum am repornit mașina  . Acuma îmi dă de gândit . Din cauza când a apărut eroarea am avut 4000km de făcut cu adBlue și lipsa 15litri . Am complectat și mașina a recunoscut complectarea. 
 

Din păcate îmi dă de gândit ce poate să aibe . Îi senzor sau murdar . 
Aș dori să vă cer ajutorul cu niște sfaturi . 

Seară plăcută . 

Link to comment
Share on other sites

Din pacate si la mine a fost la risc schimbarea rezervorului, citind pe net foarte multe cazuri care spuneau ca au schimbat rezervorul dar eroarea nu a disparut. De aceea nici nu am schimbat cu un rezervor nou, am luat unul SH. Am avut si putin noroc ca am gasit unul in Olanda unde gresisera codul piesei in anunt si probabil dasta nu s-a vandut, de pe o masina cu doar 15.000 km si la pret foarte bun.

Cat despre un senzor care se poate curata (la rezervor ma refer), este poza mai sus unde se poate vedea cata electronica este acolo. Poza nu pune neaparat in evidenta dimensiunea, dar diametrul cercului este undeva la 15cm.

Edit: Un lucru de luat in calcul, observ ca atat la mine cat si la ceilalti problema a aparut iarna cand era frigul ce mai mare. Daca nu ati gasit inca mecanicul potrivit sau nu sunteti convinsi ca se va rezolva problema, mai asteptati nitel pana in primavara/vara. Poate dispare eroarea. Cu toate astea e clar ca undeva e o problema sensibila care se declanseaza la frig dar macar veti mai avea nitel timp la dispozitie sa va pregatiti pana iarna viitoare 😛 

Edited by Tavicu
Link to comment
Share on other sites

Am un coleg de lucru a avut aceiași problema pe un x6 2017 an fabricație. Problema la el sa rezolvat prin curățare a unui filtru ,problema e că nu știu exact unde anume e localizat acel filtru,dar din câte mi-a povestit acel filtru era îmbâcsit. A cumpărat degeaba senzorii rezolvarea venind prin curățarea acelor site de la filtru.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.