Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. da, la tine e perfect, rotile fata fiind mai mari cu 0.5mm in fata comparativ cu spate. deci nimic. totusi, daca pui pe 21 inch ai dimensiunea spusa de mine mai sus si se creeaza o diferenta fata/spate de 3.5mm in diametru. exact cum spuneam, sunt masini in gama BMW cu 6.5mm diferenta fata/spate desi ar fi fost simplu sa nu aiba o asa diferenta, punand pe spate o alta dimensiune de anvelopa. cu alte cuvinte, asa cum mentionam, chiar de ai 4 anvelope 100% identice ca dimensiune pe ambele punti, insa pe o punte anvelope cu uzura consistenta, conform logicii luata din gama de dimensiuni de anveope recomandate de bmw, nu este absolut nicio problema.
  3. L-am vazut zilele trecute, am ramas super impresionat de fostul proprietar. Cat noroc sa ai sa iei o masina care overall chiar e ok...incredibil.
  4. Salut, poti sa-i pui pompa de ulei noua originale, asta nu e o garantie ca nu vor crapa cuzinetii. Motoarele N57 sunt ft proaste dpdv al fiabilitatii.
  5. Difera in functie de dimensiune, la mine sunt perfect echilibrate cu 245/45/R20 fata si 275/40/R20 spate.
  6. V12 850 ( sau vârtej în rezervor)
  7. Salut, Eu am crezut ca ai aceasi problema pe care am avut-o si eu. La mine a fost EGR si FiLTRU EGR dar vad ca la tine e un pic mai diferit. Reprezentanta mi-a spus ca este in regula.. dar in cazul tau nu prea cred.
  8. Salut, Am avut si eu ceva similar nu stiu daca este si la tine la fel. BMW 3 GT 318D Am schimbat Filtrul de aer si in prezent imi spune ca trebuie curatat filtrul EGR si desigur EGR. Dupa aceasta masina merge bine, dar mentionez si faptul ca uneori motorina este de vina. Uni ti-o da pacura
  9. Today
  10. @tzucul Mi se pare amuzant că nu i-au fost dați km inapoi in Romania , ci in Olanda :)))
  11. Mai mult ca sigur...cine stie cati km are masina....
  12. @tzucul Nu , apar doar următoarele revizii . Navigația este de facelift , mașina fiind non . Probabil de aia?
  13. Pai in Idrive nu iti apar reviziile?Acolo scrie clar la cati km a fost schimbt uleiul,ma rog cel putin cat a fost in garantie (150.000km cel putin).
  14. Nu, parchez aproape de locuinta, semnalul este ok, a functionat din aplicatie aproape toata iarna, am si primit in fiecare dimineata dupa setare, confirmare ca s-a transmis spre masina. Cand erau alte "interferente" probabil, sau alta problema, imi zicea in aplicatie ca a fost o eroare si nu s-a putut seta, sa reincerc.
  15. Am patit si eu sa nu-mi ia comanda de incalzire din aplicatie dar masina era undeva unde semnalul gsm nu era asa bun sau ma rog sim-ul masinii nu primea un semnal bun.Parchezi masina in garaj?
  16. La fel ca și în domeniul electronicii de exemplu, și mecanica nu e pentru oricine, îți trebuie ceva aptitudini native, timp ca să te poți implica și o oarecare pasiune. Altfel, te duci la mecanic, electronist, doctor, sudor etc Teoretic poți face în regie proprie multe lucruri, practic, e puțin mai complicat. În service de exemplu, interesul este sa stea mașina cât mai puțin pe elevator, sa vina alta și alta și sa încaseze banii... Respect pentru cei ca tine bimmer, ti ai dat interesul, ai și aptitudini potrivite, timp și loc. Noi ceilalți, încercăm să găsim informații potrivite sa fim pregătiți atât cât putem când mergem la mecanic. În rest, pentru mulți dintre noi nu ne rămâne decât sa ne încredem în mecanic în cazul de fata.
  17. Petex sau Rigum,f.bune si relativ ieftine,alea originale arata ca un linoleum fără striații pe el.Vezi pe Rimi.ro.au multe modele.
  18. Da, ieri am setat si eu din masina direct, ora si zilele. Culmea, azi dim a functionat. Dar 2 zile inainte, consecutiv, din aplicatie, nu a mers...
  19. Exact asta ma enerveaza si pe mine, materialul tare, spre plastic, nu spre guma, si f putin maleabil.
  20. Sora mea a luat preșuri de cauciuc originale pt F30. Deci,dincolo de prețul avut(pe care l-as accepta pe motive de calitate/utilitate/design), sunt și ordinare,adică materialul a unul extrem de tare,extrem de puțin maleabil pentru scoatere/punere la loc( parca manevrezi o bucată de plastic,nu cauciuc), iar suprafața lor, fără striații,e alunecoasă când e udă. Deci,preșuri aftermarket de calitate cu 150 lei rulz.
  21. Plus ca au si Logo-ul cam mic Au pus sa se vada din casa...
  22. prea scumpe pt ce fac.. astea originale...
  23. la mine functioneaza bine. Pe ceas la 7:30 cand cobor toata iarna a fost cald. Cand rezervrul e gol adica are avertizarea de 90km ramasi, nu mai porneste, dar porneste la mana. Acum ca e cald afara, nu a bagat rece dar in schimb circula aerul si e ok, e suportabil cand intri nu frige nimic decat pielea neagra:)
  24. Yesterday
  25. Din pacate tenacitatea ti-e mancata de mecanici carpaci.. E prima oara cand am citit aproape tot ce a spus OP despre experientele prin care a trecut cu E90 care il are... E de admirat ca are incredere in ce fac altii. Am avut si ce sa retin din topic, pentru ca nu am benzina decat tot o Skoda si tot Fabia, de mai mult timp ca el, inca functionala si tot pe benzina, careia i-am facut distributia eu insumi ca avea deja aproape 160k km cu distributia de fabrica.. dar pentru ca masina nu a fost condusa prea tare nici de mine (ca eu am diesel..) nici de sotie.. acum chiulasa "arata" ca are depuneri pe supape... la un jumatate de an dupa distributie schimbata. Pentru ca m-am zgarcit sa ii masor presiune in cilindri (cand ar fi trebuit un om normal sa o faca..), zile trecute cilindru 2 dadea doar 5 bari.. o masina care ca si dieselul niciodata nu am avut probleme cu pornirea, pe orice anotimp. Si nici acum.. doar ca intra in limp dupa ce se incalzeste motorul.. Daca stiam, nu ii mai faceam distributia.. Dar revenind la problemele prin care a trecut.. bucsa de pe fuzeta, nu exista sa se slabeasca atat de muult incat, auzi, sa trebuiasca sudata.. . Daca nu ai presa mai bine nu te apuci. Mergi frumos la cei care ai sculele necesare. Eu personal le-am schimbat pe ambele parti (ca mi-a fost recomandat ca altfel nu iesea bine la aliniament..), DAR iti trebuie scule pentru bucse nu baroase sau alte improvizari.. Fuzeta e din fonta si se trateaza cu maxima "delicatete" mecanica, adica cu presa potrivita! Eu l-as fi intrebat pe mecanicul acela, cum de a.mers masina fara sa ud zgomot daca bucsa aia juca in halul ala?? Pentru ca unde e pusa de ea e prinsa direct bratul pe care se sprijina efectiv arcul si amortizorul, deci acolo apar forte de diferite directii pe drum accidentat si e imposibil sa nu trancaneasca daca bucsa joaca COMPLET liber in gaura din fuzeta! Trebuia sa imi dai o explicatie foarte amanuntita, altfel nu te credeam pur si simplu si erai bun de plata.. ..cum sa nu iasa planetara din fuzeta?? Da, nu iese usor, categoric, dar fara scule potrivite nu o sa iasa.. niciodata. Unii au presa de 10 tone, dar costa bani si dau tot ansamblu jos, planetara si fuzeta daca e cazul si le baga in presa aia. ..Dar de incalzit flansa pe care sta roata si racit axul planetarei cu spray dedicat ce ingheata sau raceste instantaneu se stie? https://www.blacktools.ro/consumabile-si-accesorii/spray-inghetare-imoto-400ml.html Si apoi pusa presa..! Cum sa nu iasa? Dar de penetrant s-a auzit? De incalzit prin dilatare se stie ceva? Asa mi-a desfacut specialistul capete de bara de pe directie stranse in fabrica si plina si de rugina..) ca sa poata face aliniamentul fata.. va dati seama ca in secunda doi mi-am cumparat si eu o un "arzator pe gaz" vazut la el, pentru situatii critice, e bun la casa.. cu 3 masini.. Nu scriu pe topicul omului sa ma laud. Ci sa incurajez sa nu mai inghititi galuste de la unii mecanici.. ori stai langa el sa vezi ce scule foloseste si daca nu foloseste cam ce trebuie, luati-va talpasita fara regret. Am cu, ce sa-mi bat capul (Skoda) in momentul de fata, ca sa zic nu imi permit sa dau jos chiulasa fara sculele necesare! in nici un caz..
  26. Terminati prostiile. Desi ideal este sa ai uzura identica fata/spate, toti producatorii pun anvelope de diametre diferite fata/spate. X4-ul omului de pe bimmer post are omologate pe 21 inch 245/40 fata cu 275/35 spate. Inseamna din start 3.5mm diferenta de diametru. Seria 5/7/8 au omologate 245/35 fata cu 275/30 spate, inseamnand 6.5mm diferenta de diametru. Nu am inteles niciodata retardarea celor de la bmw (mercedes au aceleasi dimensiuni) in a se incapatana sa nu puna 285/30 spate astfel incat sa echilibreze aproape total diametrele intre punti. Este ca si cum ai simula intamplarea omului din bimmer post. Presupunand ca ar fi avut 245/50R19 fata/spate si acum punand roti noi pe fata, conform BMW, isi permite o uzura a profilului spate de 3.25mm.
  27. De aici: https://www.benzinfabrik.com/de/led-auto-innenraumbeleuchtung/led-ambientebeleuchtung/7975/2x2016-smd-led-modulplatine-ambientebeleuchtung-fuer-bmw?number=B803818 Eu am luat 12 bucăți, am zis sa le schimb pe toate, sunt câte 3 pe fiecare portiera. Am văzut ca mulți cumpără doar 4 și le schimbă doar pe cele de sub baghetă, nu și pe cele de la mânerul de deschidere și cele din spațiul de depozitare din portiera.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.