Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. E un procedeu ca solutie extrema, ultima solutie (inainte de distrugere..) in a desface imbinari, cu ata mai mult cu, cat au fost expuse naturii, degradarii prin aparitia ruginii, depunerilor calcaroase ramase in urma apei.. care ocupa absolut toate spatiile ramase libere. Asta face aproape imposibila desfacerea imbinarii. Ei nu e chiar asa. Focul, caldura aplicata intens pe o zona face, ca in acel metal sa apara ceea ce e cunoscut ca dilatare sub influienta unei incalziri in exces, fenomen care nu ramane doar la nivel de metal dilatat si deformarea sa dupa ..fisurare sau ..framantare.. "maruntire", ..tasare.. sau poate chiar ardere a ruginei din imbinare, creandu-se astfel spatiu liber ..cand incepe sa se raceasca (inevitabil..) asta poate duce, cu succes la desfacerea imbinarii.. iar daca mai si racesti brusc celalalt element.. operatiune e si mai rapida.. da, desigur trebuie sa te misti repede si sa ai totusi scule potrivite. Iata mai jos un set folosit de mine cu succes in schimbarea a cel putin doua bucse (diferite pe puntea spate; una e chiar pe punte..) in care cea de pe fuzeta, da aia de jos, asa cum e ea in unghi.. fata de pozitia rulmentului.. adica nu e loc.. Doua piese din setul de mai jos, de fapt 4, au scos (si pus la loc busca noua). https://www.emag.ro/trusa-presa-extras-montat-demontat-bucse-bucsi-rulmenti-suspensie-24-piese-bk77051/pd/DFH54YYBM/ Si acelasi set m-a ajutat sa dau jos de 3 (trei) ori rulmentii spate la E90. Rulmenti la care cei mai multi se inchina.. ma scuzati dar cam asta e adevarul.. (cu barosu' nu ies..). Bine a trebuit sa fac si altceva mai de casa dintr-o teava.. pentru rulmenti, dar nu s-a pus problema sa nu fie abordata situatia cat mai "elegant" mecaniceste vorbind..
  3. Probabil ai mai spus, ce consum mediu lunar ai avut pe ultimii 2 ani? De 2 ani ai ambele EV?
  4. Foarte tare… păcat ca nu exista soluție din asta și la lumina ambientală de la E60 care este și mai moarta ca cea stock de la F10.
  5. Salut, esti sigur ca ai inlocuit senzorul defect? De regula, dupa ce il inlocuiesti pe cel stricat, PDC-ul isi revine. O diagnoza ISTA te-ar lamuri daca e vreun senzor defec sau modulul in sine.
  6. La grupul VAG de ex cutia de transfer nu e asa sensibila... Acuma daca ai 3 anvelope noi, si a 4 a e super uzata peste limita, posibil sa fie probleme la orice masina mai moderna...
  7. Daca pe stalp sunt specificate si 20 si 21, si le ai omologate, nu vei avea nicio problema.
  8. Cred ca daca facea carpeli aiurea, sigur il dadeau in judecata cei care cumparau cazane de la el si isi cereau banii inapoi. Plus ca in Ghermanistan daca vinzi cadavre pe roti, te duci la puscarie pentru inselaciune. Eu il urmaresc si nu mi se pare ca pune chestii rele pe masini. Oricum as avea incredere sa cumpar de la el un BMW fata de unul restaurat de Knet JOhn de la noi NUma' zic....Stiu ca are anumite sponsorizari dar nu-i da nimeni piese rare originale gratis doar pt ca are el followeri pt YT. Cel mult primeste un discount % din pret....
  9. Buna, La E83 senzor parcare fata central nefuncional, inlocuit cu altul nou, dar tot nu functioneaza. Ce poate fi, modulul PDC? Se poate sa nu functioneze decat pe un senzor?
  10. Daca mentii turatia la care se produce zgomotul, persista sau dispare? Pe 316D-ul vechi aveam ceva care intra in rezonanta pe la 2000 de ture si bazaia pana la 2400. Nu am depistat niciodata cauza. Pe 320i am avut un zgomot similar care aparea la frig si era de la tacheti. Dupa ce i-am schimbat am scapat de zgomot. Poate ai niste role care is pe duca si caraie la o anumita turatie. Daca esti 100% convins ca nu e distributia, poti sa incerci o curatare galerie admisie + schimbat clapetele/garnituri(poate alea au joc si clantane la accelerare) + EGR + turbina + recalibrat turbina. La km aia o sa scoti mult jeg din ea. Eu am dat masina cu 300k plus si turbina originala fara probleme dar am facut operatiunile mentionate pe la 240mii.
  11. Yesterday
  12. @six in line nu mai imi aduc aminte toate rahaturile, nu l mai urmaresc de 1 an, m am mai uitat asa pe sarite. Sa ai 500k abonati si mii pe patreon iar dupa sa ai aroganta de a zice ca faci reducere de costuri la niste bujii... Probabil nu a primit sponsorizare. El nu cumpara nimic, totul este sponsorizat, adica tot ce vezi trebuie luat cu un sac de sare. Se dadea 100 pur OEM pana a inceput sa faca gauri in bara ca sa puna evacuari after market, pusese pe marginea la taietura bucati din chedere iar el dupa zice ca aia e OEM. Face afirmatii la care nu are habar, recomanda nu stiu ce schimbare de software la cutie automata de nu stiu ce tunner, niste prosti aia de la BMW de au facut software original la cutie sau ma rog ZF. A facut o gluma buna la care nu am ras deloc, la un moment dat a zis razand ca a avut nu stiu ce e39 si cand a vrut sa l ridice i au pocnit pragurile asa ca l a vandut imediat fara sa mentioneze de problema asta, adica el a zis cu gura lui ca e un manglitor... Poate nu m am prins eu de gluma. Gata am dat destul hate face multe carpeli, m am referit mai mult la faptul ca mai monteaza si piese de la producatori de care se stie ca nu s ok, dar na... Sunt sponsorizate sau ca vine si zice ca masina e reataurata. Din toate masinile alea una singura a restaurat corespunzator, e30 u pe care l a troznit imediat. Imi cer scuze fanilor sreten, el nu restaureaza masini din pasiune, el doar cumpara fiecare model de bmw ca sa agate fanii fiecarui model, d aia ii si merge asa bine, a gasit reteta la algoritm. Face 1 2 video uri si gata restaurarea. Chiar mi a placut de el la inceput, pana usor usor ca orice youtuber o iei pe aratura. Este foarte posibil ca eu sa gresesc asa ca hate ul este bine venit
  13. nu cred ca stie nimeni de tehnica asta. de dilatare prin incalzire am mai auzit
  14. Unul din senzorii de ABS. Din ce an este masina?
  15. Salutare, am un BMW 316i 1.8vvt N42b18A Si ce cateva luni am aprins in bord DSC ABS si frana de mana. Am pus mai multe testăre pe ea si la nimeni nu apare nimic acum cateva zile am scos ECU afara si am descoperit ca cel de pe masina este de pe un motor de 2.0 vvt poate sa fie asta cauza pentru care nu imi apare nimic pe testar legat de acele erori? Multumesc!
  16. putin offtopic. pe vremuri exista opel calibra turbo 4x4 , o masina foarte misto dar cu o cutie de transfer absolut de kkt. cu 4 cauciucuri identice daca faceai pana la o roata erai cam obligat sa schimbi toate anvelopele sau schimbai cutia de transfer oricum 30 de ani mai incolo tot sunt probleme( nu la fel de mari)
  17. Mulțumesc pentru raspuns .Acum am jante pe 18 și par prea mici pentru mașină deci le schimb dpdv estetic pentru ca sincer la viraje nu simt diferențe .Maximul știu ca este 21” dar am zis sa pun pe 20” să arate și ok și sa nu forjez prea mult mașina.Pana la urmă cred ca o sa iau jante originale .Cum pot găsi toate modele de jante care se încadrează în parametrii proiectați de BMW ? Mulțumesc .O să caut originale fie ca sunt noi sau SH dar să fie dimensiunile potrivite.Sper să nu am probleme pe viitor dacă pun jante de 20”
  18. Da, trimit și în România prin poștă. Eu așa le-am primit.
  19. salut! stiu ca apar dupa 1000 de ani din neant la postul tau, dar daca vezi cumva mesajul, ma intereseaza si pe mine cum de ai gasit tu diferential cu raportul ala de 2.78 pe E46? ok, am inteles ca e de 318tds, asta inseamna ca vine de pe e36, dar diferentialul de pe e36 are alta carcas. ai schimbat cumva miezul de pe carcasa de e36 pe e46? te salut cu respect.
  20. plug and play doar schimbi banda si cuplezi la mufa sunt f frumoase am avut si eu , scxhimba total interiorul
  21. Foarte frumos a iesit, lumina se vede mult mai bine decat cea originala. Sunt plug and play sau trebuiesc cositorite ledurile ? Trimit si in romania ?
  22. Nu prea cred ca e de la capac, este un zgomot ca un cârâit pe care nu l face tot timpul, chiar si rece sau calda cand il face il face……nu e distributia…masina are 247.000 km. Zgomotul il face doar cand merge, in relanti nu face nimic. Am fost si la mecanic…a conduso si el si fix atunci când o conduce el nu se mai aude…prima data a zis ca e de la injectoare, le am recondiționat intr un adevăr erau 2 înfundate si doua murdare.. si DPF-ul a fost curățat fizic, i au fost schimbate si sondele pe original BMW. Turbina nu e. De tras trage bine
  23. Mi-am făcut curaj: https://ibb.co/xgnTHTN https://ibb.co/HdzjPF7 https://ibb.co/dggtdv6 https://ibb.co/Bc5SxLg https://ibb.co/JRWd0BZ https://ibb.co/cXpB5Q8 https://ibb.co/X2dVHfC Dacă tot am desfăcut fetele la portieră am schimbat și alte piese: fibra optică de la lumina ambientală din portieră șoferului (avea multe crăpături și cred ca contribuia la lumina slabă), plasticele de la 3 mânere interioare. Mi-a luat cam 2.5h, probabil unuia care face asta des îi ia mai puțin. Nu am poze făcute înainte, dar în principiu nu aveam deloc lumină ambientală cu LED-urile vechi.
  24. iiRadu : Omul are benzinar ! Vorbim cand stim, cand nu...
  25. Acelas lucru i am spus si eu ca e posibil sa bage banii degeaba si tot sa crape.
  26. am testat si nu functioneaza, ma obliga sa creez cont si cand incerc crearea contului primesc notificare ca este o versiune neoficiala si ca nu se poate utiliza... fac eu ceva gresit?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.