Jump to content

bimmer90f30

Contributors
  • Posts

    7914
  • Joined

  • Days Won

    79

bimmer90f30 last won the day on October 5 2023

bimmer90f30 had the most liked content!

About bimmer90f30

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    nicht gesagt...

Previous Fields

  • Masina
    E90, F48

Recent Profile Visitors

27483 profile views

bimmer90f30's Achievements

  1. Problema e butonul de la haion, e stricat, ca de aceea e creata posibilitatea de a deschide si opera/testa din programul de diagnoza. Comanda se duce de la modul la zavor prin comanda software dar nu si de la buton la zavor fizic, sau modul ..(whatever..) Iar stergatorul nu merge pentru ca probabil e gripat axul tot de pe haion. Cu haionul ridicat se aude motorasul bazaind cand dai comanda? Atunci e axul intepenit de la depunerile de piatra. Spor ca desfacut si curatat. Unge bine axul cu vaselina si mentine-l uns. Ce masina e?
  2. Un review cat se poate de realist despre Nissan Leaf - un SH Electric, pe un canal destul de vizionat:
  3. Daca continui la modul serios pe tema becului, imi iau penalizare, fault sau nu..?
  4. Impredictibilitatea fenomenelor meteo nu va ingrijoreaza sau va pune pe ganduri. Adica viata de zi cu zi, obiceiurile, sa va/ne depinda de ceva baterii si dupa cum bate vantul si iese soarele? Faptul afirmat are legatura cu viitorul spre care tintim, sau il vrem, in care pro-sumatorii poate nu sunt suficienti pentru consumatori...
  5. Pana la aschii usor metalizate "zambind" prin ulei... nu? Tu nu intelegi ca motorul termic nu mai conteaza? Asta ramane lupta/problema ta personala cu pornirea lui preventiv. Nu are treaba cu intentia fabricantului. Arata-mi o singura pagina de document de fabricant unde scrie ca motorului termic i se ingaduie pornirea.. regimul optim.. (sincer chiar nu am cautat, iar acum rivalli au sansa sa ma puna la colt) "chestii" importante longevitatii lui. De ce uiti ca traim inca intr-o societate a consumului? E nepermis, sincer, daca te stii rational.
  6. E absolut normal, ca iarna orice ICE o data pornit sa nu se mai opreasca tocmai pentru ca nu mai are suficient curent in baterie si sunt atat de multi alti mari consumatori, si foarte probabil DDE stie ca motorul e rece. Deci vorbim de alte circustante in care categoric motorul nu are motive sa se opreasca. Stiu cand se opreste un motor ICE cu functia auto-start-stop. Am unul in posesie si ii cunosc metehnele. Si stiu sigur ca se lucreaza puternic la scoaterea complet a posibilitatii, ramanerii cu motorul pornit cand suntem stationati. Nu stiu de ce se crede ca las impresia ca nu stiu spre ce ne indreptam cu totii? Sa fim cat mai prietenosi cu mediul ca vrem sau ca nu vrem.
  7. Cel mai bine ar fi sa (ne) spui cine ti-a spus ca, consumul motorului are treaba cu unghiul axului camelor? Atat de de departe s-a ajuns cu prostirea oamenilor?? Acuma, nu ti-a spus cel care ti-a explicat, e vorba de came pe evacuare sau cele de pe admisie? Terminand cu rasul plansu, daca camele sunt in alte ..unghiuri, motorul tau il aduna-i pe faras, era de dus la reciclat, sau nu pornea in veci si isi mai rupea/indoia si valvele.. depinde de noroc.. Sa stii ca te-a mintit grosolan cine ti-a explicat. Valvele si sistemul de admisie al unui motor functioneaza dupa niste limite fizice, masurabile foarte, foarte bine calculate, adica la o limita periculos de costisitor, in lipsa sincronizarii , pentru a ..presupune unghiuri ale camelor.. Parerea mea. Cum a zis si @wind-3er ai piciorul mai greu decat prietenul tau, cu, care incerci sa tii pasul.. sau motorul tau e mai uzat; nu-i exclus, nu'i exclus - asta n-are treaba cu camele ci, cu "jocurile" interne.. Dar nu am intrebat ce e mai important, ce motor are masina ta?
  8. Eu pe asta nu o cred nici batut. La un BMW de prin anii 2005 demarorul, adica starterul citat, a tinut cel putin 350k km. Schimbat doar preventiv, nu ca era uzat sau stricat - e pe raft in garaj.. Cu porniri zilnice de 5-6 ori pe zi. Vreau sa vad nu sa inteleg brasoavele din textul unora, cum ar putea sa tina un demaror atat de mult. E imposibil sa tina tot atatia km tocmai datorita stresului. Dar ei pot sa afirme ce vor pentru ca e ca si cum ai spune iata am facut cel mai formidabil mecanism care stresat destul de tare rezista mai mult decat unul care nu e folosit decat pe jumatate sau mai putin. Din pacate oamenii se lasa mintiti cu prea mare usurinta zilele astea.. Asta ce ne spune!? Ca absolut trebuie schimbat uleiul mult mai des daca vrem sa ne tina motorul ala repornit de multe zeci de ori pe zi. Ce altceva ar putea insemna? Viper, daca nu ma insel primul pas a fost sa scoata butonul de langa butonul de start/stop. Urmatorul a fost sa mute optiunea in meniul masinii. Nu cred ca ma insel dar acum deal-arii nu mai au voie sa dezactiveze funtia start-stop. Singur optiune ramanand codarea dezactivarii permanente prin aplicatii, bimmerlink.. e plin netul de operatiuni de dezactivare permanenta prin aplicatie la masinile ICE..
  9. Mai oameni, nu v-ati dat seama ca nu mai puteti chiar sa faceti ce vreti cu masinile din dotare.. hmm.. Poluare mai putina. Mai multe sacrificii, mai multa planificare, adaptare la cerinte.. Nu mai merge cum mergea.. sa facem tot ce vrem. Au scos de ceva vreme posibilitatea de a tine pornit motorul, chiar si la ICE.
  10. Si a stat dublu-ridicata? Iar apoi a coboarat doar cat trebuia din slabirea arcurilor?
  11. Scurta perioada zici? masurata in ani.. Da, OP garda la sol e data de arcuri nu de amortizoare. Am schimbat arcuri eu pe fata si spate cu Bilstein standard si masina sta(tea) mai sus cu chiar 5cm.. Si da, trec ani si o sa se mai lase, adica arcurile isi mai pieed din tarie sa zic asa, cat au stat pe raft ne-tensionate. Le trebuie ani.
  12. O intrebare, mergi cu acelasi ulei pe strada dupa ce ai fost pe circuit?
  13. @Nym nu te supara, dar nu cred ca ce i-ai aratat OPului ceea ce trebuie el sa stie. "Piesa" de pe pompa de inalre e regulatorul de volum la ralanti. Atata face. Daca motorul nu sta la ralanti valva aceea ar putea fi de vina. Pe rampa in schimb este alta valva, sau regulator, care aceea la randul ei regleaza volumul de motorina din rampa. De acolo injectoarele preaiu cata motorina le trebuie. In capatul celalalt al rampei e Senzorul care verifica presiuna in rampa sa fie suficienta. Ce am spus mai sus nu e din inchipuite.. @MariusBelbe despre ce valori ale presiunii vorbim, e vorba? O pompa poate baga si peste 200 de bari fara problema in ture. Nu se sperie un regulator de volum de 200 de bari.. Mai jos e o descriere sumara din TIS despre valva de pe pompa: "Structure and inner electrical connection: The quantity control valve is a solenoid valve. The quantity control valve is activated via a pulse-width modulated signal (PWM signal) from the engine control system. Depending on the activation signal, the ratio between return delivery in the low-pressure range and delivery stroke in the high-pressure range changes. This sets the necessary fuel mass flow for each load point. The quantity control valve is supplied with terminal 15N. Structure and setpoint values: When the engine is running, the pressure pistons continuously move the pendulum disk to make its stroke. Pressure is applied to fuel for as long as new fuel is supplied to the high pressure pump via the quantity control valve. The maximum pressure in the high-pressure range is restricted to 245 bar. if such a high pressure arises, the high-pressure circuit is relaxed to the low-pressure range by a pressure limiting valve."
  14. Ce incearca colegii sa spuna e ca "accesoriile" motorului de 2 litri conteaza in puterea data la roata in comparatie cu 1.8 pe hartie limitat sau nelimitat.. Apoi poate nu ae fi rau sa spui ce masina ai avut sau ai ca sa stim de la ce pleci (poate altii au avut..) si stiu ce impresie o sa iti lase un X3 care nu e masina "econoama" cu motor mai.mic daca obisnuiesti sa "tragi" de masini.
  15. Daca tot scoate borna bateriei si inchide portbagaj, tot, spune-i si cum ajunge din nou la baterie sa repuna borna.. explica si unde e dezavorarea mecanica.. eu nu am timp, dar asa mi se pare normal, aa faci treaba pana la capat.. @Alexandra Boștiog Popa vezi ca trebuie sa desfaci si ceva plastic, cred ca si la E61 e ca la E91, plastic de pe portbagaj-haion, sa cauti o sarma cu un inel de care trebuie tras sa poti redeschide portbagajul daca scoti borna bateriei. Il afli inainte de a inchide portbagajul, ca sa stii a doua zi cum ajungi la el.. Mergi la un electrician auto cu diagnoza mentionata mai sus, ISTA, ca parese ca ai incercat tot ce se putea pentru verificat..
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.