Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. si care ar fi astea? si mie mi-au reparat runflat cu roata pe masina.
  3. Today
  4. zi le la aia care fac pana asa, cu roata pe masina, sa si bage si snurul ala direct in cuvantul ala care incepe cu C si se termina cu R. nicio vulcanizarea serioasa care se respecta nu va face asta, din varii motive tehnice si logice.
  5. Salutare! Dețin un 320D G20 și de câteva zile senzori de parcare nu mai funcționează. Ori de câte ori îi cuplez primesc un mesaj de eroare cum ca sunt murdari și trebuie să îi curăț. I-am făcut o diagnoză și îmi dă această eroare: “Ultrasonic sensor, front outer right: Blindness identified” Am cumpărat un alt senzor l-am înlocuit și primesc aceeași eroare ce nu poate fi ștearsă cu Ista+. Dacă a mai întâlnit cineva această problemă vă rog să îmi dați un sfat cum aș putea rezolva această problemă. Mulțumesc!
  6. Nu e chiar asa. Ce se monteaza noi acum, vin cu 800V destul de multe. Si suntem relativ in trend. Nu e ca pe afara ai dese 800V. Iar masinile cu 800V au local DC-DC si trag cat se poate din 400V si fac cat ii trebuie bateriei local. Deci nu e ca nu poti incarca ci doar ca nu te duci in puterea maxima. Ai doua limitari: tensiunea si curentul. La tensiune: era limita pe 400V pentru ca ai componente catre trebuie sa reziste la tensiunea de 400V + o marja iar marea problema era ca tranzitoarele erau lente la tensiuni mai mari. Orice convertor sau incarcator DC-DC iesea mare ca volum si greutate din cauza frecventelor mici de comutatie acum au scazut preturile la tranzistoarele rapide care merg la tensiuni mai mari (1200-1600V) deci invertoarele & on board chargerele pot ramane mici si se poate trece la tensiunea mai mare. Idem, a scazut pretul si la componentele pasive care merg la tensiuni mari: conectori, condensatoare etc La curent: la curenti de cateva sute de A, cablurile de incarcare devin f grele. Sunt studii care arata ca e mai usor un cablu cu racire cu apa prin el decat un cablu normal. Dar pe langa pret, si ala e scump rau. Oricum, un cablu de DC de la 400V de 3m e pe la 1500eur. Marind tensiunea si pastrand acelasi curent, atingi puteri de incarcare mai mari. P.S. E si masina la 1200V. Sau 1000V. Ceva chinezesc cu 1000cp+ Xiaomi parca
  7. Yesterday
  8. https://www.stoauto.ro/piesa-auto/cylhd-cover-oe-11127807999?srsltid=AfmBOooKOV794xBh0AEonjNy3baHOHPvAwlL1eTDXkv5EgQoX-snoF1x
  9. Fix asa se face, pana cu roata pe masina si ii baga snurul de nu se vede. Sa ii vezi pe asta unde ma duc ce frumos au facut asta si la G30 in Ianuarie, si la G60 prin August cu roata pe masina. n 5 minute ai pana rezolvata si roata umflata la loc, zici ca sunt la F1. Confirm ca se baga snur si la runfat, am avut si la G30 si la F16 asa ceva si au bagat fara probleme.
  10. Ca sa accept ce spui trebuie sa definesti neglijabilul in contextul dat si sa vii cu o valoare. Dupa cum daca tu crezi ca, curentul iese din nimic atunci ar trebui sa explici nimicul ca sa avem un punct de plecare. Eu doar am explicat in linii mari cum trebuie intelese lucrurile in ansamblu, pentru intelegetea celui ce nu e specialist si nu ii trebui.. "sa priceapa si trecatorul di pi zebra" dupa un contemporan..
  11. Diagnoza cu ISTA o sa ti spuna exact ce problema ai si de unde vine check engine. Poti sa faci 500 de diagnoze cu alte softuri, degeaba. BMW ul iti spune ce l doare DOAR cu ISTA. AI spune ca eroarea pe codul tau vine de la DPF ca e plin DPF, a ajuns la capatul vietii : "BMW fault code 244800 indicates that the diesel particulate filter (DPF) has reached its maximum remaining service life based on distance traveled. While the DPF itself might be functioning, this information-based code suggests it's time for cleaning, replacement, or a software reset of the mileage counter using BMW diagnostic software like ISTA. Ignoring the code can lead to a full DPF blockage and a persistent check engine light.
  12. Poate vrei sa spui ca diferenta la consum este neglijabila . Sau alternatorul produce curent din nimic?
  13. Șmecheria e ca la 800v poți sa încarci cu 350-500kw, pe când la 400v cred ca maximumul e cam 250kw. În practica, asta înseamnă o oprire de 10 minute în loc de una de 20-30 de minute.
  14. Toate s la fel. Dpdv comfort, diferente mai mici sau mai mari sunt la dinamica, aderanta, consum... cea mai noua ( ca tehnologie si an aparut pe piata ) anvelopa pe 20 cu rft pt BMW e Pirelli Pzero PZ4.
  15. Totusi smecheria cu 800V vs 400V care ar fi ? adica am dat si eu pe google An 800V system allows for faster charging and greater efficiency compared to a 400V system by delivering the same power with half the current, which enables the use of thinner, lighter cables and smaller components, reducing vehicle weight and production costs. The main downsides are the higher initial cost of 800V vehicles and the limited availability of 800V charging infrastructure. La noi clar se termina la "availability of 800V charging infrastructure"
  16. +1, pentru masina principala. Daca ai una pe care o tii doar de mers in oras si o incarci peste noapte acasa, merge si 400V.
  17. Si mie mi se pare ca se aude o bataie, prima oara in primele secunde de video, dupa care pe la jumatate. N-as sti sa spun de la ce e, poate e specifica motorului in 3 cilindri, poate nu e..
  18. Prima furca cu rulment a fost in kitul de ambreiaj si a-2-a furca cu rulment a fost original Bmw.Pinul a fost nou ,la fel cumparat de la Bmw.Las si cateva poze cu primul rulment ,cel din Kitu-ul de ambreaj Luk si cu pinul nou si cel vechi.Rulmentul din imagine are doar 5000km .Da se aude si cand e motorul oprit si chair fara sa pun contactul.Mecanicul a spus ca ambreiajul a fost montat corect.
  19. Modelul tau nu are echipare cu faruri led. Daca vrei sa pui led-uri in farurile standard, singurele omologate sunt cele de la Osram (night breaker).
  20. Si eu am patiti acelasi lucru (cred ca am schimbat acumulatorul degeaba) am inregistrat acumulatorul , dar in aplicatia nu a disparut eroarea. Cred ca aveti ca si mine rechemare pentru demaror, abia dupa ce mi-am facut programare, a disparut eroarea din aplicatie a doua zi. Acumulatorul era inregistrat de 6 luni, pe masina totul ok si inante de schimbare si dupa. Verificati daca aveti rechemare pentru inlocuire electromotor.
  21. Pentru rft de vara pe 20 stiti sa existe anumite modele/branduri mai bune pe partea de confort? Sau sunt toate cam la fel?
  22. Nu este exclus sa fie ambreiajul defect.. Rulmentul de presiune huruie cand se uzeaza nu scartaie. S-a schimbat si teava pe care culiseaza rulmentul? Pinul de plastic ce impinge furca s-a inlocuit? Un scartait s-ar putea auzi de acolo.. dar ar fi minor. Nu s-a observat nimic uzat prematur cand s-a desfacut din nou? Scartaitul se aude si cand motorul e oprit?
  23. Pe fundal se aude o bataie, ca si cum ar balbota ceva (specifica uzurii pistonului/biela). Sau cum se aude la un PD cand e uzata axa cu came. Sunetul vine de jos. Da, stiu de acel suierat al wastegate'ul la rece, e enervant dar il poti ignora. Bataia aia e mai pronuntata.
  24. Salutare aș vrea să îmi recomandați niște leduri pentru BMW seria 3 f31 2014 mulțumesc aștept recomandările voastre
  25. Cel mai bine pentru 1800kg+, 190cp+ : 8 roti cu anvelope vara/iarna marcate cu RFT si *. Punct.
  26. Nu există nici “ și cu Paula n cour,și cu sufletu n rai”
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.