Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. O greseala pe care ai facut-o ori tu, ori cei din service, depinde cine a hotarat, cand pui injectoare index 11, trebuie sa le pui pe toate index 11. In rest de la 01 la 10, le poti combina oricum. Si doi la mana, injectoarele cand se inlocuiesc, trebuie codate .
  3. Today
  4. Fix de asta nu recomand nimanui care ia masina noua sa cumpere pachetul asta, in ideea in care doreste sa tina masina mai mult, sau sa o intretina corect! Reviziile la 30k sunt o porcarie de marketing si reducere a costurilor teoretice de mentenanta, si poate fi o solutie daca masina se schimba cand iese din garantie. In rest recomand revizii la 10-15k km sau maxim 1 an in functie de stilul si zona de mers ( urban/extraurban ). Avand in vedere ca e hybrid, trebuie tinut cont si de faptul ca motorul termic intra in lucru doar cand e necesar, solicitat, in majoritatea cazurilor cand e rece ai ansamblul.are nevoie de el, si porneste direct in ture... deci motor rece/ulei rece... protectie mai precara. Se pot evita prin compormisuri, pornit ai mers in Sport parca sa mearga termicul non stop pana se incalzeste etc... sigur pot veni colegii cu 45e/50e sau 530e etc cu sfaturi utile in acest sens. Recomand sa faci schimburile de ulei la o reprezentanta BMW, fara reset km in bord, tocmai in ideea de a elimina posibile cauze de anulare a garantiei pe motive stupide. Daca va fi o problema grava la motor/cutie/sistem hybrid, le cam sta in fire sa te caute si n cur doar aa gaseasca ceva sa nu si asume
  5. depinde ce vrei sa faci cu masina. daca e in leasing si vrei sa o dai inapoi la sfârșitul contractului as face fix ce zice bmw. daca nu faci cum crezi, daca cauti pe forum cam toata lumea schimba intre 4k si 10k km ( asa spun ei , acuma nu stiu)
  6. Salut tuturor, Am un BMW E60/E61 din 2008 cu sistem CCC mic. Am montat recent o navigație aftermarket (Linux), iar de atunci afișajul original OEM rămâne mov. În partea dreaptă apare pictograma mașinii, însă meniul CCC nu mai este afișat. Ce am verificat până acum: Cablurile LVDS sunt conectate corect (LVDS din mașină → unitate IN, unitate OUT → display) Display-ul este funcțional (nu este defect) Navigația pornește normal Apăsarea butoanelor MENU / BACK nu readuce imaginea CCC Am încercat toate rezoluțiile disponibile Menționez că am și controller iDrive de CIC, deși mașina este CCC.
  7. Fara coduri de eroare nu te pot ajuta. Banuiesc ca ai probleme cu senzorul nox. Ala da consum mare cand ai catalizatoru de nox full din cauza lipsei de desulfari sau a unui senzor defect. Nu te apuca sa arunci cu piese pana nu pui tester pe ea.
  8. Salut, am cerut si eu acces daca imi poti da permisiune te rog, multumesc anticipat!
  9. Eu nu aș face la 30k km sau doi ani nici mort o revizie. Vorba vine 30k km ca e dinamica treaba oricum. Eu am reviziile la 16k km sau un an la mașina mea și i-am făcut primul schimb de ulei din buzunarul meu la vreo 2k și ceva km. Sincer poți face un schimb de ulei unde vrei tu ca de, un schimb de ulei și un filtru îl poate face oricine teoretic. Câtă vreme folosesc uleiul care trebuie și nici nu resetează computerul de bord toate sunt bune și frumoase. Eu unul schimbul de ulei făcut la 2k și ceva km l-am făcut la reprezentanta oricum. Intra pe topicul cu mașina mea și vei citi mai multe detalii și nebunii de ale mele legate de asta ca am postat pe acolo.
  10. Legat de revizii, am pachetul de revizii gratuite 5 ani. Conform calculatorului mașinii prima revizie este la 30.000km sau 2 ani, ceea ce mi se pare cam mult. Cei de la Automobile Bavaria mi-au spus ca dacă vreau să fac revizia mai repede o voi face pe banii mei. Voi cum procedați? Cât de des faceți revizia? Unde îmi recomandați să o fac, fără a pierde garanția? Sau să o fac în reprezentanță ca să nu am dureri de cap?
  11. Salut, am un BMW 520d Rwd F10, cutie zf8hp, am nevoie să îmi spuneți ce raport trebuie să aibă grupul. Actualmente este 2.93 dar nu știu dacă este cel original sau a fost schimbat și a fost pus alt raport
  12. Salut, pare sa stii f multe despre motorul asta, mult mai multe decat mecanicii unde am dus-o. Long story short merge in 3, balbaie, moare, da rateuri, consum imens...totul din senin. Ce-i drept nu am mers aproape deloc cu ea anul asta! I-am schimbat bujiile, minune, a mers ca inainte. La o sapt, dupa nici 100km, jale mare, s a intors problema, dar a si ramas. I-am schimbat un injector cu index 11, mi au tinut-o mecanicii o luna in service si s-au dat batuti! Daca te pricepi sau cunosti pe cineva care se pricepe la motorul asta in Bucuresti, da-mi un semn 0721394323
  13. Asa mult un furtun? Ce cod are? Avea fix aceleasi simptome?
  14. L.a X3 G01 nu se mai pliază oglinda stânga. Are o mișcare scurta, după care se oprește. Am încercat de mai multe ori, de câteva ori a mers, de cele mai multe, nu. Exista posibilități de reparație? Mulțumesc!
  15. La mine a fost furtunul de supra alimentare din intercooler pe original este undeva la 1200 -1300 ron sunt la al 2 lea furtun deja
  16. Dc ai schimba distributia la b57 si mai ales la 150 de mii? Nu am auzit la motorul asta nici macar un caz cu probleme la distributie.
  17. Recomand și eu Timișoara,am schimbat egr ,răcitor la ei.Nici o problemă,totul ok.
  18. Exact asa face si a mea si nu-i dau de cap, parca baga presiune incontinuu turbina sau e infundat filtrul de particule. I-am facut o curatare la DPF cu solutie si pare curat dar e ciudat ca am sudura pe bazinul filtrului de parca ar fii un aftermarket pus.
  19. Anuntul nu mai e disponibil. Pare ca ai vandut-o?
  20. Yesterday
  21. Și mie mi-a rămas în aplicație mesaj legat de rechemare schimbare egr vreo 6 luni.... A dispărut de la sine
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.