All Activity
- Past hour
-
IuliJul8888 joined the community
-
Salutare! Am tot citit pe aici si nu reusesc treaba cu "repair kit" ca sa pot instala hartile noi. Am Entrynav cu Route pe un F45 din 2015. Am achizitionat de pe un site un repair kit si am primit fisierele din poza. Mi s-a spus pe whatsapp pe care sa il copiez in folderul FSC dar tot mi se cere codul cand accept sa fac update la harti. Cel de la care am cumparat vorbea o engleza de balta si mi-a dat de inteles ca trebuia sa cumpar cod FSC direct care era 40 $. El zice ca repair kit este doar pentru a reseta toate ECU la setarile din fabrica. Exista mai multe tipuri de "repari kit"? Cumva trebuie sa instalez fisierul FSC prin E-SYS? Ce fisier trebuie sa copiez? Ce sa mai incerc? Merci!
-
Eu zic să verifici jantele.Pompa nu are legătură cu vibratiile.
-
@Mihai Sorin Din pacate, toate platformele BMW cu suspensie fata MacPherson cu doua brate (prima a fost serie 5 E28 in 1981) au suferit de astfel de vibratii. In special E32, E38 si E31 au fost foarte sensibile, fiind si mai grele. Plecam de la ipoteza evidenta ca atat jantele cat si pneurile sunt in stare buna, nu au batai radiale sau axiale si sunt corect echilibrate. Este o conditie fundamentala, inainte de a cauta orice alta cauza. In mod tipic, vibratiile la franare sunt cauzate de uzura thrust arm (bratul superior / cel oblic fata de sensul de mers al masinii), iar vibratiile la viteza constanta de uzura control arm (bratul inferior / perpendicular pe sensul de mers al masinii). La aceste brate, de regula, prima se uzeaza bucsa, apoi pivotul. O a doua cauza, dar rar intalnita, este uzura rulmentului rotii. In fine, vibratia mai poate fi cauzata de jocuri in directie, sau de discurile de frana. Retine ca "in mod tipic" nu inseamna regula generala. Rezolvarea problemelor de vibratie la BMW-urile cu punte fata MacPherson cu doua brate inca are o doza de "voodoo". Daca schimbi componente de suspensie / directie, utilizeaza doar piese originale BMW. Vezi link-ul de mai jos: https://www.bmwclub.ro/forums/topic/204637-e60-520d-trepidat-volan-mers-constantfranare/#comment-2640218 In cazul tau, sunt sceptic ca pompa de servo ar putea fi de vina. Cat despre caseta de directie, daca nu are joc, iarasi e greu de crezut ca este cauza vibratiei. Fii fericit ca nu ai E38, vezi aici: https://www.meeknet.co.uk/e38/E38_Shimmy.htm Oricum, o imbunatatire uriasa incepand cu E60 si E90 a fost mutarea thrust arm inspe fata rotii, franarea tinzand sa il comprime, nu sa il intinda, cum era inainte.
- Today
-
Mihai Sorin started following Vibrație volan
-
Am o vibrație in volan care îmi apare pe la 90 km/h și persista si după 120.la un BMW e91 , 320d ,177cai , 2010 an de fabricație Am schimbat prima oară anvelopele toate 4 , după care discuri și plăcuțe frâna față, apoi amortizoarele față , cel din stanga era deteriorat, curgea, după care am schimbat capetele de bară plus bielete de direcție , apoi bielele antiruliu, bucșe bară stabilizatoare, flansa carda și față și spate plus rulmentul intermediar . pe stanga am schimbat și brațul de jos era puțin deteriorat, dar tot nu dispare vibrația Am făcut echilibrul la roți și direcție în cinci Service, diferite în speranța ca o să-mi găsească Problema Am fost la BMW , Mannheim unde locuiesc iar cei de acolo mi-au spus ca doar în proporție de 80% ar putea să-mi spună ce anume ar avea mașina ,adică ar fi de la caseta de direcție sau de la pompă servo dar cum amblele sant destul de scumpe nu mă poate sfătui ce anume piesă să schimb Ma puteți ajuta cu un sfat vă rog ? vă mulțumesc
-
Mihai Sorin joined the community
-
Razvan1777 joined the community
-
Am schimbat volanu si mi se aprinde martorul driver restraint system
EduardSuciu replied to EduardSuciu's topic in Masina mea
Nu, nu am scos borna. -
RobyMaryan changed their profile photo
-
Passenger restraint system error
RobyMaryan replied to dismalskin's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 1
Salutare, Prin toate miscarile pe care le-ai facut in masina, te-ai suit cu genunchii pe scaun si s-a rupt plasa de la pasager . Trebuie sa mergi la cineva care se pricepe sa schimbe plasa sau sa o anulezi cu modul ori din soft. Asa se facea la seria E. -
Bmw e87 nu mai porneste
Catalin971 replied to Catalin971's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 1
A pus incarcator pe ea si tot nimic. -
obioan started following Engine oil pressure / Engine fault
-
e90 Engine oil pressure / Engine fault
obioan replied to obioan's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Am revenit pentru cine mai intereseaza. Am schimbat cele 2 componente mentionate de Alex313 si problema s-a rezolvat. -
ovy318i started following Bmw e87 nu mai porneste
-
Bmw e87 nu mai porneste
ovy318i replied to Catalin971's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 1
E descarcata bateria. -
Am schimbat volanu si mi se aprinde martorul driver restraint system
ADRIAN HD replied to EduardSuciu's topic in Masina mea
Ai deconectat borna la baterie?se șterge cu tester. -
raresfranky joined the community
-
EduardSuciu joined the community
-
Va salut! Am un BMW F30 la care i-am schimbat volanul normal cu unu de M, dupa ce l-am instalat si am pus contactul mi-am aparut aceasta eroare de la sistemul de siguranta. Intrebarea mea e, cum am demufat si mufat la loc air bag s-a decodat si trebuie sa merg sa il fac inapoi din tester sau ma confrunt cu alta problema?
-
Catalin971 started following Bmw e87 nu mai porneste
-
Salutari, am cumparat de curand un bmw 120d din 2008 si acum doua zile am intampinat o problema destul de ciudata. Am mers cu masina si totul era in regula, cand am oprit masina si m am dus sa cumpar ceva de baut ,cand m am intors am obsevat dupa pornirea motorului ca nu mai merge servo. Am oprit motorul si m am dus sa ma uit daca s a rupt cureaua de accesorii sau daca nu mai am lichid servo, totul era in regula. Am zis ca hai sa o pornesc sa vad daca tot asa face si nu a mai vrut sa porneasca. In momentul de fata am vreo 6 erori in bord si pot doar sa pun contact nu da deloc la automat si pe langa asta pornesc stergatoarele de nebune si nu se opresc pana nu iau contactul. Daca stie cineva care ar putea fi cauza si daca costa mult reparatia ramas profund recunoscator.
-
Catalin971 joined the community
-
Cu observatia ca preturile indicate mai sus sunt valabile cu "membership". Fara membership, acestea sunt 2.99 lei/kWh intre 9am - 11pm, respectiv 2.12 lei/kWh in rest. Diferenta intre membership si fara este de cca. 40%, foarte mult. Mai inseamna ca reteaua Tesla este probabil cea mai scumpa acum, fara abonament si la ore uzuale. Inteleg avantajul membership-ului, dar acesta are sens doar pentru unii utilizatori de vehicule electrice, in functie de scenariul lor de utilizare.
- Yesterday
-
las aici linkul în cazul în care mai apare cineva care caută ulei de cutie - https://www.bavauto.ro/81229400272
-
Sincer, acum ca spui asta, poate nu merita pentru aia 15-20mm in plus. Din ce am citit pe forumuri straine pt E90, totusi, majoritatea nu au simtit niciun efect negativ de la distantiere. Ar fi doar problema stresului pe rulmenti, si poate vor trebui inlocuiti mai repede, dar oricum fac numai 7-8000 km pe an. Ma mai gandesc, dar mersi pentru sfat.
-
Chiar mi-a facut PPC o oferta pt un loc de consum cu pret sub Hidroelectrica..ce e drept la un consum lunar mic...200 kw sau pe acolo
-
Salut, inainte sa mergi la service, aveai acele erori? Verifica mufele daca sunt bine cuplate etc
-
Sunt destul de vizibile... Debitmetrul este pe conducta / racordul de la filtrul de aer iar valva egr este in fata intre egr si radiator.... dar mai bine mergi inapoi la ei daca nu esti familiarizat cu motorul.
-
se pot verifica usor personal sau este recomandat sa ma duc la un alt service sa verifice ?
-
Mufe nepuse bine sau deloc inapoi.
-
Au deschis al doilea supercharger in Tm Preturile sunt; 1.52ron / kWh in rest 2.12ron / kWh ora 9 pana la ora 23 Mi se pare un pret f bun. Daca esti la ppc sau alte mizerii dinastea, iesi mai ieftin daca incarci la supercharger
-
sisawq started following N47 erori multiple 244800
-
Salut, detin un f36 2014 cu motor N47D20C, azi am fost la service sa mi se faca schimburile la ulei si filtre(ulei, aer,polen si combustibil), cand sa plec am observat ca martorul de checkengine este aprins(in navigatie nu apare nimic), m-am intors inapoi la service ca sa-mi puna tester-ul si am aceste erori: 244800, distanta maxima de rulare pentru filtrul de particule se atinge in curand. 288F00 , comanda consumatori - decuplare activa a consumatorilor individuali ( probleme la baterie probabil, mai imi apare din cand in cand in navigatie daca nu merg cu ea ) 24CF00 - semnal debitmetru de aer - masa de aer masurata este prea mica in comparatie cu masa de aer calculata 29EB00 - sistem recirculare gaze evacuare suplimentara - clapeta bypass / control clapeta bypass defect sau gradul de eficacitate radiator redus am sters erorile din tester, dupa un drum de 20 min cand am oprit si apoi repornit masina check-ul a aparut la loc. mentionez ca masina are ~290k km. De la ce sa fie martorul de check ? de la dpf si a fost o coincidenta dupa ce am fost la service sau s-a gresit ceva la montare filtre/senzori etc.. ?
-
@goangausvezi ca e posibil sa te cheme doar ca sa “citeasca cheia”. La ce le-o trebui, pentru o simpla comanda de piesa, nu stiu. Dar eu pentru asta m-am dus azi, la Bavaria Jilava. Nu s-au uitat la masina. Mai erau 2 persoane in fata mea, venite cu acelasi scop. O sa avem de asteptat… Si da, pe hartie scrie ca nu recomanda sa mergem cu masina.
-
zalan started following Am nevoie de ajutor cu un furtun
-
Am un bmw e36 si am gasit un furtun care nu este conectat la nimic si nu imi dau seama unde ar trebui sa fie conectat, am niste pierderi de vacuum si din cate mi am dat seama acel furtun cred ca e cauza
Announcements
-
Topics