Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Nu vreau sa par snob, dar n-am sa-mi cumpar Toyota sau Honda in vecii in vecilor. Sunt niste cotete de gaini pe langa orice model de la BMW. Mai bine merg cu Uber toata viata. Evident, daca e masina de la munca, who cares? Eu ma refer doar ca nu as da vreun ban pe asa ceva..
  3. Cine isi ia E400e cel nou nu cred ca si-l ia pt motorul termic de 2L. O ia strict pt design, tehnologia actualizata si componenta phev - fast charge si rangeul decent Si o ia cu garantie, eventual noua sau aproape noua, nu sa stai sa bagi bani in ea ulterior.
  4. Today
  5. Acum am venit de pe autostrada. Merg si fac ce face si seria 1 ala al meu din 2006 cu adaptive Xenon. In sensul ca vireaza farurile stanga dreapta. In plus pare ca (nu sunt extraordinar de sigur) decupeaza pietonii si masinile de pe contrasens. SI sigur se vede la aia 600 de metri de zic ei. Farurile le-am procurad de la un nene din Ploiesti, care le ia de la BMW Germania de pe masinile de test. Ce o insemna test la ei nu stiu. Probabil ca crash test si astea au fost pe masina lovita lateral. Mi-a dat factura si mi-a garantat ca mileage-ul masinii era de....14km. Adevarul este ca se vede ca nu au fost rulate. Sunt ..."mint" cum zic americanii. Costuri: Farurile laser complete cu tot cu calculatoare (an 2021) - 16300 RON TVA inclusa; Manopera demontare/montare faruri - 800 ron (asa a cote - fara factura); Codare 1000 ron - tot asa ca mai sus. A mai incercat sa imi activeze high beam assist dar nu merge. Nu poate trece de "server" asa ca nu-mi ramane decat sa cumpar ca boul. AM inteles ca se si....inchiriaza cu 50 ron pe luna de la BMW ....lesin... Asa ca am de vanzare faruri LED Basic G20 - 2019 . Daca sunt useri si au cont pe acest forum 4000 ron set complet. Pentru altcineva 5000 ron/set. Tot asa cum...mi-au montat si baietii farurile. Adica a cote :))))).
  6. Poti sa ii intrebi dar nu cred ca partea audio intra in disputa. Mai ales ca aaa cum ti s-a recomandat deja este plug and play. Eu am pus Helix 7UP DSP cu 7 canale pe un X1 din 2017 si nu regret nicidecum. E drpet ca un X1 sufera rau la antifonarea usilor.. avand si interiorul mai mare.. merita investit si in antifonare si apoi o sa te bucuri si mai mult. Am Helix DPS si pe un E90.. si suna "altfel" fata de X1 .. ca X1 inca nu e antifonat..
  7. Traducerea si zgomotul vine de la una din planetare. Arborele de la diferential ar putea fi si cardanul.. Schimba planetara.. dar pregateste sa schimbi si rulmentul pentru ca nu prea ies planetarele din rulmenti la BMW.. iese cam cu tot cu o parte din rulment.. daca masina e mai veche.. e multa rugina ce intepeneste lucruri la roti..
  8. MarianSava

    730d 2016

    Simptomele sunt cele descrise de tine. Același lucru mi l-au zis cei de la Bavaria, să schimb bateria internă a navigației (cost 3100 RON)
  9. goangaus

    BMW X5 45e

    Evident ca sunt clase diferite, depinde ce cauta fiecare. Mie nu imi mai trebuie masini premium, prea multe figuri in service si prea puține cunoștințe, la preț cel puțin dublu față de mărcile non premium. Prefer o masina fiabila si corectă, cu toate funcțiile de asistenta actuale, pret decent si garantie decenta. Mai spunea cineva pe aici, BMW-ul trebuie vândut dupa ce iese din garantie...
  10. Nu. A durat mult operatiunea si innebuneam. Nu ieseau 2 injectoare, s-a asteptat dupa extractorul OE, nu ieseau nici asa, si pana la urma sudat de o bara si rupte ca sunt plastic cu metal. Defect optic/vizual exterior nu, parca una din supapa culisa mai diferit la deget. Vazand ca merge bine si am mers pe recomandare, nu pe autorizati/reprezentante. Am rupt usa, le-am lasat mostenire un injector bun si piesele aferente uzate. Poate scapam doar cu supapa poz centrala, dar avand in vedere ca a avut 4 schimburi de ulei pana la 130000km de cand am luat-o. Schimbat uleiul la 131000km, 140000km, 143000(corp filtru decedat si actuator electric wastegate) si la 146000 vanos pe evacuare...turbam. Macar lantul e ok.
  11. Dacă te referi la tampoanele de la motor, aș merge pe Original, nu e diferența foarte mare de preț intre Corteco si OEM, undeva la 100-150 lei per bucată.
  12. Da. Exact ca in video. Nu prea stau bine cu engleza și traducerea nu a ajutat foarte mult. O să mai fac o verificare suplimentară la alt atelier. Mulțumesc pentru răspuns.
  13. Le mai ai? As fi curios să văd dacă e rupt cel de evacuare, dacă le poti desface.
  14. Deci exact aceleasi erori le-am avut si eu pe vanos, dar pe B38 2019. Eroarea cu drivetrain si cele in ISTA persistau mereu. Consum ridicat, putere redusa si sunet ciudat la motor. Am inversat actuatorii intre admisie si evacuare, eroarea persista. Iar pentru supapa principala, trebuie sa mergi la service pentru ca distributia trebuie blocata. In ce consta operatiunea? Recomandat daca ai pe evacuare, sa se faca si admisia. Incluzand si cele 2 bucati de "Regulator ax cu came Schaeffler INA 427 1122 10" Se da jos tot ce tine de partea superioara a culbutorilor, in caz de capacul de la culbutori este deformat sau membrana pcv defecta se pune unul nou, altfel doar garnitura noua. Se "slabeste" lantul cand distributia este blocata si se efectueaza operatiunea de inlocuire. La mine s-au rupt injectoarele ca sunt plastic cu metal, au trebuit 3 bucati noi. Nu te lua dupa unii ca zic, facem si distributia! Cand se da jos capacul de culbutori, se constata daca lantul e slabit!! Totul INA, nu oem, INA este producatorul si pe cele 'BMW'. Mergi la un service care nu iti baga pe gat si distributia 146000km b38 3 pistoane, 6 schimburi de ulei "bmw warranty" si distributia e tanc. Pregateste-te si de corp filtru ulei, pe net "oil filter housing" treci pe aluminiu daca nu ai si pune capacul de la elementul de filtrare cel original al masinii, are o supapa. Scapi de alta boala
  15. Pastrez dieselul dar m-am saturat de el in oras, plus ca noi ca familie facem cam 1500km cu dieselul in oras care ma costa ca si intretinere destul de mult (aici e si vina mea ca schimb preventiv piesele) ... asa ca o electrica atata timp cat stam la casa am si panouri a fost sa zic cea mai buna decizie, sa tina cu casa nu cu pofta inimii sa zic asa :)) Am luat-o in detrimentul unui phev de la BMW din simplu fapt ca sotia nu are nici cel mai mic menajament cu masina si stim bine ce se intampla cu phev ul de la BMW care urca direct la 3-4000 de rpm iarna cu motorul rece si fara ungere. Un consum rapid la Diesel cu 8% la 1500km = 120L* 7.8 = 936 Lei EV are consum de 13kw/100km = pt 1500km vreo 195kw aproximativ 185lei, scutesc vreo 9000 lei numai din diferenta de curent ( asta daca incarc strict din priza si nimic din panouri) nu mai pun de faptul ca nu o sa mai pape dieselul atatia bani pentru ca o sa fie masina de exterior cum ii este si locul un GT diesel nu de frecat in oras
  16. Corteco sau oem? Am unu care trebuie schimbat in viitorul apropiat pe B38. Iar da, motorul arata foarte curat comparativ cu 150.000km 6 schimburi in romania ll-04 5w-30. Vanos evacuare picat 145000km, schimbat si admisie cu tot cu pinioane, distributia tanc, la capacul de culbutori, am inteles ca se schimba doar daca se deformeaza. Schimbat corp filtru picat la 140.000km cu unul din aluminiu, se tine bine, am mutat doar capacul de plastic de la corpul original Mi-a picat si actuatorul wastegate electric, luat unul nou, recalibrat si ajustat pana a disparut eroarea, nu gasea pozitia inchis.
  17. Te asteptam sa spui daca s-a si meritat ca ieftin nu a fost deloc cu siguranta acest upgrade.
  18. Am revenit. Misiune indeplinita. Farurile nu merg direct. Nici macar DRL-ul sau semnalizarea. Masina da eroare in bord de faruri. Dupa codare, everything is ok. Probabil ca in cazurile in care merg cat de cat este retrofitul de la Adaptive Led la laser.
  19. Multi au picat in plasa .... ramane de vazut in urmatorii ani . Eu n-as renunta la diesel niciodata. Tesla e masina serioasa fata de alternativa ev china..... Succes , sper sa nu ai probleme ci doar bucurii!
  20. Autogenial din Alba Iulia fac treaba buna, cel putin asta a fost experienta mea cu ei.
  21. Am montat personal un amplificator Match UP8BMW pe un F36 din 2020, totul a fost plug n play. Pe masina ta se monteaza Match UP8DSP, care este acelasi amplificator, doar ca ai nevoie de alt tip de cablaj specific U11.
  22. Te referi la asa ceva, nu? ruperea urechiuselor de la angrenajul asta... mda, sincer, de cand am vazut prima data video asta (in urma cu ceva saptamani) m-am gandit ca asta ar justifica si zgomotul metalic produs pe care-l am la 2200rpm. nu pare sa fie doar o rezonanta, ci se aude ceva metalic care se loveste, pe partea de evacuare clar (partea stanga cum ma uit la motor). o iau usor cu actuatori si apoi facem programare la un service bun pentru inspectat mai departe daca am in continuare erori. Recomandari de service in Transilvania? Mersi, O zi faina
  23. Se aude exact ca in video? daca da, rezolvarea e chiar in videoul postat de tine, scrie in descriere "output shaft", cred ca se traduce ca arborele de la diferential
  24. Salut, motorul termic pornește automat doar atunci când sistemul cere mai multă putere, la accelerații puternice, viteze mai mari sau când bateria e descărcată. Motorul termic se încălzește normal abia după ce pornește efectiv. Ca la orice motor pe benzină, în primele minute este rece, dar unitatea de management limitează sarcina și turația în această perioadă, astfel încât să reducă uzura. Cu alte cuvinte, chiar dacă intră la o accelerație puternică, nu este lăsat să fie forțat „la rece”. Dacă totuși vrei sa și sigur, eu las puțin mașina in sport la inceput pentru a ma asigura ca se încălzește motorul.
  25. Din cauza sitelor de pe valvele centrale de vanos, care se rup si ajung in Vanos, acesta se blochează si se rupe. Asta înseamnă eroare cu Vanos Jammed, adică e mortus de-a binelea si trebuie schimbat cu totul. Dacă nu ai eroarea cu jammed, atunci poti scăpa doar cu schimbat valve vanos sau actuatori. Când ai eroare cu jammed, e prea târziu.
  26. Îți mulțumesc mult! Am să ma uit puțin pe site-ul acesta!
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.