Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Asta da surpriza majora, desi erau suficiente semne ca Horner nu va mai rezista mult, in ciuda celor 20 de ani ca si Team Principal, totusi cred ca a luat pe majoritatea prin surprindere. Cel mai probabil vor urma si alte modificari majore o data cu debarcarea lui Horner. In primul rand, cel mai probabil Max va ajunge totusi la Merc, Toto Wolff si-l doreste de multa vreme si cel mai probabil au ajuns la un acord. Doi, Horner il va inlocui pe Vasseur la Ferrari, iar trei, Russel va merge le Red Bull in locul lui Verstapen. Estimez ca cel putin pentru urmatorii ani, Red Bull va ajunge o echipa de pluton sub noul management, plus ca o data cu schimbarea regulamentului de anul viitor, indeosebi cel pt power train-uri, impreuna cu Ford nu cred ca vor face mare lucru. Pe acest lucru cred ca se bazeaza si Verstapenii, cu siguranta au suficiente date sa compare cu motorul Mercedes. Sincer, nu-mi amintesc in era moderna sa vina brusc un motorist nou in F1 si chiar din primul an sa rupa gura targului. Dimpotriva, Honda este un exemplu f elocvent in 2015 atunci cand au avut cel mai slab motor. Mi-e teama ca la fel va fi si cu cel Ford, dar si Cadillac-ul. Ai nevoie de experienta, de ani ca sa te bati cu alde Mercedes sau Ferrari.
  3. Ehe, complicat , plin de 2016, maxim 2017, dar oricum nu erau in cerintele de cautare pe care le aveam atunci. Am cautat 2020 (hai 2019 daca era ceva deosebit), sub 150k km, manuala, trapa, culoare deosebita, minim HiFi Stiu ca multe din cele de mai sus se putea schimba ulterior, dar am experientele trecute si am preferat sa nu ...
  4. Today
  5. Nici eu nu sunt un fan al interioarelor de piele, stiu ce înseamnă pe timpul verii si pe timpul iernii. Totusi pe timpul iernii, masina avand incalzire auxiliară, sper sa trec mai ușor. Ma gandesc foarte mult sa caut un interior Sport Alcantara cu aceleasi optiuni, imi place foarte mult cum arată. Știu de la E92 ca prin oras mergi lejer cu a 4-a , putin sub 2000 de ture, ceea ce mi se pare foarte tare. Am avut parte de masini care au avut treptele etajate foarte mișto, si aparent si F32 o are la fel, ceea ce e minunat. Culmea eu gaseam doar 430i GC manuale prin afară, coupe le numărai doar pe degetele de la jumătate de mana. Portbagajul e mai mic deoarece nu se deschide ca la GC, e deschidere de sedan ( cu departajare de incinte).De aia probabil o sa caut sa ii pun si ăsteia perdeluță electrică .
  6. Surprise, surprise dar McLaren pare ca e pe drumul cel bun Pare ca nu o sa mai fie curand un razboi doar al celor de la Redbull - Mercedes - Ferrari.
  7. https://www.skysports.com/f1/video/30998/13394452/horner-sacked-by-red-bull-martin-brundle-assesses-horner-departure-verstappen-future-and-mekies surprize surprize
  8. Eu as vrea sa fac update, inclusiv la cutie, la revizie cei de la Automatico mi-au recomandat update. Unde ai fost? Multumesc!
  9. Problema rezolvata si la mine, s a facut downgrade la softul de fabrica si totul a revenit la normal. Multumesc tuturor pt implicare/sfaturi. Drumuri bune si regenerari rare si complete!
  10. Când am avut testul cu acel Q6 peste weekend, în modul B se oprea complet și așa rămânea. Poate modelele mai vechi de la VW funcționează exact pe același principiu ca mașinile termice.
  11. Eu nu prea am inteles exact ce vrei sa zici cu statul pe loc. Nicio automata nu sta pe loc in D fara autohold. Daca iei piciorul din frana incepe sa plece usor.
  12. Exista B insa face la fel. Diferenta in B si D e doar ca in B regenereaza mai bine. Eu merg doar in B insa de stat pe loc, fara autohold, tot nu sta
  13. Yesterday
  14. Nu există acel mod B? Care face exact ceea ce vrei tu?
  15. Presupun ca daca ai o Skoda, nu ai gasit locul potrivit sa afli informatii. Topic inchis.
  16. salut, din 2023 tot am pe inima masina asta... chiar daca intre timp mi-am luat masina (un A4 B7) ... este vorba despre un E46 ... deci persoana in cauza il vinde deoarece este Euro 3 si practic nu prea mai are voie cu ea in Italia... este al doilea proprietar pe acte iar ce m-a impresionat... cat de intretinuta este in comparatie cu altele pe care le-am tot vazut... va dau mai jos cateva poze sa va faceti o idee... si da kilometrajul este 100% real si dovedit, am ramas masca. nu pot sa pun celelalte imagini din cauza ca am depasit limita, atasez aici un link: aveti poza cu compartiment motor. https://imgur.com/a/ZnvApff vreau sa aud parerea in principal a celor care au detinut sau detin acest model... dar si a cunoscatorilor... si am cateva intrebari extra. distributia pe modelul asta, iulie 2003, e in spate sau in fata pana la urma? motorul e mai fiabil decat 2.0 TDI-ul meu (BLB)? e mai problematic? cat de scumpa ar fi intretinerea acestui BMW? in ziua achizitiei... eu oricum ma voi duce cu cineva, daca e sa gasesc... daca nu, ce ar trebui sa intreb? mersi fain.
  17. am o skoda octavia 2 1.6 mpi ,am o problema cu ea , nu trage , nu se urca in turație mai mult de 4000 ture ,consumă mult,nu trece acul mai mult de 100 km h ,am schimbat la ea sonda lambda 1 ,bobina,buji,filtru de benzina,pompa de benzină,injectoarele și tot așa merge nu știu ce să i mai fac
  18. Multi km fara incidente. Legat de faruri, poate doar semnaturile luminoase pt DRL denota cumva faptul ca nu sunt modelul de top, altfel cele laser sunt mai mult marketing. Asta pt ca ele vor fi active doar pe high beam, pe low-beam fiind tot cu LED. La G60 au renuntat la laser din considerente de legislatie, sunt scumpe rau diodele laser, plus ca diodele LED au atins deja un nivel de brightness ff ridicat. In prezent vorbim de sisteme matrix, gandeste-te la ce costuri astronomice s-ar fi ajuns sa plantezi zeci-sute de diode laser intr-un far, asta rezolvand complet problemele de legislatie cu care se confrunta cele laser.
  19. pardon @Bala m-am exprimat eu retard. vroiam sa spun ca orice cutie automata face asa, lasi frana pleaca. dar inteleg ce vrei sa spui, la ev nu are nici un motiv sa faca asa pentru ca motorul electric nu se invarte cat stationeaza. banuiesc ca face asa sa se simta la fel ca o termica autoholdul cel putin la bmw e foarte enervant pentru ca nu se activeaza automat cand masina s-a oprit plus manaca franele de numa, eu pana la masina asta nu am avut autohold asa ca nu prea l-am folosit
  20. Nu am idee daca toate automatele fac asa. Dar la ev, e stupid pt ca nu e argument tehnic sa nu stea pe loc. La unele se poate opri porni partea asta dar la skoda, nu
  21. Sau tii pe frana piciorul eu nu suport autoholdul defect de serviciu... Ce sa zic
  22. Da, am avut pachet la achizitie 20 k km gratuiti( oriunde in lume unde exista charger Tesla ) . Cat am incarcat la superchargere Tesla n-am sesizat sa fie vreo pbl cu viteza de incarcare, niciodata. Probabil cei care s-au plans a fost din cauza ca erau toate statiile ocupate cu masini la incarcat si in mod normal puterea de incarcare se imparte ( cred ) Nu se poate activa autohold-ul permanent ? Eu si la Touareg am functia asta , am oprit , sta pe loc , accelerez , pleaca.
  23. Cotetul e singura masina in care intru rad ca prostul si iti pot spune cu exactitate unde e fiecare roata si cum va sta de sosea, nu stiu cum sa explic dar e ca si o parte din mine . Ok nu are ABS nu are sute de cai nu are multimedia nu e automata , dar stie ca "comunice" cu mine cum nici o alta masina nu a stiut pana acum . Am mai spus asta cand aveam E46ele 325i si repet si acum nu dau G20 sau ce dracu mai e acum pe un E30 325 in aceasi stare de 320is sau M3 nu mai zic ca am avut posibilitatea sa iau 320is la pret "bun" si am ratat-o . PS : pe lange E28 535i al colegului @FiveThreeFive pot spune ca am mai fost impresionat de o masina a altui coleg @io's E23 745i . Ma rog cauta o vechitura din asta si mergi cu ea mai pe scurt
  24. Ce este de kkt in acel kia, incapatanarea cu care simuleaza masinile cu combustie. Cum sa pui sunet de motor? dar mai cretin, cum sa simulezi cutie de viteze? Pai pune-i si dpf de decor si la 150k km sa limitezi masina la 30% putere pana nu il schimbi. Ca sa te simti bai nene ca in ICE. Bine, clar vine un raman si ii face DPF off si la electrica, dar e alta poveste. Eu la skoda am alta mizerie: nu sta pe loc. Decat in autohold. La ce dreaq pleaca de pe loc, pt ca nu are niciun sens. I3 sau Leaf stau pe loc. Nu frate, la asta trebuie sa apas frana odata, ca sa porneasca utohold, ca sa stea pe loc. Deosebit de stupid.
  25. Foarte faina masina! sa o folosesti sanatos! Capacele la oglinzi cel mai probabil vor fluiera la viteza...
  26. Înțeleg pasiunea pentru mașinile vechi și apreciez stilul lor, dar eu nu prea rezonez cu acel "feeling". Mie mi-au plăcut mereu mai mult mașinile noi, pentru mine contează mai mult siguranța, tehnologia de ultimă generație și performanța. Îmi dă un alt fel de satisfacție să știu că am parte de tot ce e mai nou și mai eficient. Am mers cu destul de multe mașini vechi, am prieteni care sunt fierți după ele, dar pe mine nu m-a prins acel feeling. Poate sunt prea tânăr. Poate de asta îmi plac electricele și nu sunt atât de reticent în privința lor.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.