Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. singura explicatie ce o gasesc este ca mergi cu autohold on tot timpul mai ales in trafic greu de oras.am observat la masina mea cand am mers cu autohold on timp de 6 luni, am terminat franale spate. am scos autoholdul si situatia a revenit la normal din punct de vedere al uzurii
  3. Today
  4. Nu stiu ce zic, dar tare as vrea sa vad cum ar putea functiona diferit franele la o masina mai moderna? Controlul tractiunii a fost implementat de BMW din necesitate. Si sunt placut surprins de cat de bine e implementat pe rabla mea veche inca din 2005, cum intra controlul tractiunii in curbe sau ABSul cand franezi in ultimul moment.. Desigur ca masinile mai noi sunt si mai bune dar fabricantul nu s-a putu indeparta de functia de baza absolul necesara, sa riste prea mult.. pentru ca eficienta nu sta in franarea de urgenta ci in aerodinamica si foarte probabil altele.. dar nu franele pentru ca in primul rand trebuie sa fie foarte sigure si cat mai simplu de intretinut. Daca cineva are ceva documentatie care sa arate ca principial franele ar putea avea alta destintie, alta decat aceea de a frana de urgenta masina, aceleasi frane facuta si de ... automatizare.. (ca acuma asta pare ca asta se vrea sa preia rolul.. ). Ce ar putea face in plus franarea unei masini decat sa ii incetineasca viteza pana la oprire in caz de urgenta!? Sa nu aduceti in discutie regenerarea pentru ca aceasta nu se intampla la nivelul franelor ci este un proces intern (..spre interior) prin care energia kinetica e convertita in energie electrica.. ca de aceea nu se pot aprinde stopurile unei masini (nu se poate permite pentru ca nu este franare ci regenerare) fiind parte din alt proces cum am zis. Asadar, tare as vrea sa inteleg inainte de a ne/ma aventura in a crede ca vreun disc e etins de placute inainte ca soferul SA DECIDA asta. Si in ce conditii se intampla asta. Pana atunci problemele la franare si discuri incalzite or sa toot fie si cu cat le intelegem mai devreme cu atat mai bine pentru noi. Ca tot nu as lasa exclusiv la indemana automatizarii ceva de ce depinde viata mea, siguranta mea. Si da zbor cu avionul(!) am zero probleme cu asta, cu stresul..
  5. Am observat ca, in ultima perioada, este o abundenta de stiri privind tehnologii promitatoare de baterii care sa revolutioneze piata. Foarte bine ca se investeste mult in aceasta directie. Pe de alta parte insa, ramane de vazut daca si cand aceste tehnologii vor ajunge suficient de mature, fiabile si ieftine pentru a intra in productia de masa. Deocamdata, sunt precum cursa revenirii pe Luna: si NASA si chinezii lucreaza de zor la asa ceva, dar ambele programe au intarzieri de cativa ani fata de planul initial, iar din 1972 pana acum nimeni nu a mai calcat acolo.
  6. oarecum legat de subiect , sau cum ajung sa crape mizeriile astea la 100k km
  7. De schimbat oricum trebuie să il schimb. L-am intrebat pe fostul proprietar dacă l-a schimbat vreodată si a zis că nu. Mașina are 145000 km, adică cam destul pentru acea piesă originală care se știe că e cu probleme. Cât despre ținut mașina, probabil cel puțin 5 ani o să o țin. @ovy318i, despre ce piesă e vorba la termostat ? Mulțumesc!
  8. Prin state am vazut ca schimba multi cu modelul din aluminiu, si mai este un conector tot din aluminiu. Eu unu am schimbat la masina mea preventiv, tot cu unul de plastic, nu curgea la 85 k. Ce pot spune ca la km astia era deformat un pic peretele unde vine garnitura de la antigel, deci cred ca tine cel original undeva la 100k. Modulul cu termostat in schimb era umed.
  9. https://autoblog.md/vor-asigura-pana-la-3000-km-autonomie-huawei-intra-in-cursa-bateriilor-solid-state/
  10. Eu folosesc functia auto pe G21, functioneaza foarte bine. Singurul inconvenient, e ca schimba pe faza scurta daca este orice sursa de lumina prin aproprierea drumului, desi nu e trafic.
  11. @HitmaNLive Un termoflot integral din aluminiu este o idee foarte buna, daca ai de gand sa pastrezi masina pe termen lung. Totul se rezuma insa la calitatea executiei. Este cert ca, desi se gasesc in continuare o groaza de chinezisme de doi bani, in general - si din pacate pentru noi - chinezii au inceput de ceva vreme sa fabrice multe produse de buna calitate. Cu multi ani in urma am tatonat si eu ideea de a monta un radiator (pentru circuitul de racire) integral din aluminiu - tot fabricat in China. La acea vreme, au fost doua argumente care m-au oprit, in baza review-urilor citite: primul, nu se potrivea exact, trebuia cumva "pacalit" sa se aseze corect, al doilea, calitatea era variabila: unii n-au avut nicio problema, altii au trebuit sa mearga cu ele la un atelier sa astupe cu sudura mici pori. La termoflot problema calitatii este si mai stringenta: presiunea din circuitul de racire este de max. 2 bar, pe cand in cel de ungere poate ajunge la 5 bar. In principiu, daca gasesti un numar rezonabil de review-uri independente si majoritatea acestora sunt pozitive, probabil ca merita sa incerci. Altfel, de la cel original BMW te poti astepta, tipic, la o durata de viata de min. 100,000 Km / min. 5 ani. Desi nu e lifetime, este totusi un interval acceptabil pentru o piesa cu o calitate predictibila.
  12. 167,000 km Am mai adăugat o piesă la Lego, volan carbon, full black. Cum era sloganul reclamei: "Bucuria copilului tău , neprețuită . Pentru toate celelalte, există Mastercard."
  13. Ar fi de apreciat daca ai pune si tu punct din cand in cand si ai desparti adunatura aia de cuvinte de mai sus in propozitii/fraze. Ti-am editat eu postarea dar ca idee citatul arata exact cum era pana sa editez eu.
  14. @voiculetsa stii ca se mai pune si punct din cand in cand si se incepe o noua propozitie/fraza. Ti-am editat eu prima postare dar mai jos e cum arata initial.
  15. Yesterday
  16. Idem. Acum am ajuns acasa dupa o scurta vacanta , 39+ grade afara , in masina 24 grade , la popas nu ma lovea prea tare aerul de afara ....
  17. La B58 puneau corpul de aluminiu și garnituri originale , personal aș merge pe varianta de fabrica deoarece nu am idee cum va fi acel aluminiu după câteva sute/mii de cicluri răcire încălzire și nu știu cât de aproape este de piesa originala.
  18. Da am pus o pe tester nu pare să fi pățit nimic motorul totul a revenit la normal doar ca lipsa puterii mai e prezentă.
  19. Fulii de vibrochen se pun doar Corteco, care să țină cât de cât ca originala. Ți s-a încălzit motorul pentru că pompa de apă nu a mai funcționat. Cât despre putere nu știu ce să zic. Pot exista multe cauze. De la creșterea temperaturii antigelului, duce la creșterea temperaturii uleiului. Trebuie să mergi cu ea la un service care să știe la ce să se uite
  20. Și chestia așat îmi apare la ceasuri schema tăiat ce las aici
  21. Eu sunt "prostul" care a platit 910 lei acum aproape 2 ani imediat cum am adus masina. Este vorba de G20, 11.2020 fabricat. Farurile sunt 05A4 LED headlight with extended scopes. Motivul pentru care nu am stat pe ganduri cand am achizitionat optiune este ca aveam pe E91 urmatoarea combinatie : 0522 XENON LIGHT 0524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 05AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL Farurile nu decupeaza nimic doar schimba faza scurt / lunga in functie de trafic. Am "abuzat" pe E91 aceasta functie, mergea impecabil, nu am luat 5 flash-uri in 6 ani cat am avut masina. la G20 mi se pare un pic prea sensibil softul de recunoastere mai ales pe drumurile noi unde marcajele reflectorizante rosii mai pacalesc sistemul. De asemenea cum spunea un coleg mai sus, pe drumurile cu separatoare inalte (DEx, A2), tirurile mai mai ia in freza o portie de faza lunga...
  22. m-am uitat sineu la descriere si asa e cum zice @wolf20, ala care decupeaza vine din fabrica , asta e un vax absolut The camera on your interior mirror detects the headlights of oncoming vehicles from a distance of up to 700 metres. It also detects vehicles up to 400 metres ahead of you. Your BMW immediately switches from high to low beam. The camera also recognises built-up areas, road signs and changing light. It switches from high to low beam at precisely the right moment. adica o faza lunga aitomata kkt, apropo la mine costa 200
  23. Revin cu o intrebare si poate o soluție pentru cei cu motoarele B48, care vin echipate de fabrică cu carcasa filtru de ulei (termoflot) din plastic. In timp partea care desparte antigelul de ulei , se mănâncă, crapă , de unde incep problemele cu ulei in antigel si invers. O problemă foarte cunoscută, cel puțin pe B48, nu știu dacă si B58 are acelasi termoflot. De mult timp , am vazut si am auzit de niște carcase din aluminiu care elimină problema pe viitor. Acestea sunt din China din câte am văzut și chiar sunt curios dacă aveti vreounu montat așa ceva in locul celui de plastic. Am vorbit cu cineva care a montat cuiva așa ceva , si in 40000 km cât are făcuți până acum, nu a avut nici o problemă. I just found this on AliExpress: RON522.79 | Aluminum ENGINE OIL FILTER HOUSING 11428596283 11428576429 for BMW N47 B48 B47 Engine 1234567 Series E87F20F30F07F10F0 https://a.aliexpress.com/_EQ38m8a Totodată am mai vazut pe youtube la un service dedicat BMW montând pe o mașină așa ceva. Pareri? Mă gândesc când intru in posesia mașinii, să încep să schimb ce ar fi necesar la kilometrii pe care ii are.
  24. Salut băieți am avut o problemă cu fulia de la vibrochen mi-s-a rupt în mers. treaba e ca mașina nu prea mai trage cum trebuie parca se chinuie puțin,după ce mi s-a rupt am mai mers puțin până acasă cam vreo 2km și mi s-a încălzit motorul poate fi asta cauza lipsei de putere ? acum am pus-o pe cea din poză și nu prea îmi place cum merge motorul înaintea avea putere foarte liniară acum nu prea nu mai e sprintena deloc în accelerație
  25. Siguranta F59 trebuie sa fie de 5A. Poti sa te uiti si direct in panou ca ar trebui sa fie stanta cu F59. Alimenteaza pinul 1 din conectorul cu 3 fire, nu 4. Nu ar trebui sa aiba 4 fire conectorul ala negru. Daca are 4 raman numai 3 pentru ca masina ta e facuta dupa Martie 2007. Vezi ca pe plasticul conectorului sunt stantate numerele. Asa ar trebui. Maro e masa, in pozitia 5 in conector.. verifica si masa sa fie. Conectorul ala din dreapta are 5 sloturi pt cabluri? Pozitia 2 din conector e pentru cumunicarea cu modulul CAS, de control access.. In conectorul din CAS acelasi fir trebuie sa fie in locatia 33 din conector. Modulul CAS e in zona coloanei de directie a masinii. Iti recomand sa cauti in conectorul CAS pozitia 33 si de acolo sa ii cauti capatul (firului) in conectorul ala de la modului diversity (sa il "suni" adica). Asa stii sigur ca e intreg si va comunca CASului ce trebuie daca e functional modulul. Vezi ca antena parese ca e in geam.. aia e antena modulului. Eu nu am E60 dar ma uit in TIS (documentatia lor) pentru tine. Asta e tot ce trebuie modulului sa functioneze. Ca sa te lamuresti daca insusi modul e inca in mintile lui conecteaza si verifica ca e alimentat (si comunica, deschide usi, dezarmeaza..) cum ti-am zis mai sus. Apoi treci la pasul 2 aranjatul/pozatul cablurilor. Bafta si sa spui ce ai gasit, sau daca ai rezolvat.
  26. Bingo... cand afara am 95+ grade Fahrneheit (35+ grade Celsius) daca eu stau in masina pe 19 ma ia dracu direct, gen cate treceri din astea de temperatura sa suporte si bietul corp? De-asta incerc sa tin temperatura mai sus ca sa nu fie trecerea chiar atat de mare de la interior la exterior. Asta nu inseamna nici ca voi transpira in masina de cald, in general cam aia imi e temperatura in masina atat vara cat si iarna cu vreo fluctuatie de +/-3 grade Fahrenheit in functie de situatie. Nu, inseamna ca e foarte cald si nu vreau sa fac o trecere prea brusca de temperatura de la interior la exterior. Eu am 72 grade (22.2 Celsius) in birou ca am termometru pus pe birou de mine. Si asta nu inseamna ca nu mai ies afara din cand in cand sa mai dau cate o tura sa ma dezghet ca soparla la soare. Sau nimic nou sub soare sa plec acasa dupa masa fara sa dau drumul la AC initial ca sa ma mai dezghet putin ca sunt efectiv inghetat. Din pacate datul dintr-o mana cu soarecele sau din doua la tastatura nu te pune in miscare sa iti tina de cald. N-ai sa vezi, compensez cu acceleratia eu. Asta daca si numai daca as conduce vreodata o electrica. Am condus un I4 M50 si un IX 50 si nu m-a dat niciunul pe spate la vremea aia, am zis ca nu e tramvaiul de mine.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.