Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Înseamnă că a fost codat greșit. E până la 7000rpm la benzină.
  3. Today
  4. @sskkaa nu avea cum sa fi intrat de ceva vreme in depasire dat fiind locul impactului - foarte aproape de spatele autocarului. Nota adiacenta: numai un idiot putea incerca sa depasesca un autocar in acea situatie si pariez ca a intrat din lipsa de experienta in scurt in depasire.. 3 lucruri nu s-au intamplat acolo: - nu a anticipat cum trebuie; adica modul sport sau treapta de viteza care sa nu necesite schimbul vitezei decat poate cand deja esti in fata celui depasit. - nu s-a pregatit pentru situatia in care sa poate bata in retragere cum sa spune; si franarea cu revenire pe banda este o posibilitate mai mult decat valida - iti salveaza viata, a ta si a celorlalti. - dat fiind circumstanta, locul in care s-a petrecut, intr-o curba larga cu vizibilitate redusa in fata unui atat de lung vehicol cel cu Opel a riscat enorm - asta a si fost cauza principala a accidentului. @Alex3245 cel cu Opelul nu a vazut decat un pic mai mult dar nu suficient pentru ca drumul este in curba larga fata decat cel cu VW care nu a vazut mare lucru. Nu ai timp sa franezi cu atat mai mult cu, cat orice alt sofer nu ar fi depasit venind pe contrasens, cum am zis, penttu ca nu vedea suficient daca vine cineva din fata celui din fata. De obicei in curba larga ser circula cu mai mare viteza, orice depasire e tentanta DAR extrem de riscanta pentru ca nu vezi in fata celui din fata si lucrurile se intampla mult mai repede chiar sa mai poti reactiona! De aceea nu se face asa ceva. Inca o data Opelul, absolut idiotic si cauzator se accident. Un incapabil sa franeze si sa revina de unde plecase.
  5. Se codează în funcție de mașină, diesel, benzină.
  6. Turometrul ala care se termina la 5500rpm sigur e ok pt benzina? Parca inde diesel cumva... asa e si la mine la m40d
  7. Yesterday
  8. Au iesit numerele negre, masina e ready to drive, să o pot aduce in Iasi. Nici bine nu am intrat in posesia ei să circul zilnic, că am si cumpărat deja ceasuri 6WB. Le-am luat la un preț foarte bun și am zis că de ce nu.
  9. Si pentru ce mai iau ditamai salariile stimabilii de la ANRE? Ca sa tina tot spatele companiilor, nu?
  10. Incepem si noi sa conducem ca americanii. Aia franeaza la 5 minute dupa ce a sarit ceva in fata masinii.
  11. E 2 ani termenul, dar de la emiterea facturii. Daca au emis facturile dupa 2 ani, primesti banii dupa 4. Legea la noi pentru energie, si mai ales la energia electrica, e facuta total impotriva clientului. Si ANRE nu face nimic, nici la reclamatii.
  12. Am si eu o intrebare, cine a facut schimb ulei la cutie aisin automata la bmw seria 1 motor 2000 diesel an 2020
  13. 2 ani din ce tin minte e termen sau asa zicea la noi, oricum iarna am "mancat" tot ce am produs :))
  14. MI-am schimbat banca si le-am scris celor de la hidroelectrica mail prin care ii rog sa schimbe cu noul cont. Dupa 2 luni aprox, primesc raspuns ca: Deci dupa 2 ani, avea sold cateva sute de lei. Din sodul ala, se mais cade asa cate putein luna de luna. Dar cum se poate ca banii pe plus sa imi fie dati inapoi abia peste 4 ani de la instalare. 4 (patru) ani... Ce mizerie de lege mai e si asta? E clar ca am panourile pt consumul propriu si nu pentru a face bani, dar totusi mi se pare aberant.
  15. Demarorul, nu este nou. A fost reconditionat. Mbine, in acte a fost reconditionat, nu stiu daca a fost si fizic
  16. Daca omul intreaba pt motor b47, de ce va treziti voi cu N-uri
  17. Hai cu prezentarea! E bestieeeee 4 !!!
  18. DAca nu ai alte probleme sau erori pe senzori/dpf, da-i pace, sunt masini noi de 1an si 20-30k km cu evacuari afumate... asta e calitatea pieselor mai nou.
  19. Va salut! Se da un bmw e39 520d din 2000 cu urmatoarea problema: dupa 1min de la pornire, in 80% din timp, motorul incepe sa trepideze destul de puternic. Alte zgomote inafara de cele specifice de tractoras nu se aud. La cresterea turatiilor la 1.200-1.300, vibratia dispare, la fel si dupa cateva minute de mers si incalzit motorul. Singura eroare care apare la tester este needle motion sensor, care am inteles ca este injectorul cu fir. Pareri am auzit impartite, ca e de la el sau ca nu are nicio treaba. Ce parere aveti?
  20. Last week
  21. Foarte interesant sistemul pe Outlander , chiar m-am uitat la clipul asta ( pe langa burtologie am inteles cum functioneaza ) Mi-am si programat un drive test cu noul outlander phev.
  22. Apar si eu dupa mai bine de 11 ani cu aceeasi problema. Pana la urma mai tii minte ce ai facut? Se poate repara, ai luat din dezmembrari..?
  23. Te salut, până la urmă cum ai rezolvat cu scartaielile ?? Erau din plafon sau de la sine??
  24. stiu, am vorbit deja cu el, multumesc de sugestie. oricum mai mereu cand am avut cate ceva l-am intrebat inainte
  25. Nu ai fost cel care a umblat la bara si faruri? Dupa cum pui intrebarea raspunsul ar fi nu, corect? Apoi, daca umbli doar la bara si faruri, de ce ai umbla la capota? Poate sa iti faci de lucru.. Si daca a umblat altul nu acela cel mai in masura sa stie unde a umblat?
  26. farurile au fost date jos,implicit si bara
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.