Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Nu ma refer la performante ci la faptul ca cea de 100 contine mai mulți aditiv, inclusiv pentru curatare. Daca ar fi asa atunci ar merita o data la cateva plinuri de 98 si un plin de 100, asta am început de luna trecuta, dar am auzit si pareri cum ca cea de 100 ar fi prea aditivata, ce o însemna asta nu stiu.
  3. Nu stiu dar observ ca il fac mai des decat uleiul :)) nici nu ma stresez sa fac schimbul de ulei la reprezentanta pentru istoric ca ma tine racitorul in grafic Scuze de raspunsul intarziat dar in concediu m-am detasat de tehnologie cu totul
  4. Today
  5. Cred ca de 2 ori am "simtit" diferenta 100 vs ce fusese inainte la modul la care am zis ca am alta masina . Personal am incercat pe cat posibil sa pun 98 minim , in final fiecare face ce vrea pe banii lui producatorul spunem minim 95 daca nu ma insel , la unele modele se mentiona ca pentru performante "maxime" trebuie 98 dar acum nu cred ca mai e cazul .
  6. Ajuta la ceva pe partea asta de curatare sa alimentez cu benzina de 100 sau dau banii degeaba? La condus nu simt vreo diferenta, poate ceva placebo. Zicea cineva pe aici ca alimenteaza o data cu 98 o data cu 100, sau 2-3 plinuri de 98 si unul de 100.
  7. teoretic nu se recomanda, practic BMW are fix asa ceva https://www.bavauto.ro/aditiv-benzina-mini-100ml-83195a07760 la 58k nu mi-as face probleme sincer , benzina buna si un pic de turatie cand iesi in afara orasului cred ca fac fix ce cauti tu .
  8. Intrebare de neștiutor, pentru motoare pe benzina, B48 in cazul meu, trebuie vreun fel de aditiv pentru curățat injectoare? Din câte vad toată lumea discuta despre diesel iar in service mi-au spus ca nu e cazul, cum am doar ~58000 km. Dar merg 90% in oras cu drumuri scurte, inteleg ca acest comportament favorizează depunerile.
  9. Dada. Pica. Într-un final am înlocuit toate 4 injectoarele. Cat despre tratamentul cu ulei 2T in motorină, până acum toate bune. Am deja 2 plinuri unde am folosit. Mașina merge la fel, singura senzație e că ar fi ușor diminuat zgomotul de tractor... O sa continui sa folosesc
  10. Francezii nu prea au renuntat la nuclear. Nemtii insa da.
  11. Pai și francezii și nemții s-au împușcat in picior ca s-au grăbit sa închidă centralele atomice si acum le pare rău
  12. Gata si camera, totul ok. Am preferat sa o alimentez din navigatie, nu din portbagaj (avea fir dedicat, atasat la cablu, la fel si navigatia).
  13. Azi dau retur si ventilatorul si grila. Ventilatorul nu se potriveste, grila are un element rupt. Am mai si spalat-o ca era mizerabila. Am comandat ventilator nou, vine maine dar, nu stiu cand am timp sa-l schimb.
  14. @FiveThreeFive Europa are exemplul nefericit Cernobal si de acolo a aparut as zice reticenta asta . bine posibil sa fie si alte interese . Ideal ar fi mix de 30% hidro 30%nuclear restul imparit intre solar, eolian, fosil .Posibil ca odata ce tehnologia reactoarelor tot evolueaza sa se revina la sentimente mai bune vs nuclear .
  15. Avantajele energiei curate sunt incontestabile. Eu vad insa doua probleme: 1. tranzitia se efectueaza fara o planificare corespunzatoare - si nu numai la noi (link mai jos); si 2. energia solara si eoliana au disponibilitate aleatorie, iar Europa inca ignora stabilitatea adusa in mix de energia nucleara. https://adevarul.ro/stiri-externe/europa/olandezii-rationalizeaza-electricitatea-2457381.html
  16. De prin anii '70 omenirea rămâne fără petrol în 10-15 ani.
  17. Yesterday
  18. Scrie in articol ca a apasat frana, de asta mi s-a părut șocant incidentul. Max later brought in a forensic accident reconstruction engineer to review the onboard data and footage. Their conclusion? “The Pre-Crash data corroborates [the driver’s] story that the vehicle brakes were not responding while coming down the hill. The speed increases in the five seconds prior to impact; there is no throttle application, but there is service brake application the entire time and no slowing down.”
  19. Am văzut ca se pot descarca și hărți cu cladiri 3D ai habar de unde? Am vazut pe tiktok la unu ca punea harti la 150 lei
  20. Salutare! F26 2.0 b47, dupa revizie de ulei si filtre (service local) masina parca are delay la accelerație sau schimbat vitezele(automata).. Pe ista 0 erori.. Eu ma gândesc sa nu tragă aer pe la filtrul de combustibil..sau sa fie defect de noi ?(Mahle) Inainte de revizie masina se comporta normal, accelerația fiind liniara si cutia schimba perfect.. Problema nr2: Verificând cu ista am observat chiar si dupa 1100 km contrapresiune dpf la relanti 3mbar..6.. Dar sootmass a crescut de la 16 la 19..nu scade deloc dupa regenerări.. masina are 233k, toba curata, egr nou.. care credeți ca ar fi problema ? Sa încerc regenerare forțată.. ? Multumesc
  21. Z-ul e la vânzare, scot în curând și Merc-ul după ce îl termin de reparat. Încerc să bifez ambele criterii (cabrio și istoric) într-o singură mașină, ideal cu 4 locuri. Mi s-a pus pata pe un E36 cabrio pe care să-l aduc și să-l atest istoric.
  22. chiar ma uitam la o chestie ieri, USA e al doilea cel mai mare producator de petrol din lume. in ritmul in care produce azi ramane fara petrol in 15 ani. oricum o dam e groasa treaba si tot nu e clar nici din articolul asta ce se intampla exact. niciunde nu scrie ca pedala nu functioneaza la apasare, scrie doar ca in modul B dupa 1 minut si 40 de secunde de coborat la vale( adica fara sa atingi frana sau acceleratia) frana nu mai functioneaza, adica in modul automat B, daca atingi frana cu piciorul cred ca functioneaza
  23. Frâna regenerativă nu are neapărat legătură cu aceste probleme. Să nu uităm de cazurile de frânare/accelerație de la Toyota, care nu foloseau sistem brake-by-wire. Au existat și alte cazuri, cum ar fi cele de la Honda, BMW etc. surse: BMW Recalls Hundreds of Thousands of Cars Over Integrated Brake System Defect Honda recalls more than 259,000 cars across US due to brake pedal issue Toyota to Recall 1.7 Million Vehicles Over Brake Problems Toată lumea știe că sunt mult mai benefice pentru societate, însă unii încă aduc în discuție ideea că energia electrică este poluantă și bullshituri. Later edit: Uitați-vă la chinezi, ce proiecte solare au: https://www.theatlantic.com/photography/archive/2025/07/photos-china-solar-power-energy/683488/
  24. Daca pretul pentru franarea regenerativa este riscul de a ramane fara frane atunci acest sistem este unul proiectat gresit.
  25. E normal sa fie frâna "by wire" la hibride si electrice, pentru ca trebuie combinată frâna regenerativa cu frana clasică
  26. Am vazut un alt filmulet pe farcebook, pe care nu il mai gasesc acum, am postat un articol gasit pe net. Volvo a facut recall pentru aceasta chestie, unde spune clar ca poti ramane fara frane din cauza de software. Sa inteleg sa sistemul de franare nu mai este hydraulic ci controlat de calculator? https://www.drive.com.au/news/2022-2025-volvo-xc60-xc90-and-xc40-recalled-in-australia-due-to-potentially-faulty-brakes/?fbclid=IwQ0xDSwLgvqtjbGNrAuC9_2V4dG4DYWVtAjExAAEeNykA_pn8NAeNqAw87ZxcaoWpHNxSvDNQfYyaXyLDLQQmeiprgNpXr-PUoME_aem_yoUqhbCOrxfPFdXl4UgWgA
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.