Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Poti sa cumperi tot ce trebuie de pe Bavauto.ro inclusiv bujii toate OEM. de ex: https://www.bavauto.ro/kit-revizie-filtre-si-ulei-bmw-seria-5-g30-g31-540i-540ix-seria-7-g12-740li-bmw-x5-g05-x5-40ix-tip-motor-b58-b58c-kitrevizies5b58 sau https://www.bavauto.ro/bujie-incandescenta-high-power-bmw-seria-1-f20-f21-seria-2-f22-f23-f45-f46-seria-3-f30-f31-seria-4-f32-f33-f36-x1-f48-mini-f57-12120040551
  3. Da normal, BMW face numai masini pana la urma, in rest sunt alte companii de piese. Acum trebuie sa caut ce consumabile si de la ce branduri se pune pe BMW, de exemplu bujii, filtre, placute, discuri, etc.
  4. Da adevarat ca cele cu laser sunt mai luminoase dar sa stii ca si astea cu LED pe care le am se vad foarte bine noaptea. Diferente sunt si fizice si de marketing. Mai bine testez si cu laser la cineva si dupa sa iau o decizie
  5. Intoarcerea a fost doar pentru acest bmw, urmatoarea masina tot electrica o sa fie si acum vreau sa iau electrice si pentru angajati (byd). Am fost si in Viena, Salonic cu electrica si am fost foarte multumit.
  6. Today
  7. Da am fibra,am conectat-o la navigatie pe cea noua cred ca e ok am sunet si se aprinde in portbagaj la mulf deci cred ca e ok
  8. Frumoasa masina, sa o conduci cu placere! As fi curios daca intoarcerea a fost la BMW sau a fost la termica in sine, pentru ca si pe mine ma batea gandul sa mai iau un bmw, insa am constatat ca ar fi doar un moft, si in realitate nu imi doresc cu adevarat. Eu am ramas doar cu electrica de vreo jumatate de an, si obiectivul meu este sa merg mai putin cu masina. In concedii plec maxim la 1000 km distanta, si m-am descurcat decent (am tot model 3 LR dual motor). In concedii prefer avionul si inchiriez la nevoie, poate o fi varsta de vina.
  9. Ai sanse sa stai si sa te uiti la masina mult timp. Cel mai simplu vinzi masina si iei ceva cu 8hp altfel ce zici tu ca si costuri cred ca ajunge la 3000 eur lejer. Nu stiu exact dar as zice ca la E60 combo M47 + 8HP nu a fost de fabrica . Dar daca ai bani si timp poti face desi rezultat vs bani si timp nu are sens, dar fiecare cu placerea lui pana la urma.
  10. Bună ziua, am nevoie să fac o schimbare de plăcuțe de frână pentru mașina mea ce service recomandați?
  11. branevl

    Swap zf6 -> zf8

    Salut, fara suparare, dar nu ai ce face? Mai bine schimbi masina...
  12. quick update am băgat mașina în service, pentru o revizie, revizie care constă în: x4 brațe față M3 E92/E93 - deși puteam să aleg ce este după seria de șasiu, am ales cele de M3 pentru că sunt cunoscute ca fiind superioare ca și manevrabilitate. x4 amortizoare față-spate - au fost scurse x1 turbo bank 2 - turbo de la cilindrii 4-6 a avut wastegate rattle + oil leak imens garnituri evacuare, garnituri turbo, garnitura charge-pipe x2 planetare x2 protecții amortizoare față x2 flanșe amortizoare față bujii, filtre, ulei schimbat intercoolerul cu unul 5" după ce mașina va ieși din service, vom trece pe MHD Stage 2+ (420HP) mă gândesc pe viitor și la niște arcuri Eibach Pro-Kit pe față, să coboare mașina 2-3cm.
  13. drimmer

    Swap zf6 -> zf8

    Salut! Asa cum spune si titlul, sunt interesat de un swap la cutia de viteze. Masina este un bmw e60 520d m47tu2 cu zf6hp. Am gasit pe net kituri pt swap facute in Polonia, dar din ce am vazut pe yt implica destul de multa codare si nu este deloc plug and play. Intrebarea este: stiti pe cineva care se ocupa cu asa ceva sau a mai facut asta si poate sa ofere acest serviciu? Sunt constient ca la banii la care ajunge acest swap altii isi iau alt e60, dar imi place masina mea, este destul de bine dotata si cred ca această modificare ar putea schimba total dinamica ei si raspunsul. Ca idee din ce am vazut cred ca se potriveste cu zf8hp45 sau zf8hp50
  14. Personal cunosc oameni care au trecut inapoi la termica dar nu stiu sa avem si pe forum. Dar oricum, toti au trecut inapoi pe motoare decente. Altfel ar fi chiar trista reintoarcerea. Frumoasa masina! Sa o folosesti cu placere!
  15. Ca nota generala la ultimile modele nu mai sunt suruburi de golire la fundul radiatorului; probabil ca sa le faca mai ieftin dar la acelasi pret de achizitie. Mai nou iti trebuie pompa speciala de facut presiune.. pentru a inlocui lichidul de racire. Nu mai este chiar atat de DIY pe cat credem... Scrie in TIS cum si ce... Trebuie sa invete si fabricantii astia o data si o data sa ne faca sa ne luam labele de pa masinile lor.. care sunt in posesia noastra. Ultima afirmatie e pur sarcasm la adresa a ceea ce ne fac fabricantii sa facem, sa avem ca sa iputem sa intretinem.. niste "prastii".. Cum faci aerisirea daca nu mai sunt aerisitoare? Alea trebuie sa le vezi, gasesti sub capota, pe langa motor. Daca nu le vezi nu sunt. Deci se schimba cum am zis mai sus, cu pompa de presiune. Masini de unica folosinta.
  16. In sfarsit un om serios pe forum!
  17. Te salut! M3 Competition e un vis de-al meu de ani de zile si s-a ivit o ocazie foarte buna, direct de la bmw otopeni. Daca merge bine afacerea, sper totusi sa am un model 3 performance highland pentru day-to-day work si bmwul de mers seara la sala si in vacante. La cat merg eu pentru munca, nu merita calarit in traficul din Bucuresti pe timp de zi, dar momentan asta e, e si daily drive.
  18. Salut, eu am o problema si nu reusesc deloc sa obitn fisierul 1b. Am incercat si cu 2 usb uri, si tot nimic…
  19. Superba masina. Cum de ai trecut de la electrica la benzina?
  20. @Dragosss21 Era bine sa precizezi si ce tip de motor are masina. Tipic la BMW, daca vrei sa schimbi tot lichidul de racire trebuie sa desfaci doua suruburi: unul in partea de jos a radiatorului si unul in blocul motor (in mod obisnuit, acesta este situat pe partea dreapta). Din pacate, "tipic" nu inseamna si regula general valabila. Din cate stiu, unele modele BMW mai recente - iar al tau poate intra in aceasta categorie - nu au surub de golire a radiatorului. Caz in care va trebui sa scoti furtunul din partea de jos a acestuia. Cel mai bine, conecteaza un laptop cu ISTA la masina ta si cauta acolo procedura de inlocuire a lichidului de racire. Ai grija, aerisirea sistemului nu este ceva banal si trebuie facuta cu simt de raspundere.
  21. Frumos dricul . sa-l folosesti sanatos! E al doilea pe care-l stiu in Romania, dar am un feeling ca o sa vedem tot mai multe pe strazi.
  22. Yesterday
  23. Eu am vazut-o seara, dar in lumina de la telefon, tin minte ca am observat ca era metalizata si cu acele reflexii bronz.
  24. @BlshOp-VR6stii ca iti poti lua si tu un M, da? In loc sa te mai uiti atat dupa stopuri cu laser de seria 4, iei direct M4 facelift. In prima poza pe zi, cea din fata, culoarea pare Brooklyn Grey.
  25. Welcome! Arata bine de tot culoarea aceastam mai ales in combinatie cu pachetul Carbon si restul de elemente Glossy Black. Daca eram si eu nitel mai norocos, as fi avut G22-ul aceasi culoare, dar n-a fost sa fie. Nu ma plang nici de albastrul meu, dar Dravit Gray asta se vede chiar bine.
  26. Am luat-o rulata de la BMW Otopeni, tocmai ce am reinmatriculat-o. nu i-am facut poze seara cu numerele noi inca. Multimesc si bine v-am gasit! @BlshOp-VR6 m-a adus @BlshOp-VR6probabil mai astept 5-10k km sa vad daca apar ceva probleme si daca nu, modific evacuarea, ecu unlock si stage. https://www.instagram.com/reel/DK4QbgfIbhF/?igsh=MXcxMGczaDNnb242ZA== -> aici video de la ridicare @RedCap
  27. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Foarte frumoasa masina si cred ca si rara. Nu cred sa fie foarte multe M3-uri Comp Touring pe la noi. Ceva planuri de viitor cu ea sau ramane stock?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.