Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. motorul termic la rece in primele 1-2 secunde de la pornire nu are presiunea normala astfel incat uleiul sa ajunga pana sus, de aici uzura la pornire. practic se unge cu pelicula de ulei ramasa pe componente. in cele mai multe cazuri pompa de ulei e una mecanica actionata cand motorul se invarte. la hibridele bune se pun pompe de ulei electrice/hidraulice care mentin presiunea de ulei in motor in timpul functionarii. din cate stiu pe 530e e o pompa de ulei electrica.
  3. Ma bag si eu ca musca-n lapte, dar am vazut pe Youtube un test (din pacate am uitat sa salvez link-ul la video) care da peste cap un pic teoria cu motorul rece/cald. Mai exact: - "baietii" care au facut testul au constatat ca uzura cea mai mare, surprinzator, nu vine de la faptul ca motorul e rece atunci cand masina decide sa il tureze (din varii motive, mai multa putere, etc.). - deci e indiferent ca motorul e rece sau cald, uzura vine de altundeva. - si pe mine m-a surprins asta, deoarece teoria "veche" zice ca atunci cand motorul e cald, uzura e mai mica. - uzura vine de la pornirea efectiva a motorului, indiferent ca e cald sau rece. - mai precis, in regim de "hybrid" (adica masina porneste motorul termic cand vrea ea), la pornirea motorului, nu exista o pelicula suficienta de ulei (sau nu exista deloc daca uleiul apuca sa se scurga de tot intre porniri). - pana cand se pompeaza ulei suficient, frecarea va fi metal pe metal, si de aici vine uzura. - deci chiar daca motorul ramane caldut, daca trece prea mult timp si se scurge uleiul, avem problema. A mai auzit cineva de teoria asta?
  4. Colegii, e a 3 a flanșa de la grup care cedează în 1 an pe al meu F10 n47, a mai pățit cineva așa ceva? Mecanicul mi-a spus că e de la grup, acum am luat alt grup din dezmembrări și să vad daca mai cedează. Cu toate că îmi vine greu sa cred că ar fi grupul de vina, mă puteți ajuta cu ceva păreri și sfaturi? Am atașat și o poza cu flanșa despre care vorbesc.
  5. Today
  6. Sa nu ai impresia ca dacă ai pus/cumpărat o baterie noua asta înseamnă ca ea e și încărcată sau buna.
  7. As zice ca pompa e uleiul 0W20 una peste alta cu PHEV ai ce e mai bun si ce e mai rau din cele 2 "lumi" - autonomie la drum lung si eficienta in oras. La ce e mai rau problemele termicului adunate problemele bateriei
  8. Da, clar, un phev sh trebuie luat cu km putini dacă a fost mașina de firma, sau cu km mai mulți de la cineva care l-a întreținut cum trebuie. Altfel, schimb de ulei la 35k km și pornit motorul blana de la rece..
  9. Sunt renumite problemele la cei cu PHEV care nu fac preincalzirea mai ales pentru masinile aduse 2nd, am chiar prieten cu b48 stricat strict din motivul asta
  10. Am cautat pompa aceea de ulei misterioasa, luand ca exemple G60 530e si G60 550eX, modele 2025 - generatie nou introdusa si de productie curenta. Eu unul nu am gasit-o. La Engine -> Lubrication System -> Oil Pump with Drive apare doar o pompa de ulei actionata mecanic. Nu am gasit o pompa electrica nici la Engine Electrical System, nici la Vehicle Electrical System. Daca dati de ea, va rog sa ma trageti de maneca, indicand si part number-ul. Daca nu dati de ea, concluzia este clara. https://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=71FJ-EUR-01-2025-G60-BMW-530e https://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=11FK-EUR-02-2025-G60-BMW-550eX
  11. Salutare, Am revenit la bmw dupa un an de mercedes, si la mercedes am avut cumparat un adaptor ottoaibox p3 care mergea f ok si puteam sa vad in mers videoclipuri pe youtube, netflix etc. De la aceeasi firma am cumparat ottoaibox i3 care zic ei ca e special pentru bmw dar nu functioneaza la mine, nu vrea sa se imperecheze ca si cu un telefon. Aveti idee, cineva are sau a avut asa ceva pe bmw si cum se conecteaza, poate gresesc ceva.. Multumesc
  12. Si bmw X5 50e are port CCS si probabil toate modelele noi după 2024 deci nu numai Mercedes.In schimb Mercedes sta rău la capitolul baterii care am înțeles ca stau rău la capitolul degradare rapida.
  13. 100% l-am introdus corect și complet. Vin-ul e de US, oare asta sa fie problema?
  14. Pai dupa cum spune mesajul, VIN-ul care l-ai folosit fie e introdus gresit, fie nu e complet, fie nu e bun.
  15. Clar pentru ambele medii dar pentru cine isi permite :))
  16. conflict versiune ISTA + versiune windows intial era win10 problema, insa din cate observ ai win11 upgrade ISTA, insa nu chiar la utltima versiune pentru ca o sa ai nevoie de ICOM pana in 4.50 (cred) merge inca cu ENET
  17. Salutare! Am schimbat masina sotiei, recent, si am incercat sa o inregistrez in contul meu, pe MyBMW dar... primesc eroarea atasata. vechiul proprietar nici nu a incercat sa inregistreze... o sa ma adresez si catre infobmw, dar ma gandeam sa intreb daca careva de pe aici a mai intampinat eroare de genul.
  18. Yesterday
  19. La vechiile spatii au fost licitatii separate. Au si ajutat la spor de putere in unele locuri pt ca nu era putere suficienta. La autostrazile noi au fost inca din licitatiile autostraziilor obligati sa faca racordurile. Apoi licitatii pt cine instaleaza si opereaza statiile. Asa vor fi toate parcarile pe autostrazile din UE De fapt sunt. Ma urc pe autostrada in Tm si merg linistit pana in Italia cu chargere unde vreau. Idem in ro cand o apuc spre B sau Iasi/cluj. Ca la noi la mare nu are sens
  20. Top 10 mașini electrice cu cea mai durabilă baterie (SoH) Am auzit intr-un vlog de la Atelierul de detailing, cred ca am pus si pe undeva pe forum, ca Phevurile de la Bmw au alt sistem de ungere, pompa de ulei electrica nu mecanica, deci motorul termic este lubrifiat înainte sa porneasca si nu ar fi problema din cauza asta. Sper sa nu vorbesc prostii, eu asa țin minte.
  21. VladE46

    730d 2016

    Fara sa iau apararea nimanui, caci nu o fac, nu cred ca e vorba de incompetenta cat de interesul de a vinde. Iti puneau antena noua, testerul pe masina si poate decuplau si bateria in proces... si bam, 3100 ron si problema ta rezolvata. Poate totusi are si antena o problema, pana la urma, nu s-a defectat asa, subit.
  22. Da, la vw asa face, la bmw nu invarte deloc daca este Immo activ, in cazul lui fiind generatia E, poate fi desincronizat CAS -ul de DDE
  23. my bad atunci, mi-a facut fix asa la un vw acum multi ani
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.