All Activity
- Today
-
Romulus started following 535D E60 272
-
Eduardedi17 started following 535D E60 272
-
Salut! De ceva timp am o problemă cu mașina mea, când ajunge la 3000/3300rpm pierde boost ul, mașina are ca cerințe 1.8 dar face doar 1.4/1.5 maxim 1.6 in ture mari, jos trage foarte bine, am verificat furtunele vacuum, am schimbat electro valvele, am verificat dacă actuatoarele țin presiunea, dacă mă uit la turații atent , la 3300rpm se oprește turația pentru 0.2 secunde și după iar începe să crească, de la ce poate fi? A mai întâlnit cineva problema?
-
Eduardedi17 joined the community
- Yesterday
-
Aveți cumva și celelalte versiuni de TCSU? Pentru Generaria 2 și 3? Mulțumesc
-
Nu reușesc să fac flash la tabletă se oprește când începe să scrie firmware. Aveți idee de ce? Mulțumesc
-
Gibi Gemini started following FANATIC
-
Din ce vad poti pune pe fata 245 35 r20 si pe spate 275 30 r20
-
Ion. started following Problemă DPF
-
Profit de ocazia aceasta sa va intreb daca ati observat urmatorul fenomen: Se termina regenerarea cu succes, Soot mass ajungand in jurul valorii de 6g, dar in momentul cand las piciorul de pe acceleratie, Soot mass sa sara 2-3g in sus spre 9g. Daca accelerez, revine iar cu 2-3g mai jos. Senzor(i) cu probleme?
-
e60 Jaluzelele din fata radiatoarelor la 520 sunt o optiune?
Ion. replied to comandante's topic in Seria 5
Am fost la rechemare pentru update de soft + EGR, dar problema o aveam si inainte. Nu e de acolo. Am schimbat si termostatul (cu unul original), dar tot asa se manifesta. Singura explicatie a color de la reprezentanta este "asa vrea masina". De ce? Nu se stie. In ISTA nu am nicio eroare. Procedura de testare care le deschide si inchide trece cu succes. Am atasat documentatia din ISTA cu privire la Radiator Blinds. Vad ca urmatoarele criterii pot determina deschiderea lor : The following evaluation criteria are used for the air flap control: Coolant temperature (coolant-temperature sensor and temperature sensor at the radiator outlet, if present) Transmission oil temperature Engine oil temperature Current supply to the characteristic map thermostat (if present) Load signal Engine speed Driving speed Speed of the electric fan Trailer detection Care dintre astea determina deschiderea lor din momentul cand pornesti masina, nu stiu. Radiator blinds.pdf -
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
mgi replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
Doar bateriile ncm iau foc, și chiar și asa foarte rar. Cele lfp sau cu sodiu doar fac fum. Iar cele blade de la cât nu pățesc nimic, doar dacă le gauresti. Reglementările astea o sa fie ca la avioane cu telefoanele mobile. Întâi ca aoleu, trebuie neapărat închise. Acum poți sa și vorbești, îți dau ei wifi..- 2247 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
NYUSA joined the community
-
e60 Jaluzelele din fata radiatoarelor la 520 sunt o optiune?
Mariusutu replied to comandante's topic in Seria 5
Pfuuui deci nu sunt singurul!spune-mi te rog la rechemarea cu schimbul egr-ului ai fost?eu banuiesc ca de atunci s-a intamplat ceva la soft…eu am pus si grile noi, am sa merg la bmw din nou pentru un update de soft la ei cu tester original cum zic ei sa vedem! -
Emil2708 joined the community
-
Salutare. Atasat gasiti o poza cu anvelopele optionale. Pot pune 275/30R20 pe spate si 245/35R20 pe fata? Cineva mi-a spus ca trebuie sa scrie neaparat "fata:dimensiune" si "spate:dimensiune". Pot sa le pun pe toate 275/30R20? Nu ar fi prea mare roata fata? Masina este un 520d touring 2012 220hp stage 1. Multumesc!
-
al3x. started following Manual utilizare BMW E84 - lb romana
-
salut, va rog sa mi trimiteti un manual in limba romana pentru un bmw x1 xdrive din 2013 la adresa toteuv36@gmail.com. multumesc anticipat.
-
al3x. joined the community
-
Ai inteles total gresit. Asa cum ti-a tot repetat colegul Hitman, ai nevoie de alta unitate, cea din interiorul bordului, un alt display si un alt controller. Dupa ce le ai pe toate astea montate in locul celor de generatie mai veche (CCC) pe care le ai tu, intr-adevar, dupa aceea e nevoie si de codare ori software cum vrei tu sa zici
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
Alex3245 replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
@sskkaa Măsura asta o văd viabilă doar acum cat încă mai sunt baterii NCM sau LFP, când o să fie mai mainstream semi solid state nu prea mai are treaba faza cu 40-50%, apoi când o să apară solid state chiar deloc. Faza cu parcările la fel este viabilă mai mult pentru bateriile de tip ncm, la alea lfp e mult fum și cam atât. Eu înțeleg ca lumea e speriată în general de nou, când o să apar soluțiile de stingere a unui EV relative ușoare, o să se calmeze lumea. Treaba cu electricele nu e așa simplă ca nu toate au același tip de baterie.- 2247 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
sskkaa replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
@Alex3245 Masura initiala de limitare a accesului EV in parcarile subterane a venit de la asiguratori, acestia nu doresc sa asigure/despagubeasca incidente de acest fel pentru ca riscul este imposibil de masurat sau foarte mare, avand in vedere ca o masina EV nu se poate stinge cu metode clasice, doar prin inundare (vezi Fremantle Highway ferry). European Maritime Safety Agency (EMSA) si International Union of Marine Insurance (IUMI) au stabilit reguli stricte, termeni si conditii, pentru operarea in siguranta a vaselor cand se transporta vehicule EV, Hybrid si vehicule cu Gaz Lichefiat sau comprimat. Ministry of Shipping and Island Policy din Grecia a transpus in cadrul legal regulile de mai sus. Operatorii de feribot sunt singurii responsabili de admiterea unor masini care nu se incadreaza in regulile de mai sus si poarta singuri raspunderea consecintelor, ceea ce inseamna ca in caz de accident nu vor fi despagubiti si vor deconta toate pagubele unor terti. Daca acum operatorii nu controleaza bateriile si rezervoarele de GPL sa fie maxim 40%, respectiv 50% incarcate, este doar pentru ca este nevoie de un timp pentru a se aplica masura, nu trebuie sa sperati ca "merge si asa", cu asigurarile in transporturile navale nu te joci. Nu uitati ca unele companii din Norvegia nu mai transporta EV deloc, iar inca de acum ceva timp masinile cu benzina nu aveau voie ca rezervoarele sa fie mai mult de 50% pline.- 2247 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
bimmer90f30 replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
https://news.clemson.edu/lithium-ion-battery-fires-are-a-growing-public-safety-concern-−-heres-how-to-reduce-the-risk/#:~:text=Battery-powered vehicles account for,1%2C500 F (815 C).- 2247 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
Alex3245 replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
Deci nu inteleg faza cu realitate, ce alta realitate sa inteleg? Nu cred ca ar minti o autoritate spunand ca autobuzul era diesel cand el era electric mai ales ca stirile unde cuvintele EV si foc fac furori. Problema nu e chiar asa simplu ca motorina, benzina aia de la masina poate avea scurgeri si asa focul se extinde mult mai rapid, plus ca incep sa arda toate plasticile din masina, nu e ca si cum pui benzina intr-un recipient de metal, apoi ii dai foc si arunci apa pe ea. Clar bateriile LI-Ion NMC adica Lithium Nickel Manganese Cobalt iau foc cum zici tu, dar Li-Ion LFP pare ca lichidul fierbe Am pus si testul cu acel cui: Mai sus spuneai ca arde la o temperatura de 2000 grade Celsius, eu vad ca este pe la un 600-700.- 2247 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
bimmer90f30 replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
Te astepti de la mine la un contra-argument cand nu poti accepta o alta realitate cu, care trebuie sa te confrunti in viitor? Imi pare rau ca nu te pot ajuta decat cu un sfat. Altceva nu pot sa fac fata de ce spui si/sau crezi. Suntem pe cont propriu Indiferent Ce Scriem Aici. Nu, o baterie electrica nu explodeaza. Nu are cum. In cel mai rau caz elementi din baterie pot datorita incapsularii, nu permite altor elemente (particule) straine sa intre in elementii respectivi. Arde mocnit cu se spune pe romaneste, dar intens la 2000 de grade si focul se poate stinge mai repede cu saramura racita.. Fratilor da gauriti cu un cui o baterie veche Li-Ion si vedeti ce se intampla, daca puteti stinge focul cu apa.. ce gaze sunt emanate si multiplicati puterea dupa marimea bateriei si asa aflati singuri. Apoi dati foc la ceva motorina intr-un vas si vedeti daca se stinge cu apa, cat de repede, comparativ, etc.. Simplu.- 2247 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
steptonic39 started following Discuri fata spate 1.2mm-1.4mm buza RAR progrmat F10
-
Buna ziua am si eu o intrebare referitor la discurile fata-spate la un BMW F10 avand in vedere ca sunt programat la RAR pentru inmatriculare doresc sa schimb placutele de frana dar sincer am mai facut niste investitii in masina si nu mai imi ajung banii pentru discuri ele au o mica buza de 1,20 mm pe spate si de 1.30-1.40 mm pe fata acum intrebare mea este urmatoarea, imi afecteaza la RAR daca imi schimb placutele de frana asa cu discurile astea ? Sincer sunt cam depasit de costuri ! Masina asa a venit cu discurile din Germania. Va Multumesc !
-
Topics