Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Salut! De ceva timp am o problemă cu mașina mea, când ajunge la 3000/3300rpm pierde boost ul, mașina are ca cerințe 1.8 dar face doar 1.4/1.5 maxim 1.6 in ture mari, jos trage foarte bine, am verificat furtunele vacuum, am schimbat electro valvele, am verificat dacă actuatoarele țin presiunea, dacă mă uit la turații atent , la 3300rpm se oprește turația pentru 0.2 secunde și după iar începe să crească, de la ce poate fi? A mai întâlnit cineva problema?
  3. Yesterday
  4. Aveți cumva și celelalte versiuni de TCSU? Pentru Generaria 2 și 3? Mulțumesc
  5. Nu reușesc să fac flash la tabletă se oprește când începe să scrie firmware. Aveți idee de ce? Mulțumesc
  6. Din ce vad poti pune pe fata 245 35 r20 si pe spate 275 30 r20
  7. Profit de ocazia aceasta sa va intreb daca ati observat urmatorul fenomen: Se termina regenerarea cu succes, Soot mass ajungand in jurul valorii de 6g, dar in momentul cand las piciorul de pe acceleratie, Soot mass sa sara 2-3g in sus spre 9g. Daca accelerez, revine iar cu 2-3g mai jos. Senzor(i) cu probleme?
  8. Am fost la rechemare pentru update de soft + EGR, dar problema o aveam si inainte. Nu e de acolo. Am schimbat si termostatul (cu unul original), dar tot asa se manifesta. Singura explicatie a color de la reprezentanta este "asa vrea masina". De ce? Nu se stie. In ISTA nu am nicio eroare. Procedura de testare care le deschide si inchide trece cu succes. Am atasat documentatia din ISTA cu privire la Radiator Blinds. Vad ca urmatoarele criterii pot determina deschiderea lor : The following evaluation criteria are used for the air flap control: Coolant temperature (coolant-temperature sensor and temperature sensor at the radiator outlet, if present) Transmission oil temperature Engine oil temperature Current supply to the characteristic map thermostat (if present) Load signal Engine speed Driving speed Speed of the electric fan Trailer detection Care dintre astea determina deschiderea lor din momentul cand pornesti masina, nu stiu. Radiator blinds.pdf
  9. Doar bateriile ncm iau foc, și chiar și asa foarte rar. Cele lfp sau cu sodiu doar fac fum. Iar cele blade de la cât nu pățesc nimic, doar dacă le gauresti. Reglementările astea o sa fie ca la avioane cu telefoanele mobile. Întâi ca aoleu, trebuie neapărat închise. Acum poți sa și vorbești, îți dau ei wifi..
  10. SALUT,AM O INTREBARE ,JANTELE DE PE G SE POTRIVESC PE E 60 DACA PUN DISTANTIERE? VA MULTUMESC ANTICIPAT
  11. Pfuuui deci nu sunt singurul!spune-mi te rog la rechemarea cu schimbul egr-ului ai fost?eu banuiesc ca de atunci s-a intamplat ceva la soft…eu am pus si grile noi, am sa merg la bmw din nou pentru un update de soft la ei cu tester original cum zic ei sa vedem!
  12. nu ma refeream la ce tot spui tu aici ma refeream ca daca schimb navigatia mica cu aia mare imi apare direct pe tot ecranul meniul sau trebuie sa bag eu ceva soft
  13. Salutare. Atasat gasiti o poza cu anvelopele optionale. Pot pune 275/30R20 pe spate si 245/35R20 pe fata? Cineva mi-a spus ca trebuie sa scrie neaparat "fata:dimensiune" si "spate:dimensiune". Pot sa le pun pe toate 275/30R20? Nu ar fi prea mare roata fata? Masina este un 520d touring 2012 220hp stage 1. Multumesc!
  14. salut, va rog sa mi trimiteti un manual in limba romana pentru un bmw x1 xdrive din 2013 la adresa toteuv36@gmail.com. multumesc anticipat.
  15. Nu i pb de sters. Dar nu stiu cum se poate infunda un furtun pt lichid de parbriz...
  16. Ai inteles total gresit. Asa cum ti-a tot repetat colegul Hitman, ai nevoie de alta unitate, cea din interiorul bordului, un alt display si un alt controller. Dupa ce le ai pe toate astea montate in locul celor de generatie mai veche (CCC) pe care le ai tu, intr-adevar, dupa aceea e nevoie si de codare ori software cum vrei tu sa zici
  17. Îți trebuie alta navigație cu totul, repet. Nu exista update de soft că sa treci de la una la alta. După instalare trebuie făcută codare pe mașina.
  18. @sskkaa Măsura asta o văd viabilă doar acum cat încă mai sunt baterii NCM sau LFP, când o să fie mai mainstream semi solid state nu prea mai are treaba faza cu 40-50%, apoi când o să apară solid state chiar deloc. Faza cu parcările la fel este viabilă mai mult pentru bateriile de tip ncm, la alea lfp e mult fum și cam atât. Eu înțeleg ca lumea e speriată în general de nou, când o să apar soluțiile de stingere a unui EV relative ușoare, o să se calmeze lumea. Treaba cu electricele nu e așa simplă ca nu toate au același tip de baterie.
  19. am inteles pai si daca vreau sa ii pun navigatie mare in locul navigatiei mici trebuie reinstalat softu sau imi arata pe tot ecranul decat daca o conectez ?
  20. @Alex3245 Masura initiala de limitare a accesului EV in parcarile subterane a venit de la asiguratori, acestia nu doresc sa asigure/despagubeasca incidente de acest fel pentru ca riscul este imposibil de masurat sau foarte mare, avand in vedere ca o masina EV nu se poate stinge cu metode clasice, doar prin inundare (vezi Fremantle Highway ferry). European Maritime Safety Agency (EMSA) si International Union of Marine Insurance (IUMI) au stabilit reguli stricte, termeni si conditii, pentru operarea in siguranta a vaselor cand se transporta vehicule EV, Hybrid si vehicule cu Gaz Lichefiat sau comprimat. Ministry of Shipping and Island Policy din Grecia a transpus in cadrul legal regulile de mai sus. Operatorii de feribot sunt singurii responsabili de admiterea unor masini care nu se incadreaza in regulile de mai sus si poarta singuri raspunderea consecintelor, ceea ce inseamna ca in caz de accident nu vor fi despagubiti si vor deconta toate pagubele unor terti. Daca acum operatorii nu controleaza bateriile si rezervoarele de GPL sa fie maxim 40%, respectiv 50% incarcate, este doar pentru ca este nevoie de un timp pentru a se aplica masura, nu trebuie sa sperati ca "merge si asa", cu asigurarile in transporturile navale nu te joci. Nu uitati ca unele companii din Norvegia nu mai transporta EV deloc, iar inca de acum ceva timp masinile cu benzina nu aveau voie ca rezervoarele sa fie mai mult de 50% pline.
  21. https://news.clemson.edu/lithium-ion-battery-fires-are-a-growing-public-safety-concern-−-heres-how-to-reduce-the-risk/#:~:text=Battery-powered vehicles account for,1%2C500 F (815 C).
  22. Deci nu inteleg faza cu realitate, ce alta realitate sa inteleg? Nu cred ca ar minti o autoritate spunand ca autobuzul era diesel cand el era electric mai ales ca stirile unde cuvintele EV si foc fac furori. Problema nu e chiar asa simplu ca motorina, benzina aia de la masina poate avea scurgeri si asa focul se extinde mult mai rapid, plus ca incep sa arda toate plasticile din masina, nu e ca si cum pui benzina intr-un recipient de metal, apoi ii dai foc si arunci apa pe ea. Clar bateriile LI-Ion NMC adica Lithium Nickel Manganese Cobalt iau foc cum zici tu, dar Li-Ion LFP pare ca lichidul fierbe Am pus si testul cu acel cui: Mai sus spuneai ca arde la o temperatura de 2000 grade Celsius, eu vad ca este pe la un 600-700.
  23. Te astepti de la mine la un contra-argument cand nu poti accepta o alta realitate cu, care trebuie sa te confrunti in viitor? Imi pare rau ca nu te pot ajuta decat cu un sfat. Altceva nu pot sa fac fata de ce spui si/sau crezi. Suntem pe cont propriu Indiferent Ce Scriem Aici. Nu, o baterie electrica nu explodeaza. Nu are cum. In cel mai rau caz elementi din baterie pot datorita incapsularii, nu permite altor elemente (particule) straine sa intre in elementii respectivi. Arde mocnit cu se spune pe romaneste, dar intens la 2000 de grade si focul se poate stinge mai repede cu saramura racita.. Fratilor da gauriti cu un cui o baterie veche Li-Ion si vedeti ce se intampla, daca puteti stinge focul cu apa.. ce gaze sunt emanate si multiplicati puterea dupa marimea bateriei si asa aflati singuri. Apoi dati foc la ceva motorina intr-un vas si vedeti daca se stinge cu apa, cat de repede, comparativ, etc.. Simplu.
  24. Problema a fost rezolvata prin schimbarea unui bulb de la Angel Eyes precizez ca la astfel de eroare, TMS-ul este bun asta am aflat de la diagnoza !
  25. Buna ziua am si eu o intrebare referitor la discurile fata-spate la un BMW F10 avand in vedere ca sunt programat la RAR pentru inmatriculare doresc sa schimb placutele de frana dar sincer am mai facut niste investitii in masina si nu mai imi ajung banii pentru discuri ele au o mica buza de 1,20 mm pe spate si de 1.30-1.40 mm pe fata acum intrebare mea este urmatoarea, imi afecteaza la RAR daca imi schimb placutele de frana asa cu discurile astea ? Sincer sunt cam depasit de costuri ! Masina asa a venit cu discurile din Germania. Va Multumesc !
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.