Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/25/19 in all areas

  1. 0 butoane, nu ai volan si nu esti sofer!!! Mare atentie sa nu fii descalificat avand in posesie o masina PREA simpla! Adevarul e ca suntem atat de avuti incat nu ne permitem decat masini echipate top of range, nu? (Ne gandim ca ne trebuie toate alea cand conducem..) Sa ne intrebam daca ne permitem INTRETINEREA lor nu e o intrebare pentru noi! Marea majoritatea a masinilor SH necesita un schimb serios de piese pentru a tine o vreme indelungata. Ce facem cei mai multi dintre noii cumparatori? Ne rugam cerului ca, cel de dinainte sa ii fi facut toate schimburile de lichide (ceea ce 90% nu s-a intamplat). Ce se intampla in realitate?Nu se intampla nimic; ca e BMW! Dar masina se va strica intr-o zi! (Sa ploua cu minusuri..) On topic. CE INTRETINERE NECESARA TE ASTEPTI SA FI FACUT samsarul??? :-))
    9 points
  2. Salut colegi , Am vrut sa postez si aici, deoarece posesorii de seria 5 intra mai des in aceasta sectiune. Voiam sa atentionez colegii in legatura cu atelierul de reparatii casete directie Doru Stan. Am avut programare pe 12.07.2019 pentru reconditionarea casetei ( pierdea lichid ) la un E60 530xd 2008. Dupa reconditionare nu au stiut sa faca aerisirea instalatiei si au stricat pompa servo. Au sustinut ca au mai avut cazuri cand nu mergea si si-a revenit dupa 50-100-150 km ( noroc poate ) . Mi-a dat banii inapoi pe reconditionare ( 1100 lei din 1200 lei ), asta dupa ce am mers cu masina vreo 250 km fara servo. Am fost cu masina la alt service , de data asta autorizat Rar pentru sisteme directie si am platit 3080 lei pe ce au stricat ei ( pompa noua , constatare , manopera , lichid , aerisire ) La asa zisa reconditionare de caseta , nu mi-au fost schimbate burdufele si coliere ( asta mi se pare cel mai grav , incaseaza banii in intregime, minte ca schimba toate piesele), probabil va trebui sa refac din nou si caseta . Se lucreaza pe noroc si nu respecta proceduri , daca merge bine , daca nu , iti da banii inapoi si te descurci tu ( cica sa pun pompa servo din dezmembrari ) Service-ul nu este autorizat RAR pentru reparatii sisteme directie , nu iti da factura sau bon , primesti o foaie la misto . Eu o sa fac si reclamatie la RAR , Anaf , Opc . In concluzie, incercati sa evitati acest service sa nu faceti aceeasi greseala ca mine , cautati un service autorizat ce ofera garantie si respecta toate procedurile . Am uitat sa mentionez ca masina se demonteaza mai mult din ciocan , si dupa cateva zile cand mi-am dat seama ca nu isi va mai reveni , in momentul cand am sunat sa vedem ce facem , deja se dadea lovit, '' vino miercuri ca am programari '' ( asta pana sa imi dau seama ca nu exista sanse sa imi faca pompa servo in acest service - oricum nu voiam sa ii mai las sa dea cu ciocanul pe acolo )
    3 points
  3. f bine ca l-ai expus , va aparea in google acum
    3 points
  4. Nu e chiar asa, sunt niste diferente foarte importante intre chestiile pe care le aduci tu in discutie: - in domeniul imobiliar constructorul raspunde pentru vicii ascunse multi ani. Deci daca descoperi ca a facut o casa cu fundatia din carton dupa 10 ani, ai modalitati sa iti recuperezi paguba - in domeniul sanatatii - nu stiu exact la ce te referi, dar si acolo trebuie ca exista modalitati de atac a unei chestii gresite. De-aia in tarile cu apa calda personalul medical are asigurare de malpraxis - pe trecerea de pietoni, daca te loveste cineva, e 100% vina lui, deci exemplul asta sustine ce spun eu - chestia cu 'primesti cat platesti' iar e falsa, pentru ca implica faptul ca o masina scumpa nu e teapa. Din pacate insa nu e asa, poti sa platesti si pretul pietei si sa iei o cazatura polisata Treaba cu deschisul ochilor e corecta. Dar una e sa deschizi ochii sa vezi ce probleme are o masina 'cinstita', si alta e sa vezi o masina de la cineva care isi face o meserie din a minti, a face frauda si fals. Nu mi se pare ca despic niciun fir in patru, pentru mine e foarte clar. O masina nu se manareste din intamplare, ci cu intentie. Intentia si fapta apartin 100% samsarului, si deasemenea si vina. Si sincer sa fiu, nu inteleg cum cineva care nu e samsar ar putea sustine altceva.
    3 points
  5. sa gresesti e omeneste! nici mie nu mi iese totul din prima si mai fac greseli din graba sau oboseala DAR sa legi un fir de K BUS de la scaun pana la consola din 3 bucati, sa i faci nod si sa l dai cu banda PVC (la noduri) .......e bataie de joc. ti a fost lene sa bagi firul prin camasa aia de tine firele, l ai tras pe deasupra ->lene si/sau bataie de joc sa legi firele de perdeluta la butonul de SPORT (pentru ca ala avea pinul -> incompetenta. nu ai fost in stare sa citesti o diagrama sa vezi ca defapt perdeluta era pe o a 3 a mufa..... x14058 si x14056 sunt doua mufe diferite. tu nu ai gasit mufa x14058 in spate la panou ( pentru ca doar panourile de pe masini cu perdeluta si/sau coloana volan reglabila au mufa aia, bineinteles ca tu nu stiai asta) asa ca ai legat firele pe pinii 7 si 8 de la mufa x14056 unde era butonul SPORT (pin ...........jalnic !!!!! http://s30.postimg.org/66eo07i41/Screen_Shot_2016_02_05_at_23_47_05.png http://s7.postimg.org/57mrzhrzf/Screen_Shot_2016_02_05_at_23_51_15.png lucratura ca a ta nu am vazut nici la marele "CutiuțĂŁ" din Rm.Valcea ( cei din valcea stiu prea bine despre cine e vb). Imi pare rau ca nu am facut cateva poze sa le pun aici sa vada toti cat de "cochet" lucrezi !!! la capitolul technic (electrica-electronica) esti varza si ar fii bine sa nu te mai bagi pentru ca nu e domeniul tau. daca stii mecanica, foarte bine, ramai acolo, insa nu ti bate joc de lucrurile oamenilor! parerea mea e ca tu ori esti prea praf la capitolul tehnic, ori iti bati joc de oameni cu o nesimtire crasa. mi e frica sa nu fii cumva pe la mijloc........ ce sa zic! mergeti la "~~~Probabil cel mai cochet Service " mini showroom " Specializat BMW~~~ " - bataia de joc e garantata!!! pe banii vostrii!!! PS: ai invatat si tu ceva nou acum! sper sa nu ti mai calce nimeni pragul. vorba multa si ieftina, vrajeala ieftina, treaba facuta la misto!!!!
    3 points
  6. Apelați cu ĂŽncredere la Doru daca vreți sa recondiționati caseta pe jumate , si apoi sa schimbați pompa servo in alta parte ... sa mergeți si vreo 200 km fĂŁrĂŁ servo ... e simplu plĂŁtiți 1200 lei pt recondiționare caseta ... daca nu iese si se strica pompa servo , va da ĂŽnapoi 1100 lei din 1200 ( va face unghiul acolo la el la un carpaci de nu pune nici volanul drept ) si apoi va duceți in alta parte sa schimbați pompa servo , mai puneți voi diferența
    2 points
  7. De la mine cu plus bimmer Am mai zis eu. 5 butoane sĂŁ fie. Mulți habar nu au ce fac, nu vor sa se intereseze și nici nu le vor folosi vreodatĂŁ oricum. 5 butoane sĂŁ fie
    2 points
  8. Am fost si eu la " cel mai cochet service " in urma numeroaselor recomandari de pe forum si am fost dezamagit. Mentionez ca in ultimii 15 ani de cand am avut numai masini BMW am fost pe la toate service-urile specializate. In urma unei banale constatari m-am trezit in fata unui frumos deviz cu 44 de pozitii in valoare de 11500 RON ( mai mult decat devizul de la Bavaria sau Dormag facute inainte si dupa ce am cumparat masina si dupa ce rezolvasem majoritatea problemelor). Au urmat discutii, explicatii si munca de convingere ca "TREBUIE" sa fac tot de acolo. Am decis sa rezolv o parte din problemele care mi s-au parut relevante ( portbagaj inundat - PDC si relee arse, burdufe planetare, cateva furtune si oring-uri, schimbat lichide - servodirectie, cutie de transfer si diferential). Decizia mea insa nu a contat pentru ca "TREBUIE" sa fac tot ce este in deviz si daca nu vreau tot, imi poate schimba doar PDC-ul si lichidul de servo. Printre "probleme" trebuia sa schimb baia de ulei pentru ca avea busonul umezit + ulei si filtre pe care le schimbasem cu o saptamana inainte in alt service specializat BMW. Alex mi-a explicat ca ei "lucreaza la standardele si dupa procedurile BMW". Vazand ca nu m-a convins mi-a zis ca poate sa imi dea o baie SH sa ies mai ieftin si a scos un caiet in care avea trecute codurile la vreo 10-15 bai de ulei SH pe care le avea pe stoc ( doar lucreaza la stadarde BMW ). Primul lucru la care m-am gandit a fost ca stocul de piese SH erau alte bai de ulei cu busonul umezit de la alti clienti. Cat timp am stat acolo ( cateva ore ) am observat acelasi mod de lucru si la alti clienti: " Noi lucram la standarde BMW si nu recomandam reconditionarea injectoarelor". Vazand ca nu prea vrea sa cumpere unele noi standardele BMW se schimba si ii propune sa ii vanda unele SH reconditionate - probabil aceeasi provenienta ca si baile de ulei. Alta problema era bucsa unui brat care era nou. Mentionez ca din devizul de 11500 RON nu era nici o lucrare majora gen distributie, turbo, cutie etc. Baia de ulei era cel mai scump reper ( 1800 RON ) si urmatorul cel mai scump era PDC-ul ( 933 RON ). Vreo 30 de minute mai tarziu ( poate mai mult poate mai putin ) reusesc sa "il conving" pe Alex sa imi rezolve o parte din probleme o parte din lista mea de prioritati, o parte adaugate de el( de exemplu burdufele de la planetare nu a vrut sa le schimbe decat cu restul devizului la care probabil urma sa adauge si planetarele care se vor duce in curand ). Regret ca nu am renuntat atunci insa am zis sa rezolv o parte din probleme care se puteau face fara sa las masina acolo. A urmat o factura de 2800 RON ( jumatate piese jumatate manopera ) + un PDC second hand pe care il avea pe acolo fara factura. La 10 min dupa ce am plecat din service apare o eroare legata de farul dreapta. Verific si nu functiona nici faza scurta nici lunga. M-am gandit ca poate s-a miscat vreun fir sau vreo mufa cand au facut constatarea si am zis ca oricum vin piesele in 1-2 zile si ma intorc sa rezolv si asta. 1 saptamana mai tarziu in care nu primesc nici un telefon de la ei incerc sa ii sun. La telefoanele de pe site nici nu suna - sunt inchise. Ma duc a doua zi la service gasesc niste mecanici le explic de far si intreb daca au venit piesele insa ma informeaza ca Alex e plecat la o nunta si nu poate sa ma ajute nimeni pana nu vine el ( era vineri urma sa revin Marti ). Marti, Miercuri insist la telefoanele de pe site: suna dar nu raspunde nimeni, trimit mail, Joi sunt sunat de cineva care imi spune ca mai asteapta o piesa dar pot sa vin fara programare oricand sa verifice farul. Deoarece in weekend vroiam sa plec din oras imi anulez intalnirile fac 1 ora din baneasa pana pe Bd. Timisoara ma informeaza ca a sosit si ultima piesa dar nu au timp sa se uite la far, nu are timp nici sa imi faca o diagnoza ( aveam laptop-ul la mine cu ultimul Ista instalat imi venea sa fac eu diagnoza sa-i arat codurile de eroare poate are timp sa-si dea cu parerea macar, dar deja luasem decizia ). I-am rugat macar sa imi schimbe releele din portbagaj pentru ca urma sa plec la drum lung si aveam o multime de erori de la ele insa au zis ca nu au timp si dureaza ??? I-am rugat frumos sa refaca factura sa stearga manopera si sa imi dea piesele pentru ca nu mai vin la ei. Am curatat si schimbat releele singur acasa in parcare in mai putin de 10 minute ( culmea a disparut si eroarea de la filtru combusitibil infundat pe care il achizitionasem de la ei ). Am oprit la un service oarecare pe drum si s-a rezolvat si farul tot in mai putin de 10 minute. Concluzia: in fata service specializat BMW cu piese originale, in spate comert cu piese second hand ( oare de unde provin ? ). Comunicare 0 atat intre ei cat si cu clientii. Lipsa de respect pentru timpul meu. Japca la deviz si atitudinea neintalnita la nici un alt service de tipul facem totul sau nimic ( doar nu o sa schimbe un oring sau furtun de 20 lei care iti rezolva problema fara sa mai schimbi jumatate din masina pe langa ).
    2 points
  9. Dupa aproape 2 luni de la incident, nici in momentul de fata nu mi s-a rezolvat in niciun fel problema sau nici macar nu am primit vreun telefon care sa concluzioneze in vreun fel teapa pe care mi-am luat la dl Teile. Ca sa fac publice anumite lucruri, pentru codare si instalarea firelor pentru scaunele active, mi s-au cerut 1300 lei, bani pe care i-am platit din prima fara sa comentez ca e mult sau putin. In momentul in care am desfacut scaunele, sa verific ce a facut service-ul cochet de mai sus am descoperit ce a povestit Dragos in postul anteior. Pentru asta mi s-a luat suma de mai sus, dar eu totusi am plecat cu scaunele nefunctionale, eroare de airbag, etc.Mai mult, mi s-a facut pierdut un modul de DSC pe care nu il gasesti nicaeri in Romania si pe care a trebuit sa mi-l cumpar din nou, dand 150 eur din buzunar (in afara de cei 150 pe care i-am platit prima data). Pentru partea de instalare CIC mi s-a perceput suma de 300 lei, de asemenea platita in avans, si m-am ales cu un cic activat prin script care nu se poate updata, rama de langa schimbator taiata cu stanga, pe care a trebui sa o schimb cu alta (a costat 300 de lei). Pilotul automat mi s-a montat pe masina si mi s-a cerut o suma aberanta pe el, cat si pe plasticul din jurul coloanei. Plasticul din jurul coloanei este cojit si zgariat, luat de pe o masina din curtea lui Alex. Cand au montat aceste lucruri, mi s-au rupt toate clipusrile de la bucata de piele care acopera coloana de la volan. Pilotul automat nu a funcitonat nicioadata, mai mult, mi s-a recomandat sa-mi schimb ceasurile cu unele de facelift. Nu vreau sa ma repet. Dupa toate aceste lucruri Alex a avut nesimtirea sa sustina ca el decide sa ii creada pe oamenii lui care sustin ca au facut treaba fara probleme. Din acest motiv, voi face o plangere la politie pentru inselaciune, furt si pentru distrugerea bunului propriu. Ca sa fie treaba pana la capat, voi face si o reclamatie catre autoritatea competenta pentru ca pretinde bani in numele firmei si nu emita bon fiscal si factura pentru suma pretinsa. NU voi mai raspunde la niciun telefon din partea lui, ca sa fie oficial si nu ma mai intereseaza nicio varianta de negociere. Nu sunt bataia de joc a nimanui si nu accept ca un service care isi prezinta serviciile pe un forum sa isi permita sa isi bata joc si de altii. Daca vreti sa va simtiti tratati ca mine, mergeti la el.
    2 points
  10. Stimate Alex, ce scrii tu acolo suna frumos, profesional, profesionist, cum vrei tu. Din pacate, pentru clienti conteaza faptele. A gresi e omeneste, a recunoaste ca ai gresit e un pas in fata. Daca doar scriem vorbe frumoase, pe mine nu ma incanta cu nimic. Da-mi (da-ne) noua care suntem clientii dificili solutii si lucrurile sunt in directia buna. Un alt client mai hotarat, nu ca mine, iti facea 100 de reclamatii pana acum si te trezeai cu toate problemele din lume. Eu personal nu am interesul sa fac rau nimanui, mai mult, daca vroiam sa fac rau o faceam de la prima intamplare cu ceasurile. Si nu, nu am mai revenit la tine sa cercesc cei 200 de lei pentru ca ti-am mai spus ca problema nu era de bani, era de gest si de faptul ca ceasuri de 4.6is sunt extrem de rare si foarte greu de gasit, eu personal cautand luni de zile pana sa le gasesc in Germania. Acum, la intamplarea doi vin sa cersesc bani, pentru ca pentru un singur fir de CAN tras din modulul de scaune pana in modulul de DSC mi-ai cerut o suma enorm de mare pe care nu o voi face publica ca sa nu-ti stric viitorul firmei, pe care am acceptat-o si am si platit-o. Cand am plecat de la tine am plecat fara nimic functional, lucru pe care ti l-am semnalat si discutat cu tine. Cand am fost la un om pregatit sa rezolve problemele nerezolvate de voi mi-a aratat halul in care un singur fir de CAN a fost tras din 3 bucati individuale de fir si 3 bande izolir....,macar daca cele 3 bucati ar fi fost lipite cu fludor si pistol de lipit.... Omul, prietenul, amicul care m-a ajutat, Dragos (SKW) a muncit 2 zile sa repare lucrurile facute de voi....fara sa vrea sa-ti faca rau in vreun fel.... Daca ai sta 2 minute sa-l asculti despre ce inseamna sa lucrezi profesionist, ai avea multe de invatat. Carpeli putem face toti. Mai mult, firele pe care trebuia sa le tragi ca sa mearga totul bine erau mai multe la numar, vreo 3 chiar....de aceea nu mergea functia de activ. Clima mergea doar pe turatie minima...4 trepte de la clima erau nefunctionale...pilotul nu a mers niciodata...sa nu mai zic ca ma puneai sa cumpar ceasuri pentru a face pilotul functional...samd. Pentru mine asta e nestiinta si experimente pe banii clientilor la bani de reprezentanta. Sa-ti aduc aminte ca mi-ai spus ca plasa din scaunul dreapta nu functioneaza si o sa-mi codezi scaunul pe vin de america sa nu mai citeasca plasa? Afla ca era doar mufa scoasa si nimic altceva... Iti aduci aminte ca ti-am spus ca scaunul era in 3 suruburi? In afara de asta am gasit si plasticul rupt, pentru ca cineva nu stie sa desfaca fara sa strice. Sa-ti arate Claudiu BWR de pe forum factura pe plastic sa vezi cum am dat 300 de lei datorita profesionismului.... Iti aduci aminte ca mi-ai spus ca anumite functii nu merg pe scaun ca lipseste nu stiu ce parghie...afla ca mai aveati de tras fire, nimic altceva. Sa mai zic de pretensionarea de la centura nestransa si mufa scoasa sau plasticele de la volan la care mi-ati rupt toate clipsurile...Sa mai zic de cic-ul activat prin script la care acum trebuie sa cumpar emulator sa pot sa-l fac functional... Modulul care "s-a pierdut" mi l-am cumparat din Germania din nou, si a costat 150 eur, bani pe care i-am suportat din buzunarul personal pentru o greseala de-a ta. Inteleg ca ai multe pe cap, dar, eu nu aveam niciun interes sa-ti periclitez imaginea prin a spune ca sunteti hoti. Am spus doar ca l-ati pierdut si e vina voastra. Asuma greseala si treci mai departe, nu mai dramatiza. Nu v-am vorbit licentios, nu am facut scandal, nu v-am facut in niciun fel vreo problema, doar am discutat cu tine la telefon. Dupa ce am bagat 5000 eur in piese la masina chiar crezi ca ma lamentez la un rahat de modul de 150 eur? Si as vrea sa fac un lucru clar. Eu nu ti-am spus ca nu am timp sa-ti las masina. Masina a fost la tine de doua ori, de fiecare data cate 3 zile lucratoare, in total 6 zile lucratoare. Nu ai fost presat de timp, nu te-am sunat, nu te-am deranjat. Am venit exact cand m-ai chemat si am convenit impreuna o zi in care sa-mi iau masina. Ai avut timp sa scrii ditamai carnatul de mesaj, dar timp sa rezolvi problema mea si a altora nu gasesti pentru ca "prioritizezi". Cu alte cuvinte ala care vine si da banul in service e prioritar, ca la prostul de Razvan ai incasat banii. Sper sa-ti schimbi atitudinea si modul de lucru.
    2 points
  11. Nu fac mare caz pe acest incident (petrecut in nov sau dec 2015 daca nu ma insel), pana la urma era doar o curea, insa m-a deranjat foarte tare nepasarea lui cand i-am spus ca a fost comandata la ei si montata tot acolo, precizand faptul ca am facturile acasa...am primit un doar zambet sec ca si raspuns, apoi s-a trecut la subiectul distributie...Deci..cu asa atitudine cu siguranta voi reveni cu drag acolo :flowers: Sau poate ar fi trebuit sa trimit pe cineva de gen masculin cu masina in service, se pare ca, ca si femeie, fie esti tratata cu seriozitate maxima (cu ghilimelele de rigoare), fie pleci cu piese schimbate, puse invers...etc dar nu ma mai mir, asta e Romania :goodjob:
    2 points
  12. Eu am fost de doua ori in acest service. Odata am plecat cu buza umflata, banii dati si ceasurile de la X5 distruse. A doua oara am fost cu o alta problema si am plecat si cu banii dati si fara rezolvarea problemelor. Am desfacut sa vad ce au lucrat si calitatea lucrarilor. Are rost sa va spun de fire legate cu izolir de instalatii electrice de casa? Inadituri si calitate de 2 lei... Mai mult, a refuzat returnarea banilor desi i-am prezentat intr-un mod civilizat problemele constatate, insa Alex a ales sa ii creada pe inginerii lui, practic, clientul e un mincinos. Nu vreau sa detaliez, nu sunt genul care ma uit la bani pierduti, dar ma uit la gest. Urmatorul pas va fi sa-i fac o reclamatie pentru faptul ca nu a emis factura, bon fiscal sau orice alta forma legala de tranzactionare a unui serviciu. A doua reclamatie va fi la politie pentru ca "au pierdut" o piesa pentru care nu am fost nici despagubit nici piesa nu am primit-o inapoi. Ce sa zic, mergeti la Alex daca aveti nevoie sa va simtiti ca in Romania. Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  13. Am descis acest topic pentru ca am vazut destul de des pe forum doua spete (aparent distincte) de intrebari. Pe de o parte, intrebari de la persoane care intentioneaza sa isi cumpere un BMW, avand drept principala motivatie “mirajul” marcii. Pe de alta parte, intrebari de la persoane care au cumparat deja un BMW, dar au facut asta in necunostinta de cauza. Ca urmare, am considerat util sa sintetizez cateva idei generale, care pot constitui un ghid "neortodox", in special pentru cei din prima categorie de mai sus. Important: cele de mai jos reprezinta strict o opinie personala. In nici un caz nu sunt adevaruri absolute. Foarte probabil, multe din ideile de mai jos pot fi, sau vor fi, combatute de alti forumisti. 1. A existat o anumita perioada in istorie cand un posesor entuziast, inzestrat cu un bun bagaj de cunostinte tehnice, suficient timp liber si un set rezonabil de scule de uz general, putea sa realizeze de unul singur si la un bun nivel calitativ majoritatea operatiilor de intretinere si reparatie specifice BMW-ului sau. Daca, in plus, avea si acces la un garaj spatios dotat cu groapa de vizitare, atunci mecanicul amator putea repara (aproape) orice. In cazul automobilelor BMW, aceasta era a apus aproximativ odata cu introducerea seriilor 7er E65, 5er E60 si 3er E90 (+ derivatele respective). Si nu ma refer doar la sistemele electronice, care abunda. Din cauza unei suite de factori - printre care complexitatea tehnica, reducerea costurilor, “planned obsolescence” - motoarele BMW din generatia “N” prezinta frecvent probleme tehnice a caror remediere este de regula costisitoare. Desi sunt prea recent introduse pentru a trage concluzii, ma astept ca acest lucru sa se dovedeasca valabil si pentru motoarele din generatia “B”. De retinut: cam orice model BMW post-2002 - cu o perioada de tranzitie aproximativ intre 2002-2005, este scump (sau, dupa caz, chiar “foarte scump”) de intretinut si reparat. Fara o buna experienta tehnica privind BMW-urilor moderne, cat si un set de “special tools”, nu veti putea economisi o suma semnificativa efectuand personal intretinerea masinii. Pe de alta parte, modelele pre-2002 sunt deja foarte vechi. In concluzie, “BMW” si “intretinere ieftina” nu mai pot fi utilizate in aceeasi propozitie. 2. In piata apar frecvent BMW-uri second-hand, la preturi foarte atractive (= sub pretul mediu al pietei pentru modelul / anul / rulajul / starea masinii respective). Intretinerea acestor masini, insa, costa proportional cu pretul pe care il aveau cand au fost noi. Un BMW second-hand este ieftin pentru ca, din cauza uzurii sau a unor defectiuni acumulate, repararea si/sau intretinerea lui au devenit nerentabile pentru posesor. De regula, vanzatorul nu informeaza cumparatorul cu privire la problemele respective. Sunt relativ frecvente cazurile in care masinile scoase la vanzare au fost “cosmetizate” in diverse moduri, cu scopul premeditat de a ascunde defectele si a insela cumparatorul. De retinut: Este aproape garantat faptul ca, achizitionand un BMW cu un pret (foarte) atractiv, primiti la pachet si o serie de probleme tehnice, sau chiar legale, care se vor dovedi costisitoare. 3. Cu cat rulajul (real) al unei masini este mai mare, cu atat uzura acumulata si probabilitatea de a crea probleme tehnice este mai mare. Unii considera ca, daca motorul unei masini se prezinta in stare tehnica foarte buna la “n” sute de mii de Km, atunci masina respectiva este un deal bun. Gresit. Nu doar motorul se uzeaza, ci si transmisia, suspensia, interiorul, chiar si caroseria (materialul oboseste dupa nenumarate torsiuni in timp, apare rugina, etc.). Toate piesele de plastic si cauciuc imbatranesc. De retinut: Chiar daca rulajul nu este principalul criteriu in alegerea unui BMW second-hand, este o buna practica sa cautati un automobil cat mai bine intretinut si cu un rulaj real cat mai mic. 4. In prezent, a avea un BMW este mai mult decat oricand un exercitiu de imagine personala, de “show-off”, de afisare a unui statut social (fie el real, sau “wannabe”). Nu inseamna ca toti posesorii de BMW si-au cumparat masina in acest scop, dar foarte multi se incadreaza in aceasta categorie - deseori fara a recunoaste acest lucru. (Aproape) orice BMW care nu face parte din portofoliul curent de productie, sau din generatia imediat anterioara celei curente, este un model invechit. Exceptie fac modelele speciale / deosebite, care au fost produse in putine exemplare, precum si modelele care au deja statut de masina clasica. Acei “wannabes” care circula in prezent prin tara cu BMW-uri cu volan pe dreapta, si/sau inmatriculate in Bulgaria, de regula si intr-o stare tehnica proasta, nu mai atrag nimic altceva decat zambete ironice. De retinut: daca vreti sa va luati un BMW din motive de imagine, aceasta presupune implicit ca masina sa fie pe de o parte cvasi-noua, iar pe de alta parte intr-o stare estetica si tehnica foarte buna. Daca sunteti in situatia de a “stoarce” bugetul (fie la cumparare, fie la intretinere) pentru a va permite un BMW, atunci poate ar trebui sa analizati obiectiv daca nu cumva o alta marca de autoturism se potriveste mai bine nevoilor voastre reale. 5. O exceptie la pct. 4 de mai sus o reprezinta cei care isi cumpara un BMW pentru modul in care se conduce acesta, pentru anumite caracteristici tehnice disparute din gama BMW, sau pentru placerea de a efectua acasa diverse reparatii in stil “old school”. Spre exemplu, un serie 5 E34 525i poate fi interesant pentru ca ofera soferului posibilitatea de a conduce o masina dinamica (la vremea ei) si echilibrata, fara sisteme electronice de asistare. In general, este o expresie a pasiunii pentru modelele exclusiviste sau clasice. Ceea ce nu inseamna deloc ca este o pasiune ieftina; dimpotriva. Masina clasica nu inseamna in nici un caz “rabla”, iar intretinerea poate fi mai costisitoare decat in cazul unei masini noi. De retinut: analizati cu sinceritate daca va incadrati in mod real in acest tip de exceptie, sau in fapt vreti un BMW pentru motivul exprimat la pct. 4 de mai sus, dar nu va permiteti mai mult decat o vechitura. 6. Unii dintre noi, in speta cei care au trecut de jumatatea teoretica a vietii, au cunoscut BMW ca fiind producatorul care fabrica automobile sportive si fiabile, a caror tinuta de drum si performante tehnice (raportate la clase de caroserie si motorizari echivalente) erau intotdeauna deasupra concurentei. Doar Porsche mai umbrea, din cand in cand, aceasta stare de fapt. BMW este insa acum o cu totul alta firma. Astazi, BMW produce o groaza de modele Sport Activity Vehicle (X1, X3, X5, mai nou X7), Sport Activity Coupe (X2, X4, X6). Aici se mai adauga “blasfemii” precum 2er Active Tourer, care prin forma de caroserie, motorul montat transversal si tractiunea fata parca si-a propus sa nege orice caracteristica fundamentala a modelelor de altadata. Sa mai mentionez i3? De retinut: Oricat de mult ar stramba din nas “puristii”, cea mai mare parte a modelelor BMW din prezent au foarte putin ADN in comun cu modelele clasice, care au consacrat marca. Aceasta pentru ca BMW traieste si se dezvolta datorita acelor clienti care in primul rand cumpara masini noi, iar in al doilea rand ulterior cumpararii le intretin la reprezentantele BMW. Cumparatorii de BMW second-hand, si in special cei care isi intretin masinile in afara retelei BMW, sunt, in esenta, neinteresanti pentru companie. 7. Soselele din ziua de azi sunt foarte aglomerate. Nu numai in Romania (cu problemele sale arhi-cunoscute de infrastructura), dar si practic in orice alta tara europeana. De asemenea, in cam toate tarile Politia utilizeaza tot felul de echipamente moderne de supraveghere a traficului. Cu execeptia (dis-de-) diminetilor de weekend si a unor situatii deosebite care confirma regula, in mod uzual este aproape imposibila conducerea unui BMW modern, pe drumurile publice, aproape de maximul capabilitatilor sale dinamice. La prima vedere, dilema de a alege intre un M5 si un 520i are o solutie evidenta pentru orice pasionat. Dar, luand in considerare pe de o parte costurile aferente unui M5 (achizitie, intretinere, consum, taxe, devalorizare) si pe de alta parte cvasi-imposibilitatea de a pune in valoare M5-ul in traficul curent, altfel decat mergand iresponsabil si riscand amenzi uriase, optiunea M5 nu mai este atat de evidenta - poate cu exceptia obisnuitilor circuitelor de viteza. De retinut: in utilizarea de zi cu cu, modelele BMW moderne, cu motorizari din zona de jos a gamei, sunt uneori o alegere mai practica decat cele de varf de gama.
    1 point
  14. Operatia reusita, pacientul decedat. )) am schimbat senzorul de temperatura si problema nu s-a remediat Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
    1 point
  15. Eu am un numar salvat in telefon de ceva timp, Trami Targoviste, am inteles ca sunt foarte buni, nu mai stie nimeni de ei? Inclusiv pe forum au facut cativa colegi cunoscuti. Caseta noua OE este undeva la 9.000 lei, pe producator undeva la 2500-3500 lei. Reconditionari la caseta se fac prin multe colturi ale tarii, preturi undeva la 700-1000 lei doar caseta fara manopera de montare-demontare. Era mult mai simplu...cel putin din punctul meu de vedere, luai pompa servo la SH, undeva la 500 lei parca sunt, dupa i spuneai sa-ti de-a banii pe reconditionatul casetei si sa-ti cumpere si pompa de servo, nu plecai de acolo decat asa, daca omul nu vroia suna-i la OPC si faceai reclamatii peste reclamatii, inclusiv faptul ca nu da bon si etc sa-i de-a si cateva amenzi. Ai gresit ca ai plecat asa, ai gresit ca te-ai dus sa pui pompa noua si etc, prea multi bani irositi.
    1 point
  16. E strict parerea mea: E92 e prea frumoasa ca sa fie diesel, “merita” un N55, mai ales daca nu te deranjeaza impozitul la 3000cmc. Problema pentru configuratia data de tine in combinatie cu motorul sugerat de mine e pretul, care se invarte la 20k pentru masini cinstite. Stiu ca nu face obiectul topicului, dar poate incerci si un M135i - ai tehnologie mai actuala, in special la interior, eventual ZF8 in loc de ZF6 si pretul e cam tot pe acolo.
    1 point
  17. ATENTIE OAMENII SUNT FOARTE JEPCARI!!! Mi-au cerut pe 1L de ulei BMW5w30 in jur 100 RON x7L = 700 RON in conditile in care 1L de ulei BMW5w30 incepe de la 30 RON L pe siteurile de piese auto.
    1 point
  18. incearca sa o mai cobori putin daca e posibil
    1 point
  19. Salut, Daca vrei sa mai gasesit si alte accesorii cauti pe google : bmw accessories trunk rail
    1 point
  20. Daca esti autorizat rar asta nu inseamna neaparat ca sti meserie , ! o data pe an un reprezentat rar vine la audit sa vada daca ai certificat metrologilc la scule si daca ai cateva hartii si aia e .. nu dai examen pentru obtinerea autorizatiei tehnice rar ! NU ii intereseaza daca desfaci o piulita cu cheia sau cu barosu de 10kg
    1 point
  21. Eroarea este permanenta? Probabil ca nu.. Apoi, cum intercolerul nu este racit fortat ci de ambient, foarte probabil eroare apare cand stai mult timp in trafic. Din cate stiu viata turbinei depinde de viata intercolerului si atat. As suspecta mai mult EGR ul responsabil de gaze fierbinti in admisie ca el controleaza ce si cat se recircula in admisie.
    1 point
  22. Schimbi degeaba intercoolerul. Orice masina trage cu totul diferit la 14 grade fata de 30 de grade. Lasa masina in pace.. dar daca tot tii sa iti faci damblaua, pardon, sa scoti din calcul intercolerul, schimba, dar pune unul nou sa stii o treaba! (daca nu e spart, intercolerul, sau sa aiba alte defecte fizice (infundat greu de crezut..) nu are nimic)
    1 point
  23. Neagra era o masina clasica si banala..intalnita la fiecare colt..nu o forma, nu nimic..plus ca ma dispera faza ca acum o speli acum e la loc..iar cum mie nu imi place clasicul si imi place mereu sa fiu diferit..am facut o alegere super tare...daca era o masina banala doar din ce am obs cand parchez prin oras si mai sunt in preajma.. ii face lumea poze....eu zic ca la banal nu ar avea dc sa faca poze sau la ridicol . Live este de 10x mai frumoasa decat in poze. Duminica seara o sa ma duc cateva ore in piata constitutiei. Cine trece pe acolo o poate vedea si live App de faruri...da...din cauza foliei scade intensitatea farurilor...dar nu cu mult. Sambata o sa ii mai fac ceva poze... curata ca la carte pentru vanzare
    1 point
  24. salutare. am un amic care își vinde mașina si am zis sa il. ajut cu o postare aici, poate e interesat cineva. linkul catre anunț e aici https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-x6-40d-313-cp-sau-schimb-cu-apartament-IDcz5mL.html pentru detalii suplimentare, sunati l pe el sau scrieti aici și transmit eu mai departe.
    1 point
  25. Pornesti motorul fara probleme. Sunt atatea mituri pe net legate de treaba asta de te ia capul. Eu de fiecare data mi-l spal singur, insa la clatire nu bag jetul in el, ci dau de la distanta. Poti porni motorul fara probleme imediat, ca nu se intampla nimic. Important este ca motorul sa fie rece cand il speli. Eu asa am procedat la toate masinile, cel putin de 2 ori pe an il spal si cu spuma, iar cand se mai strange praful doar ii dau o clatire cu apa curata fara solutii.
    1 point
  26. cea din fata de la golden palace era , inteleg ca erau mai multe, eu n-am mai vazut decal nfl sau mai sunt doar cu stopurile schimbate Ceva impresii la cald dupa cateva sute de km . Masina e clar diferita de alte serii pe care le-am mai avut , 3-5 , feelingul general e ca F06 e o masina premium , adica iti da feelingul asta de la exterior si se continua in interior cu materialele si dispunerea lor . Am sa descriu din prisma comparatiei cu f10 care e destul de dotat , ma refer aici la dinamic drive si adaptive drive , amortizoare edc , dotari care nu sunt la F06 dar compenseaza prin diferenta de inaltime , masina nu inclina in curbe f mult dar se putea mai bine , simt cumva senzatia de ruliu uneori , cam cum avea E60 inainte sa montez Eibach , dar mult diminuat , nu-mi dau seama acum daca niste amortizoare mai dure ar rezolva situatia sau o bara de torsiune mai rigida . In nici un caz nu as monta arcuri eibach, ar fi mult prea joasa . Jantele 20 surprinzator nu imi par inutilizabile , la modul real eu nu simt o diferenta majora intre 19 si 20 poate si pt faptul ca suprafata de contact este identica , probabil e un risc accentuat la gropi etc . Este o reala placere sa o conduci la drum lung , motorul se simte relaxat , in mod sigur simti diferenta de cuplu ,mai ales la viteze mari . Azi am revenit si am condus f10 50 km , cum am mai spus , scaunele comfort incomparabile , am sintit clar ca edc amortizeaza mai bine , parca mai ferm , nu stiu cum ar fi cu 20 dar n-ar trebui sa fie diferente . Consumul 11 la viteze 160-180 , n-am facut o medie , oricum i-am dat , in limita asta pt ca are flansa spate crapata si nu am vrut sa risc , ceva varfuri cat sa ma simt eu bine ca masina poate . Si da poate , creier sa ai si drum liber . :frantics: Pusa una langa alta f06 f10 clar cea din urma pare o masina de familie ..frumoasa si puternica . f06 alt film , nu te gandesti la o masina de familie. Iti da senzatia de frumos si putere si cam atat . Si abia astepti sa o conduci . Ca nivel de zgomot as spune ca e aprox la fel , se simte usor mai silentios motorul la F06 , sa zicem un 10 % si aici includ si feedbackul de la zgomotul de drum la viteza , ma steptam sa fie mai zgomotos f06 dar nu e . Ambilightul nu-mi place , destul de slab , intens exact unde incepe ledul si apoi se pierde pana la capat , jenant . Probabil voi proceda ca la f10 si voi monta un kit . Frane beton , imi place ca are etrierele vopsite , face parte din M sport package , urmeaza sa-i scot m si inscriptia 640 , nu-mi plac . Nu prea am ce schimba la ea , poate sa ma joc cu jantele putin , am comandat grile negru lucios performance sa fac test , daca imi place le pastrez . Am scapat cu muzica , are HK . la colision warning are 2 avertizari , una alba cu atentie si una cu rosu , parca fct mai bine ca la f10 , inclusiv franeaza mai bn , la oameni afiseaza o pictograma umana si rupe franele .Daca te simte cu piciorul pe frana nu intervine . daca dormi franeaza imediat . Incep sa ma obisnuiesc cu proprortiile , e mai lunga botul usor ascutit , e jale la parcari momentan ma dau jos si ma uit . Sa speram ca voi fi atent mereu . Dupa ce am condus f10 azi am vazut diferenta , inaltime si lungime . Latime pare la fel , cel putin asa se simte . f10 imi pare f infipta pana in 120-140 , dupa viteza asta F06 e bomba , dif de cuplu probabil , altfel pune puterea . i-am comandat flansa spate si uleiul de cutie transfer in prima faza , o sa fac un flush la grupuri in primavara si mai las uleiul la cutie momentan. Farurile sunt dementiale , e lumina pe strada acum , ca intensitate as spune undeva la 30% plus fata de xenon , ca si lungime raza indiscutabil superior , esti pe faza lunga mereu se joaca din conul de umbra , le vezi pe sosea cum se plimba . cam astea ar fi momentan impresiile la cald , voi mai reveni cu pareri. f10 intra la vanzare in scurt timp , voi face si aici un topic sa fie , evident conteaza jurnalul tinut pe forum , mereu a contat la toate masinile vandute .
    1 point
  27. 1 point
  28. Ahhh,deci deaia a colantat-o cĂŁ era neagrĂŁ...pĂŁi zi așa..
    1 point
  29. Se dau tepe si in domeniul imobiliar si al sanatatii etc, atat in Germania cat si orice colt al lumii. Tot timpul trebuie sa fii constient ca primesti fix cat platesti. Daca cineva inca mai crede in zane isi merita soarta ! @Mgi, nu conteaza cine a inceput primul, nici ce l-a impins sa faca asta si nici sa despici firul in patru. Pe principilul asta mori cu legea in mana, banuiesc ca pe trecerea de pietoni casti bine ochii si nu te arunci.
    1 point
  30. DupĂŁ mine ai "distrus-o" prin colantarea asta...dar, ție trebuie sĂŁ ĂŽți placĂŁ Apropo, mânerele ușilor de ce nu le-au fĂŁcut?
    1 point
  31. Pozeeee Deci culoarea si cum se vede pe strada este nebunie curata...am facut cea mai buna alegere ever..
    1 point
  32. Colegule, tepe s-au dat, se dau si se vor mai da. Trebuie sa fii constient ca primesti fix cat platesti. Tot timpul trebuie sa faci un compromis cand iti doresti un lucru scump si de fapt nu ai suficient nici pt unul ieftin. Prin urmare, ca sa iti raspund: vrei Zanotti dar nu ai bani nici de o perche de Nike, iti iei niste fake-uri cu 50e de pe olx, vrei Bmw dar nu ai decat 9000e iar cel ami ieftin in Germania este 10000e, accepta ca acel Bmw o sa fie o tigaie cu acte dubioase. Amuzant cum a inceput initiatorul: "Dupa lungi cautari de masina, a aparut un anunt cu un F30 care indeplinea cerintele mele, ba chiar le depasea. La prima vedere am zis "e prea bine ca sa fie adevarat", lista de dotari fiind impresionanta, mai ales compartiv cu pretul cerut de vanzator. Vad locatie: Pitesti, Arges. Imi zic in minte ca e ok, nu toti oamenii sunt la fel si nu are rost sa catalogam pe toata lumea din cauza anumitor exemple.
    1 point
  33. Tu stii ce vrei, eu uitandu-ma la anunt si verificand VIN-ul am gasit: nu are 184 cai, are 163 din fabrica nu e 2013, e 12.2012 pe site-ul RAR, o gasesti cu 285730 km in 27.11.2018- (excelent serviciu) farul de pe partea soferului e mai galbui, deduc ca cel de la pasager e nou a iesit pe poarta fabricii cu navi business acum are professional nu e pachet M de fabrica, sunt puse de el barile si volanul din fabrica a avut senzori doar pe spate, vad ca pe fata i-a pus el si probabil sunt oem daca sunt vizibili in idrive, nu are nici butonul de senzori la schimbator nu vad butonul oglinzilor de retractare pe usa , poate ma insel si sunt retractabile doar din chele prin codare Masina a fost a unui pasionat, asta e clar cu atatea retrofituri sau a fost lovita in fata si i-a pus barile M cu ocazia asta. Eu daca as lua-o as avea in vedere ca trebuie facuta distributia, revizie cutie iar filtrul de particule e cam la limita de viata. Cat am scris asta, anuntul a fost dezactivat. Decizia iti apartine
    1 point
  34. Vizionare plĂŁcutĂŁ. Nu ĂŽnțeleg de ce vĂŁ place sĂŁ vĂŁ mințiți singuri, mai ales când nu ĂŽnțelegeți ce ĂŽnseamnĂŁ "Lifetime" cu adevĂŁrat.
    1 point
  35. Cat de trist ca pe forumul unei marci premium sa fie oameni convinsi ca nu se foloseste A/C iarna, in conditiile in care mai toate masinile pornesc automat compresorul daca folosesti functia de dezaburire parbriz.. Ba chiar face rau, i-auzi... Sa ne fereasca soarta de ziua in care veti merge la vot...
    1 point
  36. Chiar asa nu se foloseste iarna? Cine ti-a spus? De ce nu s-ar folosi? Sper ca ai glumit, nu? Atunci daca ai climatronic, de ce porneste automat AC-ul iarna. Inseamna ca inginerii de la BMW sunt tare fraieri, ca porneste automat AC-ul iarna. Nu mai spun ca majoritatea celor care conduc masini din grupul VAG,nu au aflat nici pana acum ca ECON apasat inseamna aer conditionat oprit.
    1 point
  37. Astazi am facut revizia cutiei de viteze la ZF Faur. Aseara pe la ora 19 am lasata masina in curte la ei care este inchisa si pazita. Astazi dimineata la ora 8 am ajuns cu cheia si am dus masina la rampa si imediat s-a apucat de ea dnu. Adrian (un domn cu mustata trecut de 50 de ani), iar intre timp i-a mai venit un coleg. Au lucrat la masina impecabil: au desfacut scutul cu grija sa nu strice ceva, au desfacut baia cutiei fara graba, au slabit suruburile de la mecatronic pentru a se scurge cat mai mult ulei din cutie. Au lasat-o cam doua ore jumatate sa se scurca si intre timp la celalat elevator au lucrat la un X1 (revizie cutie automata 6hp). Dupa ce a terminat X-ul au revenit la masina mea si au strans suruburile de la mecatronic cu cheia dinamometrica in ordinea data de ZF, au montat baia si surubile au fost stranse la cota si in ordinea data de ZF, apoi au inceput sa bage ulei in cutie (ZF Lifeguard 8 pt cutia mea 8hp45). A intrat prima data cam 3 litrii apoi au pus laptopul pe masina ca sa citeasca daca sunt erori pe cutie (nu au fost erori la masina mea) apoi au pornit motorul ca sa incalzeasca ulei din cutie pana la 40 de grade. Dupa ce au dus uleiul din cutie la temperatura dorita (ulei ajungand in filtrul din baie, printre discuri si alte subansamble) au ridicat iar masina si au continuat, cu motorul pornit, sa bage mai departe ulei in cutie (in total au intrat 5 litrii, restul a ramas in convertizor). Apoi am coborat masina de pe elevator si am iesit cu ea pe strada in teste: masina schimba perfect (inainte de schimb nu aveam probleme) insa acum parca sunt putin mai fine schimburile. Dupa cateva ture, ne-am intors la elevator, au ridicat masina, au urmarit sa vada saca sunt scurgeri (n-au fost), au pus scutul inapoi, au pus tester-ul sa vada daca sunt erori (n-au fost), iar apoi au resetat autodaptivii. Concluzia: oamneii de acolo stiu ce fac, sunt trainuiti in Germania la producator, foarte atenti la tot ce fac, explica orice e legat de cutie, foarte amabili, am stat tot timpul langa masina fara sa-mi zica cineva ceva, ba chiar m-au rugat sa stau langa ei sa nu lasam loc de interpretari. Am ramas placut surpins de calitatea oamenilor de acolo, mergeti cu incredere!
    1 point
  38. Eu cand scriam mai demult ca oamenii nu-s in stare sa schimbe un set de placute de frana calumea, voi vorbiti de montat fire pe CAN si activat chestii, mult peste nivelul de Dorel Eu n-am mai calcat pe la ei de-atunci, si zau ca n-am plans o secunda.
    1 point
  39. Daca nu mi se rezolva problema, voi face si eu acelasi lucru. Momentan, i-am dat posibilitatea sa rezolve problema cumva.(astept de aproape o luna, dar stim toti ca este un om foarte ocupat si prioritizeaza - aici am citat). Referitor la ceasuri, problema care a fost acum 2 ani, o pot povesti pentru ca nimeni nu m-a despagubit cu nimic. Masina era un X5 4.4i cu ceasuri originale. Am gasit pe ebay in germania ceasuri de 4.6is, le-am luat, le-am adus la el. Mi-a spus ca e nevoie de rescriere cip din ceasuri cu vin-ul masinii ca sa functioneze. Am stat toata ziua acolo cu ei timp in care mi-am facut treaba de servici,pentru ca nu aveam incredere sa las masina pe mana nimanui. Vali colegul lui Alex a lucrat la ceasuri. Dupa 1000 de probe pe masina cu ceasurile desfacute bucati si reglaje manuale de limbi (cu mana) a decis ca totul e gata si pot pleca. Am platit 200 lei pe manopera cu mentiunea ca totul functioneaza perfect. Masina era pe rezerva, acum de benzina era culcat la pamant, mi s-a recomandat sa ma duc sa alimentez urgent pentru ca masina a stat mult pornita si nu e tocmai economica. M-am oprit in prima pompa, am alimentat, acul de benzina nu s-a ridicat niciun pic. Am plecat cu motorul rece de acolo, acul de temperatura nu se ridicase nici la benzinarie. Am strabatut tot Bucurestiul cu masina si niciunul din ace nu s-a miscat vreun mm. L-am sunat pe Alex, i-am spus ce se intampla, mi-a spus ca ma va chema el intr-o zi sa se uite la ele. Dupa o zi am constatat ca acul de la turometru ramanea agatat la 1500 ture si cadea la relanti daca ii dadeai un bobarnac in geam. Dupa alte doua zile displayul de la computerul de bord a cedat si arata doar linii. Am tot insistat la Alex si explicatia a fost ca devina sunt ceasurile in care s-a mai umblat si ei nu au facut decat sa rescrie un cip, nicidecum sa umble la ace, in conditiile in care eu fusesem toata ziua acolo si vazusem ce a facut.... De scarba, i-am urat de bine in gand si m-am impacat cu ideea. Nu stiu inca si nu voi sti niciodata de ce am fost atat de prost sa mai vin si a doua oara sa-si bata joc de mine. Motivul a fost ca mi-a promis Alex ca se ocupa el personal, am observat ca isi schimbase atitudinea, ca totul era diferit.Mare greseala.
    1 point
  40. La ei absolut orice masina le calca pragul are probleme cu distributia, sa nu mai zic ca practica pretrui de reprezentanta. A fost cineva de la mine din familie cu X3, motor n47, i-au spus sa schimbe distibutia urgent, i-au facut devizul - 9000ron, apoi am fost in alte doua serviceuri+o reprezentanta care au spus ca nu se aude nimic. Au trecut cam 10 luni, masina merge f bine.
    1 point
  41. E mult mai avantajos pentru ei sa schimbe cutia cu totul daca pica...si e vreo 7000 euro una
    1 point
  42. E aiurea sa ACUZI pe cineva de preturile practicate . Si nici sa incerci sa-i faci socotelile nu e relevant. Service-ul prezentat pe acest topic are cu totul alt target de clienti fata de un service de cartier. De fapt unele service-uri de cartier nici nu sunt de fapt service-uri, ci mai degraba garaje cu groapa. Comparatiile nu au sens. Sa fim seriosi, nu poti sustine costurile unui service adevarat practicand aceleasi preturi ca un service fara dotari si care lucreaza 90% la negru. Clientii sunt liberi sa aleaga, nu e nici o pacaleala, totul e transparent.
    1 point
  43. Ma cam bate gandul sa vand F11 si sa trec la un E92. Initial ma tenta un F32 sau F36; le-am condus pe ambele de curand, in varianta 20d, si nu prea mi-au placut niciuna din punct de vedere tinuta de drum, F32 (suspensie M) parca e prea rigid si putin topait, ii lipseste fluiditatea, F36 (suspensie standard) parca e cam moale, cursa lunga a arcurilor, prea spre comfort, si nu asta imi doresc. Apoi am condus un E92 330i din 2008 cu suspensie standard, si mi-a fost clar ca e o masina mult mai pe gustul meu din punct de vedere tinuta de drum; motorul pe benzina parca nu prea mi-a placut, n-am mai condus de mult masini fara turbina, trebuie sa le ridici mult in ture ca sa aiba cuplu, asa ca probabil voi alege un tractoras diesel. Aici vine intrebarea catre fosti si actuali proprietari de E92 - ce motor e cel mai potrivit? pe mine m-ar tenta 330d manual; la E91 am avut 20d xdrive manual, si masina tragea destul de bine (era resoftata, ~220cp); banuiesc ca si pe E92 ar fi suficient, si probabil ar avea cele mai mici costuri de achizitie si intretinere. In concluzie - voi ce parere aveti: 320d manual, 330d manual sau automat, 335d automat? parca nu as vrea xdrive, si nici automata (cutia automata cu 6 trepte nu prea ma tenteaza, mai ales ca nu are auto hold; am condus 15 ani cu cutie manuala, si mereu imi place sa conduc cu cutie manuala, parca esti mai legat la masina). La ce sa fiu atent cand o cumpar, care dotari ar fi de ales / evitat? caut una cu maxim 150k km, dupa 2011, vreau sa o tin macar 4-5 ani. As vrea sa aiba minim scaune sport incalzite, trapa, navigatie, sonorizare minim hifi.
    0 points
  44. Cum a zis si six in line, foarte probabil ai pus FARA SA STII o chinezarie netestata/neacreditata.. verificata tehnic (ca fiabilitate) riguros din sursa cu reputatie.
    0 points
  45. Este irelevant daca un service este autorizat RAR sau nu. Cele mai mari tepe se dau cu factura/bon si in service-uri autorizate, in special reprezentante. Iti multumim pentru parerea despre acel service si il vom evita, dar faptul ca ai platit 3100 lei si te bucuri ca era service-ul autorizat... Mai bine iti luai caseta noua, e tot 3000 lei. Nu inteleg de ce ai platit pe o reparatie cat costa piesa noua. Iar service-uri care fac casete si care fac o treaba buna sunt o groaza, trebuia doar sa mai faci o incercare. In situatia asta mi se pare ca ti-ai luat teapa mai mare de la al 2-lea service decat de la primul. P.S: fii mai atent pe viitor si nu te mai lasa orbit de ''dam factura, bon, garantie, suntem autorizati'', ca pe asta se bazeaza si ei cand ard clientii si ii pun sa plateasca dublu pentru orice lucrare. Oamenii vin cu incredere si nu isi pun intrebari.
    0 points
  46. daca ma uit la poze mici, cum apar ele pe webpage thumbnail, parca e interesant, parca ma atrage. daca deschid/maresc poza nu imi mai place asa tare. parca taie din elanul agresiv al formelor...parca mai are nevoie de ceva... nu ma intelege gresit, arata mult mai bine decat ma asteptam
    0 points
  47. Stii ce zici tu acum? lumea vrea salam ieftin, asa ca fac eu un salam din balegar tras prin clor. Nu e vina mea, e vina romanilor. ???
    0 points
  48. Voi ati vazut vreodata un ulei scos din cutie ? Este perfect curat , cutia nu lucreaza la temperaturi atat de inalte ca si motorul , nu se face ardere ...nimic . Uleiul din cutie doar lubrefiaza niste pinioane. Cand va aud cu schimbatul uleiului la 80 mii ...imi vine sa imi dau 2 palme . BMW zice ca uleiul din cutie nu necesita schimb , ok ...voi ii banuiti ca sunt niste mincinosi, o adunatura de ingineri perversi , care se excita cand vad cutii stricate si care abia asteapta sa vi se strice voua cutia . Dar sa ajungi sa zici ca se schimba la 80 mii , tinand cont ca si costa o mica avere sa faci asta profesional ....mi se pare aberant si total lipsit de motiv . Eu nu o sa schimb niciodata uleiul din cutie ,am mai multa incredere in ce zice cartea tehnica .
    -1 points
  49. Personal cred ca ar trebui sa ne bucuram mai mult de masini, sa mergem cu ele si sa ne gandim mai putin la cat pierdem financiar. Odata cu ele pierdem si ani din viata care sunt mult mai valorosi. Desigur, ne dorim ca pierderea sa fie minima, sa facem afacerea cea mai buna mereu, dar cred ca aceste calcule ar trebui sa fie un stress pentru cei care se ocupa cu vanzari auto, nu pentru noi.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.