Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/30/19 in all areas
-
Notiunea de a iti perminte ceva difera de la om la om, de la situatie la situatie. Unul care sa zicem ca a avut noroc si s-a nascut in Bucuresti intr-o familie care detine o casa intr-o zona buna, sta cu parintii, inca e la facultate, si sa zicem ca are un job care ii aduce in jur de 2000 ron. Ce credeti ca face el prima data? Clar o sa isi ia masina. Logan? Opel? Nu! isi ia ceva premimum sh sa se asorteze cu cele din cartier, sa dea bine la facultate, etc. Asta nu e neaparat mentalitate de roman, e ceva ce ar face aproape orice tinar in aceasta situatie. Altul care sta in chirie, nu are obligatii, castiga in jur de 1000E, ii plac masinile si strange un an si isi ia un E46. El poate ziceti ca isi permite, dar ca a gresit ca si-a luat e46. De ce? Daca aia ii place? Sa faca credit sa ia un Golf/Astra? Pt ce munceste? Sa cheltuie cum zice x sau y? Sau sa isi faca viata cum considera el? Iar partea cu egoismul... 100% corect, dar asta e din cauza celor care prin diferite combinatii au cazut in cazanul cu bani si si-au cumparat statut, apoi incep si calca pe toti ceilalti. Aia care isi cumpara chestii doar pt a se lauda, aia care isi fac casa cu 5 etaje cand ei sunt 3-4 oameni maxim, egoismul e efectul cocalarismului, efectul inegalitatii ascendente din tara si din lume. Nu mai suntem o comunitate in europa, suntem indivizi intr-o comunitate europeana.5 points
-
Edit, acum fara nici o gluma, eu cu tine as face niste filme gen documentare Eu sincer nu ii suport pe aia care isi permit masini noi, gen sandero corsa etc, da plm, isi cumpara cate o ghena cu 200 k, gen aia in germania nici nu s-au basit in ele ca o sa le vanda dupa 8 ani in estul europei, mai salveaza si 2000 euro din buget pentru o vacanta la all inclusive unde mananca cat pentru sfarsitul lumii si isi mai umplu farfuriile ca e platite, da nu mananca tot, se plang ca sunt proaste masinile, fac tot felul de smecherii dpf off, basca care e samsar e deja idol. Off topic: din 2015 sunt proprietarul unui apartament, intr-un cartier nou, dinamic din orasul Brasov, un fel de achizitie sentimentala, ca stau cateva saptamani pe an acolo. Aveam asteptari foarte mari, deoarece ma gandeam ca o sa fie un bloc nou, vecini civilizati, cartier nou, etc -anul trecut de craciun era sa iau bataie de la baietii veniti acasa din Uk/dk care faceau gratare la greu si manele la maxim in proximitatea blocului, pe un teren viran; pe langa faptul ca erau beti erau si foarte prosti si porniti pe scandal; am sunat la politie si au spus ca daca sunt pe teren viran/sunt sarbatori domne, lasa sa se distreze lumea/nu avem efective acum -am un vecin samsarache, care isi tinea masini de vanzare pe locul meu platit, intabulat etc; cand ii dadeam mesaje sa elibereze locul , se facea ca ploua; dupa ce am montat un carlig/lacat, mi- aaruncat ceva de genul "e bine sa ne ajutam intre vecini, nu se stie niciodata", iar boarfa lui de nevasta mi-a zis ceva de genul daca nu putem face bine, de ce sa facem rau; -vreo doua apartamente sunt inchiriate la curve, acolo macar e clar, vin aia, in general pleaca multumiti, nu fac scandal; in schimb, vad tot felul de dubiosi -se platesc vreo 100 ron pe intretinere spatii verzi, lumina, etc/totul e ok;s-au gasit unii dupa cativa ani ca e scump, ca sa luam masina de tuns iarba sa facem noi....pai plm, cand te-ai mutat ti sa spus clar care sunt cheltuielile, ce vrei acum, mocangeala/munca patriotica ca pe vremea comunismului -trebuiesc platiti 20 ron pentro o incuietoare de doamne ajuta la pubelele de gunoi(sa nu mai intre boschetarii).....pai sa vezi furtuna acolo, altfel stau toata ziua cu botul in cafele la coresi la starbucks , da suma asta li se pare exorbitanta, ca au platit acum 5 ani nu stiu cat 5 lei -multi ma iau la per tu, desi sunt putin grizonat deja, si nu imi aduc aminte sa fi facut scoala impreuna; macar pe nesimtitii de la gaz/verificari centrala, etc, care nu se conformeaza eu ii trimit la plimbare si le spun sa vina un coleg cu 7 ani de acasa/eu nu iau pe nimeni, indiferent de circumstante la per tu, daca nu ne cunoastem -masini- toata lumea stie ca sunt ala din tara x-avem un grup de whattsup (mai sunt aia din spania, italia , e una in dubai , etc) cu vechitura de bmw, sa vezi discutii acolo , cand ma prind, pai ce faci vecine, ia si tu un audi mai nou ceva, passat, tot cu asta, vai, da te-am vazut cu un logan.... Ce vreau sa concluzionez este ca exista o lipsa crasa de respect pentru orice fel de regula, iar oamenii au devenit excesiv de egoisti, si nu au nici o clipa instinctul de a evalua impactul propriilor actiuni asupra semenilor, de aceea, din pacate, cred ca doar o serie de masuri coercitive ar reusi sa aduca lucrurile pe un trend normal.4 points
-
Lumea nu stie cum sa scape de reprezentante si tu ii trimiti acolo? Eu cel putin abea am asteptat sa iasa f10-le din garantie ca sa scap de incapabilii aia de la Bavaria. Tu inca traiesti cu impresia ca in reprezentante se face treaba buna, dar probabil ca nu ai avut treaba cu ei. Nu m-as mai duce sa schimb nici un bec in reprezentanta.3 points
-
Doamne cate comentarii......suntem bolnavi ca societate si nu ne vom vindeca niciodata. Nicaieri in lume civilizatia nu s-a instaurat cu vorba buna, ci doar cu pedepse mari sau cu amenzi usturatoare. Suntem o tara condusa de PSD la 30 de ani de la revolutie. Tot pe astia ii votam, asa ca ne meritam soarta. Degeaba latram pe FB sau in mediul online daca nu mergem la vot. Firea a bagat taxa aia ca sa poate lua bani si sa-i dea firmelor prietenilor ei sau rudelor ei. Cred ca si-a facut din spagi pe putin 50-60 milioane euro si inca nu a terminat mandatul. Nu exista studiu de impact la cauze si efecte, ci doar s-a inventat din pix o noua sursa de venit consistenta pentru cele 1,5 mln masini inscrise in BUcuresti. Zice bine Ingineru' chiar asa e la hoteluri. Sa presupunem ca ar veni USR-PLus la guvernare si ar incerca sa faca ceva, oricum le va lua mult timp si efectele se vor vedea abia peste 5 ani minim.3 points
-
@ryoraul, da, mi se pare un lucru rau. Ce incerc sa spun, este ca noi romanii, nu stim sa ne prioritizam lucrurile, sa ne ajutam singuri, sa mergem sa ne alegem conducatorii, sa ne civilizam in primul rand propria ograda. Eu chiar cred ca noi suntem fara de speranta, grandomania nejustificata si cocalareala existand in fiecare dintre noi. De asta ne afecteaza diverse legi tampite, de asta ne afecteaza cand creste ROBOR, etc M-am imprumutat acum doi ani de la banca sa imi cumpar un bun de care dupa o luna m-am plictisit. Am platit dobanzi si am facut sacrificii. Nici sula nu mi-a crescut in urma acelei actiuni, nici mai destept si nici mai respectat nu am devenit. Trebuia frumos sa iau surplusul ala de bani pe care l-am platit pt acel bun si sa platesc din datoria pe care o am bancii pentru apartamentul in care stau, ca sa termin cat mai repede, nu doar atunci cand ma apropii de pensie, acum avand aproape 41 de ani. Daca, doamne fereste, ajung fara job sau ma imbolnavesc, vom ajunge in strada pt ca dintr-un salariu al sotiei nu putem sa ne si intretinem, sa platim si rata la apartament, sa crestem si copil etc.3 points
-
edit, scuza-ma ca iti zic, dar nu stii pe ce planeta traiesti. Daca tu traiesti cu impresia ca multi romani au de dat 10.000 de euro pe o masina SH, te inseli amarnic. Discutam aici de masini de 2-3-5000 eur, ce naiba. Uite aici media pe EU, si olandezii sunt cocalari, si spaniolii, si croatii, si grecii, si cehii, si ungurii? Finlanda avea media de 12.1 ani, anul trecut, pai aia cred ca sunt cei mai mari cocalari din tarile nordice. Baga-mi-as **** in Laponia lor si in rablele lor, ma mir cum ii mai suporta Greta (vecina suedeza) :LMAO:3 points
-
Hehe, si cine a mers la mare cu voucherele de vacanta? Tot angajatii lui Firea, aia 45.000 de saraci.. cu duhul :laugh: Pe langa ei, au mai venit sotia/sotul, si apoi pe furis: copiii, soacra, verisoara, nepotul. Astia cand merg la mare ies pe plus, vin inapoi cu telecomenzi, prosoape, scrumiere, linguri, becuri, tot ce au putut fura. Cum se comporta in administratia orasului/tarii, asa s-au comportat si acolo.2 points
-
Ca si principiu, politcul are raspundere fata de cei care l-au votat. El raspunde pentru felul in care se comporta, felul in care isi face el treaba, raspunde pentru cei pe care ii administreaza. In tara asta nu exista acest lucru!!!! Iar daca nimeni nu ii trage la raspundere pentru ceea ce fac/nu fac, lucrurile nu o sa se schimbe oricat incercam noi sa dezbatem. Ideea e sa nu ne ciondanim intre noi din cauza lor, sa fim pragmatici si sa vedem lucrurile cum sunt ele de fapt. Haosul si dezbinarea e mana cereasca pt ei, pt ca distrage atentia de la "afacerile" lor. La nivel de tara, au dat educatia jos, nu fac infrastructura, sustin ruralul preponderent pensionari pentru ca nimeni din trupa lor nu vrea ca populatia tarii sa ajunga sa puna alte intrebari decat, cand mariti pensiile. E simplu, daca ai infrastructura iti vin investitii> vin job-uri> oamenii castiga ceva bani> incep sa vrea mai mult> incep sa puna presiune, sa traga la raspundere politicul. Cat timp ai educatia jos, oamenii nu muncesc, nici la joburile care exista acum, nu stiu ca pot sa faca mai mult.2 points
-
@535 prin faptul ca te interesai specific. Prin modul cum iti erau construite frazele si prin exemplificarea clara se putea deduce asta. Un fel de dovezi circumstantiale in avocatura. @PIMP f bine ca ai pus linkul ala. nu are nicio legatura cu puterea de cumparare a romanului parcul auto, ci are legatura cu cat de COCALAR este romanul. repet, COCALAR, cu toate antipatiile mai sedimentate care imi vor decurge de aici. in 2008, 38% din parcul auto era pana in 6 ani iar acum e 8% parca. chiar daca veniturile romanilor din toate paturile sociale s-au dublat, cel putin in RON, puterea de cumparare a crescut doar putin pt ca si produsele si serviciile pe care le poti cumpara, s-au scumpit. spre exemplu, daca in 2008 castigai 2000 lei, puteai lua 500 de paini. Acum, castigi 4000 si poti lua nu 1000 de paini, ci 700. bun! insa bmw-ul sh de 200.000km si 10 ani vechime, tot 10.000 euro era si in 2008 cat si in 2018. in 2008, 2000 lei erau 550 euro. azi 4000 lei sunt 850 euro. cu prima suma, nu te poti baga la rata la masina sh. cu a doua suma, te poti baga. cum i s-a dat romanului oportunitatea sa fie cocalar, el a imbratisat-o. Romanul in 2008 manca 500 de paini ca era imposibila masina sh. Acum, desi isi permite masina noua, evident facand un efort si mancand 400 de paini doar, iar restul la rata la masina, el decide ca nu poate fi ca neamtul care e de aceeasi teapa cu el si sa conduca Opel Corsa, asa cum cinduce nramtul din patura lui sociala. Romanul vrea insignia, passat, seria 3. Oamenii pe care ii plangea Mircea pe pagina trecuta, nu vor fi niciodata afectati de eventuale interdictii, pt ca acei oameni nici nu stiu unde e Bucurestiul. Am un unchi in Vaslui care spunea ca: "pe mine daca ma duci la Iasi, este ca si cum m-ai arunca in marea cea mare". Singurii afectati vor fi cocalarii cu DPF off, pt ca trebuie sa plateasca pt a putea fi cocalari in continuare.2 points
-
E bună garanția, mai ales pentru cele la început de generație, tot timpul apar scăpări în producție ce sunt remediate pe parcurs. Dar mi se pare haios că începem acum să zicem ce proaste sunt G-urile și ce bune erau F-urile. Acum 8 ani ziceam ce proaste sunt F-urile și ce bune erau E-urile La mine am văzut că a fost schimbată macaraua geamului stânga față pentru că rămânea înțepenită chiar în primele luni de folosire. În rest a mai avut problema cu rulmentul zgomotos, tot pe garanție. Și mie mi se pare că mă chinui prea tare să închid nenorocitul de sertar din stânga jos Nu îmi place că sunt foarte dubioase butoanele touch de data asta (1-7). Când apeși pe unul pare că se mișcă toată bara de butoane. În fine, e ok per total. Nu e iad. Încerc să rezolv orice apare din timp, să profit de garanție că doar de aia am luat-o așa.2 points
-
asa cum am mai zis, eu vad problema foarte simplu, nu trebuie inventat nimic, doar luat si aplicat un model care functioneaza. De ce plm in Germania langa Euro6 si masina de 100k vezi foarte bine si un Golf 2 sau 3 sau Opel Astra din 2000, si toate au acces in centru daca au placheta verde? Nu e absolut nicio discriminare atata timp cat masina corespunde tehnic. Asta trebuie facut si la noi, e atat de simplu si atat de greu in acelasi timp pentru ca spagarii nu mai pot sa-si faca vile si sa isi ia X6 din banii furati de la prostii care dau cu mandrie spaguta ca sa le treaca rabla inca 1 an, si in timp ce ei peste 1 an tot cu rabla aia vin iar sa dea spaga, "smecherii" au deja urmatoarea generatie de X6 si si-au mai luat si un apartament la mare. Concluzia e ca tot sclavul ala sarac alimenteaza piramida din care se nasc parvenitii astia dar el nu pricepe asta si continua ca din putinul pe care il are sa dea spaga doar sa o mai lungeasca 1 an samd. E bolnava societatea asta, asta e din pacate concluzia si dintr-o asa societate normal ca una ca Firea sau altii la fel ajung sa ne conduca si sa ia astfel de decizii fara sa le pese de impactul asupra oamenilor de rand. Si nu, nu trebuie aratat cu degetul sau marginalizat, trebuie ajutat omul ala care da spaga aia, sa inteleaga ca nu-i face nici lui bine si sa se orienteze catre altceva. E dreptul lui sa isi o masina, chiar sa fie ea si de 400Eur, nu are importanta, important este ca ea sa fie ok tehnic, conteaza si pentru el si pentru cei din jur. Sincer eu nu ne vad scapati din ciclul asta, nu facem decat sa repetam ca societate acelasi ciclu, stai sa treaca alegerile.2 points
-
1 point
-
Din surse credibile, nu tin mult(nu mai mult de un an) si poti sa ai probleme la instalatia electrica(sa ti faca un scurt si sa ti arda vreun modul) Eu unul, nu m as risca!1 point
-
Pai chinezariile alea eu vad ca au lupe cu xenon, nu sistem LED Daca bifezi LED, e acelasi far care in loc de xenon un bec cu led pe aceeasi lupa, care n-are nici o treaba cu sistemul LED "de-adevaratelea" )1 point
-
O prima problema pe care o vad, de fapt 2: Nu ai autoleveling, avand faruri cu "bec" si nici spalatoare pentru faruri.1 point
-
Ar trebui sa incepem cu o curatenie in institutiile publice, sa nu mai fie oameni numiti politic, iar firmele cu care au primariile contracte sa nu mai fie ale lor. Apoi, incepem organizarea orasului, salubrizarea si transportul in comun (benzi dedicate, in bucuresti se poate la cat sunt de mari bulevardele, mai multe autobuze, evident mai multi soferi pe care sa ii platesti bine (e o problema lipsa soferilor), care sa acopere toate cartierele locuite si scolile din apropiere, si care sa treaca neaparat pe langa o gura de metroul). Sa se faca controale la sange la absolut toate masinile, inclusiv euro 5-6, sa se faca controale la sange la cum se construieste, cu ce autorizatii si in baza carui studiu de impact. Si asta ar fi doar inceputul @ bimmer90f30, vezi ca si postul #137 e tot pt tine. Sper ca te-am lamurit. Dar, e mai simplu si mai elegant sa punem taxe ca sa platim salariile celui mai mare angajator din Romania PMB.1 point
-
1 point
-
Este un pas peste F30 clar, mai ales la insonorizare. Iar 330i este superb pe șasiul de G. Mi s-a pĂŁrut mai plĂŁcut și mai sportiv comparat direct cu 330i de pe F30.1 point
-
Eu sunt victima perfecta a acestei reglementari : E 39 facelift, cu motorul M57 din 2001, o minune de masina care acum are putin peste 96000 km (stiu precis pentru ca sunt primul proprietar ), la care am avut CASCO pana acum 3 ani, care a fost mereu ingrijita si care trece fara probleme ITP-ul anual. Acum va trebui sa o vand pe cativa euro cu care nu voi putea cumpara nici jumatate de Logan.1 point
-
Si iacata cum s-a nascut ditamai dezbatarea "oare cum o fi mai bine si mai corect sa circule toata lumea, dar fara sa poluam si fara sa blocam orasul". Distractiv e ca de fapt Primaria si Primarita au un singur obiectiv: cum sa ia banu' de la catetean (de preferat cat mai multi), pentru ca e goliciune mare in vistieria primariei (deh, jde mii de angajati si contracte). Si au si imbracat-o frumos: cu impact politic cat mai mic ("Noi vrem sa reducem amprenta de carbon si poluarea, dom-le ") Trist e ca orice idei bune am dezbate aici, obiectivul clasei politice ramane acelasi: sa colecteze banii de la aia multi si apoi sa ii bage in propriile buzunare. Ce ar trebui facut: - dezvoltat alternative transport: pe toate bulevardele mari: banda speciala pe care sa circule - autobuze, trotinete, biciclete, etc - marit semnificativ parcul de autobuze - parcari subterane/supraetajate la toate intrarile in oras, cu un tarif rezonabil (sa te coste mai putin parcare+bilet transport vs cost combustibil) - cateva linii de tren usor - se pot folosi liniile deja existente in oras, abandonate de 30 ani - extindere retea metrou (magistrala sud-nord e efectiv sufocata) Dar toate masurile astea necesita investitii serioase, si fonduri nu prea sunt - de fapt au nevoie de bani (de aceea pun taxa). Abia apoi poti trece la masuri de taxare a utilizarii masinilor, pt a descuraja. Atata timp cat nu ai cum circula prin Bucuresti intr-un timp si conditii rezonabile, faci eforturi financiare suplimentare si folosesti masina veche, sau o inlocuiesti cu una mai noua -> traficul si poluarea nu prea vor scadea -> ceea ce intareste concluzia ca de fapt Primaria urmareste sa faca incasari suplimentare in bugetul gaurit; restul e cancan.1 point
-
Prin legea asta, parerea mea la *Rece*, este ca s-au gandit si ai nostrii sa fie in rand cu lumea, asa ca au inceput prin a da interdictii eco pentru autoturisme intre anumite ore si sa ceara bani pentru a lasa anumite autoturisme sa treaca printr-un loc. Ei sau gandit ca pe langa ca se dau si ei eco conform normelor europene, mai scot si o gramada de bani, ca doar nu au interzis niste masini, doar vor sa scoata bani de pe ele si cumva sa mai scada din aglomeratia mai ales a capitalei, urmand ca si restul oraselor mari sa adopte acest lucru. Asa isi mai ia lumea ochii de la o centura in lucru de ani de zile, isi mai ia lumea gandul de la transportul in comun, de la parcari si toate lucrurile care alea ar trebui rezolvate in primul rand, tu vrei sa impui restrictii de genul, insa infrastructura e de cacat, nu ai drumuri, nu ai parcari, nu ai nimic, ma nimnic! Doar praf si jeg si haos, dar tu vrei sa pui restrictie la masini. Restul tarilor pana sa adopte aceste solutii eco friendly, mai intai au avut tot ce noi nu avem, infrastructura pentru care oricum platim toti.1 point
-
Este un abuz grosolan, in Anglia, Franta, Italia.... circula masini de peste 20-30 ani fara restrictie de poluare, atat cat au ITP-valabil si se incadreaza normelor, nu exista problema.1 point
-
Pe baza carei argumentatii o masina de 20 de ani vechime care este in stare foarte buna mecanica si estetica trebuie sa se interzica?Daca masina aia corespunde normelor la care a fost conceputa in momentul fabricatiei, de ce sa fie interzisa? Ce aveti fratilor, ne-a luat Dumnezeu mintile?1 point
-
Motivul pentru care am pus intrebarea de mai sus este ca, in forma adpotata, hotararea CGMB are ca victime colaterale masinile cu cea mai mare probabilitate de a deveni vehicule istorice. Asa-zisele masini "youngtimer", bine intretinute si foarte putin utilizate, care inca nu pot fi inregistrate ca istorice intrucat nu au 30 de ani vechime si care sunt in cel mai bun caz Euro 3. Consecinta este ca se vor pierde multe exemplare interesante, unele chiar valoroase. Ma gandesc aici la modele precum E39 M5 si 540i, E46 M3 si 330i, Z3 si multe altele. De aceea, eu consider ca acest efect colateral este o greseala. Masinile istorice nu apar nici din neant, nici din masini care au stat intepenite in garaje sau parcari subterane ani la rand, asteptand sa implineasca vechimea legala de 30 de ani de la fabricatie. In forma actuala, taxa Oxigen distruge procesul prin care s-ar fi generat noi vehicule istorice in Bucuresti. @edit: eu incerc sa fiu cat se poate de atent cand scriu un post -dar poate acum am gresit. Te rog sa detaliezi prin ce logica ai tras tu concluzia, din ceea ce am scris in postul anterior, ca mie mi s-ar parea absurd ca masinile mai vechi de 20 de ani sa fie interzise de tot.1 point
-
Da, e90 era mult mai sportiv... Astazi am fost la recall pentru egr coller la Cobalcescu, se pare ca prezinta putine depuneri si urmeaza sa fie schimbat cand vine pe stoc(1-2luni). Eu am stat linistit ca nu am observat sa pierd antigel, era la nivel. Cu ocazia asta m-am dat si cu g20, voiam sa merg cu 330i dar nu aveau asa ca m-am multumit si cu 320dxdrive. Mi-a placut, pare un pas inainte fata de f30, suspensie mai ferma, frane mai bune(la f30 mi se pare moale pedala). Poate gasesc si 330i, as vrea benzina urmatoarea masina. Sent from my Mi 9T using Tapatalk1 point
-
1 point
-
1 point
-
Oricum e cale lunga pana la aplicare, cu montat de camere, etc...mie nu imi pare fezabil si oricum firea o sa o ia in freza.1 point
-
ITP facut ca la carte, controale frecvente in trafic, amenzi mari pentru incalcarea regulilor si penalitati si mai mari pentru autoritati atunci cand incalca procedurile (aka iau spaga). Dintodeauna am spus ca as dezvolta un mic device cu care sa verifici daca DPF este off la un diesel. Verificarea ar dura 5 minute. Sa vezi cum se curata orasele de astfel de cazuri. Si asta este un exemplu cat se poate de mic si la indemana. Am vazut un documentar acum mult timp care analiza cercul vicios in care intri atunci cand tot timpul cumperi produsul mai nou, judecand ca este "eco" (cam sub aceasta umbrela se ascund acum). Pai, problema este ca distrugerea vechiului bun, producerea celui nou consuma mult mai multa energie decat prelungirea vietii celui vechi. Asta se aplica cu atat mai mult la autovehicule. In fond daca obligi oamenii ca la 2-3 ani sa reinoiasca parcul auto, pentru ca asta este mai "eco", facem o mare greseala din punct de vedere al resurselor si a poluarii, rezultul fiind chiar opus. Primul lucru pe care l-as incuraja (cu vorba buna pe de o parte si cu restrictii draconice, as indrazni sa spun) este ca daca detii un autovehicul atunci sa il intretii in parametri in care a fost destinat sa functioneze. Altfel pica ITP-ul si nu mai circula.1 point
-
Da, asta este si problema mea, masina asta si incidentele din trafic si din parcare cu ea, ma dispera. Suplimentar, am de-a face si cu Automobile Bavaria care nici nu se pricep, nici nu sunt bine intentionati. la mine a fost astfel: -tetiera sofer cu vopsea cojita. Am inlocuit in garantie si s-a cojit si a doua(asta arata de parca masina are 300k km). Nu mai e garantie -jumatatea stanga a capacului de la cotiera, nu se mai inchidea decat trantit f tare. A fost rezolvat. -sertarului din stanga jos din bord nu i se mai inchide bine capacul...ca si cum ar sta agatat acolo cu un fir de par -butonul de la reglajul pe inaltime al scaunului soferului sare de la locul lui. Nu le-am verificat si pe celelalte -diverse erori de powertrain si precum ca as avea prea mult ulei in motor. Necesare update de soft. -batai si un fel de pocnituri si horcaituri la puntea fata, nerezolvate inca. Opinia mea este ca sunt mai multe chestii defecte. Unele se manifesta cu volanul bracat, altele la mici denivelari(1cm) chiar cu volanul drept. Horcaiturile pe la speed bumpers. -Confirm si eu plasticul de proasta calitate, pe care daca apesi, pocneste.1 point
-
Poate nu ai auzit de noile legislatii europene in care majoritatea brandurilor de masini se axeaza pe un motor mic cu putere mare, pentru a elimina din noxe si pentru a scadea consumul de carburant.. dar in țara asta dragĂŁ, invidia și prostia e la modĂŁ. On-topic: Mult succes cu masina! Este superba!1 point
-
romanul e necivilizat si manelist, el are ca model pe x care sparge bani la casino, pe y care invarte banii din spania, si pe z care e tovarasul lui si la care apeleaza cand I se ridica permisul sau autorizatia de functionare el nu este dispus sa astepte, sa lucreze corect, sa aiba respect pentru ca x,y si z se pipi pe toti, deci si el automat se va comporta la fel ca inspector 1 castigi min. pe economie,2 romanul refuza sa faca ce I se spune ptr ca el nu e fraier, 3 suna pe sefu ca sa te faca de cacat bugetarii de lux, ei alimenteaza acest cerc vicios, toti vor sa fie ca ei, sa fie prietenii lor, sa faca si ei ce fac bugetarii de lux in germania exista plata online, curent, cablu tv,chirie, utilitati, alte taxe....asigurarea la masina, intri in primarie 3 angajati dintre care 1 e primarul 2 secretare si unul care e de la biroul de turism, te intreaba ce doresti sa vizitezi in germania exista un tabel cu clase de impozitare in functie de norme euro si motor otto sau diesel, un sistem pe plakete verzi galbene rosii, un tuv la care nimeni nu maraie cand salta masina pe elevator si incepe: toba ruginita-schimbi tot cap coada, discuri noi- nu ma int ca ai pus placute, Masina tb sa aiba frane 2 ani pana la urmatorul tĂźv, capete de bara, pivoti, Frana de mana, ok...hauptuntersuchung HU bestanden, si mergem si la noxe abgasuntersuchung,AU ok not ok, de plata 80€ :flowers: vs. 80lei in Ro vrei sa inscrii Masina?, da, in acelasi sediu se face radierea inscrierea, numere, plata, talon, ci, si pe strada la colt 3 firme de asiguratori, inca 45min daca e coada, vii inapoi cu dovada ca ai facut asigurare iti dau numerele si talonul poti sa pleci cu nr rosii sau direct cu nr preferentiale cat dureaza in Romania, cate birouri, cati functionari, cati anafisti, primaristi, politisti, functionari bla bleah st? si ne miram ca nu se misca nimic in tara asta, si ca totul se face pe spaga, pe pile, pe dindos, prin minciuna si manipulare si ne credem o tara civilizata, de ce, ptr ca avem pe credit masini din Germania in care nu am bagat nici un ban, ca au avut aia grija sa le intretina, blocuri cur in cur facute de filipinezi, si toale de firma tot ce nu se cumpara in vest ok1 point
-
Vad pe aici tot felul de caractere...lupi moralisti care tipa din toti rarunchii ca nu toti trebuie sa aiba masini, se dau pe ei insusi exemple cum s-au chinuit dar acum sunt realizati si isi permit o masina euro 6. Atata ura n-am vazut, nu mai empatizam cu semenii nostrii. Voi astia care va permiteti euro 6 si ii urati pe aia cu masini non euro sau mai sus, V-ati pus ma in pielea lor sa vedeti cum e in 2019 sa te chinui? Nu mai latrati ca niste caini turbati ca pana la urma o sa va muscati de limba. Politicul dezbina societatea, prostia dezbina societatea...noi romanii desi suntem crestini, popor ortodox, in prostia si ingamfarea noastra suntem mai catolici decat Papa. Orice initiativa legislativa trebuie sa aiba la baza un studiu de impact bine realizat, bazat pe nivelul de trai al societatii in care se doreste aplicare. Colegi nu este cazul acestei taxe de oxigen din Bucuresti, stim ff bine despre ce vorba...1 point
-
bai, nu st locuri de munca, toti tb sa vina in orasele mari sa faca naveta ca acasa e liniste pensionari si asistati deci vin oamenii in marile orase sa munceasca, de unde sa aiba bani si de masini noi.... multi se bazeaza pe o rabla daca se strica ai pus-o, transport nu exista, platforma costa cat tot slariul la service nu ai loc nu stiu ce are, si esti pa.... back in stone age in multe judete au scos si sinele de cale ferata, nu mai exista transport, singurul lucru este sa fure si sa fure si mai mult sa vorbim de centura bucuresti? ca sa nu ne mai plangem de poluare dar parcarile concesionate pe 30 de ani unor firme fantoma fara minim de investitie, nici macar automate nu st in stare sa cumpere, Furt calificat, da asta e, Platescu te cheama si nasu tau e Lefterica1 point
-
Pentru o franare cat mai eficienta, cea mai importanta componenta o reprezinta cauciucurile. De ex. all-season franeaza prost si vara si iarna comparativ cu ceva dedicat sezonului, cele de vara franeaza prost sub 7 grade celsius, cele de iarna peste 7 grade. Daca nu accelerezi pana la 200 dupa care franezi la 30-40 si iar 200 si tot asa, cel mai probabil nu ai nevoie de decat de un upgrade la niste cauciucuri cu aderenta mai buna si / sau niste placute cu grad de frictiune mai mare. Discurile mai mari nu vor reduce distanta de franare, dimensiunea lor marita ajuta la racire, adica iti vor permite sa franezi agresiv mai des decat unele mai mici, insa daca nu ai brake-fade nu ai nevoie de discuri mai mari. Daca ai deja cele mai bune cauciucuri, poti imbunatati franarea umbland la placutele de frana. Placutele de frana cu grad mai mare de frictiune vor creste "puterea de franare", dar vor genera mai mult praf, posibil si zgomot si se vor consuma mai repede. Daca faci orice modificare, trebuie facuta pe ambele punti pentru a pastra stabilitatea masinii si a nu transforma un up-grade intr-un down-grade. In cazul in care cresti dimensiunile sistemului de franare trebuie recalibrat tot sistemul de ABS si DSC.1 point
-
am eu 11.5 pe plinul asta in bucuresti cu diesel. e drept ca asta e cel mai mare consum ever pe un plin. la mers blana(in general peste 180) pe autostrada, cu vant din fata, am avut si 10%. la mers normal pe autostrada(pe la 160-180) am 8%, fara conditii speciale de vant. la mers blana pe DN-uri, tot pe la 8%. pt ca apar franarile inutile si apoi accelerari consistente. in conditii medii in bucuresti am 10%. cand merg noaptea in bucuresti, am 8%. cand merg ca mosii pe autostrada(140 in general, dar uneori 150 si 160) am peste 6%, la fel si pe DN.. de la aceste consumuri, mai pune 2 litri si ai aflat tot ceea ce iti trebuia. daca iti iei masina pt a merge la consum cu ea, mai bine nu ti-o lua. pt ca nu vad cum ai merge cu ea sub 140 pe autostrada si pe DN(evident ca pe DN pe unde iti permite traficul).1 point
-
Inainte foloseai tot ulei Bmw? Ca noul ulei Bmw face motorul mai zgomotos (din ce au relatat unii colegi care au sesizat acest lucru dupa schimbul de ulei cu cel nou)1 point
-
Scuze, dar nu m am putut abtine. https://www.profit.ro/opinii/noile-confesiuni-de-pe-litoral-soacra-nu-mai-e-copil-190822180 points
-
0 points
-
E logica, nu e calcul. O masina din asta, "youngtimer", deja exista, deja e pe strada. In timp ce cealalta, daca tu faci comanda de o masina noua, implica constructia ei de la zero, multe plastice, furnizori din intreaga lume, logistica imensa (inclusiv la furnizori). Eu am vazut cazuri cand in bumul asta de constructie a masinilor, piesele erau carate si cu elicopterul ca sa nu stea linia clientului (VW). Deci risipirea de resurse, inclusiv poluarea sunt la cote mult peste cele din a doua varianta, aceea de a nu casa un automobil in stare buna de functionare. Dar asta e era consumerismului.0 points
-
Exact asta incercam si eu sa spun. Sunt multe alte prioritati in fata acestei legi. Isi are si ea locul intr-o societate civilizata...problema noastra este ca noua ne lipseste partea cu "civilizata". ...si din pacate casarea unui E39 si producerea unui Logan va polua mult mai mult si va consuma resurse mult mai valoroase decat mentinerea in functiune (in parametri normali) a acelui E39 pentru inca un numar de an. Legea asta vizeaza si atractia oamenilor pentru piatra cea noua si stralucitoare. Oricum, felicitari pentru mentinerea in stadiul impecabil a unui E39! :goodjob:0 points
-
Foarte tare ĂŽncĂŁ mai ai mașina . In topic e foame de bani, o sa punĂŁ taxe pe tot cĂŁ așa e civilizat. Discutia e veche in teorie plĂŁtești cât mergi de ex, ursul face vreo 3.000 km pe an X1 face cam 25.000 km care ploueaza mai mult? Pentru mine e simplu ursul istoric X1 o sa plece și ĂŽn oraș oricum mai nou mĂŁ ok dau cu motocicleta.0 points
-
@Pimp stiu perfect pe ce lume traiesc. motovele pt care atat Finlanda cat si Romania au Parcul auto vechi sunt total opuse. Finlandezul plateste sa mearga copilul la scoala, merge in concediu, isi ia o haina buna, un apartament bun, merge la restaurant, in concediu, si nu il intereseaza sa se falaeasca in fata vecinilor, asa cum ma intereseaza pe mine sa ma falasc cu G30. Da-le oricarora dintre romani salariu de 10.000 lei si vei vedea doar seria 7, S klasse, X5, range rover vei avea pe strazi. Cu zecile de mii. Nefiind cazul, romanul tot masina o prioritizeaza, la nivelul maxim la csre poare stomacul sa rabde. Uite, a venit la noi la Brasov un tip sa se angajeze mwcanic necalificat. Practic, sa mai dwa o cheie la mana, sa mai desfaca suruburi, sa bata cu ciocanul. Avea X5, generatia 2007-20130 points
-
pai asta spun si eu. ca in tarile respective se controleaza totul la sange si poti circula cu ce vrei atat cat este ok dpdv tehnic. repet intrebarea, cum poti identifica 1% din masinile de peste 15-20 de ani din romania care sunt in regula tehnic? nu este clar ca cei 1% sunt victime colaterale ale sistemului?! faza ridicola este ca si cei 1% si cei 99% spun ca e abuz, desi cei 99% stiu ca nu este niciun abuz, ei insisi fiind contienti ca abuzeaza, inclusiv multi gasindu-se pe acest topic. in fine!0 points
-
Și nu ți se pare absurd ca la mașini de 15 ani sa pui taxa de la 1 ian 2020? Anunțată cu 3 luni înainte? Asta în condițiile în care parcul auto din Ro are 12 ani media de vechime, sau chiar peste? (nu știu exact cifra oficiala). Dar na, burțile celor 45000!!!! de bugetari angajați ai primăriei tre sa mănânce și la anul ceva. LE: vechimea parcului auto în Ro e de 15.4 ani!!! Conform Hotnews : http://mobile.hotnews.ro/stire/23213566 Asta e puterea de cumpărare a tarii...mai clar decât cifrele oficiale nu ai ce sa zici.0 points
-
@fivethreefive dar oare chiar conteaza daca in 2024 ai voie doar intr-un anume orar sau deloc?! masinile euro 3 s-au produs pana la sfarsitul lui 2004. la momentul 2024 va insemna ca masinile mai vechi de 20 de ani sa fie interzise poate chiar de tot. Ti se pare absurd?0 points
-
Sportivitate, tinuta de drum, directie precisa, acceleratie promta, bloc motor din fonta, nu aluminiu, motor fiabil (400k km fara probleme) etc0 points
-
0 points
-
-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00