Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/05/19 in all areas

  1. Raport kilometraj vin.report - VIN LITE BMW WBAWZ510800L14441.pdf
    4 points
  2. Când îi mai văd pe unii cum se umflă în pene să dovedească ei că vezi doamne 3000 lei pentru ei e o nimica toată. Păi dacă dai 3000lei doar ca să nu stai cu morcovu în cur că ți se distruge motorul asta e chiar prostie, chiar dacă ai banii aia. Adică BMW face un motor execrabil, cu numeroase defecte de fabricație, cu distribuția în piuneze, pusă în spatele motorului, mai și declară că distribuția e "life-time", și vin unii și îi iau apărarea că e normal să dai 3000 lei odată la 150k km. Pâi nu vezi nimic greșit în asta? în loc să fie trași la răspundere și să nu mai cumpere lumea mașini cu astfel de motoare, unii argumentează pro n47. Din cauza asta s-a stricat toată piața, și cam tot ce se face este "perisabil" datorită turmelor de cumpărători care oricum nu le pasă, totul ține 3, 4 ani, și apoi altul. Lucru care poate merge în țările dezvoltate, unde lumea își cumpăra doar în leasing, și o dau înapoi după 4, 5 ani, dar în Românica, unde omul strânge câteva mii de euro cu greu să-și ia un second de 10 15 ani.. Bineînțeles, dacă ai un motor cu transmisie pe curea, și e trecut în carte că trebuie să schimbi cureaua la 60k km, aduci da, îți asumi costul, pentru că ai știut asta de la bun început, dar să-mi iau un motor despre care producătorul minte zicând că e life time, despre care nici nu îi recunoaște defectele, mi se pare că sunt prostit pe față! Adică chiar accept să fiu mințit pe banii mei. Să trebuiască să schimb distribuția pe la nu știu ce mecanici, să-și bage ei degetele prin motor, că știu ei ce role trebuie schimbate, bla, bla că noua distribuție nu are defect, etc, o mai montează și rău, nu mersi.
    3 points
  3. Auzi, tu ai probleme grave daca ai impresia ca la o masina cu peste 200k km cum sunt majoritatea N47 din ziua de azi trebuie schimbate bucsile (din cauza drumurilor de 2 bani), injectoarele ( din cauza motorinei de proasta calitate, volantul (piesa care se schimba la toate masinile si reprezinta un consumabil), bujii (care se ard la orice masina cit ca e BMW, logan sau “ferrari” ) inseamna ca tu nu ai detinut in viata ta o masina si nu stii ce costuri de intretinere necesita aceasta. Ce ai enumerat tu mai sus sunt niste cheltuieli pt orice masia si indiferent de motorizare. Eu nu am vazut N47 sa manance ulei. Ce nu intelege romanul din pacate este ca masina costa si nu ma refer la pretul de achzitie, vrei sa-ti sui curu in BMW atunci platesti si o intreti cum trebuie. Nu iti permiti atunci nu iti cumperi si treci frumusel la Logan. BMW produce masini din ce in ce mai sofisticate, in special cele diesel si cu cat este o masina mai sofisticata cu atat cresc sansele sa pice ceva, e logic dar iti asumi riscul, nu vii plangand ca a trebuie reconditionata turbina in conditile in care schimbi vitezele pana in 1700rpm si ii faci reviziile la 30k km. Putini apreciaza cu adevarat aceste masini si motorizari si le exploateaza cum trebuie, marea majoritate isi suie curu in bemveu apasa pe start, da cu ea in gropi, alimenteaza pe la nu stiu ce benzinarie din lanul cu rapita, o tureaza si fac liniute cu un amarat de 2 litri diesel si dupa vine cu muci la nas ca vezi domne a picat bucsa, vezi domne a picat injectorul, vezi domne imi mananca ulei. Asta este crudul adevar, BMW nu e o masina pentru oricine, si nu orice laudator merita cu adevarat sa detina un BMW.
    3 points
  4. Eu am avut și M47,și N47. Am fost foarte mulțumit de N47,mai silențios,mai econom,și o idee mai sprinten. Dar atenție, o luasem la 250k dar avea motorul schimbat, cu o facturĂŁ de vreo 5k euro. Am in prezent M47,care e o idee mai gurmand ca succesorul sĂŁu și mai zgomotos. E resoftat la 200cp de câțiva ani,și sunt foarte mulțumit de el. Nu a generat costuri aiurea, ĂŽn afara de bujii,releu, recondiționat turbo. Concluzia o trageți singuri. Oricum, toatĂŁ economia de la N47 cu motorina, e anulatĂŁ de schimbul distribuției.E o iluzie
    3 points
  5. Motor ca M47 nu se va mai fabrica, dau faliment cu piesele de schimb, nu ai stres cu acest tip de motor niciodata, nu stai cu frica in cur ca ramai in drum, de tras trage f. bine, consum bun, intretinere usoara. Are 3 probleme specifice dupa 100k. bujii+ releu,termostate, fulie, curatare EGR. si 1 turbina dupa 250k. in rest e tanc.Toate adunate nu fac cat 1 distributie la N47, nu mai vorbim pe racitor, galerie, pompa de ulei,cuzineti, clapete de plastic....
    3 points
  6. Esti optimist Numai ce am vazut aici pe forum sau pe grupul de feisbuc solutii tehnice bastinase: Q: Mi-a aparut becul de dpf in bord, ce fac?? A: Anuleaza-l, boss! Trage motorul mai bine, respira, mai faci si 15 cai in plus! Q: Mi se pare ca nu trage masina, ce sa fac? A: DPF off, EGR off, teava goala cap-coada, boss! Q: Mi s-a stricat senzorul de prezenta de la scaun, am un bec aprins in bord A: Se anuleaza din tester, boss! Q: Am pedestrian protection system, da' daca dau peste un caine? Ma pune la cheltuiala.. cum il anulez? (Cu varianta: Am dat peste un caine, am schimbat bara si capota, da' am o eroare in bord de la pedestrian system. Ce fac sa sterg eroarea?) Q: Mi s-a stricat butonul de pe maner pentru keyless entry, ce fac? A: Anuleaza-l din tester, boss! Q: Daca schimb placutele, trebuie sa pun si senzor nou? Si daca ma chinui, imi mai aduc aminte cateva. Cred ca era si un baiat care cauta discuri de frana sh la un moment dat..
    2 points
  7. Dar nu te obliga nimeni sa cumperi mizeria asta de n47, sunt restul de cateva milioane care le-au cumparat si merg cu ele. Pana la urma, nu inteleg ce e cu frustrarea asta generalizata? Nu se umfla nimeni in pene pentru 3000 de lei, dar parca nici sa iei Bmw si sa iti chioraie matele nu e semn bun. Vezi ca la Vw o distributie pe curea e 2000 de lei si aia, ce faci, e proasta masina? Cat despre "tine totul 3-4 ani", te cam contrazic zecile de mii de n47 care circula in Romania care sunt din 2008, deci fac acusica 12 ani. Cat despre Romanul care strange cu greu cateva mii de euro sa ia second, pai nu il obliga nimeni sa ia Bmw. Dar stai ca romanul e fudul, de ce sa dea 5000 euro pe un Opel/Ford/Peugeot vechi de 4 ani, cu motor mic, cu km putini, mai bine ia Bemveu vechi de 15, cu cai multi obligatoriu ca sa ii dea gonetĂŁ, cu piele, xenon, pachet m. Asta e visul romanului rupt in cur despre care vorbim si pentru care 3000 de lei sa schimbe distributia e salariul pe 2 luni. Asta ca fapt divers, ca daca vrei sa intretii un e90 ca la carte, vezi ca pana si niste amortizoare, discuri originale si placute, niste racorduri flexibile, niste flanse amortizor, niste bucse hidro, niste brate, niste niste niste, toate astea costa destul de mult. Dar asta ce sa insemne ca e masina proasta? Nicidecum, inseamna ca masina premium de noua, are preturi proportioanale la piese. A, ca romanul ala rupt in cur se carpeste din dezmembrari si ia cele mai ieftine consumabile, piese, si alea rar, desigur, ca de ce sa schimbi preventiv, mai bine mergi cu tancul Bmw pana pica, pai atunci sa fie sanatos. Exista masini cu 5000 euro care nu se cheama Bmw si sunt mult mai noi si mai putin costisitoare la intretinere. Pasiunea si dorinta de a avea Bmw costa din pacate pentru asteptarile multora care cred ca daca masina are sigla Bmw pe capota trebuie sa fie indestructibila. Mai era cineva mai sus care se plangea ca trebuie schimbate bucsi, volant, amortizoare. De tot rasul, ce sa mai zici.
    2 points
  8. ~650 RON plăcuțe față, ~470 RON plăcuțe spate, ~250 RON ambii senzori să zicem, ~10 RON pasta - rotunjit la greu cam 290EUR piesele. Ok, adăugăm manopera ~1h 150 EUR, că știm că e scump la Bavaria, deci na. Mai zic încă 60EUR logistica (na, să zicem că plătim și transportul, depozitarea, manipularea, recepția...etc reflectate în prețul pieselor ăstora) - să o facem fix 500 EUR până acum. Încă 150 EUR adaos comercial? Câștig? :naughty: (ah, și prețurile pieselor sunt de pe site-uri cu piese OEM BMW pentru 520D cu frâne stock, deci există probabil și acolo adaosurile de rigoare deja)
    2 points
  9. Ce cĂŁldurĂŁ simți tu, e de la rezistentele de cĂŁldurĂŁ de pe conductele de clima. Nu e de la motor. E ceva gen feon și se simte ĂŽn primul km, depinde de gerul de afara. În rest, nu as da 1 M47 pe 10 N47. Abia ce l-au mai rectificat cu urmașul B47. La N47 e anul si o noua problema grava aflata. BineĂŽnțeles ca depinde de nr de km, probabil ĂŽn primii 100-150-200k km, multe nu s-au manifestat. Oricum inițiatorul și-a fĂŁcut o pĂŁrere, și cum bineĂŽnțeles nu mai gĂŁsești N47 sub 250k km, mai bine evita coșmarul asta de motor, care dacĂŁ ĂŽți face probleme devine sac fĂŁrĂŁ fund (de 3 probleme mari și late știu doar eu, confirmate de n ori pe forumul asta, ce naiba tot discutam atâta).
    2 points
  10. Pai ce argumente mai bune vrei ca e plin forumul de probleme. AdicĂŁ negi ca exista aceste probleme? O fi mai bun N47, mai silențios, mai puternic....dar fiabilitatea scĂŁzutĂŁ....incendii...și celelalte probleme grave il claseazĂŁ mult sub M47. Mai are și probleme de ĂŽncĂŁlzire iarna...pai la M47 cu webasto, ĂŽn 6 minute sta acul pe mijloc la -2 grade...ceea ce la N47 n-o sa vezi veci.
    2 points
  11. Cu ce e mai bun cavaliere in afara de performante? Cu distributia din carton, cu pompa de ulei, cuzineti care pleznesc, EGR care ia foc? 2.0d al unui coleg de pe forum, N47: https://ibb.co/hLj75M7 Sa nu mai zic ca iarna e diferenta de la cer la pamant intre incalzirea unui M47, si N47 (care avand blocul din aluminiu, pierde caldura precum un calorifer).
    2 points
  12. https://yadi.sk/d/GnnO7eAU3XETgh de aici descarcati direct orice varianta
    1 point
  13. 1 point
  14. Pai combustibil nears nu inseamna consum mai mare? Normal ca si sondele afecteaza rezultatul.
    1 point
  15. Absolut. Eu nu argumentez Împotriva unei intretineri corespunzatoare. Sunt de acord ca preturile sunt proportionale cu pretul masinii, si la o marcã "premium" o sa fie mult mai mari decat la un autohtona. Dar citeste si al dolea paragraf al meu. Atata timp cat sunt costuri "prevãzute", normale În intretinerea masinii, care tin de bucsi, amortizoare, consumabile, curele transmisii, etc, da, este normal sa platãtesti. Ce am vrut sa evidentiez e ca unii accepta minciuna, proasta fabricatie, dispretul aratat de producator catre cumparator, si o iau de buna, adica e normal sã fiu mintit - producatorul zice ca distributia e OK, e life-time, si eu sa stau sa ma plimb pe la mecanici sa fac operatiuni "neoficiale", ca sa repar eu pe banii mei o greseala de fabricatie. Asta nu mi se pare normal - si mi se pare o tâmpenie.
    1 point
  16. Problemele care trebuie sa ti le pui, nu s cele legate de cutie, pret achizitie s.a.m.d Poti lua masina si gratis. Adevaratele probleme sunt doua: nervii si banii. Iti trebuie ceva bani sa o tii pe linia de plutire si nervi pt eventualele reparatii inevitabile. E totusi un 7, nu e pisica de 1.6.
    1 point
  17. Salut, de ce BMW cu vechime 11-14 ani diesel si nu alta marca cu vechime de 3-4 ani benzina cu rulaj de 50-80 de mii km, mai ieftin de intretinut ? sau nevoia de a avea o anume Marca bate argumetele evidente ce tin de costuri pe termen mediu, plus timpul pierdut prin service-uri, etc. doar o parere fiecare decidem ce facem cu banii si timpul nostru !
    1 point
  18. https://yadi.sk/d/GnnO7eAU3XETgh aici gasesti cam ce-ti trebuie , spor
    1 point
  19. stai linistit, mie a inceput sa imi bata volanta la un vw jetta candmasina avea 15k. o asemenea defectiune, nu inseamna ca masina e abuzata
    1 point
  20. In vest merge pe naiba, e vorba de altceva. Toti au leasing operational, iau masina noua, o folosesc 3 ani, o dau inapoi si tot asa. In felul asta nu esti niciodata proprietar, si te doare la basca de masina, orice problema daca apare e pe garantie, si aia e. Ma indoiesc ca o sa fie interzise masinile in oras (poate in centru da, la fel ca un marile orase ale europei). Si astfel o sa se faca un inel central delimitativ. Plus de asta, Londra va interzice din 2020 in centrul orasului (care e mare, f mare), toate masinile cu motoare cu combustie interna. Vor avea acces doar electricele. Se gandeste Firea sa faca si ea asa, ramaneti si cu euro 5-6 pe dinafara.
    1 point
  21. in primul rand as dori sa stiu ce masina conduceai acum 10ani sau probabil aveai probleme in a diferentia sireturile de macaroane bucsi, injectoare, ulei papat, turbine rectificate, volante, relee, bujii, egr, si mai st destule pe langa distributie, ce motor e ala daca mananca ulei pe paine
    1 point
  22. Aproape toate n47 din 2008 au real 400 de mii de km, chiar daca in bord au maxim 200 250 de mii.
    1 point
  23. Daca vrei E90 bun cu 5000 euro, mai fa un credit de inca 5000 ca sa ii bagi in reparatii. Ori maresti bugetul, ori cumperi VW GOLF 5 1,9 tdi ft bun la 5K. 5K pt un E90 decent e mult prea putin. La banii aia gasesti doar masini cu peste 350-400k km in bord si alea necesita reparatii dese si scumpe.
    1 point
  24. Pai e destul de simplu. Nu ai bani de seria 3 2006-2008... Ce vezi tu in anunturi la ~4500 euro sunt niste daramaturi care nu merita considerate Bmw-uri. Si pe langa masina ar mai trebui sa ai deoparte si vreo 1000 euro pentru diverse reparatii dupa cumparare. Sansele sa gasesti unul intretinut si sub 350-400k km in 5000 euro sunt fix 0. Iar daca maresti bugetul 500-1000 euro...tot nu te gandi ca are vreuna sub 300k km. Nu este o masina atat de usor de intretinut si nu are rost sa te bagi in asa ceva decat daca nu iti permiti. Permis nu inseamna sa ai 5000 euro sa cumperi masina, ci sa poata sa iti pice intr`o zi oarecare ceva la masina (exemplu: turbina) si sa dai 1500-3000 lei pe reparatie fara sa mananci covrigi cu iaurt toata luna.
    1 point
  25. 1 point
  26. Notiunea de a iti perminte ceva difera de la om la om, de la situatie la situatie. Unul care sa zicem ca a avut noroc si s-a nascut in Bucuresti intr-o familie care detine o casa intr-o zona buna, sta cu parintii, inca e la facultate, si sa zicem ca are un job care ii aduce in jur de 2000 ron. Ce credeti ca face el prima data? Clar o sa isi ia masina. Logan? Opel? Nu! isi ia ceva premimum sh sa se asorteze cu cele din cartier, sa dea bine la facultate, etc. Asta nu e neaparat mentalitate de roman, e ceva ce ar face aproape orice tinar in aceasta situatie. Altul care sta in chirie, nu are obligatii, castiga in jur de 1000E, ii plac masinile si strange un an si isi ia un E46. El poate ziceti ca isi permite, dar ca a gresit ca si-a luat e46. De ce? Daca aia ii place? Sa faca credit sa ia un Golf/Astra? Pt ce munceste? Sa cheltuie cum zice x sau y? Sau sa isi faca viata cum considera el? Iar partea cu egoismul... 100% corect, dar asta e din cauza celor care prin diferite combinatii au cazut in cazanul cu bani si si-au cumparat statut, apoi incep si calca pe toti ceilalti. Aia care isi cumpara chestii doar pt a se lauda, aia care isi fac casa cu 5 etaje cand ei sunt 3-4 oameni maxim, egoismul e efectul cocalarismului, efectul inegalitatii ascendente din tara si din lume. Nu mai suntem o comunitate in europa, suntem indivizi intr-o comunitate europeana.
    1 point
  27. Eu sunt victima perfecta a acestei reglementari : E 39 facelift, cu motorul M57 din 2001, o minune de masina care acum are putin peste 96000 km (stiu precis pentru ca sunt primul proprietar ), la care am avut CASCO pana acum 3 ani, care a fost mereu ingrijita si care trece fara probleme ITP-ul anual. Acum va trebui sa o vand pe cativa euro cu care nu voi putea cumpara nici jumatate de Logan.
    1 point
  28. Si iacata cum s-a nascut ditamai dezbatarea "oare cum o fi mai bine si mai corect sa circule toata lumea, dar fara sa poluam si fara sa blocam orasul". Distractiv e ca de fapt Primaria si Primarita au un singur obiectiv: cum sa ia banu' de la catetean (de preferat cat mai multi), pentru ca e goliciune mare in vistieria primariei (deh, jde mii de angajati si contracte). Si au si imbracat-o frumos: cu impact politic cat mai mic ("Noi vrem sa reducem amprenta de carbon si poluarea, dom-le ") Trist e ca orice idei bune am dezbate aici, obiectivul clasei politice ramane acelasi: sa colecteze banii de la aia multi si apoi sa ii bage in propriile buzunare. Ce ar trebui facut: - dezvoltat alternative transport: pe toate bulevardele mari: banda speciala pe care sa circule - autobuze, trotinete, biciclete, etc - marit semnificativ parcul de autobuze - parcari subterane/supraetajate la toate intrarile in oras, cu un tarif rezonabil (sa te coste mai putin parcare+bilet transport vs cost combustibil) - cateva linii de tren usor - se pot folosi liniile deja existente in oras, abandonate de 30 ani - extindere retea metrou (magistrala sud-nord e efectiv sufocata) Dar toate masurile astea necesita investitii serioase, si fonduri nu prea sunt - de fapt au nevoie de bani (de aceea pun taxa). Abia apoi poti trece la masuri de taxare a utilizarii masinilor, pt a descuraja. Atata timp cat nu ai cum circula prin Bucuresti intr-un timp si conditii rezonabile, faci eforturi financiare suplimentare si folosesti masina veche, sau o inlocuiesti cu una mai noua -> traficul si poluarea nu prea vor scadea -> ceea ce intareste concluzia ca de fapt Primaria urmareste sa faca incasari suplimentare in bugetul gaurit; restul e cancan.
    1 point
  29. Este un abuz grosolan, in Anglia, Franta, Italia.... circula masini de peste 20-30 ani fara restrictie de poluare, atat cat au ITP-valabil si se incadreaza normelor, nu exista problema.
    1 point
  30. Pe baza carei argumentatii o masina de 20 de ani vechime care este in stare foarte buna mecanica si estetica trebuie sa se interzica?Daca masina aia corespunde normelor la care a fost conceputa in momentul fabricatiei, de ce sa fie interzisa? Ce aveti fratilor, ne-a luat Dumnezeu mintile?
    1 point
  31. Motivul pentru care am pus intrebarea de mai sus este ca, in forma adpotata, hotararea CGMB are ca victime colaterale masinile cu cea mai mare probabilitate de a deveni vehicule istorice. Asa-zisele masini "youngtimer", bine intretinute si foarte putin utilizate, care inca nu pot fi inregistrate ca istorice intrucat nu au 30 de ani vechime si care sunt in cel mai bun caz Euro 3. Consecinta este ca se vor pierde multe exemplare interesante, unele chiar valoroase. Ma gandesc aici la modele precum E39 M5 si 540i, E46 M3 si 330i, Z3 si multe altele. De aceea, eu consider ca acest efect colateral este o greseala. Masinile istorice nu apar nici din neant, nici din masini care au stat intepenite in garaje sau parcari subterane ani la rand, asteptand sa implineasca vechimea legala de 30 de ani de la fabricatie. In forma actuala, taxa Oxigen distruge procesul prin care s-ar fi generat noi vehicule istorice in Bucuresti. @edit: eu incerc sa fiu cat se poate de atent cand scriu un post -dar poate acum am gresit. Te rog sa detaliezi prin ce logica ai tras tu concluzia, din ceea ce am scris in postul anterior, ca mie mi s-ar parea absurd ca masinile mai vechi de 20 de ani sa fie interzise de tot.
    1 point
  32. ITP facut ca la carte, controale frecvente in trafic, amenzi mari pentru incalcarea regulilor si penalitati si mai mari pentru autoritati atunci cand incalca procedurile (aka iau spaga). Dintodeauna am spus ca as dezvolta un mic device cu care sa verifici daca DPF este off la un diesel. Verificarea ar dura 5 minute. Sa vezi cum se curata orasele de astfel de cazuri. Si asta este un exemplu cat se poate de mic si la indemana. Am vazut un documentar acum mult timp care analiza cercul vicios in care intri atunci cand tot timpul cumperi produsul mai nou, judecand ca este "eco" (cam sub aceasta umbrela se ascund acum). Pai, problema este ca distrugerea vechiului bun, producerea celui nou consuma mult mai multa energie decat prelungirea vietii celui vechi. Asta se aplica cu atat mai mult la autovehicule. In fond daca obligi oamenii ca la 2-3 ani sa reinoiasca parcul auto, pentru ca asta este mai "eco", facem o mare greseala din punct de vedere al resurselor si a poluarii, rezultul fiind chiar opus. Primul lucru pe care l-as incuraja (cu vorba buna pe de o parte si cu restrictii draconice, as indrazni sa spun) este ca daca detii un autovehicul atunci sa il intretii in parametri in care a fost destinat sa functioneze. Altfel pica ITP-ul si nu mai circula.
    1 point
  33. asa cum am mai zis, eu vad problema foarte simplu, nu trebuie inventat nimic, doar luat si aplicat un model care functioneaza. De ce plm in Germania langa Euro6 si masina de 100k vezi foarte bine si un Golf 2 sau 3 sau Opel Astra din 2000, si toate au acces in centru daca au placheta verde? Nu e absolut nicio discriminare atata timp cat masina corespunde tehnic. Asta trebuie facut si la noi, e atat de simplu si atat de greu in acelasi timp pentru ca spagarii nu mai pot sa-si faca vile si sa isi ia X6 din banii furati de la prostii care dau cu mandrie spaguta ca sa le treaca rabla inca 1 an, si in timp ce ei peste 1 an tot cu rabla aia vin iar sa dea spaga, "smecherii" au deja urmatoarea generatie de X6 si si-au mai luat si un apartament la mare. Concluzia e ca tot sclavul ala sarac alimenteaza piramida din care se nasc parvenitii astia dar el nu pricepe asta si continua ca din putinul pe care il are sa dea spaga doar sa o mai lungeasca 1 an samd. E bolnava societatea asta, asta e din pacate concluzia si dintr-o asa societate normal ca una ca Firea sau altii la fel ajung sa ne conduca si sa ia astfel de decizii fara sa le pese de impactul asupra oamenilor de rand. Si nu, nu trebuie aratat cu degetul sau marginalizat, trebuie ajutat omul ala care da spaga aia, sa inteleaga ca nu-i face nici lui bine si sa se orienteze catre altceva. E dreptul lui sa isi o masina, chiar sa fie ea si de 400Eur, nu are importanta, important este ca ea sa fie ok tehnic, conteaza si pentru el si pentru cei din jur. Sincer eu nu ne vad scapati din ciclul asta, nu facem decat sa repetam ca societate acelasi ciclu, stai sa treaca alegerile.
    1 point
  34. Vad pe aici tot felul de caractere...lupi moralisti care tipa din toti rarunchii ca nu toti trebuie sa aiba masini, se dau pe ei insusi exemple cum s-au chinuit dar acum sunt realizati si isi permit o masina euro 6. Atata ura n-am vazut, nu mai empatizam cu semenii nostrii. Voi astia care va permiteti euro 6 si ii urati pe aia cu masini non euro sau mai sus, V-ati pus ma in pielea lor sa vedeti cum e in 2019 sa te chinui? Nu mai latrati ca niste caini turbati ca pana la urma o sa va muscati de limba. Politicul dezbina societatea, prostia dezbina societatea...noi romanii desi suntem crestini, popor ortodox, in prostia si ingamfarea noastra suntem mai catolici decat Papa. Orice initiativa legislativa trebuie sa aiba la baza un studiu de impact bine realizat, bazat pe nivelul de trai al societatii in care se doreste aplicare. Colegi nu este cazul acestei taxe de oxigen din Bucuresti, stim ff bine despre ce vorba...
    1 point
  35. Ce gandire comunista… Nu vrei sa faci tu un proiect legislativ in care sa se specifice modelul de masina in functie de venit? Tu nu poti sa traiesti ca de ce face altul cu banii? Trebuie sa intelegi ca fiecare om face fix ce vrea el cu banii lui. Ca sunt ai lui, a muncit pentru ei, i-a primit, nu conteaza - sunt ai lui si ii cheltuie cum vrea el si trage ponoasele sau se bucura ca i-a cheltuit cu cap. La capitolul masini pricipala problema este ITP care se ia asa cum stim cu totii ca se poata lua. Cand se va rezolva aceasta probelema vor disparea si harburile. Eu la data cand am cumparat masina nu era nici o lege care sa spuna ca o pot folosi doar pana la o anumita data asa ca mi se pare normal ca atat timp cat masina mea este in parametrii tehnici specificati de producator pentru modelul respectiv sa pot sa ajung cu ea macar la adresa din talon. Nu ma intereseaza ca e in zona centrala, la periferie sau in curte la Cotroceni. Daca chiar vor sa fim ecologisti sa vina si cu o compensatie materiala consistenta ca sa-mi casez masina (in cazul meu masina face si in Germania de multe ori prima de casare primita la programul Rabla)
    1 point
  36. tu poate aveai 20 de ani, fara copii si fara alte nevoi, ia sa vezi cum e cu copiii pe care trebuie sa ii duci la gradinita sau scoala si nu ai alta alternativa ca fie nu ai mijloc de transport, fie nu ajunge aproape de scoala, samd. E usor sa zici nu iti lua masina daca ai salariul asta, dar trebuie si el sa traiasca cumva cu un minim de confort, iar masina la noi nu e chiar un moft din pacate, e o necesitate in lipsa alternativelor reale. Atata timp cat omul ala munceste pentru cei 2000ron are tot respectul meu si merita sa isi duca si el viata cat de cat decent, iar tu vii si-i zici ca asta e, sa nu-si mai ia nici masina aia . Nu merita ala poate care e un putoi, freaca menta si isi ia ultima cazatura de E90 si apoi o eviscereaza ca e mai bine decat sa o repare.
    1 point
  37. Fara sa te superi, dar scrii precum un troll. Eu am printre altele si niste masini euro0. euro1, euro 2, care mai au intre 1 si 3 ani pana devin istorice. Eu cu acestea circul 1 data pe luna in medie, cand am timp si chef sa le mai dezmortesc pistoanele. Dar ele se afla in stare aproape noua, practic pot sa pun pariu ca sunt in stare mai buna decat jumatate din masinile de pe acest forum de "pasionati". Acum explica-mi tu mie de ce este drept sa imi interzica mie accesul in conditiile in care eu poluez infinitezimal fata de unul care circula zilnic cu o taraba de e90 euro5 cu dpf off. Ca fapt divers, la Rar, de cateva ori cand am fost sa fac cartea de identitate cate unei masini din acestea "Vechi", inginerul spune uite dom'le are noxe de euro4, iar desi masina era euro2 in actele straine, mi-o trece euro0 in cartea romaneasca. Pai despre ce vorbim flacai? Deci tu nu traiesti aici, dar ti se pare absolut normal sa incepem civilizatia cu niste taxe la nivel european. Pai si din banii astia ce se face? Se vor sifona ca si restul prin firme si firmulite, prin borduri, flori plantate evaluate de 10 ori cat fac de fapt, etc. Asadar gandirea europeana a unuia care traieste in lumea civilizata este corecta si ea presupune sa incepem intai cu taxele si apoi om vedea daca se mai face si infrastructura din Germania. As vrea si eu sa ma plang de aglomeratie pe autostrada Bucuresti-Brasov, dar stai, ce sa vezi, ca eu fac asta stand 2 ore la coada intre Comarnic si Sinaia pe non-autostrazi. Mai postati va rog, cei care traiti in lumea civilizata, invatati-ne cum trebuie halite aceste taxe. Si daca aveai un non-premium euro2, sa zicem un Opel Astra, si nu ai face parte din categoria aia de cocalari cu care tot insistati aiurea, si ai avea un venit de 2000 de lei pe luna, ia zi-mi cum ai proceda sa schimbi masina in 2 luni, cu una euro 5? Nu de alta, dar euro3 si 4 urmeaza si ele sa fie taxate si interzise, deci nu ar avea rost sa scapi de euro2 si sa iei euro4, nu? Nu inteleg de ce tot se insista cu cocalarii si parvenitii, cand de fapt marea majoritate a celor ce detin euro3 si 4 sunt oameni normali, cu servicii, cu facturi de platit si cu masini nicidecum "premium", ci marci de volum, diverse, atat cat si-au putut permite. Iar cei ce sustineti ca se poate circula cu mijloacele de transport in comun, as dori sa stiu unul care locuiesti in prelungirea Ghencea si lucreaza in Otopeni, cum ar trebui sa procedeze ca sa nu mai polueze cu masina euro2/3 din dotare? Si daca aveai un non-premium euro2, sa zicem un Opel Astra, si nu ai face parte din categoria aia de cocalari cu care tot insistati aiurea, si ai avea un venit de 2000 de lei pe luna, ia zi-mi cum ai proceda sa schimbi masina in 2 luni, cu una euro 5? Nu de alta, dar euro3 si 4 urmeaza si ele sa fie taxate si interzise, deci nu ar avea rost sa scapi de euro2 si sa iei euro4, nu? Nu inteleg de ce tot se insista cu cocalarii si parvenitii, cand de fapt marea majoritate a celor ce detin euro3 si 4 sunt oameni normali, cu servicii, cu facturi de platit si cu masini nicidecum "premium", ci marci de volum, diverse, atat cat si-au putut permite. Iar cei ce sustineti ca se poate circula cu mijloacele de transport in comun, as dori sa stiu unul care locuiesti in prelungirea Ghencea si lucreaza in Otopeni, cum ar trebui sa procedeze ca sa nu mai polueze cu masina euro2/3 din dotare?
    1 point
  38. Mașina mai trĂŁiește și tot la mine este ! Anul trecut am mai refĂŁcut odatĂŁ motorul )(fĂŁrĂŁ segmentare) ca dupĂŁ 6 luni iar sĂŁ pișe iar pe la chiulasĂŁ. I-am montat arcuri HR sport, am gĂŁsit niște Recaro fațĂŁ textil, frâne fațĂŁ noi, radiator, acum e straightpiped și mi-am montat volanul acum câteva zile, iar acum lucrez la restul ornamentelor. SalutĂŁri!
    1 point
  39. Totul merge, dar nu perfect. Fiecare injector are valori diferite pentru Energy Comparison si Flow. Ele vin stantate pe injectoare din fabrica. Asa sunt injectoarele de generatie mai noua. Calculatorul ar trebui sa aiba _exact_ valorile de pe injectoare cand le schimbi, sa stie cum da curent la motor sa mearga perfect. Probabil la E60 tu ai avut unele cu niste valori apropiate si s-a intamplat sa mearga. Iti garantez ca nu merge perfect totusi. Pune mana si codeaza-le cum trebuie. Tema pentru acasa. Uite .
    1 point
  40. 06 January 2014 - 14:34 AICI a inceput totul .... 23 iunie 2019 data la care totul s a schimbat !!! Accept orice fel de critica pentru ca este constructiva uneori . Restul sunt doar poze ....... iar multumirile curg pe banda rulanta . Multumesc Voua toti cei care ati facut posibila nebunia , ieratare celor care i am omis nu cu intentie ... NOS AUTO SISTEM (FANE+GABI) SRZ POLONEZU CREATIVE330 IONUT MITRA Bmw Garage ALEX LIVIUS BEBE CLAUDIU GARCEA IONUT COSMIN PAUL ETC ETC ETC ENJOY ! PICS PICS PICS PICS
    1 point
  41. Salut, Am avut si eu o experienta asemanatoare. Verifica astfel: ajungi la viteza respectiva si vezi daca face in viteza, pe liber, in acceleratie sau in franare. Verifica bine cauciucurile si bucsele spate. La mine problema erau cauciucurile, se deformasera ( vibra masina de la 130 km/h, indiferent daca eram in viteza, acceleratie sau in franare) Mult succes!
    1 point
  42. 1 - E81/82/87/88 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 35-45 3 - E36 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 30-40 3 - E36 M3 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 30-40 3 - E46 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 30-45 3 - E46 M3 = PCD 5x120 diametru interior janta 72.5mm. ET 20-25 3 - E90/91/92/93 = PCD 5x120, Diametru interior janta 72.5mm. ET 30-45 3 - E90/92/93 M3 = PCD 5x120, Diametru interior janta 72.5mm. ET 34-37 5 - E34 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 13-20 5 - E34 M5 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. 5 - E39 = PCD 5x120, diametru interior janta 74.0mm. ET 15-25 5 - E39 M5 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5.0mm. ET 15-25 5 - E60/61 = PCD 5x120 diametru interior janta 72.5mm. ET 15-32 5 - E60 M5 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 12-32 5 - E61 M5 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 12-32 6 - E63/64 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 14-20 6 - E63/64 M6 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 12-20 7 - E32 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 19-26 7 - E38 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 13-25 7 - E65/66/67/68 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 15-25 8 - E31 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. X3 E83 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 40-45 X5 E53 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 40-45 X5 E70 = PCD 5x120, diametru interior janta 74.0mm. ET 37-53 X6 E71 = PCD 5x120, diametru interior janta FATA 74.0mm, diametru interior janta SPATE 72.5mm. Z3 E36 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 30-40 Z3 M Coupe/M Roadster = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. Z4 E85 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 45-52
    1 point
  43. Totusi nu ne-ai spus la ce buget te gandesti. E38, oricat de buna a fost la vremea ei, este deja o masina foarte veche. Ca sa fie in stare cat mai buna, presupune sa fi avut o intretinere temeinica de-a lungul anilor. La tipul asta de masini se poate oricand strica ceva. Ca sa iei un exemplar cu mentenanta documentata, pregateste-te sa scoti minim 5000 din buzunar, pret in Germania. La care vei mai adauga un 500-600 platforma, un 300 sa mergi sa o vezi (desi aici nu stiu cat te vei pricepe sa o verifici tu), un 300 sa o inmatriculezi, un 300 sa ii schimbi toate zemurile. Daca vrei sa mergi sa o aduci pe roti, scazi un 200 de euro din toate aceste sume, dar iti asumi riscul de a calatori cu un dinozaur atatia km. Acum, facand aceste socoteli sumare, depinde doar de tine sa apreciezi daca merita sau nu. Referitor la cutia automata, ea a fost fiabila, dar cand are aproape 30 de ani masina, nu asta conteaza. Conteaza proprietarii anteriori si mentenanta - vezi mai sus. Daca in final ajungi la concluzia ca merita sa scoti din buzunar undeva spre 6000 mii ca sa ai un e38, iti recomand sa iei un v8, totusi 728i este modelul de buget, deci daca tot dai un ban, sa ai un e38 adevarat.
    0 points
  44. Daca ziceameu ma injurauu 100.
    0 points
  45. Daca am zis ca nu a consumat nici unul ulei inseamna ca asa e. Eu nu am luat masini cu 500 de mii reali, au fost doar masini sub 60-100 k km reali. Si inchei discutia aici daca ma faci si minicinos, desi am specificat de cateva ori ca nu mai am n47. Ok, e bun m47, luati-va din alea, ele nu necesita revizii, bucse, amortizoare, "piese garla". Avem Bmw, dar plangem dupa o distributie de 3000 de lei.
    0 points
  46. De curând am achiziționat și eu un e90 318 2.0d 143cp.Inainte de a cumpĂŁra mașinĂŁ m-am documentat despre modelul pe care ĂŽl doresc și da pot spune cĂŁ sânt multe pĂŁreri negative despre vestitul motor n47 dar pânĂŁ la urmĂŁ cred cĂŁ conteazĂŁ sĂŁ ne luĂŁm ce-a ce ne place.Cand cumperi o mașinĂŁ second-hand e loterie,nu ști ce cumperi nu cunoști cum a fost exploatatĂŁ având ĂŽn vedere cĂŁ e BMW habar nu ai cate liniuțe sau fĂŁcut sau cate drifturi. PĂŁrerea mea e cĂŁ nu conteazĂŁ marca mașini, daca ĂŽți place cumpĂŁrao și da trebuie la bugetul alocat achiziției sa mai deti cel puțin 1000e pentru schimbarea ulterioarĂŁ a uleiurilor și filtrelor,distribuție,frane,smd. PânĂŁ la urmĂŁ tine și de cum exploatezi mașinĂŁ dacĂŁ vrei drifturi și liniuțe cumpĂŁra un M,eu unul nu sânt de acord nici cu resoftare stage1,2,cel puțin aicea ĂŽn Austria daca mergi la o firma autotuning poți face stage1 dar ĂŽți va baga doar câți cp vor ei......vrei 100de cp in plus ,mergi la colț de bloc si ați baga Turcu sau Sârbu câți merge doar cĂŁ ĂŽncepând din acea zi incep și problemele. Cat despre achiziție BMW e90 aicea pe Austria poți gĂŁsi mașinĂŁ ĂŽn stare destul de bunĂŁ ĂŽncepând de la 5000e pânĂŁ la 14000e depinde de bugetul pe care ĂŽl deti. Nu cumpĂŁra de la turci și sârbi ferestre de Viena se falsifica multe cĂŁrți de mașinĂŁ și km dat-o ĂŽnapoi cu nemiluita,și nu ĂŽn ultimul rând uitate bine la persoana care ți-o vinde. Spor la achiziție și nu te grabi.
    0 points
  47. Stiu si eu de la ce simt caldura, dar ideea era alta, ca si daca se incalzeste motorul in sine cu 3 4 5 minute mai tarziu, inauntru nu simti diferenta pt ca ai caldura oricum. Deci care e dezavantajul? Oricum consumul e mai mic decat la m47, din orice pozitie ai privi. Mai zic odata, ce stii tu " de n ori " problemele alea confirmate pe acest forum, lasa-ma sa ma indoiesc de precaritatea masinilor. Eu am avut 4 n47 si nu cred ca am fost eu asa de norocos de nu s-a stricat niciunul. DAca masina are intretinere ca la carte, motorul este foarte fiabil. Aventurile unora de pe forum nu sunt etalon si nici parerea celor care nu s-au dat jos din m47 niciodata. Dar da, daca vorbim de categoria de posesor care se urca in masina si doar ii da talpa si i se pare mult 3000 de lei sa faca distributia odata la 150 de mii de km, atunci na, nu e pt el n47-le. Ca fapt divers, unul din cele 4 avute avea distributia originala la 260 de mii si nu avea niciun zgomot suspect. Am schimbat-o la recomandarea mecanicului " ca e n47 tata mai bine s-o schimbi sa stai linistit", iar cand a demontat motorul, distributia era in stare foarte buna, fara sunete suspecte si intinzatoarele ok. Cat despre pret, nu stiu pe ce lume traiesc unii, dar in anul aproape 2020, un e90 se gaseste in Germania cu 5000 fara probleme. Vorbim de o masina care face curand 9-10 ani. Mai ales daca e euro4 adica 2006-2009 pe acolo, cu siguranta e si mai ieftin. Dar desigur, ca orice masina sh, poate necesita oricand diverse. Asta desigur daca se merge mult cu ea. Ca daca ai masina si faci 5000 pe an, desigur ca riscul sa se strice cate ceva e mai mic decat la unul care face 25 de mii pe an. La mine niciunul din cele 4 n47 nu a consumat ulei intre schimburi facute la 10 mii de km, cu uleiul Bmw luat cu 35 de lei litrul, ala nasol dupa spusele expertilor forumurilor. La fel, injectoare, turbine rectificate, egr, nu stiu ce sunt alea, toate 4 masini au mers fara niciuna din acele probleme enumerate de tine. CAt despre bucsi, sper ca ai scris din greseala, nu de alta, dar bucsi, amortizoare, volant alea se duc la orice masina in functie de stilul de mers. MAi ales volantul, ala sufera cel mai mult la plecarile de pe loc. Si cum bine stim ca posesorul de Bemveu 2.0 diesel se crede conducator de Ferrari, aici tind sa cred ca viata volantului este redusa mult de pilotul bolidului. Ma rog, sa fim intelesi, nu mai am n47, dar zic sa fim obiectivi. Am avut si e46 cu m47 pe el si nu se compara motorul cu n47 orice ati zice voi.
    0 points
  48. nu e ca la F-uri. nu iti arata absolut nimic in bord, pana uzura ajunge la senzor. la momentul respectiv, contorizarea inversa incepe la 5000km. @mraz, cati km ai facut pana acum? eu am mers 37k cu cele spate si 42k cu cele fata. de mai bine de un an, mi-am schimbat stilul de condus si folosesc extrem de mult frana de motor cu ajutorul padelelor. sunt curios daca mai adaug 5k km durata de viata, asta daca si calitatea placutelor o fi aceeasi. desi, parca merg mai tare cu masin acum si, deci, uzez mai mult si franele
    0 points
  49. 1000 euro in visele tale ! un exemplar bun si corect ingrijit incepe de pe la 4000 euro in germania. asa ca, succes la cautari !
    0 points
  50. Ai schimbat tu flansa aceea? De doua lucruri TREBUIE sa tii seama. Flansa (originala..) are niste sageti pe ea, pe lateral. Acelea se pun in aceiasi directie cu, cea pe care o inlocuiesti. Apoi cele doua bucati de metal, tinute de flansa prin acele suruburi, trebuie marcate (ambele) ca la remontare sa fie EXACT ca inainte. ALTFEL poti avea probleme mari, gen vibratie (cel mai frecvent)... si chiar ruperea flanselor in timp mult mai scurt decat au fost proiectate sa tina... Eu am peste 300k km cu flansa originala. La dealer este scumpa o asa flansa; am vruta sa o schimb .. cand am schimbat kitul ambreiaj, dar "m-am razgandit". "Axul" acela de sub masina se regleaza ca si vibratii doar in fabrica asa ca mare grija!
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.