Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/14/20 in all areas
-
Dintre variantele pe care le-ai mentionat, probabil un M47 fara filtru de particule din fabrica e motorul care o sa aiba mentenanta cea mai simpla. Pe de alta parte, e Euro 4 si daca locuiesti intr-un oras mare, e posibil sa apara taxe/interdictii in viitorii ani. Motoarele de 2l benzina de la BMW de pe modelele E mi se par si mie lesinate, si au si ele partea lor de probleme. Plus ca o sa gasesti mai greu mecanici pentru ele (din nou, depinde unde locuiesti). Pe de alta parte, benzinare o sa gasesti cu km mai putini decat la diesel. Alegerea mea personala acum ar fi un N47 din ultimul an de fabricatie de la E90, adica Euro 5. Fireste, depinde si de buget, si de ce fel de masini gasesti. Daca ai noroc, poti sa gasesti si una NFL intretinuta bine si cu km putini, desi astea sunt cam rare.3 points
-
Dadeau impresia de robustete pentru ca erau constuiti de ingineri. Acum ceva vreme a fost o valva despre o linie aeriana care a economisit o suma mare doar taind o maslina din meniu. Dupa asta a inceput nebunia cu taierea de costuri si se tot taie si se tot taie, de am ajuns in situatia in care contabilii construiesc masini. Acum 30 ani in manual gaseai cum sa ajustezi diverse chestii tehnice la motor. Astazi scrie sa nu bei antigelul.3 points
-
2 points
-
dupa schimbarea filtrului de combustibil se initiaza cu ISTA D procedura de aerisire instalatie. la tine pare ca se dezamorseaza instalatia. trebuie verificat pe la filtrul de combustil daca exista pierderi, schimbat colierul. p.s. daca nu s-a folosit ISTA D pentru aerisire instalatie, e normal sa apara acele erori.2 points
-
Degeaba....cand incerci sa intri pe oricare dintre ramurile de mai jos ajungi la acelasi rezultat Repair Manuals and Technical Data Wiring Diagrams and Functional Description Electrical Components / Connectors Non-electrical diagnosis L.E. Am testat si eu acum si confirm ca merge cu VPN de Rusia. Pasii d.p.m.d.v. sunt foarte simpli: 1. Cautati in Chrome Web Store si instalati aplicatia Hola Free VPN Proxy Unblocker - Best VPN 2. Intrati pe site-ul https://www.newtis.info/tisv2/a/en/ va duceti pe extensie si apasati "Unblock" 3. Totul este ok si functional :frantics:2 points
-
Votat E60, pt calitatea materialelor, tinuta de drum, design, fiabilitate (a mea dupa 16 ani si 220.kkm, zero probleme) si pt ca sunetul motorului S85 de pe M5 e senzational.2 points
-
Sa mai stergem putin praful pe aici, masina a primit o reinoire a tratamentului ceramic si un shimb de discuri + placute spate oe... km 193600.1 point
-
Am zis sa impartasesc cu voi versiunea de ISTA pe care am gasit-o si eu la randul meu si pe care o folosesc ( asa ca amator). Pentru instalare m-am folosit de instructiunile din threadul de aici: http://www.bmwclub.r...1122-sdp-41120/ Partitia pe care veti instala trebuie sa aiba 150 Gb, altfel nu va functiona. BMW 4.22.40.zip1 point
-
Eu știu ca e diferenta ĂŽntre a si b la prinderi si nu se poate monta printre cele enumerate de mase. Inclusiv axele cu came știu ca nu merg ĂŽntre a si b. Eu m am lovit de toate acestea când am cĂŁutat motor N4720C pentru E60 si pana sa aflu in detaliu ce si cum, era sa cumpĂŁr un N4720A ce nu s ar fi potrivit. DupĂŁ am vândut piesele de N4720C si atunci am vĂŁzut ca nu se potrivesc axele cu came si blocul motor din cauza prinderilor.1 point
-
si N43 are aceleasi probleme cu distributia, numai ca e in fata si nu trebuie dat motorul jos.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu ne inveti si pe noi cum se face? Ma gandesc ca astfel nu mai fortezi pompa sa dea in gol la prima pornire dupa schimbarea filtrului. LE: Asta este? ISTA+ Bleeding Fuel System 1. Operations 2. Read Out Vehicle Data 3. Complete identification (takes a few minutes) 4. Display Fault memory (read & check codes) 5. Vehicle management 6. Service Functions 7. Power train 8. Digital Diesel Electronics 9. Bleeding fuel system There is a timer which tells you how long remaining at each step. Takes about 10 minutes.1 point
-
Probabil a uitat sa stranga un colier si trage aer pe la filtru de combustibil sau pierde presiune.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nici F10 sau E60 nu au asa ceva, la fel ca multe alte marci. Personal E60 mi s-a parut mai solid construit decat F10.1 point
-
mie mi-a placut E60 f mult dar clar F10 este peste , ca materiale e ok , nu am vazut probleme , tehnologie si upgradeuri clar net superior,dar corect, E60 are o anumita prestanta1 point
-
1 point
-
Convertizor de cuplu e dus, inlocuit sau reconditionat plus revizia cutiei automate.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Desigur ca ma refer la ce ai spus tu. Si normal ca ar fi bine sa iti asumi ce cumperi. Dar nu poti sa spui ca distributia e cea mai.mica problema cand iti asumi ce cumperi. De ce? Pentru ca asta direct insemna ca ai bani prea multi dar si ca poti sa te consideri idiot daca iei o masina careia nici macar nu ai putut sa i scazi pretul inainte de achizitionarea masinii pentru (cel mai mic motiv) ... ca o sa trebuiasca sa schimbi distributia! E ca si cum te-ai duce la piata iar din kilul de mere luat, care vrei sa il mananci, cand ajungi acasa descoperi ca jumatate din ele erau stricate!!! Cum te poti considera, personal, cand descoperi asta? E o mica problema intr-adevar, ca poti sa le pui la gunoi (merele). (Al naibii de mica cand nu stii cand va crapa motorul si toe poate iti trebuie la alte lucruri importante..) O mica adaugire. Aici NU ma refer la tine direct ci la doi subiecti vanzator/cumparator si o masina/kilul de mere. Lamurit? E uimitor cat de simplu vezi tu lucrurile cand nu suferi prea mult dand banii.. ..sa mai spun (REAMINTESC) ca mai ales la primele modele de N47 au fost emise cateva, nu doar un PUMA?? Asta o insemna ceva vizavi de distributie, care din nou, e cea mi mica problema dupa tine, daca iti asumi.. (Acum inteleg de ce sunt urat aici.. inca un minusar adaugat )0 points
-
Ce trebuie poate sa intelegi mai intai ar fi cat de mult iti permiti sa intretii un bmw. Si NU trebuie sa faci din asta o ambitie, caci totul va trece prin buzunarul tau! Noi aici doar ne dam cu parerea. Multi, foarte multi de aici platesc pentru reparatii si SINCER, asta ar trebui sa te orienteze pe tine ca fiind o certitudine - preturile de care auzi ca se baga in masina! Nu mai spun cat de important este sa stii un mecanic bun care se pricepe la bmw.. Ti-am pus niste linkuri mai sus. Cauta sa afli pe masura ce citesti, daca preturile de care vorbesc unii TU ti le permiti dupa ce vei cumpara masina. Oricare ar fi ea... Cu atat mai mult cu cat stii tu insuti cat POTI TU SA O INTRETII, mesterind.. asa salvezi bani destui. Daca nu, nu te supara, nu te vad bine. Alegerea unei masini NU se bazeaza pe noroc! Sincer, daca nu as fi putut repara (face revizii cel putin..) la masina mea, NU as fi condus bmw! O distributie NU este cea mai mica problema la bmw. Este exact opusul. Dar asa e cand ai ani mai putini ...si crezi ca stii "bine" ce e important si ce nu e asa important de schimbat la o masina... si nu te informezi, sau cand banii poate nu sunt o problema..0 points
-
Multumesc de sfat! Din ce am inteles, la N47, din cauza constructiei, distributia poate sa se strice si daca o schimb, de asta le-am evitat, nu neaparat din cauza bugetului. Dar banuiesc ca poate stiti mai multe decat mine, eu am inceput sa ma documentez despre ele abia acum cateva luni cand mi s-a "pus pata" pe ele. M-as bucura sa imi spuneti mai multe despre ele, intrucat pareti sa va pricepeti. Multumesc!0 points
-
Nu sta in alegerea masinii intr-o distributie. Sunt atatea probleme ce pot aparea, incat distributia e doar o picatura intr-un pahar. As lua pre-facelift doar daca as cauta ceva anume ce nu s-a pus pe LCI - directia hidraulica sau un motor mai deosebit, N52 de exemplu. Daca nu te intereseaza aspectele astea, mai bine iei ceva mai nou si foarte probabil mai putin rulat, chiar daca N47, unde daca ii schimbi distributia, poti sa iti vezi de viata. Sau varianta cealalta, decat un n47 tavalit, mai bine pre-facelift putin rulat de la cineva in care ai incredere. Cea mai importanta e starea masinii.0 points
-
Ideea e ca mie imi place super mult generatia asta. Ma gandeam si la un facelift, dar daca merg pe facelift o sa ma axez pe benzina, pentru ca nu vreau sa ma risc cu un N47 (din ce am inteles, in jur de 50% sunt problematice la capitolul distributie). Dar mie mi se pare mai ok un e90 din 2006-2008 decat vreun hyundai sau mai stiu eu ce din 2010+. Asta e strict parerea mea0 points
-
Diesel, problema e ca este euro4, la benzina gasesti pe facelift si euro 5, M47N2 nu are probleme deosebite daca rulajul e mic si mentenanta s-a facut in mod corespunzator. La benzina e problema cu semeringurile supapelor care se traduce in consum de ulei.0 points
-
0 points
-
Pentru ca defectul este FOARTE SPECIFIC. Iar ceva specific poate fi detectat doar folosind scula capabila sa afle acel lucru SPECIFIC. Adica scula care o folosesc cei care au creat ...eco-sistemul respectiv. Asta e dovada in plus ca testerul folosit face parte din categoria "generic", in traducere libera bun de nimic. Sau eventual, pentru aceia care au o placere deosebita sa demonteze cat mai multe la masina. Sa nu ziceti ca nici acum n-am avut dreptate minusarilor! :nurse: Utima afirmatie e dedicata ciudosilor nu tie.0 points
-
Multumesc de idee. Da un exemplu de VPN care merge prin Rusia. Am Nord VPN si nu merge decat prin Ucraina cel mai departe. Godini, ce ai pus tu sunt doar pentru masini pana in 2008, sau ma insel eu? Incredibil de scump, pentru orice mecanic, cu p×× sa platesti 30 de dolari sa ai acces doar 24 de ore sau pentru doar 2500$ un an??? (Iti dai seama ca daca vreun mecanic/electrician auto plateste 30 dolari sa intre la ei pe site, tii pune tie ca client pe factura, nu?) Astia de la BMW chiar traiesc PE ALTA PLANETA!!! Intelegeam 5 dolari pe zi... dar 30??? ..Ce pana mea faceam cu schemele lor??? Reparam rahatul facut in fabrica! Parca vad ca urmeaza realoem-ul Sa zicem merci ca China mai vinde si la alti amarati scule de diagnoza de calitate buna ca altfel...-1 points
-
Masina incearca sa-ti spuna ceva: Ii place sa mergi doar pe sport (si cutia si motorul). Deci, fa-i pe plac!-1 points
-
Posibil a deconectat vreun senzor ca sa schimbe filtrul de aer sau pe cel de ulei, si nu l-a mai cuplat la loc.-1 points
-
Parerea mea e ca sunt prea vechi deja non facelift-urile..fa un "sacrificiu" si ia-ti macar facelift (fie el diesel sau benzina)..daca nu poti financiar eu m-as axa pe alta marca mai non-premium unde gasesti probabil masini 2010+ la aceiasi bani ca la un e90 nfl. Si ca sa fiu on topic eu sunt foarte multumit de e90 ul meu..M47 aproape 340.000km si ruleaza excelent ( evident il si intretin bine) dar totusi ma gandesc la urmatoarea masina ( probabil electrica si noua).-1 points
-
Wow, nu stiam ca la F13 trebuie sa faci procedura aceea dupa ce schimbi filtrul de motorina....-1 points
-
Blocul motor in sine este la fel, in functie de an pot fi diferente la tacheti, admisie, egr, etc. Pompa de inalte, injectoarele si ECU sunt diferite si incompatibile intre A si C. Pompa de inalte se poate adapta insa...-1 points
-
Ele se sting dupã vreo 5 minute... Nu rãmân non stop aprinse... Asa ca aspect vine frumos...-1 points
-
http://www.bmwclub.ro/forums/topic/164542-ce-sa-aleg/page__view__findpost__p__2267129__hl__e90+320+diesel+benzina+__fromsearch__1 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/82928-intrebari-pentru-posesorii-de-e90/page__st__720__p__2493274__hl__e90+320+diesel+benzina+__fromsearch__1#entry2493274 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/184504-sfat-achizitie-e90-e92-320-automat/page__p__2457260__hl__e90+320+diesel+benzina+__fromsearch__1#entry2457260 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/52635-320d-e90/page__p__664848__hl__e90+320+diesel+benzina+__fromsearch__1#entry664848 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/33367-sfat-achizitionare-e90-320d/page__st__40__p__462169__hl__e90+320+diesel+benzina+__fromsearch__1#entry462169 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/88214-e90-320i-vs-e90-320d/page__view__findpost__p__1248155__hl__e90+320+diesel+benzina+__fromsearch__1 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/33042-e90-320d-vs-e90-320si/page__view__findpost__p__402756__hl__e90+320+diesel+benzina+__fromsearch__1 Cred ca o sa te lamuresti daca citesti parerile din linkurile de mai sus. Chiar nu e mare lucru nou sub soare.. mai ales cand banii limiteaza..-1 points
-
Te referi la ce am spus eu? Distributia mi se pare cea mai mica problema, cat timp iti asumi ce cumperi. Adica faptul ca iei masina si a doua zi ii faci distributia, cu costurile aferente. Distributia e o formalitate si e ceva previzibil. Problemele nasoale sunt alea imprevizibile care pot aparea.-1 points
-
Salut, Intentionez sa achizitionez un BMW X5 F15 2014/2015 si as avea nevoie de un set de informatii de la actuali posesori care sunt plusurile si minusurile in diferite aspecte cum ar fi: 1. Motorizarea - 3.0 / 4.0 Doresc motorizarea de 3 Litri dar nu stiu daca merita sau nu sa aleg 4.0 pentru diferenta de putere. Pareri? 2. Suspensia - Standard / Adaptiv M Suspension / Air Suspension M packet design, de obicei vine cu 2VF Adaptiv M Suspension, intrebarea mea, este destul de confortabila pentru drumurile noastra in modul "confort"? Doresc foarte mult sa aiba o tinuta de drum confortabila. Sau recomandati Air Suspension? Intrebare: Exista Adaptiv M Suspension cu perne pe spate? Si totodata daca-si merita costurile fata de cele standard 3. Packet Design - X-line vs M Paket Sincer mie-mi plac ambele. Ce parere aveti? 4. Sunet Stiu ca exista 4 tipuri de sonorizari. Cu siguranta Hk si B&O ies din discutii pentru ca sunt premium, se aud demential. Intrebarea este, daca sunetul standard (Bmw Professional Sound System) este suficient sau este o dezamagire? PS: Am testa varianta hi -fi care este peste cel standard, si mi-a placut, m-as putea multumi chiar daca nu e HK As avea nevoie de feedback vis-a-vis de standard daca poti sa traiesti cu el 5. Optiuni Faruri: LED ACC Comfort access Ce parere aveti, care sunt acele optiuni fara de care nu ar fi masina "perfecta" Astept cu interes feedback din partea posesorilor de acest model care ar putea sa ajute comunitatea sa-si formeze o parere mai buna despre echiparea unui x5 F15-1 points
-
-2 points
-
Ca sa tii minte ca esti intr-un BMW acela e seria 5! Nu e chiar cum lasi tu sa se intrevada; ca seria 5 e si el acolo dupa seria 3 in frate mai mare si mai prost.. E exact invers; vanzarile si dotarile BMW se invart si se fac si se genereaza din seria 5 cu, ceea ce vin in viitor.. (Seria 7 e pentru cei care banii conteaza si mai putin.. cand e nou)-2 points
-
Eu te cred. Si eu as zice la fel numai ca o sa observi ca in mai toate review-urile de pe YT o sa intelegi acelasi lucru. Ca seria 5 este ca un etalon de unde se pleaca in sus sau in jos in calitate, spatiu, echipari si chiar putere motoare. Nu fac eu distinctia asta. O fac altii. Sa spun asa, seria 3 imi vine "manusa" pe statura mea. Dar statura mea nu e cea a marii majoritati ci foarte probabil altii mai voluminosi, spatosi, etc etc si de aceea probabil prinde la aceea majoritate.. intelegi?? Si asta e doar un sens pe care eu il dau personal.. Atat si nimic mai mult; nu e vorba doar de parerea personala in topicul asta.-2 points
-
Nu as fi facut niciodata ce au facut aia doi in al doile clip! ) Acum au de demontat tot de pe subframe ca sa puna totul probabil pe alt subframe!! Probabil au de cand sa inlocuiasca bucsele originale cu unele ca alea din link : https://www.bimmerworld.com/Suspension-Steering/Subframe-Bushings/ Si asta in condtiile in care ai o bucata de metal pe jos, pe sub care NU poti sa umbli... si nu iti trebuie doua cricuri hidraulice sa il dai cu totul jos.. Am schimbat la un E90 diferentialul o data, ..dar am schimbat si bratele suspensiei + arcuri cu in alta ocazie. Totul singur! De o mie de ori mai usor sa scoti pe bucati decat sa te grabesti ca ... Daca te aventurezi la asa ceva iti trebuie sa ridici masina la can 50cm de asfalt. Pe patru capre solide OBLIGATORIU. Masina se poate sprijini, adica caprele pe cele patru patrate de sub pragurile masinii. Atentie ca o daca ridicata masina pe capre, punctul central unde ridici cu criculul hidraulic se afla pe subframe-ul care tu il scoti asa ca nu prea vei mai putea cobora masina, o data inceput si ai dat jos subframe-ul! Fa toate calculele dinainte. Poti, cu ceva ajutor sa dai fuzetele jos cu tot cu planetare daca desfaci cele 6 suruburi de pe fiecare parte a diferentialulul.. (ca sa nu te "mance" sa scoti planetarele din fuzeta; o "distractie" in plus..). Deci te apuci de asa ceva!? Sa pui poze, aa ne spui cum te descurci. Banuiesc ca nu te gandesti sa indrepti subframe-ul!-2 points
-
-2 points
-
Salut, eu am un e90 320d 2008 Facelift,motor N47 ,iar in CIV imi scrie ca este euro 6 , motor N47D20C-2 points
-
-2 points
-
Corect. Mai bine fa poze cu ea cand o repari. O sa vezi ca o sa ai parte si de ceva "flash-uri" ale memoriei de cand ai lovit-o. Si o sa te intrebi de ce te-ai grabit atunci.. ..Banuim ca ai mai mesterit la vreo masina pana acum? Eu ii dau nota 7 ca, complexitate; cu toate ca nu pare mare lucru..-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00