Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/27/22 in all areas

  1. Cred ca "Masina buna" e un termen extrem de vag ,pentru mine de exemplu, o masina buna inseamna in primul rand km putini (nu de la 200k in sus) dupa care optiuni si abia apoi generatie (si aici vorbesc de generatii succesive), dar e clar, fiecare are scara lui de valori.
    4 points
  2. II plang pe cei care cumpara BMW de la la 200k km in sus, nu mai zic de cei dati inapoi a nu stiu cata oara la 200k km...dar daca nici acum nu s-au prins de ce in la noi sunt mai ieftine masinile decat in germania sau ca cel mai mic pret de pe internet pentru o masina sh nu e reprezentativ pentru modelul respectiv...
    3 points
  3. @EugenB & @WIN60 Cred ca amandoi aveti dreptate. Este adevarat ca a cumpara o masina noua este cea mai buna abordare pentru a nu avea griji. La fel de adevarat este ca a cumpara o masina noua (nu neaparat in acest moment, ci in conditii normale de piata) implica suportarea devalorizarii initiale, care este un cost semnificativ. Pentru masinile second hand moderne, punctul de echilibru cost / risc ma tem ca se gaseste la o limita de max. 20.000 Km parcursi, max. 2 ani de la fabricatie si max. 1 proprietar anterior. Imi dau seama ca suna exagerat, dar, daca analizati in detaliu, cam pe aici este realitatea. La aproximativ acea limita masina inca este ca si noua, iar cea mai mare parte a devalorizarii initiale a fost suportata de catre primul proprietar.
    2 points
  4. Nu inteleg oarecum nedumerirea legata de masinile cu rulaj in jur de 120.000 km: eu de exemplu, cumpar masini noi, nu marci de lux gen bmw audi mercedes ci marci normale, le fac reviziile conform planului de service/indicator interval schimb ulei, daca e vreo problema, ma adresez vanzatorului sa o rezolve pe garantie, cand se apropie sfarsitul garantiei/are o oarecare vechime/inca mai are o valoare de piata, o vand si gata, luam alta......doar nu o sa cheltuiesc bani pe masini noi sa stau sa le bibilesc ca stiu eu ce se va intampla cu ele cand nu vor mai fi la mine, nu stau sa imi pierd vremea sa le duc nu stiu unde sa ma uit daca nu transpira ulei pe la nu stiu ce simering sa il schimb, sau sa pun diagnoze sa vad daca totul e in parametrii. Eu nu as cumpara masina cu 100.00 km, da sa iau una cu 200.000 km....ce sa fac, sa repar la ele non-stop? Compactul din semnatura are vreo 220.000 km, si desi face 1500-2000 km/an, in mod frecvent reclama diverse reparatii, ba o incuietoare, ba o garnitura, ..... Ne place sau nu, inchirierea masinilor pe termen lung, leasing-ul operational in care nici macar stergatoarele nu le schimbi reprezinta viitorul (ceea ce se intampla frecvent in tarile vestice se va implementa si la noi)
    2 points
  5. Eu am zis cazul meu, si nu masinile nu au fost ieftine, ideea ar fi ca BMW-urile in nici un caz nu sunt masini fiablie si sunt sanse maricele ca sa mai bagi ceva bani chiar daca le iei sub 200k, cel putin asta a fost cazul meu si motivul pentru care nu voi mai lua BMW decat poate masina noua.
    2 points
  6. Guvernul urmează să aprobe, în şedinţa de joi, printr-o ordonanţă, modificarea şi completarea OUG nr.195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, stabilind noi sancţiuni pentru mai multe abateri de la legislaţia rutieră, precum şi definirea şi sancţionarea comportamentului agresiv la volan. Astfel, potrivit notei de fundamentare, proiectul cuprinde mai multe dispoziţii, între care: - se defineşte comportamentul agresiv în conducerea vehiculelor pe drumurile publice, precum şi sancţiunea corelativă adoptării acestui comportament cu amenda prevăzută în clasa a II-a de sancţiuni (580 lei - 725 lei) şi cu aplicarea sancţiunii contravenţionale complementare a suspendării dreptului de a conduce pentru o perioada de 30 de zile, iar în cazul în care s-a produs un accident de circulaţie din care a rezultat avarierea unui vehicul sau alte pagube materiale se stabileşte amendă prevăzută în clasa a III-a de sancţiuni (870 lei - 1.160 lei) şi cu aplicarea sancţiunii contravenţionale complementare a suspendării dreptului de a conduce pentru o perioadă de 60 de zile; - se trece într-o clasă superioară de contravenţii fapta de a circula nejustificat cu un autovehicul pe banda de urgenţă a autostrăzii (de la 580 lei - 725 lei la 1.305 lei - 2.900 lei); totodată, sancţiunea contravenţională complementară privind punctele de penalizare (3 puncte de penalizare) se înlocuieşte cu suspendarea exercitării dreptului de a conduce pentru 90 de zile; - se introduce sancţiunea complementară a suspendării exercitării dreptului de a conduce pentru o perioadă de 120 de zile pentru executarea pe autostradă a manevrei de întoarcere sau de mers înapoi, de a circula sau de a traversa de pe un sens de circulaţie pe celălalt prin zonele interzise, respectiv prin zona mediană sau racordurile dintre cele două părţi carosabile, de a circula în sens contrar direcţiei de mers pe calea unidirecţională; - se majorează sancţiunea contravenţională complementară de suspendare a exercitării dreptului de a conduce de la 90 de zile la 120 de zile pentru nerespectarea regulilor la trecerea la nivel cu calea ferată; - se trece într-o clasă superioară de contravenţii fapta privind nerespectarea regulilor referitoare la efectuarea manevrei de depăşire (de la 580 lei - 725 lei la 870 lei - 1.160 lei); totodată, se majorează sancţiunea contravenţională complementară de suspendare a exercitării dreptului de a conduce de la 30 de zile la 60 de zile; - se trece într-o clasă superioară de contravenţii abaterea de la regulile privind depăşirea, dacă prin aceasta s-a produs un accident de circulaţie din care au rezultat avarierea unui vehicul sau alte pagube materiale (de la 870 lei -1.160 lei la 1.305 lei - 2.900 lei); totodată, se majorează sancţiunea contravenţională complementară de suspendare a exercitării dreptului de a conduce de la 60 de zile la 90 de zile; - se trece într-o clasă superioară de contravenţii nerespectarea regulilor privind acordarea de prioritate (de la 580 lei - 725 lei la 870 lei - 1.160 lei); totodată, se majorează sancţiunea contravenţională complementară de suspendare a exercitării dreptului de a conduce de la 30 de zile la 60 de zile; - se trece într-o clasă superioară de contravenţii fapta de a nerespecta regulile privind acordarea de prioritate, dacă prin aceasta s-a produs un accident de circulaţie din care au rezultat avarierea unui vehicul sau alte pagube materiale (de la 870 lei - 1.160 lei la 1.305 lei - 2.900 lei); totodată, se majorează sancţiunea contravenţională complementară de suspendare a exercitării dreptului de a conduce de la 60 de zile la 90 de zile; - se reglementează un nou prag de viteză, respectiv depăşirea cu peste 70 km/h a limitei legale de viteză, pentru care se va aplica o perioadă majorată de suspendare a exercitării dreptului de a conduce, respectiv 120 de zile; - în cazul în care prin încălcarea regulilor de circulaţie privind circulaţia pe sens opus, conducerea sub influenţa băuturilor alcoolice ori conducerea pe autostradă s-a produs un accident de circulaţie din care a rezultat avarierea unui vehicul sau alte pagube materiale, perioada de suspendare a exercitării dreptului de a conduce să majorează cu 30 de zile; - se reglementează interdicţia de a conduce un vehicul pe drumurile publice din România, urmare a condamnării penale pentru săvârşirea unor infracţiuni la regimul rutier pe teritoriul României, pentru titularul de permis de conducere emis de o autoritate străină.
    2 points
  7. Vad ca si tu ai 40i. Da, pe suv full size trebuie sa ai 400+ cai pt a nu fi deranjat de sedanuri cu motorizari de 2 litri ordinar, cu productie de masa. Frate-miu va trece la loc pe sedan peste vreo 3 ani cand termina leasingul la asta si din cauza faptului ca noi mereu asteptam vreun drum cu el sa ne amuzam pe seama lui.
    2 points
  8. Am scris mai sus, de fabrica vin asa: segmentii sunt Goetze, pistoanele sunt Mahle, cuzinetii sunt Glyco, culbutorii INA, garnitura de _chiulasa_ Goetze, etc
    2 points
  9. Nu poti compara X5-ul SUV cu ceva sedan. De mine se tinea un G20 2.0 Xdrive, asa ca l-am lasat sa se duca, amintindu-mi ca totusi sunt cu un SUV. Masina este grea, consuma mult cand mergi tare, insa ofera ceea ce ofera un SUV: putere, comfort, stabilitate..etc. Profetia spune ca, de fiecare data, pe autostrada, vei fi depasit de cineva cu o Octavia model nou.
    2 points
  10. Buna seara, Sunt nou pe acest forum ( am tot cautat pe cineva cu o problema asemanatoare ca a mea dar nu am gasit ), detin un BMW f10 530d 2011. Am probleme cu bateria, imi da mesaj pe navi ( ca bateria se descarca in stationare ) , am schimbat releul dupa alternator cu unul nou a functionat 2 saptamanii dupa care mi a aparut mesajul cu bateria rosie in bord ( ca nu se mai incarca ), alternatorul l am verificat nu are nimic. Ma gandesc ca ar fi ceva pe la borna inteligenta. Bateria a fost scrisa pe masina... Daca ma poate indruma cineva direct la problema mi ar fi de mare ajutor. Multumesc !!! Imi cer scuze daca am deschis un topic aiurea.
    1 point
  11. Salutare, Sunt in cautarea unui F34 LCI. Criterii nediscutabile: - istoric clar in reprezentanta si/sau service autorizat - fara daune majore - automata - cat mai putini km in bord (cu putinta...) - xDrive - fara elemente vopsite cu oja (am fost si am vazut doua iar zgarieturile ziceai ca-s acoperite cu oja). Nu-s absurd, stiu ca sunt sanse mici sa gasesc o masina impecabila dar prefer sa vad unde e zgariata si sa ma ocup de ea decat sa-mi fie adusa o "opera de arta" prost executata. - sa nu fie mai veche de Oct. 2013, preferabil 2014 si dupa ( a nu se intelege ca ma astept sa fie din 2016, stiu ca nu prea am cum sa gasesc asa ceva la bugetul de care dispun) - bixenon (nu sunt interesat de modelele cu faruri halogen) Nice to have: - navi professional - head-up display - orice altceva Buget: maxim 15k Stiu, bugetul nu este extrem de generos dar...asta e Multumesc anticipat, Bogdan
    1 point
  12. Romanu' isi ia seria 7, X5, le schimba uleiu' la nea Vasile din colt, merge cu discurile si placutele pana crapa, iar cand pica ceva, face el o "combinatie" la dezmembrari. Suntem vai %@#! noastra.
    1 point
  13. Km: 136.000 Pret: 18.500 Euro
    1 point
  14. Nu iti trebuie elevator ,sonda se afla montata pe dpf ,in partea stanga jos (daca te uiti din fata masinii). In schimb ,ai nevoie de o cheie speciala pentru sonda lambda (e vreo 30 de lei, sau 100 de lei un set) .
    1 point
  15. Eugen, viitor sau nu, chiar si asa cred ca diferenta dintre o masina cumpărată de noua si una luată SH, este un mare din punct de vedere al costurilor. Adică nu vei ajunge niciodată sau aproape niciodată cu masina aia SH la prețul acelei mașini daca ai fi cumpărat o de noua. Doar ca de diferenta aia de bani, ai bătaie de cap cu reparațiile, care nu se mai termina in funcție de an ul si km pe care i faci.
    1 point
  16. Am votat RFT din aceleași motive pe care le-au expus colegii de mai sus. Am RFT și de iarnă (17) și de vară (19). Sunt mai liniștit în caz de pană, dar recunosc că m-am gândit și eu la aspectul deteriorării la mersul pe jantă, de aceea când plec în concedii îmi fac obligatoriu o asigurare de asistență rutieră. Despre rigiditatea și zgomotul ridicate, pe mine unul nu mă deranjează atât de mult (e drept că le-am luat noi). Mi s-a spus că în timp vor afecta suspensiile, mai ales la drumurile noastre. Posibil, încerc să ocolesc gropile și reduc mult viteza la bumpere și sper să țină cât mai mult.
    1 point
  17. Exact. Ai descris perfect. Un Run Flat nou, mai ales de generatie noua, e un "no brainer", cum s-ar zice. Nu prea ai ce defect sa-i gasesti. Poate doar pretul :))
    1 point
  18. Odata ce ai mers ceva vreme cu runflat si treci apoi la normale sigur n o sa ti mai placa masina pe curbe si la viteza mare. Tin minte cand am luat F30 ul (inainte am avut e46) si am mers prima data simteam toate pietricelele si rosturile de la poduri, in conditiile in care rotile erau pe 16 si am condus doar autostrada de la Freiburg catre Basel. La runflat ai acea rigiditate.Ce am observat iarna asta a fost ca odata ce am pus cauciucuri noi a cam disparut toata rigiditatea si senzatia este ca ai cauciucuri normale. Concluzia este ca un runflat nu prea are cusur daca e nou sau are profilul 8-9 mm (sau cu cat vin ele din fabrica).
    1 point
  19. Stai linistit, pe viu arata de 10 ori mai bine decat iti poti da seama din video asta :)))) In spatiul acela este tablita cu incarcare wireless, 2 cup holdere si un port usb.
    1 point
  20. Nu pot sa zic ca imi place prea mult consola centrala. Parca e "iesita asa din context". Spatiul acela de jos mi se pare ciudat
    1 point
  21. Astea sunt povesti de adormit copiii. Merg de cel putin 6 ani in astfel de tari minunate din zona indicata de tine. In Bosnia am lasat pe marginea drumului o masina (alta decat BMW), in munti, o noapte intreaga - nu mai pornea. M-am intors a doua zi cu platforma si era intacta. In Bulgaria am stat 8 ore pe marginea drumului pana a venit o platforma si nu mi-a zis nimeni nimic - doar politia s-a oprit sa ma intrebe de sanatate, le-am zis ca totul e ok, au plecat. Nu mai sunt lucrurile ca pe vremuri nici in astfel de tari… Am mers pe anvelope normale pentru confort, costuri si mai ales independenta - da, tre sa cari cu tine roata de rezerva dar cand ai ceva, stii ca te misti. La RFT e cu noroc…
    1 point
  22. E un inceput bun. Desi eu as fi pus ceva mai drastic la viteza mai mare cu peste 70 km/h, ori o mega-amenda, or luatul placutelor de la masina pe 6 luni, ori ceva. Acum sa mai puna si camerele alea pe autostrazi/dn, si sa inceapa sa se uite pe ele si sa dea amenzi.
    1 point
  23. Nu te supara dar fulie mare si distributie la 130k...ceva nu suna bine
    1 point
  24. Eu folosesc RFT, sunt multumit, vad ca toata lumea zice ca daca ai rft ai scapat de griji, dar mie nu mi se pare chiar asa, din motive economice evident, eu as incerca sa salvez anvelopa, adica daca nu sunt intr-o situatie de genu in care sunt urmarit de niste racheti sa ma jefuiasca nu am sa merg pe "pana", as incerca sa repar cu kit-ul de pana si sa merg pana la vulcanizare sau eventual as apela la asistenta, parca nu as arunca asa 1000 de lei .
    1 point
  25. La 200k sau in jur de incepi sa bagi bani, de asta si spuneam ca o masina buna nu poate fi considerata de la 200k in sus, iti dai seama ca nu ma refeream la 198k :))
    1 point
  26. E un autobuz ffs, de ce il comparati cu sedan-urile? :))
    1 point
  27. Poate să aibă ce Golf R, GTi, GTD, GTS, GTF,GDF ... tot VW este. Confortul, eleganta, puterea, sunetul pe care-l are X5M acela, este de neegalat în fața oricărui Volkswagen.
    1 point
  28. G30, tehnologie noua îmbunătățita, mai nou, an mai bun, km mai buni. Deja va ieși următorul seria 5, de ce sa iei F10 cu aproape 3 generații mai vechi daca punem la socoteala si G30 Facelift.
    1 point
  29. De asta nu imi plac mie SUV-urile...poti fi tavalit surprinzator. Nu spun ca a fost cazul aici, insa se poate intampla cand nici nu te astepti si dai de un golf stock, mai sprinten.
    1 point
  30. Pana face iar viteza hai sa povestim putin... In general, acest tip de probleme (ca cea ridicata de catre tine) cam irita pe forum. Adica ne prezinti un autoturism cu sisteme amputate "la care nu-i dai de cap" ...si noi ce-ar trebui sa facem ? Legal si etic ar fi sa pui sistemele inapoi in functiune dar stiu ca deja ma injuri cand citesti asta... Nu iti tin morala, nu o sa te iau cu "verde", eco, Planeta, mediu, sanatatea celorlalti, probabil sti deja lucrurile astea ....nu esti nici primul si nici ultimul cu DPF/EGR OFF dar trebuie sa intelegi ca dupa aceste amputari masina poate capata un mers imprevizibil si care uneori se poate rezolva, alteori nu (sau doar partial) Referitor la problema ta, eu zic ca tu faci o usoara confuzie intre mers subturat si lag. Am acelasi model si motorizare si, daca intamplator "ma prinde" tr.3 la 1500 ture si viteza prea redusa, crede-ma ca nu rupe asfaltul. Inteleg ca ma situez sub turatia necesara dar uneori mi lene sa schimb in tr2 pt 500 ture asa ca accelerez bland sa ajung in zona 2000 si apoi da, ma lipeste de scaun daca ii dau talpa. Dorinta de forja pe sub-turatie = distrugerea cu succes a unui diesel. Lag-ul e atunci cand desi ai viteza potrivita, ai turatie, ai ales si tr. potrivita si totusi masina sta pe ganduri cand o calci. ............ - mai ai ceva activ pe evacuare ? Ok, DPF-ul a fost anulat (presupun ca si fizic) ...catalizator mai ai ? Toba mai ai ? Daca traseul evacuare e gol cap-coada, nu vei scapa de lag in veci. - eu n-as fi anulat si EGR-ul. Aici deja lucrurile se complica. - clapete in galeria admisie mai ai sau sunt anulate si alea ? (presupun ca sunt anulate ca sa fie treaba facuta "maxim") - ai facut verificarile de baza gen etanseitati admisie (inclusiv tubulatura si intercooler), circuite vacum, senzor MAP, etc ?
    1 point
  31. Din pacate sunt toti mai putin mecanici priceputi: https://stirileprotv.ro/stiri/inspectorul-pro/mare-atentie-unde-va-reparati-masina-puteti-ajunge-sa-schimbati-piese-care-nu-erau-stricate-experiment-inspectorul-pro.html
    1 point
  32. Iar a inceput dezastrul. Cireasa de pe tort cu politistul care a omorat fetita pe trecerea de pietoni. Era in misiunea "cafea pt sefu".
    1 point
  33. vezi sa aibe aparat de aerisit frana cand iti înlocuiește lichidul de frana și sa vezi sa il folosească mecanicul. Nu accepta aerisirea prin cădere sau prin făcut pedale de frana.
    1 point
  34. Lichidul de frana e higroscopic - absoarbe apa din atmosfera - cu o rata de aprox 1% pe an. Dpdv tehnic se considera acceptabil maxim 3% apa in compozitia lichidului de frana, apa aducand efecte negative prin coroziunea respectiv scaderea punctului de fierbere. BMW recomanda in service plan ca prima schimbare de lichid de frana sa se faca la 3 ani de la data fabricatiei masinii, iar ulterior la fiecare 2 ani de zile. Foarte probabil ca ai schimbat placutele la un service non BMW unde nu au "citit" cheia masinii ce contine informatii privind reviziile si implicit ar fi trebuit sa iti recomande sa schimbi si lichidul de frana.
    1 point
  35. Hai ca nu e greu ! Ulei si filte la 10-12 mii km Lichid de frana la 2-3 ani ca sa ai frane bune ! Antigel la 3-4 ani ( unge pompa de apa ! ) Ulei grup la 100 mii km Ulei cutie la 100 mii km automata sau manuala Admisia curatata pe la 100 mii km mai ales daca mergi mult in oras Bujiile incandescente eu zic ca trebuie schimbate o data la 6-7 ani cu unele originale si o data cu ele si releul Nu strica si o verificare cu un tester sa vezi ce erori ai o data la 2-3 ani chiar daca nu ai probleme ( original NU multimarca , adica ISTA ) Placute si discuri de caliate ! sa o opresti cand ai nevoie ! Anvelope decente ... o marca ok ... NU china turcia rusia sau si mai rau ... reconditionate/resapate !! .. adica pune fulda , dunlop , continental , nokian etc ... sunt destule .... Bucsi pivoti amortizoare cand are nevoie Geometrie cand are nevoie ( adica daca fuge stanga dreapta sau uzeaza anvelopele pe margine ) Curea accesorii role si fulie motor verificate/schimbate Verificare freon AC macar la 3-4 ani Verificare / inlocuire termostate , verificat daca motorul se ingalzeste ok ( pe tester sau in meniul secret ) Tinut sub observatie filtrul de perticule ! , verificat cu ISTA o data la 2 ani daca mergi putin in oras si foarte mult pe autostrada sau la 1 an daca mergi mult in oras ... are un senzor de presiune care mai pica ... recomand doar original ! Distributia ascultata / inlocuita , nu pot sa spun cand ... este un topic mare care trebuie citit macar o parte din el ! Daca crezi ca sunt prea multe de facut la masina ... mergi cu ea pana crapa si pe urma bagi cateva mii de euro si aia e ! ... cam atat am in cap ce trebuie facut ... eu asa procedez cu ale mele si nu am probleme , felicitari pt achizitie si multi km fara probleme !
    1 point
  36. Recomandam sa nu "ti se urce la cap", sa respecti ceilalti participanti la trafic chiar daca isi fac treaba cu un Logan sau Passat obosit, sa semnalizezi, sa nu circuli cu lumini de ceata in August la 38°C, sa nu depasesti doar de dragul manevrei pt ca "BMW", si sa nu arunci mizerii pe geam la semafor. Manele poti asculta ! O buna exploatare ? Boss, ti-ai luat un autoturism nu o nava cosmica ! ...adica vezi schimburi ulei, filtre, fi atent la zgomote suspecte, da-i motorina de calitate, nu o batjocorii in forje, dar nici sa nu devii sclavul masinii. In fond e tot un autoturism, nimic mai mult asa ca admir-o, bibileste-o dar adu-ti aminte pt ce ai cumparat-o de fapt. Cand ai raspunsul la intrebarea asta, vei sti si cum sa o exploatezi ! Felicitari pt achizitie !
    1 point
  37. Salutare, Am o problema cu un BMW f10 2011. In mers, îmi apare Transmission Fault, Drivetrain Fault și se aprinde și DSC-ul… câteodată observ cum acul de la RPM indica niște valori eronate odată cu erorile de mai sus sau nu mai indica deloc. Daca opresc mașina și o pornesc imediat, pleacă cu treapta 3(după ce plec după loc și ajung la viteza cu care ar fi trebuit sa fie treapta 3 își revine), dacă după ce o opresc o las câteva minute merge normal. Chestia asta mi se întâmpla poate de 3 ori in 5 km sau câteva zile sa nu am deloc probleme. Am observat ca mi se întâmpla doar când merg in oraș cu viteza mică, gen treptele 1,2,3,4. Am schimbat uleiul și aceeași problema, am fost in câteva service-uri (Printre care și Service Faur unde mi-au spus ca este exclusă o problema mecanica și este una electrică dar nu își dau seama de unde) și nimeni nu mi-a spus nimic concret, la cine mă duc are idei total diferite. Atasez câteva poze cu erorile care apar in momentul problemelor (ZF Testman și ISTA+).
    0 points
  38. Salut colegi, sunt nou pe forum si detin acest bmw de aproape 1 an. E primul pe care l-am avut vreodata, si desi l-am luat luat cu garantie 1 an, deja are ceva probleme pe care as vrea sa le rezolv fara mecanic. Prima data a inceput cu trepidatii in acceleratie. Am mers la mecanic, a pus testerul pe el si au iesit doua erori: 1. Valva Egr 2. Sonda lambda 1 Am schimbat egr cu unul nou original, toata afacerea m-a costat 350€ Mecanicul a sters erorile, la indicatia lui am mai facut vreo 200 de km pentru a verifica sonda lambda 1, iar aceasta eroare a revenit. Daca acest senzor nu functioneaza, nu se face regenerarea la filtrul de particule. Pentru inlocuirea lui mi s-au mai cerut inca 400€(piesa originala si manopera). Lucreaza doar cu piese originale, tot respectul! Avand in vedere garantia unui senzor original si altuia neoriginal, amandoua avand 2 ani, as prefera sa iau unul Bosch la 150 de euro sa il montez eu. Am cateva nelamuriri si poate ma puteti ajuta. -Imi trebuie elevator pentru inlocuirea sondei? -Eroare se sterge automat? Multumesc pentru timp, pot reveni cu update.
    0 points
  39. Salutare, sunt nou pe forum. Sa va explic, detin un bmw e46 320d din anul 1999, am masina din 2017, si pana ieri cand am venit din oras, si am auzit ceva ca rateurile. Am venit acasa, am stat cam 2 ore, si cand sa plec cu masina, observasem ca mi-a ramas aprins in bord martorul portbagaj deschis (aveam morotul pornit) si m-am dat jos sa il deschid si acesta nu functiona. Am plecat in oras, pana cand sa aud ca in bord nu vedeam semnalizarile si nici nu le auzeam (acel tic tac) inclusiv la avarii. Am oprit motorul, am deschis portbagajul, l-am inchis si am verificat afara sa vad daca merg semnalizarile si luminiile, acestea functionau afara dar in bord nu imi indica si nu se aud. Mi-au mers stergatoarele in acea zii, si astazi vad ca stergatoarele si geamurile + MP3-ul BMW original nu mai functioneaza, iar la MP3 spune DISABLED si pana acum a mers perfect. Care poate fi problema, am rascolit tot Google, se poate pune diagnoza, imi va arata erorile acolo? Cand am venit din oras, eram cu fratele meu, si am auzit ceva ca rateurile, se poate sa fi impuscat vreun fir? Ca si cum a trecut cineva cu o evacuare sport pe langa mine si a facut popcorn. Am inteles ca poate sa fie modul-ul GM5 (modul confort), sau K-BAS? Deci pe scurt repet, semnalizarile si farurile merg afara, dar in bord nu imi indica, nu se aud, stergatoarele nu mai functioneaza, geamurile lafel, si MP3-ul spune DISABLED. Am verificat si in tabloul de sigurante, nimic suspect, inclusiv la motor in partea dreapta la panou, nimic suspect nici acolo. Astept sfaturi cat mai multe, o problema care nu am mai intalnit-o pana acum si detin masina din 2017, e modelul NFL, 136CP. Multumesc mult!
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.