Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/22/24 in all areas

  1. IF 2 = NULL THEN 1=TRUE ELSE sell_the_car = TRUE END_IF
    6 points
  2. Ce ti-a spus @zeronoo afecteaza filtru de particule (dpf). Anularea calpetelor galerie duce la umplerea filtrului mai repede pentru ca gazele arse sunt trimise direct in filtru in timp ce clapetele facea recircularea lor (a o parte din ele). Deci asta nu duce decat la scurtarea vietii filtrului. Exista si varianta a treia mai ieftina si sanatoasa pentru motor. Eu o folosesc la doua BMWuri curent; la unul de peste 10 ani la celalalt de 2 ani unulu Euro 4 din fabrica celalalt Euro 6. Unul primeste Ulei 2T JASO FB celalalt Ulei 2T JASO FB! La EURO 4, pe langa faptul ca nu am schimbat nimic la motor (decat bujii incandescente) in peste 250k km si nici senzoei de pe esapament sau catalizator.. galeria de admisie data jos de 3-4 ori sa fie, am gasit-o intotdeauna curata, EGR curat.. ce sa spun ca am gasit infundat camd totul era fara depuneri. Deci curata galeria si pune Ulei 2T JASO FB 250ml/50litri si ne mai auzim peste 250k km, daca mai ai masina. Eu sunt exemplu viu al unui fenomen despre care se spune ca e placebo. Nu e placebo din prea multe puncte de vedere sa stau sa le enumar aici. Idee e urmatoarea - vrei motor curat pe admisie, injectoare curate si sa traga mult si bine? Baga ce ti-am zis si mai vorbim daca performatele i-au scazut... (sau poate vrei sa iti spun ce depuneri avea masina in 2012-2013 cans am luat euro 4? AVEA DEPUNERI la 250k k cat arata in bord. Si facuse numai drumuri lungi... dar de ce sa vorbim despre trecut cand putem vorbi despre viitor so de cat de fara moarte sunt diesel-urile.. bine autoritatile nu ne mai vor cu ele..) A, Euro 6 are recall pentru spargere, racitor EGR, draci-laci.. cand o sa duc masina la ei o sa ii intreb daca au gasit racitorul infundat, evident de depuneri. Pot paria raspunsul lor...
    5 points
  3. in afara de timpul in care mergi efectiv cu masina, care ar fi motivul sa tii motorul pornit? lasa AC sau incalzire, astea-s scuze imbecile! referitor la topic: in Austria DPF off inseamna amenda pana la 7500€ si cu masina mai poti circula doar daca iti montezi din nou DPF! Simplu, clar si corect!
    3 points
  4. Pentru ca vorbesc fara sa aibe habar. Pentru ca sunt prea multi care aleg varianta cea mai ieftina de reparatie si se mint singuri ca e un lucru corect si bun. La nevoie, masinile se intretin si repara, nu se modifica doar pentru ca e mai rapid si mai ieftin.
    3 points
  5. N43 fiind un motor pe benzina care lucreaza in temperaturi foarte mari, 105 grade temperatura apei, are obiceiul de a scoate foarte mult condes pe evacuare. O sa observi foarte simplu ca un diesel nu face condes atat de mare precum un benzinar, chiar si decat un MPI. Sa vezi ce e la "curul" meu cu 4 evacuari :)). Zici ca am pornit centrala termica :)) .
    2 points
  6. Fiica mea abia face 5 ani , desi eu am ceva ani. Am imbatranit, insa nu si lumea pe langa mine. nevasta mea e cu capul, cara juma de casa. eu pe la toamna tre sa imi comand masina, dar am luat-o din timp si fix asa mi-l iau daca o fi.
    2 points
  7. Bujie/bobina. La misfire prima data se schimba bujiile și dacă eroarea persista se schimbă bobina.
    2 points
  8. @BmwForLife06 Gaeseti parerea noastra despre acest subiect la link-ul de mai jos: https://www.bmwclub.ro/forums/topic/196323-manipularea-controlului-noxelor-dpf-off-egr-off/
    2 points
  9. 2 points
  10. Salut baieti, Pentru posesorii de F fi G va recomand cu drag Bimmercode App (134 RON in Apple Store). Mai aveti nevoie doar de un VGate OBD Icar3, va recomand pe Wi-Fi (199 RON) daca aveti Apple. Daca vreti sa codati de pe Android e ok si pe Bluetooth. Varianta Bluetooth nu functioneaza cu iPhone/IPad. In 15 minute am reusit sa-mi codez: iDrive 6 lite de la iDrive 5.Comfort closing instant fara delay (adica inchiderea oglinzilor instant dupa apasarea butonului de inchidere din cheie)DRL tailgate always on (default pe F15 ziua nu se aprind)LED maner usi aprinse la marsarierVideo in Motion Extrem de usor si intuitiva aplicatia. V-o recomand cu drag. Mai sunt sute, daca nu alte mii de posibile codari in aplicatie. Pe mine doar cele de mai sus m-au interesat. O puteti face in linistea garajului vostru fara nici un stres sau alte costuri:) Succes!!!!
    1 point
  11. pai in loc de 535i ala de care vorbesti ai 530e la 300cp oricum si 530xi e bestial. la mine pot alege doar hibrid sau electric prin companie
    1 point
  12. Ti-ai raspuns singur, e doar condens. Dureaza 1-2 ore de mers cu masina pana iese tot condensul, cel putin asa e la mine. Daca te uiti la alte masini in trafic o sa vezi ca fac la fel.
    1 point
  13. A fost schimbat SZL-ul, masina nu avea tempomat de fabrica, sau SZL-ul nu e care trebuie sau e codat prost.
    1 point
  14. Piesa 1 - ACC Piesa 2 - incalzitor Atat radarul cat si incalzitorul se vand separat ca si piese de schimb Poza cu descrierea sistemului e din ISTA. Nu e nimic de pus la indoiala. Si cu asta am inchis subiectul. Am obosit, sincer.
    1 point
  15. Eu le-am schimbat singur, sambata, operatia nu este deloc dificila, nici greseli nu ar trebui sa faca mecanicul. Trebuie date / data jos, poate nu a fost buna din start. Mai poti sa verifici tu, vizual, daca mufa bobinei este pozitionata corect. Dai capacul de plastic de deasupra la o parte si verifici. Ori bujia nu e buna, ori nu a fost stransa bine. La mine, bujia 2 era blocata, bujia 4 era cam slab infiletata, celelalte doua erau ok.
    1 point
  16. Masina e de noua la tine?Normal la 60.000km se schimba bujiile.La aceasta masina a fost facuta operatiunea de schimbare?Cum a zis si colegul schimb de bujii si eventual si bobine.
    1 point
  17. Am aflat acum un detaliu: se pare ca ISTA inregistreaza multe detalii despre baterii, chiar si la plug-in: capacitati, voltaje per fiecare celula. Dar nu le afiseaza (pentru ca de ce nu?). Spunea cineva pe un forum ca se gasesc in fisierele .behdat, care se pot citi cu ISTAProtocolViewer.exe N-am incercat, pentru ca n-am ISTA, dar poate foloseste cuiva.
    1 point
  18. Si la mine facea asa cu bujii si bobine noi la minus ceva grade. Coduri/erori nu aveam dar se simtea clar ca motorul nu merge ok dupa 2-3 secunde de la pornire timp de 1 minut cat statea pompa auxiliara de bagat aer pe evacuare activa(se aude ca un vajait), dupa ce se potolea pompa auxiliara disparea si oscilatiile. Acuma in vara i-am schimbat CCV-ul si vad ca pana acuma nu a mai facut deloc, nici la minus 6 grade cat a fost cel mai mult, mai face fff putin. Injectoare, debitmetru le-am verificat din tester si sunt in parametrii, singurul lucru pe care il mai am de luat in calcul in cazul meu este vanos-ul care e terminat, am lipsa de putere <3000 RPMs, l-am auzit si de cateva ori ca rontaia. Motorul meu este de generatie veche, mai e de luat si asta in calcul la tine dar cum a zis si @WIN60 cel mai simplu e sa schimbi bujia si dupa bobina SAU sa pui bujia si cu bobina de la cilindru cu misfire in alt cilindru sa vezi daca se muta eroarea si atunci stii clar ca bujia sau/si bobina nu sunt bune. Eu as schimba si bobinele odata cu bujiile.
    1 point
  19. Cum a zis si colegul insa as mai adauga, depinde de nr de km ai masinii. Poti sa ai si depuneri pe intake si sa necesite o curatare.
    1 point
  20. Ce stii tu (intrebate retorica ) despre taiat din costuri de fabricatie.. !? Sau altfel... daca lucru poate fi facut mai ieftin fara o functie, un incalzitor- ceva, de ce sa nu il faca!? (S'asa stiu ei mai bine, de la aia de ne mana din urma, ...ca se incalzeste Globu', ca NU or sa mai vina ninsori ca alea de demult? Da altii mai necredinciosi si nealiniati zic ca dimpotriva Globu' s-ar putea sa se raceasca.. Da hai sa nu divagam..)
    1 point
  21. Probabil mașina de teste nu avea acc..
    1 point
  22. 1 point
  23. Da, e o masinarie speciala care sableaza intake port-urile cu praf de coji de nuca.
    1 point
  24. Eu cand am luat masina la 180k am curatat galeria de admisie si am schimbat clapetele, acum la 250k am urmat acelasi proces ca la 180k nu incurajez sa le anulezi sau chestii de genul, daca era crapata sau altceva o schimbam tot oem si asta era
    1 point
  25. Degeaba curata admisia ,daca _chiulasa_ arata asa
    1 point
  26. Eu as alege varianta 2 impreuna cu piesa din link!
    1 point
  27. UPDATE: Salutare! Am avut masina pe dreapta la reprezentanta(alta reprezentanta, nu cea care mi a spus ca am scurgeri pe la garnitura) pentru schimbarea racitorului de gaze pe rechemare asa ca nu am rezolvat cu capacul de culbutura. Le am cerut si celor de acolo o parere si mi au spus ca ar putea fi 2 cauze: de la racitorul de gaze sa se intample asa ceva sau de la capacul de culbutura. Am inceput sa reutilizez masina si dupa 150-200km iar s a simtit acel miros in habitaclu. Pentru mine este clar ca este de la capacul de culbutura. O sa ma ocup de situatie verificand cum mi s a spus mai sus de colegi, dar si contactant un service. O sa revin cu updates.
    1 point
  28. Da, merge cu Adaptor, convertor USB-C tata la Megabit LAN RJ45 Ethernet mama
    1 point
  29. A ta unde are radarul? A sa arata a mea la zapada
    1 point
  30. A fost din cauza blocului de lumini l am schimbat și acum funcționează tot.
    1 point
  31. e ok si motorul n57 doar ca datorita servisarii necorespunzatoare si de multe ori cei ce le cumpara trag pe ele la rece , merg constant in ture se asteapta sa fie ca o masina noua cand de fapt sunt second si cu 150k+ sau poate au senzatia ca e tank masina cand nu e deloc asa. referitor la intrebarea ta, da poti face soft la masina dar eu unul nu as recomanda sa faci dpf sau egr off daca sti ca ai in jurul a 200000 de km nu ar strica sa schimbi pompa de ulei si sa verifici cuzinetii, cum am zis in postul precedent problema este datorata pompei de ulei.
    1 point
  32. Mamaaaaa, n am intrat de vreo 2 ani pe aici și primul topic a fost a colegului cu IX 50 unde se vorbea de consum și acuma la Romulus unde tot de consum se vorbește... a trebuit sa ma uit la URL sa vad daca sigur nu e VW forum... . P.S. Sa o stăpânești sănătos, foarte faina, cred ca e cam ultimul seria 5 fain, de acuma liber "la chinezarii".
    1 point
  33. Eu sunt din craiova la noi pretul pe garnitura a fost cand am schimbato eu 250 lei iar cand am.intrebat de capac cu totul pretul care l-am primit a fost de 1450 lei . Nu este pericol de incendiu . Daca tot umbli acolo si scapi doar cu garnitura noua schimba si furtunul de gaze carter si kit-ul de membrana pcv
    1 point
  34. Tot ce a fost 2.0 diesel de la BMW a fost mult peste concurenta, din toate pdv, indiferent de codul motorizarii.
    1 point
  35. Astazi am reusit sa ajung cu ea pentru mai multe verificari, printre care turbo/dpf si cand s-a inceput desfacerea pe acolo au inceput sa cada bucatile astea din DPF ceva superb la 115000 km, cine stie de cand sunt bucatile alea rupte... pe ista valori foarte bune, niciun martor aprins, deci cel mai bine pentru problemele de genu dat jos si verificat.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.