Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/10/24 in all areas

  1. N am mai reușit sa ajung sa o spăl, pun niște poze din fata blocului.. https://imgur.com/a/mEsdnr0
    4 points
  2. done! Nu aveam nici o șansă să bag gheara prin gaura de la disa mare și să o pot și ghida cum trebuie, pe toate forumurile si pe unde m-am mai uitat "trebuie admisia dată jos" . Ei uite că nu trebuie.... decât puțin Am demontat airbox-ul, și toate șuruburile ce leagă admisia de bloc, și am făcut destul spațiu cât să scot încă un flap de la disa mare, parea că e de foarte mult timp acolo, avea eroziune de la cât aer a trecut pe langa el dar acum sunt mai liniștit. Am reușit să mișc admisia suficient cât să înlocuiesc disa mică, mâine trebuie să ajungă și cea mare pe care cred că o schimb in 15 minute, la cât am învățat desfăcând pe aici. A pornit, m-a speriat că ieșea fum de undeva, dar din fericire era doar puțin wd40 scăpat pe șerpi. Overall, cum ar zice Borat: GREAT SUCCESS! abia aștept s-o vad dacă își schimbă mersul după ce o schimb si pe cea mare
    3 points
  3. Salut, la B47 daca nu ai sunet de lant cand pornesti masina la rece, las-o in pace. Nu te lega la cap daca nu te doare. Stiu motor B47 cu 350K km in bord si distributia originala care merge ft bine.
    2 points
  4. Am stat și am cumpanit, nu e chiar cheala cheală, km nu sunt f mulți, mi am dat seama ca mie îmi lipsește un interior confort, pe care o sa l pun.In rest sunt mulțumit.
    2 points
  5. A facut 7 ani de existenta. Probabil lichidul de frana si cel de racire nu a fost schimbat niciodata.. eu, sa fiu tu asta mi-as asuma si as schimba curand. Sa ma dau exemplu pe mine din nou? o sa plictisesc pe altii, cu ne-problemele in 12 ani de posesie a unei masini de 20 ani la anu'... ratiunea e mai sus - schimb lichide periodic. Unii iau bmw pentru motor, tinuta de drum.. nu accesorii.
    2 points
  6. Diagnoza cu ISTA si vezi concret ce are, greu de zis de la distanta EGR-ul l-ai schimbat vreodata?
    2 points
  7. Daca tot am ceva timp liber, zic sa prezint și eu mașina mea sau petarda , cum zicea cineva pe alt topic. Am stat puțin pe gânduri pana sa ma decid, inițial voiam sa aștept sa vand f ul, apoi m am decis, cumva și în urma discuțiilor de pe topicul"masini puse la vanzare". Deși nu excelează în dotări sunt mulțumit de achiziție, îmi place mașina și partea buna ca o sa rămân cu banii de pe f. Am cumpărat o de la Țiriac la aproape 134k km și am adus o acasă pe 29.03.2024.Am vrut neapărat sa trec la benzina datorita faptului ca nu depășesc 15k km pe an și m am gândit sa încerc sa poluez mai puțin. Cel puțin cu f ul am 15k km într un an și jumătate. Vehicle Information VIN B170423 Prod. Date2017-09-19 Type530I A SeriesG31 (5 Series) Body TypeTouring Steering- EngineB48O Displacement0 Power0kw / 0hp Drive- Colourimperial-blau brillant metallic UpholsteryCloth junction / anthracite Comfort And Interior Equipment S423Floor Mats Velours S494Seat Heating Driver/Passenger S4K8Inter.Trim Finishers Oxide Silver Dark S4NEBlow-By Heater S4T8Outside Mirror With Auto Dip S4URAmbient Interior Light Multimedia S650CD Drive S6ACIntelligent Emergency Call S6AETeleservices S609Navigation System Professional S6WBMultifunctional Instrument Display Driver Assistance And Lightning S502Headlight Cleaning System S508Park Distance Control (PDC) S548Kilometre Speedo S5A1LED Fog Lights S5ATDriving Assistant Plus Wheels And Drive S205Automatic Transmission S230Extra Package, EU-Speciifc S23FBMW Light-Alloy Wheel V-Spoke 618 RS S255Sports Leather Steering Wheel S2PALocking Wheel Bolt S2VBTyre Pressure Display S2VCTyre Repair Set Environment And Safety S302Alarm System S320Deleted, Model Lettering S322Comfort Access S3AARoof Railing Black S842Cold-Climate Version S850Dummy-SALAPA S888On-Board Literature, Danish S8A8Language Version Danish S8KAOil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S8R9Refrigerant R1234yf S8SMCar Ident. Number Visible From Outside S8TFActive Pedestrian Protection S8TGThiefproofing Device Other Equipment S1CASelection Of COP-Relevant Vehicles S1CBCO2 Equipment S925Dummy-SALAPA S993Model Year Code In VIN S9AAOuter Skin Protection SA09090 Ah AGM Battery Din ce am verificat eu, bara spate a fost vopsita, necesita tampoane motor și discuri cu plăcute punte fata. I am făcut schimb ulei și filtre, urmează sa schimb uleiul la cutie și discurile pe față. Apoi o sa ma ocup de tampoane motor, bujii, probabil și discurile spate ca nu sunt grozave. Dacă nu vor interveni alte probleme sper sa i pun un interior cum trebuie cât mai curând. Sper diseară sa ajung sa o spăl și sa pun câteva poze.
    1 point
  8. Da, gravitational. Kitul are 7 litri, cam tot atat a curs. Au bagat cu aparatul pentru flush, in fine, aici s-au balbait un pic, era cam nou, nu prea l-au folosit. Ca etape a fost cam asa: masina lasata la service cu o zi inainte, incalzit uleiul la 40 grade cu diagnoza, pasii ceruti acolo (nu am participat), golit ulei, dat jos capac, scurs cateva minute, pus capac la loc, strans suruburi fara cheie dinamometrica, umplere si gata. Plimbare pentru testare, totul ok.
    1 point
  9. Verifica istoricul reviziilor in calculatorul masinii. 1 lichid frana, interval 2 ani 2 antigel 4 ani 3 verifica daca modulul termic pierde antigel (pe deasupra se vede foarte greu, cred ca daca dai scutul jos se vede mai bine de jos in sus) 4 verifica periodic nivelul lichidului de racire (la mine, azi, in service, au mai pus cam 150 ml), se aeriseste mai greu din cate se pare 5 ulei cutie + capac, kit zf, gravitational (eu l-am schimbat azi) 6 bujii, daca nu au fost schimbate in ultimii 60k km
    1 point
  10. Furtun retur antigel din vasul mare , corp filtru si vas expansiune . Din cate stiu corp filtru a primit update si nu mai are carton tratat pe interior(dar e tot din plastic ) . Furtunul a primit si el update-uri in timp . Eu in 183k km am avut probleme doar cu furtunul retur .
    1 point
  11. Si ce daca a luat-o p-aia "cheala", omul a luat ce a considerat ca trebuie luat. So o conduci sanatos si fara probleme.
    1 point
  12. Sa o alergi fara probleme! Pune o diagnoza pe ea sa vezi ce probleme are. In rest, ai cateva lucruri de schimbat, preventiv.
    1 point
  13. Ai luat-o pe aia "cheala" de care radeau colegii pe celalalt topic? Important e sa fie in stare tehnica foarte buna, restul sunt detalii... tu sa fii multumit! Sa o folosesti sanatos.
    1 point
  14. Eventual inspectat de depuneri, curatat sita de pe electrovalva care il controleaza... e o chestie mica patrata pe electrovalva (electrovalva o recunosti ca e conectata cu un furtunas la EGR).
    1 point
  15. Salut, ce navigatie ai? Poti descarca hartile de pe filelist, le scrii pe un DVD la viteza 4x astfel incat playerul tau sa-l poata citi si ar trebui sa mearga. STiu ca am facut asa la BMW E90 nfl acum multi ani si a mers.
    1 point
  16. Merci mult, mult de parere. Am tot intrebat si toata lumea zice ca arata bine, so all good :)) ramane cu alcantara. In caz ca se va uza, scap de cusaturi si scot materialul, e pus peste pielea standard a volanului deci tot e ok.
    1 point
  17. Cand nu ai dealuri pe traseu
    1 point
  18. Si la mild hibrid este insignifiant impozitul. Pe pers fizica, la sectorul 5 a fost 8 lei pt motor de 2 litri. Probabil in curand se va scoate facilitatea asta pt mild si pt hibridele reale, pt ca mild sunt un sfert din masinile comercializate. Sau poate doar pt mild, insa vor trebui sa defineasca clar la RAR diferentele intre mild si hibridele propriu-zise, pt ca la nasinile mele scrie 'hibrid' in talon. Si facilitatea de parcare gratuita in bucuresti, de asemenea. Ce sa zic, ca am stat 2 ani jumate cu A6 cu panica totala la parcari ?! Nu imi inregistrasem masina la autoritati pt beneficiul parcarii gratuite, nici nu stiam facilitatea. Plateam fie parcare privata, fie o rugam pe nevasta mea sa trimita mesaje. Telefonul meu e de la munca si nu pot trimite astfel de mesaje costisitoare. Nevasta mea era prin sedinte sau poate cu amantul. Raspundea greu iar eu stateam cu stresul amenzii.
    1 point
  19. Din pacate asta este trendul. Si E class au aceeasi grila iluminata si acum am vazut ca mai nou, cam pe toate modelele noi de la VW este aceeasi chestie. Mie sincer imi place. Iti dai seama imediat de la distanta ca masina este un BMW. In schimb la ceilalti producatori, este aproape imposibil sa iti dai seama ce masina ai in spate (pe timp de noapte bineinteles). Aici toata lumea recunoaste instant grila clasica BMW. Probabil este o chestie de obisnuinta.
    1 point
  20. e tipic consumatorului de bmw acum 15-20 de ani motoarele turbo nu erau bune, cand le produceau altii, insemnand ca nu poti face un aspirat, desi ceilalti aveau si aspirate cacalau in productie. acum incearca sa ii vinzi unui posesor de bmw motor aspirat. acum 15-20 de ani, day time running lights erau tot de cocalar, stergandu-se la cur cu producatorul care le-a pus in productia de masa acum fix 15 ani, luminile ornameltale de interior erau brad de craciun, tiganie, kkt. acum consumatorul de bmw se sterge la fund cu masina care nu are asa ceva. toate astea le-au adus la lumina zilei in productia de masa cei de la Audi.
    1 point
  21. Grila iluminată nu se poate dezactiva. Până la urmă de ce ai face asta? Mie sincer chiar îmi place. Am fost acum două săptămâni în Olanda și a condus fratele meu Bmw-ul. Eu eram în față cu altă mașină, el în spate. Este incredibil cum se vede grila aia în oglinda retrovizoare. Vezi de la distanță ca vine un BMW noaptea La ultimul update de soft am văzut ca mi-a apărut opțiune extra sa aleg jocul de lumini când pornește mașina. Dar vor nenorocitii 55 de euro pentru asta. Mi se pare o prostie sa dau banii ăștia pentru așa ceva. În ciuda faptului ca majoritatea oamenilor de pe forumuri sau de pe rețelele sociale o consideră o mașină urâțică, a dracu dacă nu atrage priviri pe stradă la greu. Foarte des mă oprește lumea prin parcări să mă întrebe cum îi mașina. Alt fenomen mai ciudat este ca mă claxonează în mers și îmi arată semnul de OK. Nemtii ăștia chiar iubesc marca BMW aici în Germania
    1 point
  22. D-aia suntem noi aici pe grup, un grup in asentiment :))
    1 point
  23. Multumesc frumos!! La gazon depinde de multi factori de stres, sol, apa: ca si recomandare: udat vara abundent, dar nu des, aplicat din martie pana in iulie ingr solid cu o concentratie mare de azot si foliare, tuns regulat de 2 ori pe sapt, apoi toamna nu mai aplici azot si ngr pe baza de potasiu si magneziu...cel putin asta e schema mea acum il poti scarifica, dar usor cu sarmele, iar daca vrei suprainsamantare o faci din aprilie, dar doar daca temp noaptea este de 6g si cu un dresing de nisip fin, merge f bine
    1 point
  24. Asteptarea a luat sfarsit, dupa aproape 3 sapt de cand am platit-o in Germania, a ajuns la mine; pe scurt, imi place MAXIM acest autobuz, este foarte agila, nu am nicio problema cu dimensiunile ei, se vireaza in mare fel cu optiunea Integral Active Steering 2VH iar de tras....nu am cuvinte ; o sa revin si cu o prezentare mai pe larg, dupa ce ne imprietenim mai mult
    1 point
  25. Un consum pe ziua de azi cu o vizita la munte la 1850 m [img]https://i.imgur.com/poGRJbP.jpeg[/img] Si o autonomie cu 89%
    1 point
  26. Am observat @Romulus. Tocmai asta ma face sa stau pe ganduri , tara in care vreau sa umblu cu ea. Eu stau in Cluj, pana la Bucuresti , ABRP ma pune sa incarc 14 minute la Sibiu si inca 30 minute la Milcoiu (putin dupa Ramnicu Valcea) un ix50. Cu un plin acuma la F15 ma duc si ma si intorc de la Bucuresti. Intr-adevar nu are rost sa comparam costurile (efectiv al deplasarii) , dar confortul si rapiditatea deplasarii e mult in favoarea ICE in acest moment Nu are sens nici sa mai vorbim despre pretul de achizitie Un iX50 dotat, trece bine de 100 k nou.
    1 point
  27. E70 3.0d avea 2.1 tone, 231cp si 450Nm si aveai sula de 25 cu asa masina acum 15 cani cand 99% din masini aveau sub 150cp. Cat sa cantareasca un X7 cu 2 litri, 333cp si 420NM? Pana in 2.4 tone. Ii mai agati si o rulota ca sa se duca la 3 tone ca sa te poti tine dupa el, motorizat astfel. Ce relevanta, alta decat sunetul motorului si orgoliul propriu, ar avea faptul ca s doar 4 cilindri?
    1 point
  28. Nu stiu ce sa zic. Mie sincer mi se pare un pic submotorizat 520D. Si eu am zis ca 200 de cai ar trebui sa fie ok, dar dupa aproape 3 luni de cand am masina, parca trebuia ceva mai puternic totusi. La mine si a fost diferenta foarte mare, am trecut de la un Audi A6 de 400 de cai la asta. Tin minte ca la Audi ranjeam ca prostul in depasiri. Incredibil cum tragea masina aia. Inca mai am zile in care ma gandesc daca nu era totusi mai bun un M340D
    1 point
  29. nu are nicio legatura capacitatea cilindrica a motorului. asta e discurs arhaic, importanta e puterea motorului. acum 10 ani toata lumea se batea cu caramida in piept ca are motor de 250cp...brusc, 250cp nu mai sunt suficienti, pt ca sunt din 2 litri. acum 15 ani, abia existau motoare de 3 litri care treceau de 300cp si aia erau asii forumului. ma uitam chiar azi ca a aparut faceliftul la audi S3 cu motorul de pr golf R, 333cp si 420NM. numeri pe degete cate X5 E70 s-au vandut in Romania mai puternice si mai rapide de atat. fara probleme as pune acest 4 cilindri pe un X7 ca motorizare entrylevel.
    1 point
  30. Ma tot uit la G60 si eu, am văzut un 530i în showroom și nu arata rau deloc. Dar zau ca nu mi-as lua motorul în 4 cilindri, asteptam 540-ul dar e numai în varianta xDrive si ii cam lipsesc multe optionale. Asa ca mai astept, poate imi cade un F90 Competition de prin 2021/2022 in mana la un pret ok, nu ma grabesc. Mi s-a cam luat de ars bani pe masini sincer sa fiu. Motor de 2 litri pus pe ditamai masina mi se pare o prostie. Sa o stapanesti sanatos! 3 litri a mea pe benzina (540i) papa ceva mai mult de atat, 10.5 nu era rau deloc. Dar pe mine ma tot mananca piciorul de cand am revenit la sedan.
    1 point
  31. Bravo, bine ca ai venit cu o reactie! E bine sa spui si de la cati km ai masina, cate schimburi de ulei ai facut, daca asmi schimbat si filtrul la fel de des. Toate astea ajuta la intelegerea experientei personale. Sau, daca vrei, iti sugerez sa faci un topic in rubrica Masina Mea, si acolo sa tii un jurnal cu, ce ai schimbat. Nu trebuie sa pui poze sau msi stiu eu.. poti doar sa scrii. Nu trebuie sa te astepti la aprecieri, e suficient sa fii tu multumit. Pe mine nu ma doare mana sa iti multumesc si numai daca scrii.. (e greu pana incepi.. )
    1 point
  32. Suspensiile sunt adaptate la greutatea masinii, placutele si discuriile dupa 60.000 km sunt noi, pt ca nu folosesc frana aproape deloc. Conduc doar cu o singura pedala..Acceleratia. cat am masina in garantie filtrul de polen se schimba gratuit, Anvelopele se uzeaza la fel caa la orice masina, depinde cati bani vrei sa dai pe ele. un filtru de habitaclu ma costa 20 chf si il schimb poate o data pe an. in rest 0 costuri.
    1 point
  33. La costurile de intretinere nu ati luat in calcul o uzura a suspensiilor mai pronuntata in timp din cauza masei mari a EV-urilor care va genera costuri. La fel si la anvelope. Uzura sigur e mult mai mare. Practic la EV economisesti schimbul de ulei/filtru + filtrul de aer si motorina. Filtrul la AC exista, placute de frana are, discuri la fel. Ma mira ca franele nu se uzeaza mai mult la EV. Se pare ca frana aia de motor electric isi face treaba mai bine decat frana de motor la ICE. Eu deocamdata sunt rezervat fata de EV si daca ar fi sa schimb masina, cred ca tot pe diesel as merge din considerente de autonomie. Cred ca e mult mai comod sa folosesc un motor cu combustie (in cazul meu diesel), atunci cand am un drum mai lung de facut, vara, in concediu, cand benzinariile sunt arhipline, fie in tara sau in strainatate (benzinarii cu o gramada de pompe, cum sunt cele de pe autostrazi). La benzinarie astepti 10 minute si tot prinzi o pompa. Cred ca m-as stresa inutil sa gasesc puncte de incarcare cu 1-2 chargere si 10 masini la coada. Instalez cortul sau merg cu generatorul in portbagaj. Daca as avea un Phev, cum a condus Romulus 530e-ul respectiv, cred ca cel mai comod ar fi sa il incarc seara si sa il folosesc in orase pe modul baterie. Dar daca trebuie sa conduc extraurban si autostrada, avantajul dispare deoarece bateria goala nu te mai ajuta, ba mai mult, motorul cu comustie trebuie sa „care” si bateria goala dupa el. Daca as locui intr-o tara (mai) civilizata si nu as avea drumuri lungi de facut, poate o naveta de cateva zeci de km pe zi, as putea accepta si un EV, dar mai mult ca masina de oras + ceva calatorii ocazionale in afara. Din partea mea, cei care conduceti deja masini electrice, aveti felicitari pt curajul de a fi pionieri ai unei noi ere (Care ne cam este bagata pe gat cu forta), era automobilelor electrice. Poate peste 10 ani piata EV va fi suficient de matura si imi voi schimba parerea.
    1 point
  34. Ca informatie: BMW X1 F48(11.2015) motor B47-334.000km intervale schimb ulei 25-27.000km, distributia neschimbata.
    1 point
  35. Cea mai precisa metoda de detectat este cea cu osciloscop pus pe DDE. Problema e sa gasesti meseriasul cu scula sa faca ca asta:
    1 point
  36. poti cumpara de pe ebay cod FSC valabil pe viata, iar hartile le poti gasi pe diverse forumuri, poate chiar si aici.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.