Jump to content

zatz

Contributors
  • Posts

    231
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

zatz last won the day on December 28 2022

zatz had the most liked content!

About zatz

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest

Previous Fields

  • Masina
    BMW

Recent Profile Visitors

848 profile views

zatz's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/15)

  • One Year In Rare
  • Contributor 2023 Rare
  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

91

Reputation

  1. Am vazut si eu i5-ul.. a inceput sa-mi placa chiar si cu farurile alea :))..
  2. Incearca sa scoti borna de la baterie vreo 15-20 de min sa se reseteze toate modulele masinii.. poate ajuta.
  3. Pune o diagnoza ISTA pe masina si vezi daca ai erori.
  4. Ti-as sugera sa incerci un update de iLevel la reprezentanta.. e vreo 2-3 sute de lei si dureaza cam 3-4 ore.
  5. Ok, mi se pare ca esti in BimmerCode, nu? Vezi ca si in BimmerCode trebuie sa te duci la setari (apesi pe rotita aia din dreapta jos) si trebuie sa selectezi adaptorul corespunzator (in cazul tau va fi vLinker Wi-Fi). Pasii sunt - Intri in bimmercode Settings (rotita din dreapta jos) --> Adapter --> selecteaza vLinker Wi-Fi
  6. Salut! 1. Pe ce masina vrei sa-l folosesti? 2. Te-ai conectat pe reteaua de wifi emisa de modul dupa ce l-ai bagat in portul obd inainte de a lansa aplicatia de diagnoza?
  7. Filtrul de particule face exact acelasi lucru azi ce facea si in 2009. SCR e o alta componenta, dar care nu substituie filtrul de particule si nici nu-i schimba procedeul de regenerare. Selective Catalytic Reduction is a separate component from the DPF. SCR is used to reduce Nitrogen (Di) oxide emissions from diesel engines which is again harmful. This is done by spraying Adblue (ammonia) over a material inside the SCR.
  8. Orice masina cu adblue injecteaza adblue constant (sunetul e asemanator cu un puf de parfum), pentru ca emana noxe constant si trebuie descompuse, astfel incat sa se incadreze in limite. Adblue-ul nu curata dpf-ul si nici nu-si face o curatare continua. Isi face o curatare atunci cand ajunge la nivelul de incarcare la care stie ca trebuie sa inceapa sa faca. Se vede asta si pe ISTA si scrie clar: distanta parcursa de la ultima regenerare / timpul de functionare de la ultima regenerare:
  9. @alex230ro eu am avut la b48 aceeasi problema cu datul in nas si la mine s-a rezolvat complet cu update de iLevel. Daca nu-i dai de cap, cred ca poti incerca si varianta asta.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.