Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Recommended Posts

1 hour ago, Ciprian01 said:

Spuneti-mi si mie o masina electrica de 40.000 euro care sa duca 500 km range cu un full electric, sa aiba tehnologie la zi si sa fie frumoasa 🙂

Sa facă și cartofi prăjiți? ;}p

Link to comment
Share on other sites

3 EV testate in Spania in temperaturi de aproape 40 grade pe o distanta de 200 mile.

Atentie AC la 21 grade Celsius. 🤭

Eu nu suport 16.. 19 e temperatura ideala dar la 21 ACul clar e cald in masina..

Cati merg cu 16 grade in masina si recircularea OFF, sa ridice mana. Sunt destui sunt sigur.

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, RedCap said:

Daca iti spun ca eu merg cu aerul pe 76 (24.44 Celsius) ce zici? 🙂 

Insemna ca afara trebuie sa fie frig, sub 16 grade Celsius.. ca nu ma vad sa suport aproape 25 grade 45 minute vara.. cat fac pana cobor din masina..

(Am spus mai sus cu, cat merg eu vara si stiu ca e cea mai de sus temp la interior daca afara sunt cam 25-28 de grade vremea calda de uk; altii baga intre 16 si 18.. de unde stiu? in birou eu mor de frig ca AC e pus permanent pe 16 grade si nu sunt singur deloc in birou, cand ajuns sa fac ce am de facut)

Tu, ajungi mai departe cu o electrica daca vara poti sa mergi cu 24,5 Celsius..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Hmm, eu merg asa 22.5 daca afara e pana in 30 grade, apoi daca sunt sa zicem 35 pun pe 24-25 grade nu vreau sa am prea mare diferenta temp ext vs temp interior masina, ma rog nici nu ma deranjeaza caldura .Fiecare cu ale lui, legat de testele puse mai sus oricum acolo electricele sunt in cel mai rau loc posibil pentru ele - autostrada 🙂 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, alex230ro said:

Hmm, eu merg asa 22.5 daca afara e pana in 30 grade, apoi daca sunt sa zicem 35 pun pe 24-25 grade nu vreau sa am prea mare diferenta temp ext vs temp interior masina, ma rog nici nu ma deranjeaza caldura .Fiecare cu ale lui, legat de testele puse mai sus oricum acolo electricele sunt in cel mai rau loc posibil pentru ele - autostrada 🙂 

Eu il pun la 19.5 si deschid toate flapsurile ca aerul sa vina prin toate directiile. Ma enerveaza sa imi raceasca doar pe o directie..

Si daca imi trebuie doar rece trec pe rece rotita din bord si atunci am doua temperaturi diferite in masina (talking from my smug corner) ca asa facea BMW candva masini. 😉

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, bimmer90f30 said:

3 EV testate in Spania in temperaturi de aproape 40 grade pe o distanta de 200 mile.

Atentie AC la 21 grade Celsius. 🤭

Eu nu suport 16.. 19 e temperatura ideala dar la 21 ACul clar e cald in masina..

Cati merg cu 16 grade in masina si recircularea OFF, sa ridice mana. Sunt destui sunt sigur.

 

Eu nu pot să merg cu 16 grade. Dacă merg pe 16 grade, îngheț complet. De obicei țin între 19,5 și 21,5.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.