Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Bmw x3 2021 G01 jante si anvelope


Recommended Posts

Asta e cea mai mare duma din articol :_))))) "De câte ori ajungem, noi, șoferii civili, în situații limită, cu adevărat?

Pentru un posesor de permis care merge din A in B este perfect orice allseason 12/12 luni ale anului, pentru restul probabil e bun doar 5 luni pe an.

Urmaresc anvelopele allseason de cand a scos goodyear primul lor model, continuand cu cei de la vredestein si principele michelin cc, dar nici o anvelope de genul allseason nu rezista la temperaturile din sezonul cald ce le avem noi in balcani(ca toti fug in grecia cu masina, unii si turcia). In teste de noi au scoruri bune si rezultate uau, dar cati ati urmarit netul chiar si pentru imagini ca sa vedeti cum arata o anvelope CrossClimate dupa 20/30/40k km ? Arata jalnic, dupa 20k km nici nu o mai poti numi anvelopa allseason. In ultimii ani am pus pe lista de urmarit si Conti AllseasonContact, la serviciu montate pe o berlina tractiune fata care face 5000km pe an arata ok, dar Conti AllseasonContact2 montate pe un SUV mediu care face mai mult de 10k km pe am nu mai sunt asa de aratoase la profil, se poate observa o tendinta de "descompunere" profilului, lucru foarte evident si la CC in conditii asemanatoare.

In fine am scris mult, dar vorbesc din experienta directa si indirecta. 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Adaug si experienta mea: anvelopele all season se degradeaza accelerat, iar cauciucul de pe banda de rulare tinde sa se intareasca, atunci cand sunt utilizate in temperaturi caniculare de vara, in regim de autostrada.

La clima din Romania si din sudul Europei, le consider o optiune foarte buna pentru intervalul toamna - iarna - primavara, mai putin in zonele inalte de munte unde inca mai ninge abundent si/sau drumurile sunt aproape permanent inghetate, iarna. Vara insa, le vad potrivite doar in nordul Europei, sau intr-un regim de utilizare relativ bland (ex: curse scurte si la viteza relativ redusa).

Un motiv foarte bun ca, in loc de un set de roti de iarna + un set de vara, sa incepem sa folosim un set de all season + un set de semi-slick pentru vara 😀

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, FiveThreeFive said:

Un motiv foarte bun ca, in loc de un set de roti de iarna + un set de vara, sa incepem sa folosim un set de all season + un set de semi-slick pentru vara 😀

Fix asta vreau eu sa fac, sa am all season pt vremea schimbatoare/rece si vara, vară. 

Cel mai bun exemplu e clima actuala. Acum suntem pasibili de roti de iarna, la munte e zapada. Se duce in cateva zile. Ne punem de iarna si mergem inca 4 luni pe asfalt uscat si temepraturi medii pana da urmatoarea zapada din Februarie? Facand asta nu cumva rulam niste anvelope de iarna inutil care in 2 sezoane vor ajunge fix ca cele all season?

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, throw said:

Intrebare serioasă. A folosit cineva runflat astfel incat sa merite toate celelalte neajunsuri? (greutate roti, pret etc) Faceti pene asa des?

Pai greutate roti, nu prea conteaza ma nu ma intrec la sutime de secunda cu nimeni, iar pretul da, este mai mare insa scapi de multe batai de cap.

Eu de cand am runflat 0 pene, ramas in drum. Fara runflat - nenumarate situatii neplacute.

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, Dan_316i said:

As adauga poze cu anvelopele allseason uzate de pe suv-uri din jurul meu, dar imi bat joc de mine si de privitori.

Nu stau sa fac share de pe terte site-uri, iar managementul pozelor de pe forum inca nu este reparat de Admin.

Pozele se incarca pe o platforma gen Imgur si se postează linkul aici, vezi instructiuni aici:

https://www.bmwclub.ro/forums/topic/196081-cum-postez-imagini-pe-aici-pe-forum/

  • De acord! 1
  • Fara comentarii 1
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Dan_316i said:

As adauga poze cu anvelopele allseason uzate de pe suv-uri din jurul meu, dar imi bat joc de mine si de privitori.

Nu stau sa fac share de pe terte site-uri, iar managementul pozelor de pe forum inca nu este reparat de Admin.

Toate anvelopele all season? Toate brandurile? E normal ca o anvelopa all season sa fie mai tocită decat unele dedicate din moment ce vede doua sezoane constant, mai ales daca masina are rulaj mare. De aia se si recomanda schimbarea lor mai des decat a celor dedicate. Pe de alta parte, anvelope tocite vezi oriunde arunci cu ochii, atat de vara, iarna, all season etc.. 

Nu recomand all season pt sezonul cald din România, mai ales daca masina merge mult pe exterior si nu ai de gand sa le schimbi la 3 ani maxim.

Link to comment
Share on other sites

On 10/5/2025 at 2:40 PM, throw said:

Intrebare serioasă. A folosit cineva runflat astfel incat sa merite toate celelalte neajunsuri? (greutate roti, pret etc) Faceti pene asa des?

Daca n-ai roata de rezerva ce faci cu un SUV cu anvelope normale? Worst case, cu RFT mai mergi 50-60km pana intr o zona cu semnal, intr o benzinarie, sau poate intr un service/vulcanizare...

Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu se inteleaga gresit, sunt pro anvelope all season, DAR... allseason doar pentru lunile reci ale anului, Oct - Mar.

Multi folosesc allseason din lene si comoditate, din chitrosenie si zgarie branza, gen costum armani si slapi din targ. Am vazut g11 cu anvelope allseason Triangle, wtf.

In ultima saptamana am facut poze la anvelope allseason de la prieteni si cunoscuti. Anvelope utilizate un ciclu complet, cu rulaj de pana in 10k km, dar care pe axa motoare au uzura specifica anvelopelor de iarna utilizate vara la temperaturi mari. Fapt care confirma ce s-a discutat, allseason sunt bune pentru masini normale si soferi pasnici, cu singur si sigur scop sa te duca din A in B fara apucaturi Verstapeniste.

Sper sa se vada clar in poze problemele ce le semnalez.

Pentru colegul bine intentionat, stiu si eu sa fac share de pe terte site-uri, am specificat mai sus.

Anvelopa Barum din ultima poza are deja 3 sezoane complete doar pe axa motoare, dar numai 5k km de la montaj pe o masina normala de 1200kg si 64cp.

20251004_120125.thumb.jpg.54c0ab4472b8e4c00d0a23ec33570f02.jpg 20251005_170024.thumb.jpg.ebe6bfd37c71ca7005249e2162edf0c9.jpg 20251006_161440.thumb.jpg.c0d73ab0a9bc415a9b77e25e2b49c472.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.