Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. :offtopic: stie cineva cum si daca se poate scoate auto-hold ul la X1? Ca simt ca merg la deal cand pun cutia in 1 masina nu mai coboara ruland cu spatele din stop. As vrea sa stiu pe viitor sa pot il scoate daca apar probleme cu franele. Nu am vazut nicaieri prin bord optiune..
  3. Today
  4. Am editat eu si totodata mutat topicul unde ar trebui sa fie.
  5. 520d f10 2012 motorizare n47 rulaj 320.00. O am de 5 ani absolut niciodată nu mi-a cauzat probleme .
  6. Eu sunt „depasit” si de design-ul interior si de exterior la IX3. A disparut si rotita iDrive. Iar farurile spate si masca fata sunt ORIBILE. Zici ca design-ul este facut de Kia/Hyundai (fara ofensa daca mai sunt posesori pe aici, dar nu arata a design german cum eram obisnuiti) sau marcile chinezesti care au intrat pe piata mai nou. Incepe sa arate mai bine versiunea normala de X3. Probabil asta e scopul.
  7. @FlorinMti Observ ca esti nou aici, dar din pacate trebuie sa incep cu critica: Crezi ca problema ta isi are locul la sectiunea "Folosire forum"? Nu putem ghici ce masina ai. Ne trebuie model, motorizare, an de fabricatie, rulaj, eventuale probleme cunoscute. Ce tester ai folosit?
  8. Ce este in poza, acolo ce ai incercuit sunt asa: 7.5, 40, 20, 20 si 5A. Ce ti-am explicat mai sus, F59 este 90-100% inscriptionat pe plasticul negru al panoului de sigurante. Cauta cel putin F59 sau 59, ca vad ca sunt si doar cifre.. iar acolo o sa trebuiasca sa gasesti o siguranta tot portocalie, de 5... Cu, ce ai verificat curentul? Pune numele modelul aparatului, domeniu de masura pe care erai.. pune o poza eventual cu aparatul si ce ai setat (domeniu) pe aparat sa masori. Apoi, pune codul culorii fiecarui cablu in ordine de la grupul cu 3 si apoi al 4-lea. Ce culori sunt acolo; combinatia de pe fiecare cablu. Alimentarea (+) din panou e pe cablul Rosu cu Negru. Negru cu Albastru e cablu ce trimite comanda spre CAS. Maro este masa. Vad ca acolo ai 3 cabluri ramase.. doua din ele ar trebui sa fie antena. Daca pui multimetru pe cabluri cate doua din cele 3 ramase.. ar trebui ca multimetru sa iti indice o valoare de cativa ohmi.. acolo e antena conectata in modul cand bagi conectorul. Celalalt conector nu imi este cunoscut. Intra pe partea celalalta a modului? Ar vreun cod trecut pe el? (Asta e mai mult pentru mine: BL=blue BR=brown GE=yellow GN=green GR=grey OR=orange RT=red SW=black VI=violet WS=white (ALB) )
  9. Salut, dacă a întâmpinat cineva. Eroare senzor de temperatură gaze. am pus senzor nou, schimbat răcitor de gaze nou egr nou. Și eroarea nu dispare. Este doar pe tester nu în bord. Atunci când se încălzește tare apare o eroare pe ecran și mașina și nu mai trage se limitează, care poate fi cauza dacă a mai întâmpinat cineva problema, cum a rezolvat
  10. Asta am găsit după ce am desfăcut. La siguranțe, doar cea de 4.0 amperi are curent, celelalte nu. Sus la haion se vede clar că a mai fost reparat,la mufa cea neagră, lată,ultimul.fir nu are curent. O să merg mai departe cu verificarea cînd îmi permite vremea . Între timp o să caut un meseriaș care are și spațiu de lucru și nu ia nici pielea de pe mine să rezolv problema.
  11. Ma declar "depasit" de designul interior in cazul ambelor modele, dar ce e drept am imbatranit .
  12. https://www.caranddriver.com/news/a65981152/2027-mercedes-benz-glc-ev-interior-revealed/
  13. Cam tarziu, dar am reusit sa ii fac o revizie luni (totul OEM) insa nu am apucat sa ii schimb si uleiul la cutie. Urmatoarea revizie nu mai scapa. La momentul actual masina are 126090 km.
  14. Mamă, hai că BMW o să fie top la tehnologiile de încărcare, mai ales că poate încărca cu 400 kW, pe când Taycan poate doar cu 320.
  15. este un corp din plasic, heat management module , nu stiu cum este la motorul tau, al meu are codul B48C, si am mai schimbat conducta de retur antigel,cea care vine de pe blocul motor in vasul de expansiune, este tot din plastic.
  16. Si-a montat un prieten varianta de la Link-Lock Personal nu as vrea sa pun asa ceva pe masina, mai bine OE si daca mai duce inca 100k km este perfect. Din ce am inteles de la el a trebuit sa mai debavureze putin piesa. Mno... acum fiecare face cum crede. Conectorul Mickey Mouse, uneori este la fel de problematic ca la n54.
  17. singura explicatie ce o gasesc este ca mergi cu autohold on tot timpul mai ales in trafic greu de oras.am observat la masina mea cand am mers cu autohold on timp de 6 luni, am terminat franale spate. am scos autoholdul si situatia a revenit la normal din punct de vedere al uzurii
  18. Nu stiu ce zic, dar tare as vrea sa vad cum ar putea functiona diferit franele la o masina mai moderna? Controlul tractiunii a fost implementat de BMW din necesitate. Si sunt placut surprins de cat de bine e implementat pe rabla mea veche inca din 2005, cum intra controlul tractiunii in curbe sau ABSul cand franezi in ultimul moment.. Desigur ca masinile mai noi sunt si mai bune dar fabricantul nu s-a putu indeparta de functia de baza absolul necesara, sa riste prea mult.. pentru ca eficienta nu sta in franarea de urgenta ci in aerodinamica si foarte probabil altele.. dar nu franele pentru ca in primul rand trebuie sa fie foarte sigure si cat mai simplu de intretinut. Daca cineva are ceva documentatie care sa arate ca principial franele ar putea avea alta destintie, alta decat aceea de a frana de urgenta masina, aceleasi frane facuta si de ... automatizare.. (ca acuma asta pare ca asta se vrea sa preia rolul.. ). Ce ar putea face in plus franarea unei masini decat sa ii incetineasca viteza pana la oprire in caz de urgenta!? Sa nu aduceti in discutie regenerarea pentru ca aceasta nu se intampla la nivelul franelor ci este un proces intern (..spre interior) prin care energia kinetica e convertita in energie electrica.. ca de aceea nu se pot aprinde stopurile unei masini (nu se poate permite pentru ca nu este franare ci regenerare) fiind parte din alt proces cum am zis. Asadar, tare as vrea sa inteleg inainte de a ne/ma aventura in a crede ca vreun disc e etins de placute inainte ca soferul SA DECIDA asta. Si in ce conditii se intampla asta. Pana atunci problemele la franare si discuri incalzite or sa toot fie si cu cat le intelegem mai devreme cu atat mai bine pentru noi. Ca tot nu as lasa exclusiv la indemana automatizarii ceva de ce depinde viata mea, siguranta mea. Si da zbor cu avionul(!) am zero probleme cu asta, cu stresul..
  19. Am observat ca, in ultima perioada, este o abundenta de stiri privind tehnologii promitatoare de baterii care sa revolutioneze piata. Foarte bine ca se investeste mult in aceasta directie. Pe de alta parte insa, ramane de vazut daca si cand aceste tehnologii vor ajunge suficient de mature, fiabile si ieftine pentru a intra in productia de masa. Deocamdata, sunt precum cursa revenirii pe Luna: si NASA si chinezii lucreaza de zor la asa ceva, dar ambele programe au intarzieri de cativa ani fata de planul initial, iar din 1972 pana acum nimeni nu a mai calcat acolo.
  20. oarecum legat de subiect , sau cum ajung sa crape mizeriile astea la 100k km
  21. De schimbat oricum trebuie să il schimb. L-am intrebat pe fostul proprietar dacă l-a schimbat vreodată si a zis că nu. Mașina are 145000 km, adică cam destul pentru acea piesă originală care se știe că e cu probleme. Cât despre ținut mașina, probabil cel puțin 5 ani o să o țin. @ovy318i, despre ce piesă e vorba la termostat ? Mulțumesc!
  22. Prin state am vazut ca schimba multi cu modelul din aluminiu, si mai este un conector tot din aluminiu. Eu unu am schimbat la masina mea preventiv, tot cu unul de plastic, nu curgea la 85 k. Ce pot spune ca la km astia era deformat un pic peretele unde vine garnitura de la antigel, deci cred ca tine cel original undeva la 100k. Modulul cu termostat in schimb era umed.
  23. https://autoblog.md/vor-asigura-pana-la-3000-km-autonomie-huawei-intra-in-cursa-bateriilor-solid-state/
  24. Eu folosesc functia auto pe G21, functioneaza foarte bine. Singurul inconvenient, e ca schimba pe faza scurta daca este orice sursa de lumina prin aproprierea drumului, desi nu e trafic.
  25. @HitmaNLive Un termoflot integral din aluminiu este o idee foarte buna, daca ai de gand sa pastrezi masina pe termen lung. Totul se rezuma insa la calitatea executiei. Este cert ca, desi se gasesc in continuare o groaza de chinezisme de doi bani, in general - si din pacate pentru noi - chinezii au inceput de ceva vreme sa fabrice multe produse de buna calitate. Cu multi ani in urma am tatonat si eu ideea de a monta un radiator (pentru circuitul de racire) integral din aluminiu - tot fabricat in China. La acea vreme, au fost doua argumente care m-au oprit, in baza review-urilor citite: primul, nu se potrivea exact, trebuia cumva "pacalit" sa se aseze corect, al doilea, calitatea era variabila: unii n-au avut nicio problema, altii au trebuit sa mearga cu ele la un atelier sa astupe cu sudura mici pori. La termoflot problema calitatii este si mai stringenta: presiunea din circuitul de racire este de max. 2 bar, pe cand in cel de ungere poate ajunge la 5 bar. In principiu, daca gasesti un numar rezonabil de review-uri independente si majoritatea acestora sunt pozitive, probabil ca merita sa incerci. Altfel, de la cel original BMW te poti astepta, tipic, la o durata de viata de min. 100,000 Km / min. 5 ani. Desi nu e lifetime, este totusi un interval acceptabil pentru o piesa cu o calitate predictibila.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.