Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Da, are Goodyear Vector4seasons. Exista si optiunea in idrive de a selecta anvelopa all-season. https://www.bmw.co.uk/en/more-bmw/technology-and-innovation/bmw-tyre-label.html#tireinfoaccordion-accfb9092a-item-c5ac14a73f
  3. Am luat decizia sa merg pe noile Crossclimate 3 pentru iarnă din motive logistice. Nu cred ca va exista vreo problemă legată de cutia de transfer si ceva imi spune ca BMW ii va da steluță in curand. Revin cu pareri in viitor.
  4. Te referi la faptul ca am facut in medie mai putin de 1000km/luna de cand am luat-o? Cand lucrezi hibrid (2 zile de acasa) si ai biroul relativ aproape, nu faci multi km in timpul saptamanii. Mai ales daca nevasta are si ea masina ei.
  5. Am adaugat si modul rdc, senzori presiune roti. Din pacate dupa ce am facut toate astea, am scuturile pe sub masina varza(am fost sambata la bucuresti, am urcat intr-o curte pe bordura si le-am faramat de tot), le-am gasit azi cu 750 lei si le-am comandat.. maine sper sa-mi ajunga si sa le schimb , deja atarna ceva pe sub masina si nu-mi place deloc.
  6. Salutare, Revin cu un update la problema mea: Deci daca vreodata schimbati TCM ul, cutiuta de sub plafon cu cartela sim pentru remote services, trebuie sa contactati Connected Drive team via email sa faca update pe server la bmw cu noua serie de pe cutie. Chestia asta se poate face 100% remote via email, in service nu prea au ce sa faca. Eu am reusit sa rezolv problema dupa 4 emailuri si 1 vizita in service. In primele 3 mailuri ziceau ca nu au ce face, sa ma duc in service, iar la dealer aia chiar nu stiau ce sa faca, tot ce puteau ei sa faca este un software update. Un al 4 lea email mai suparat cu explicatii clare ale problemei a fost de succes, iar acuma pot sa folosesc remote services.
  7. Today
  8. N57 are reputatie proasta din cauza mentenantei proaste, eu am vazut multe exemple de n57 cu +400k km in configuratie originala. Cei de la Bimmer workshop mi-au zis ca nu e dracu chiar asa negru cu N57. Am un var cu F10 530d din 2013...cred ca are cel putin 250k si n-are nici o pb.
  9. cel care mi-a provocat dauna am primit de la el asigurarea ( Allianz Tiriac) deci la o adica m-as putea duce la un service autorizat BMW sa o faca, dar tu ce parera ai sa o fac asa ? ati vopsito dvs ? sau a facut-o cineva la un sercice ? Pai cel care mi-a provocat dauna am primit de la el asigurarea lui ( de la Allianz Tiriac ) dar sunt nehotarat ce ar fi mai bine.. sa iau bani de la asigurare si sa o fac eu sau am optiunea sa ma duc cu constatarea de daune la un service autorizat BMW, dvs ce parere aveti?
  10. Cum e consumul? Autonomia? Ai scos-o pe autostrada?
  11. Retrag ceea ce am zis despre Automobile Bavaria in legatura cu livrarea masinii cu placute uzate. Placutele sunt la jumate dar nimeni nu-si explica de ce in aplicatie apar cu scadenta 0 km. Zgomotul de la franare se datoreaza materialului placutei. Totul este ok.
  12. N57 asta are o reputatie destul de proasta,asta ar fi problema plus km relativ "multi" . Multi fug de el, chiar si in cazul tau cu schimb de cuzineti sunt oameni care nu vor sa riste .Oricum la noi banuiesc ca ai primit nspe mii de combinatii cu hale si diverse alte acareturi
  13. 11000 euro e mai bine? Are prea multi cai? Sau e problema ca nu a fost condusa de o batranica pana la Lidl?
  14. Mda... Deci mă gândesc deja să fac o schimbare .
  15. Da , peste tot, in alta ordine de idei am inceput sa ma uit "cu interes" la i4, cel mai probabil o sa raman cu uitatul
  16. Nimic nou. Se intampla si la marcile europene, inclusiv BMW. Era si la I3 dar am dat masina inainte de a expira cu cateva luni. La skoda am platit vreo 200 de ron parca pt un an. Sau pe acolo.
  17. Salut, Nu este nici o problema, poti sa le pui linistit, important este sa respecti deimensiunea anvelopei, adica 225 45 18.
  18. Optiunea 2VL Variable Sports Steering schimba putin senzatia de la volan, interesant cum de nu a pus neamtul pe masina asta, dar a pus adaptive M. Se simte mai potenta datorita celor 350nm+cei 250cp, lunile trecute am avut la dispozitie un 330i g21 400nm si 258cp, se simte ca un 335i wannabe. Ce ai descris tu acolo pe directie simt eu de fiecare data cand merg cu cealalta masina, X1 e84 cu servotronic, la 420 e alta treaba avand caseta VSS.
  19. Sa las cateva impresii despre G20 330e, dupa cam 1500 km. facand exceptei de faptul ca Automobile Bavaria mi-a vanduc masina cu placute de frana 0, cu zgomot de fier pe fier la franare, si cu 0 km scandenta in aplicatie. Este greu de zis daca as renunta la diesel pt acest tip de masina, pentru oras e ok sa zic, este enervanta autonomia mica pe electric, cu 80% din baterie faci cam 30 km. Eu nu prea am unde s-o incarc la birou, in oras toate sunt ocupate iar timpul de incarcare este mare. Daca vrei sa incarci in mers, consumul creste foarte mult, pe Hibryd ECOPRO face doar coasting si baga curnet in baterie cand franezi, pe hibrid standard baga curent si la decelerare. In nici un mod nu vei incarca bateria la maxim. Pe sport xtraboost masina are zvac, chiar uimitor, trage bine. Sambata am alimenta in BV, full cu 250 lei, m-am invartit prin BV, Poiana BV apoi Cristian, ieri am plecat spre casa pe un traseul mai lung Cristian - BV - intorsura BZ - Braila - podul Brailei - Constanta, consum 6.1, cand am ajuns acasamai aveam autonomie de 77 km. Am mers mult pe ECO PRO + catepdata am incarcat bateria in mers in special la coborari + depasiri cu pe sport. Din cei 532 km cam 160 au fost pe electric. Habar n-am cum sa judec acest consum, comparand cu x4 m40d, daca mergeam calm probabil as fi scos acelasi consum Masina e placuta la condus, fiind RWD, este silentioasa deci nu te oboseste.
  20. Revenind, schimbul de ulei din cutie a rezultat in faptul ca viteza 2-a nu mai face figuri, dar cum nimic in viata nu e gratis in aceasi viteza a 2-a a aparut un zomot dinspre cutie , grupul la rece mai are si el ceva de comentat dupa care pare a se linisti . Concluzie la un moment dat o sa caut sa vad ce lichid ATF ar trebui pus in cutie si o sa schimb inca odata si uleiul din grup. Partea buna e ca LSD ul functioneaza cum trebuie. Tot la capitolul de studiat pare nu "ai place" sa se tureze peste 3500 , interesant e ca am cuplu foarte bun pana acolo pun tot pe seama chipului gluma asta inainte avea ceva comportament asemanator ( care se remedia partial punand debitmetrul de fabrica=> tragea mai slab pana in 3500 apoi se "dezlantuia" ) Treburi de finete, important e ca merge zilnic , caseta de urs are 4 ture stanga-dreapta asa ca in Bucuresti e de lucru cu volanul .
  21. Si la mine s-a auzit la fel, mai ales daca accelerezi cand e rece.
  22. Se poate vopsi doar partea aia din bara, am avut ceva asemanator si nu se cunoaste diferenta.
  23. Yesterday
  24. Eu zic sa te uiti atent in jurul capacului culbutori, ca poate nu este de acolo. Sa te uiti cu atentie in spatele motorului.
  25. Ai 2 variante: nr.1 mergi la un magazin de profil și in baza codului de culoare îți prepară un minim de vopsea pe care ceri să nu îl dilueze decât 50% apoi aplici tu pe zona afectată. Nr.2 pregătești câteva sute de lei și meegi la un vopsitor și faci o treabă profi,se poate face doar 1/4 din spoiler.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.