Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. E in functie si de masina, am uitat sa precizez. Eu de iarna nu pot pune diferite față/spate. Doar pe vară pot. Da, pot pune de 20, dar varianta cu toate 4 la fel.
  3. Nu e adevărat.Eu pot sa pun aceasi dimensiune și de iarna și de vara.
  4. Am intrat pe un grup de baterii/panouri etc. Vad ca apar tot mai multe (si mai bune) celule chinezesti. Apar si solutii tot mai bune si mai complexe opensource si solutii de baterii DIY. Se gasesc carcase, celule, BMS... Inca am preturi f ok la curent dar cu astia nu se stie asa ca incep sa ma documentez serios si pe partea asta. De ex: https://github.com/EnnoidMe/ENNOID-BMS In paralel imi fac curaj sa imi montez cel de-al doilea invertor. Dar la ce ceata e pe afara, si frig... asa nu am chef
  5. Today
  6. Buna, rea, asta e, alta n-am, vorba aia - pompa de apa... avea mici urme de umezeala... sigur mai mergea, cat, cum, nu stiu, dar am zis ca nu ma joc cu riscul sa crape candva cumva din senin sa ma lase in drum - DPF... aici ar fi multe de discutat, dar pe langa calitatea tot mai slaba a pieselor/componentelor, sigur nu am ajutat nici eu la uzura lui prematura, si a contat mult si faptul ca am VMAX off gen... adica am ajuns prin Germania si la no speed limit m-a luat valul de multe ori. Pana la urma nu s-a infundat, doar s-a fisurat ceramica in el. lucru care a dus si la schimbul senzorului NOX ( care sincer nu stiu daca mai mergea sau nu, sau daca era problema cu el sau nu, avand in vedere ca a fost inlocuit inainte de a schimba DPF-ul. Posibil senzorul sa nu fi avut vreo problema ci erorile pe el sa fie cauzate de faptul ca DPF fisurat scapa fum si de acolo erorile/problemele... ). Dupa cum am mai explicat, DPF-urile nu mai tin 500k km, CA PE VREMURI. Acum, cam toate sunt consumabile din pacate... vedeti si EGR-uri/Racitoare, Galerii admisie de plastic, capac culbutori de plastic, etc... - conducta de adblue si injector adblue ( conducta sigur trebuia schimbata, dar injectorul am vrut eu sa-l schimb sa stiu ca e totul ok pe partea asta ) in rest doar consumabile ( pana la urma si DPF e tot consumabil daca e s-o luam pe aia dreapta ) Dpmdv, atata timp cat problemele nu sunt la MOTOR/CUTIE d-astea, restul se mai schimba. Important e sa nu ma lase in drum, iar daca e o problema sa se poata rezolva cat mai rapid. Daca vorbim de costuri de intretinere, sincer mi se pare destul de scumpa mentenanta, daca vrei sa ai grija de ea corect. Nu sunt 100% convins ca urmatoarea masina va fi tot BMW.
  7. Salut, pui din dezmembrari originale in stare ft buna si rezolvi problema.
  8. nu e vorba de tensiunea din baterie ci de curentul in stationare.
  9. Nu e vorba de scuze aici, e vorba sa fim un pic mai atenti cand cream noi topicuri. Subiectul topicului trebuie in general sa spuna despre ce e vorba in topic. Hai bafta in rezolvarea problemei!
  10. Yesterday
  11. Ce treaba are postarea asta cu sectiunea de folosire a forumului? @cosmindumitru7 nu mai merge forumul din cauza erorilor masinii tale? Am mutat si redenumit eu topicul tau, sper ca pe viitor sa creezi topicuri unde trebuie, nu de alta dar esti membru din Februarie 2024.
  12. Salut! Dețin un f30 318d 2013,și i am tăiat din toba pentru a-i pune un tips mai lung,dar am tăiat puțin cam mult din ea,și nu mai sta drept,deoarece acea țeavă se curbează până ajunge în Back Box ul acela( silencerul) .Stiti vreun model de tips pentru toba care conține și curba aceea? Va las o imagine mai jos de pe net asemănătoare cu partea de toba despre care este vorba(la f30 nu e dreapta,coboară puțin și apoi vine drept spre spatele mașinii )
  13. Ba ninge, ploua si da Soarele dupa legile bine-cunoscute ale Naturii... asta era o data; zile astea naiba stie cum e. Nu spune ca nu stiai asta? https://www.bbc.co.uk/weather/articles/c5ygydeqq08o Exact pe tema Soarelui: "The fact that this is even being discussed as an option is ludicrous. Messing with nature in this way could have devastating consequences that nobody can predict. Sets a very dangerous precedent. Leave the sky alone!" din linkul postat, a adunat cele mai multe aprecieri pozitive. ..Numai ca omului odata ajuns la butoane, adica bani, putere si dorinta de mai mult.. ii cresc coarnele alea.. si incepe.. de prin '44 (parca) si vrea sa manipuleze si manipuleaza si fenomenele naturale in interes propriu, al tarii.. bla bla bla.. tot denaturare/interferenta a/cu fenomenelor naturale se numeste! Ca sa inchei si sa dau directie a ceea ce tot incerc sa transmit.. Parerea mea e ca noi oamenii pe acest pamant trebuie mai intai sa franam drumul asta spre haos si sa invatam sa pretuim ce avem. Sa facem cativa pasi in urma, ... fim mai uniti si mai educati si sa nu mai vrem tot timpul ce e nou.. (orice mai nou se stoarce din ce in ce mai mult din noi cetatenii, cred ca macar asta se simte, nu!? Nu o sa-mi ziceti ca o din ce in ce mai bine zilele astea? Zau daca ma deranjeaza daca de maine BMW declara public ca de acum inainte, zece ani de zile nu mai scoate nici un motor nou (..eventual in 3 cilindri sau poate 2.. ca asta e trendul/moda..) ..nou si ca vrea sa isi puna inginerii sa scoata (adica chiar sa le imbunatateasca pe cele existente in fiabilitate) sa scoate cel mai fiabil motor posibil din materiale care sa tina o viata de om... Ca si-ar dori sa nu-si mai vada clientii ca schimba masinile si ca ei recunosc ca, cer deja prea multi bani ca sa dea bine acolo in competitie... De competitia de a face si mai multe harburi (adica alea de se strica repede, iau foc unele din ele.. si costa o avere sa le repari.. nu sunt constienti. Vor doar profit.. hmm. Nu traiesc eu sa vad asa schimbare de paradigma si grija cu adevarat fata de Mediu
  14. Cum sa afecteze masina daca producatoru le-a montat pe masina!? Le-au pus ca sa se strice cutia de transfer? Tu monteaza anvelope premium fix dimensiunile ei si aia e. P.S Vezi ca anvelopele de iarna sunt diferite de cele de vară ca dimensiuni agreate de cutia de transfer.
  15. Ok mersi Am băgat codul 11787587130 îmi arată senzor /emulator nox alternativ preț 429 euro plus 36 euro transport
  16. Recomand cel de la bimmerprofs. Bagi seria de șasiu pe bavauto, si verifici ca cel de pe bimmerprofs să fie compatibil cu codul tău de original.
  17. In urma unei diagnoze am vazut aceasta eroare "801A4C SINE: Undervoltage Detected in internal voltage supply" care face referire la bateria din difuzorul alarmei. Este o baterie ce alimenteaza alarma, in caz de deconectare/golire a bateriei alarma de modificare a planului (inclinare/ridicare de la sol) ramane activa . Sunt doua variante de rezolvare a problemei.Se cumpara una nou/second si se schimba, sau se desface si se schimba bateria. Soneria este facuta din 2 bucati dar lipita la mijloc. Pentru a se desface trebuie taiat cu bomfaierul subtire sau cu un biax pe dunga de la mijloc. Taietura nu trebuie sa fie adanca pentru ca materialul nu este gros. Se schimba bateria si se lipeste cu bicomponent epoxy (investitie bateria+lipici) Pentru a se demonta de pe masina,in mod normal se da roata stanga jos si se da jos carenajul de plastic al aripii. (suruburi,nituri plastic etc)Eu am ales o varianta mai simpla. Am reusit sa bag mana in gaura dintre far stanga si intaritua metalica de la trager si cu o cheie fixa cu clichet de 13. Am desfacut cele 2 piulite de jos si am scos suportul in sus (grija sa nu scapati piulitele). Dupa ce am ridicat putin sirena,am desfacut surubul de sus cu o cheie de 10, am deconecat mufa si am scos sirena. in cazul meu am cumparat alta de pe ebay second din 2023 cu 160 lei,transport inclus. Cativa ani tine sigur. O am pe ceea veche de rezerva in caz de ceva. Poza de mai sus cu sirena desfacuta, este poza de la sirena data jos de mine. Atasez poze cu locatia sirenei si a suruburilor de jos a suportului. Sunt mai greu accesibile, dar am preferat sa pierd mai mult timp decat sa defac mai mult la masina. Cod model pe masina :65759303560 -Reparatie- baterie 15 lei/ lipici bicomponent 30 lei (45 lei total) Cod model ultimul model :65759493759- magazin online- 1.205,77 Ron / ebay UE second 160 lei transport inclus
  18. 28 de milioane este pe bav auto m-am uitat acum pe original Mersi de răspuns .încă o întrebare și gata.după părerea ta ce îmi recomanzi să iau original după bav auto sau după bimmersprofs??e și un pic diferență de banii.masina are 245 de mi și sincer vreau să o mai țin măcar un an doi
  19. Senzorul nox e foarte pretențios, trebuie să codezi inlocuirea lui și să dai readaptare motor, adică trebuie să te duci la cineva care știe ce trebuie să facă cu diagnoza. Si după inlocuirea sondelor lambda, trebuie resetate adaptările.
  20. Salutare. In caz ca intampinati aceste probleme,ofer informatia pentru a indentifica mai usor problema.In urma inlocuirii amortizoarelor fata, am distrus cablul senzorului ABS fara sa imi dau seama (l-am tensionat) . Dupa ce am montat tot inapoi si am pornit masina, mi-au aparut pe display o gramada de erori . Dupa o diagnoza am avut si eroare de senzor ABS + multe alte erori: 480712 -Wheel Speed Sensor- Front Left - Electrical Failure D3AC8D / D017C5 / DO17A3 /CD94EE / CD94BB /D017A3 Am desfacut roata din stanga si am verificat vizual senzorul si cablu si nu s-a vazut nici un defect pe el. Lucrand intr-un anumite domeniu am avut posibilitatea sa fac un XRay la senzor si cablu. Dupa cum se vede in poze,cablul a fost distrus sub izolatia de cauciuc/plastic chit ca pe exterior nu se vede nimic. Am inlocuit senzorul cu unul nou, am scanat si sters erorile si totul a venit la normal
  21. Pai nu o sa mai apara, versiunea actuala este si ultima pentru acest tip de navigatie.
  22. Da, si nu , daca ne uitam pe reparatii si trecem peste consumabile vad cel putin 2 lucruri care nu au ce cauta acolo la o masina premium de 6 ani vechime: -DPF -pompa de apa Nu mai zic de senzor nox si ce a mai fost pe la adblue. Se putea si mai rau? Sigur ,dar de ce sa nu ne gandim ca se putea si mai bine ?
  23. Ce baterie ai luat pana la urma?
  24. Salutare, nu a aparut inca varianta 2 pentru 2025?
  25. 10.03.2023 - 52.245km - constatare generala la achizite, diagnoza, resoftare si update de soft motor/cutie/infotainment, update de harti, etc - BMW GRUP WEST ORADEA 10.03.2023 - 52.273km - revizie ulei ARAL + filtre - ANDRION SERV 28.03.2023 - achizitie jante+anvelope 20" incl montaj + reglaj directie, unghi fuga, etc - BMW GRUP WEST ORADEA 23.05.2023 - 59.900km - revizie ulei ARAL + filtre - ANDRION SERV 29.05.2023 - 59.920km - schimb placute frana fata + diagnoza ventilator scaun dreapta fata - BMW GRUP WEST ORADEA 28.07.2023 - 68.080km - inlocuit EGR/Recitor pe campanie - gratuit + gresat usi + constatare mecanica pentru pompa de apa/accesorii - BMW GRUP WEST ORADEA 18.08.2023 - 70.741km - revizie ulei BMW + filtre + inlocuire pompa apa + antigel + simering palier fata + schimb ulei cutie transfer - BMW GRUP WEST ORADEA 13.09.2023 - 72.000km - Stage 1 la A TEAM PERFORMANCE 04.12.2023 - 80.250km - revizie ulei BMW + filtre + schimb uleiuri diferentiale fata + spate - BMW GRUP WEST ORADEA 06.03.2024 - 90.324km - revizie ulei ARAL + filtre - ANDRION SERV 25.04.2024 - 98.772km - schimb placute frana spate ( nu cred ca au mai fost schimbate vreodata ), verificat sistem climatizare ( ca tot vine vara ), completare freon ( lipseau cam 150ml dupa 4ani jumate aprox ) si igienizare clima, care a inclus obligat si schimbarea filtrului de aer - BMW GRUP WEST ORADEA 10.05.2024 - 101.546km - revizie ulei BMW + filtre, inlocuire lichid frana ( era "scadent" in August oricum ) si schimb ulei cutie ZF8HP, si ceva conducta de alimentare carburant ( apro 200lei + TVA) - toate astea pentru suma de 5000lei + TVA - BMW GRUP WEST ORADEA 26.06.2024 - 110.186km - revizie ulei BMW + filtre - ANDRION SERV 06.09.2024 - 121.537km - revizie ulei BMW + filtre - BMW GRUP WEST ORADEA 14.11.2024 - 130.661km - revizie ulei BMW + filtru de aer, inlocuit protectii telescoape fata + elemente suprasarcina?!, inlocuire brate inferioare anterioare stg+dr fata ( troncanea ceva usor la denivelari mici de ceva vreme ) si un reglaj directie - BMW GRUP WEST ORADEA 22.01.2025 - 140.440km - revizie ulei BMW + filtre, verficiare autovehicul, schimb ulei cutie transfer, si lamela stergator spate - BMW GRUP WEST ORADEA 24.02.2025 - 146.708km - inlocuit senzor Nox dupa DPF, si curatat injector adblue ( nu era f murdar, dar am zis sa-l verifice daca tot e masina la ei ) - ANDRION SERV 28.02.2025 - 146.900km - inlocuit injector Ad Blue, si mufa+conducta - cod 16197381257 ( de la injector la rezervor ) - ANDRION SERV 25.03.2025 - 150.536km - revizie ulei BMW + filtre - BMW GRUP WEST ORADEA. S-a rezolvat si cu rechemarea pentru sinele din portbagaj. 11.04.2025 - 150.536km - inlocuti DPF, original, cu toate cele necesare, coliere, conducte vacum, etc. In urma problemelor cu Sezorul Nox, a dat si o eroare pe DPF, si atunci mi s-a aprins becul. In urma testelor facute, s-a constatat/presupus ca PDF are ceramica crapata, si de acolo erorile continue. Dupa schimb nu am mai avut nicio pb si nicio eroare nici pe DPF nici pe senzor Nox, masima merge perfect. Nu e o problema comuna sau des intalnita, dar mi s-a confirmat ca au mai avut probleme cu DPF-uri crapate si ma masini mult mai noi cu si km sub 100k, putine cazuri, dar a mai fost intalnita problema. - BMW GRUP WEST ORADEA 25.04.2025 - 151.000km aprox - am pus rotile de 19 ( model 887M ) - 245/50/19 - Michelin Latitude Sport 3. De atunci, de peste 5000km, masina merge perfect, si am decis ca voi ramane pe setup-ul asta. Am detaliat in topicul aferent de anvelope problemele, nervii si stresul avute cu rotile. Mi-a ajuns, m-am saturat, si nu mai am nici timp pt pb asta. 07.05.2025 - 154.800km aprox - completat aprox 150-200ml antigel+apa distilata. Am constatat o mica lipsa cand completam lichid de parbriz. Nu au fost notificari in bord sau erori pe subiect, nu lipsea mult oricum. O sa mai urmaresc perioada asta, banuiesc ca poate s-o fi umblat la ceva cand au inlocuit DPF, sa fi curs putin. Sub masina nu par a fi scrugeri, pete, etc. Pana acum dupa aprox 2000km, totul ok. 05.06.2025 - 160.230km - revizie ulei BMW + filtre, schimb uleiuri grup diferential fata + spate, revizie + igienizare clima - completat putin (aprox 100ml) freon - BMW GRUP WEST ORADEA 14.08.2025 - 170.092km - revizie ulei BMW + filtre - BMW GRUP WEST ORADEA 16.10.2025 - 179350km aprox - am facut o verificare/mentenanta preventiva la ANDRION SERV, unde s-au verificat mai multe componente ( galerie admisie, egr, racitor, capac culbutori, pompa apa, role, fulie arbore, mufa senzor presiune, etc ) - inlocuit curea accesorii + 2 bucsi. 23.10.2025 - 180.299km - revizie ulei + filtre, inlocuit ventilator habitaclu, inlocuit discuri + placute spate - BMW GRUP WEST ORADEA 12.11.2025 - 182.920km - inlocuit discuri si placute frana fata - BMW GRUP WEST ORADEA
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.