Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Raspuns de la infobmw. Am dat mail la bavaria baneasa si mi-au zis sa fac solicitare la infobmw :))) Cineva care a obtinut FSC sa-mi spuna si mie PLS de la ce dealer l-a obtinut Multumesc
  3. Asta e problema si va ramane in continuare o necunoscuta , statiile de incarcare, infrastructura care momentan abia satisface situatia actuala. Ce va fi cand vor creste nr de bev-uri pe strazi ?
  4. Cate masini se vand acum in RO/Europa cu arhitectura de 800V? Si cate statii de 800V sunt?
  5. Eu am pus Varta tot pe e90. Dar nu ma aștept sa tina 11 ani ca cea originala. Nici cea originala de pe f30 nu mai ține atât. Am schimbat-o pe cea auxiliara după 7 ani și cea "mare" de 12v pare ca e și ea pe ducă acum, după 8 ani
  6. Eu am pus Exide pe e90, in 5 ani cat am avut masina nici o problema. Cea originala de pe e90 era produsa tot de Exide, acum pe G21 am pus tot Exide de 96 Ah.
  7. Cam acesta este flow-ul real, în plus 10–80% la mașinile noi durează cam 15–20 de minute, dacă încărcătorul suportă. Cu un 100–10% și apoi 80–10% ar trebui să faci 700–800 km, din nou, vorbim de mașinile noi cu baterii de 90–110 kWh și arhitectură pe 800 V. Când vor apărea generațiile și mai noi, care pot încărca cu 400 kW în loc de 250–300, pauza de încărcare nu va mai fi o problemă, ci doar infrastructura.
  8. Nu țin bateriile OEM la fel cu cele oe, din păcate.
  9. Am ISTA+ si cablu ENET. Imi fac singur cam tot ce inseamna operatiuni simple, single-click, si diagnoza. Deci mi-o pot coda singur. Una OEM e 1800 de lei (si am inteles ca nu mai tine ca cea de fabrica 7-10 ani). O EXIDE gasesc cam la 900-1000 lei, iar VARTA cam 1000-1100 lei. Din ce mai citeam pe grupuri, nici OEM-ul nu tine ca OE-ul. OEM-ul tine mai mult spre cat tine una AM, dar pret dublu.
  10. In general " originalele" duc mult, acum nu stiu daca si cele vandute de bavauto duc la fel de mult, in general am luat aftermarket dar cele originale ale masinii au tinut cel putin 10 ani .
  11. Eu vad asa, plec de acasa cu 100% cand ajung sunt 10% bag incarcare pana la 80% sa zicem 30min , ma opresc deoarece 80-100% mai dureaza inca 30 min,cu ce am "bagat" merg mai departe urmand ca la destinatie sa las masina sa se incarce pana la 100% ( presupunand ca ma intorc a doua zi ) .
  12. Nu. Am sunat in ziua urmatoare sa aranjez o intalnire (ma hotarasem sa merg sambata pana la Bicaz) si mi-a spus ca anuntul nu mai este valabil. Asta e... nu a fost sa fie a mea. Poate imi placea, poate nu... nu stiu ce sa zic. Eu caut in continuare, nu ma grabesc. Hai cu bafta !
  13. "codarea" nu e mare lucru, doar scris ca e bateria noua. Se face la orice magazin de baterii mai serios. Poți sa iei orice marca, atât timp cât capacitatea și curentul de pornire sunt apropiate de cea originala
  14. eu as lua originala, avand in vedere ca treabuie codata si alte minuni, nu as face operatie altundeva decat la “service autorizat bmw” ( banuiesc ca asta inseamna reprezentanta”
  15. e clar ca nu e o masina de drum lung. toata lumea se plange de autonomie, cand peste 90% fac pe zi mai putini km decat range-ul masini. Foarte adevarat cand vrei sa mergi in concediu la mii de km e o problema, dar aia se intampla odata sau de doua ori pe an, in rest 99%din timp masina satisface nevoile proprietarului
  16. Asta la mașinile de acum. Dar la generația următoare, care o sa încarce la 400 kw și peste, încărcarea 'lentă' de la peste 80% tot o sa însemne peste 100 kw. Adică mai mult decât vârful de încărcare al multor mașini de acum. Deci cu generația nouă de mașini poți sa încarci și pana la 100%, dacă stai un pic mai mult la baie
  17. Salutare! Bateria mea de fabrica e cam pe duca. Nu am vreo eroare in bord, dar porneste mai greu, iar usa portbagajului se deschide foarte greu si moare motorasul cam la jumate din cursa, ca si cum nu mai primeste curent. Din comportament si ISTA reiese 100% ca e bateria (health 13%). Are 9 ani si banuiesc ca e normal... Origanala este produsa de Varta. Din ce am mai citit, foarte buna ar fi ca aftermarket EXIDE, mai exact, pentru masina mea, asta: https://www.exidegroup.com/eu/en/battery/EK960 Originala de fabrica e capacitate 90Ah, asta de la EXIDE e 96Ah. Ati folosit? Recomandati sau aveti optiuni mai bune? Parca nu as da 1700-1800 ron pe o baterie originala de la bavauto (nici nu vreau sa ma gandesc cat costa la service autorizat BMW).
  18. Posibil sa nu mai mearga antenta de gps, mai intra apa.
  19. Multam de info! Am incercat sa schimb cat mai repede uleiul pus de fostul proprietar(5w40 Motul 8100) si acesta era pe stoc in atelierul prietenului meu. Plus ca mi l-a oferit la un pret bun.
  20. Buna, am o problema cu gps-ul mașini, când m-am întors din Grecia din vacanta pozitia mașini pe gps a rămas undeva in Bulgaria și ori ce fac nu îmi vede noua poziție pe gps cu toate că în my BMW îmi vede pozitia corecta a mașini. A mai plătit careva aceasta problema și cum a reușit rezolvarea acestei probleme. Multumesc,
  21. Trist e ca putini pricep ca intre 80-100% e incarcare lenta si se face echilibrarea celulelor, o etapa absolut necesara pt longevitatea bateriei. O data la cel mult 2 saptamani ....
  22. Nu e deloc trist, pentru că ei testează practic 70% din baterie. Oricine are un EV și merge la drum lung folosește prima parte a bateriei de la 100% la 10%, nu de la 80% la 10%. Practic, în prima parte faci peste 300 km relax. Dacă vreți să vedeți teste la 130 km/h, le are tipul din clipul de mai jos: După cum se vede, de la 100% la 0% face 490 km. Dacă scădem 10%, asta înseamnă 441 km în prima parte a traseului, deci se fac lejer peste 300 km. Apoi, pe restul traseului, pauzele vor fi mai dese, pentru că vei încărca doar până la max 80%, ceea ce înseamnă aproximativ 300-340 km. În total, poți parcurge 1000 km cu o pauză totală de doar 30-45 de minute. Și în ceea ce privește alimentarea, alimentez mereu când mai am un range de 90–100 km, adică merg constant cu aproximativ 500 km disponibili. Range-ul total pe care îl am este de 600–650 km. Este destul de similar cu EV-ul: la benzină/diesel alimentezi când mai ai 10–20% în rezervor, iar la EV încarci între 10–80%, 10–90% sau 10–85%, deci undeva între 10–30% după prima parte a traseului.
  23. Ce avem noi e buenoooo, zher gut!!
  24. Eu la peste 170k km ce sa mai zic?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.