All Activity
- Today
-
Am trecut la normal, 20 de țoli, roțile de iarna erau configurate din naștere cu normale. Comode fără run flat. Cred că nu am mai făcut pană de 20 de ani. Am luat un kipling acum 10 ani la un X3 nou, am băgat aer de la Sibiu de 2 ori. Nu țin anvelopele sub 5 mm. Am compressor, cheie roți mare, cric piston, kit cu șnur . Sper nici să nu fac.
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
bimmer90f30 replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
Da chinezii trebuie sa platesca taxe pentru a putea vinde in Europa mai intai, inainte de orice. Taxe care desigur trebuie folosite in Europa. (daca China isi permite sa plateasca mai bine un bun design-er al unei marci... tre' sa gaseasca bani si pentru a vinde in ziua de azi.. mai mult ca in ziua de ieri, cand nu stiam ce .."eficienti" pot fi..) Daca nu luam atitudinea fireasca sa nu fim surprinsi de ce ni se va intampla.. Desigur lucrurile sunt mai complexe decat atat dar la scara mare asa sta situatia. Iar atitudinea mea si mai stiu si altii.. e aceasta si nu se va schimba. Eu nu traiesc in China ci in Europa.- 3380 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
goangaus replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
Complet de acord, dar si producătorii europeni trebuie sa se adapteze la piata cumva, daca chinezii scot produse mai performante la jumatate de pret nu cred ca se mai gandeste cineva la sprijinit economia.- 3380 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
bimmer90f30 replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
In ziua de azi e complet anormal sa cumperi, platesti pentru o masina facuta in China pentru ca asa sprijni ECONOMIA CHINEI, facand-o sa creasca SI MAI MULT. E absolut anormal din punctul meu de vedere. Complet anormal sa nu sprijini industria din Europa. Nu conteaza atat de mult CUM arata un lucru cat conteaza multe alte aspecte, cel mai important fiind economia locala!!!- 3380 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Nu s-au balbait; doar tie nu ti-a convenit raspusul lor.. Ei in fapt ti-ai dat raspunsul potrivit. E absolut logic ca tzine doar de BMW sa adauge asa functie (la o masina care vine din fabrica BMW..) cu asa functie. Pentru ca esti in EU si nu este permis sa lasi motorul pornit ai varianta retrofit scaun (scaune) incalzite si/sau volan incalzit.
-
goangaus started following Adaugare S1CR la G30
-
Retrofit nu cred ca merge, sunt si eu curios, dar exista optiuni aftermarket, in afara de clasicele alarme cu pornire cred ca o optiune mai potrivita este asta. Dezavantajul este ca trebuie sa lasi o cheie permanent in masina, ceea ce banuiesc ca nu este prea safe.
-
In EU nu se poate coda din cauza legislatiei. Asa ca cel mai probabil la reprezentanta nu se poate face codarea. Doar daca gasesti pe cineva specializat pe Bmw sa te ajute. Eventual ia legatura cu @neo_andersson .
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
goangaus replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
Germanii au aflat cu surprindere că designerul şef BMW, responsabil de noile Neue Klasse, pleacă la Xiaomi- 3380 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
a ok, legal nu cred ca se poate, din cauza legislației, parca este ceva lege in eu ca nu ai voie sa ti motorul pe idle deampixu
-
Remote engine start
-
Salut, am nevoie de un sfat legat de câteva erori care persistă la mașină. Menționez următoarele: Senzorul de la axa cu came a fost schimbat. Senzorul de nivel/temperatură ulei a fost schimbat. Senzorii au fost măsurați și valorile sunt în parametri. Mașina nu are senzor IBS montat pe borna negativă (cablul de masă este simplu, fără senzor). Cu toate acestea, în diagnoză îmi apar în continuare erori legate de: Temperatura uleiului (din senzor) Senzor IBS (lipsă / fără comunicare) Ce credeți că ar putea fi cauza? Eroarea IBS poate influența și celelalte valori? Simptome: În mers, mașina „dă în nas” uneori "întreruperi" scurte 1-2 secunde după aceea isi revine iar dacă opresc masina , uneori moare imediat si nu mai pornește — învârte dar nu porneste După ce stă ~20 de minute, pornește normal. Problema nu apare tot timpul dar erorile rămân Mulțumesc!
-
ce face functia asta?
-
sunet ciudat la pornire bmw e60
enders replied to moise.camataru11's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Nu se deschide nimic din link-ul atasat. -
Da, asa bagam si eu, maxim 2.4 fata si 2.6 spate. Dupa ce faci presiunea iti zice in bord in meniu ce si cum, si adaptezi corespunzator.
-
Baterie de demarare X1 F48-2018
Buzducea replied to Buzducea's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Nu dispare, au trecut.. - Yesterday
-
Salut!Cum recomanzi sa merg la drum lung din germania in romania de ex sa incarc bateria ori de cate ori am ocazia sau sa merg full termic pana in romania ? Chiar nu stiu d-asta intreb . Multumesc
-
Gheorghe SP started following Adblue and Adaugare S1CR la G30
-
Salutare. Cine cunoaște se poate adăuga funcția S1CR la BMW g30 lci 520d. Am încercat la APAN Iași și sau cam bâlbâit, că nu se permite din cauza normelor ecologice, că nu au așa opțiuni de codare, că dacă mașina nu a avut o astfel de dotare din uzină nui mai poți face nici o modificare, ș.a. Pe net am mai citit că la g30 motoare pe benzina în special în SUA se mai fac retrofit cu funcția S1CR... Dacă face cineva ca la carte* ca să nu apară mai târziu consecințe cu electronica, dați de știre...
-
moise.camataru11 started following sunet ciudat la pornire bmw e60
-
Pateam si eu ceva asemanator la G30. Cand ma urcam in masina se punea pe profilul Guest, dar nu mereu, doar cateodata si destul de rar ce e drept, cam o data la cateva saptamani. Schimbam profilul manual sau ma dadeam jos si incuiam/descuiam masina si trecea pe profilul meu daca faceam asta. Insa in mers nu mi s-a intamplat niciodata, si nici la alte BMW-uri. De ce naiba facea asta zau ca nu stiu, doar mi-a dat mie un nod in plus in papura ca sa schimb masina.
-
Daca vrei sa filosofam pe marginea realitatii pe care si eu si tu o avem in fata ochilor.. te asigur ca IN FAPT lucrurile sunt (vor fi luate) de sub controlul tau si vor fi sub controlul altora in vremurile ce vor veni... Ti-as spune si motivul dar sunt sigur ca vor fi altii sa ma contrazica.. Gandeste ... doar o singura idee, ce e propovaduita si se urmareste a fi indeplinita - masini autonome pe strada. ACul din masina ta.. si el joaca un rol in "eficientizarea" sistemului nu benefinciul tau cum ai cred. Iti explica ei, altii mai tarziu ce trebuie sa intelegi. Beneficiul tau? E redus la minim. Macar acum nu poti spune ca nu ai auzit asta. Ma tem ca update-ul la care te gandesti sa nu faca mare lucru. Ti-e cunoscuta expresia vehiculata de sus in jos? Own nothing and you'll be happy? iata cine: https://www.isdglobal.org/explainers/the-great-reset/#:~:text=The Great Reset is the name of,social conditions stemming from the COVID-19 pandemic. E timpul sa faci ce iti doresti si crezi ca se cuvine.
-
Peste vreo 2 săptămâni merg sa fac un update de ILevel...sunt curios dac-ajuta la ceva. E limpede ca tehnologia este diferita și ca a evoluat, doar ca evoluția mi se pare, asa cum spunea și un alt coleg de pe forum, ca miroase mai tare a involuție din moment ce aceasta a ajuns sa încurce nu sa ajute cauza.
-
Aceea de pe stalpul masinii din dreptul soferului. Presiunea o sa vezi e in functie de incarcatura si/sau numarul ocupantilor.
-
Nu intra 2 litri dar intra peste 1 litru. Se toarna pana la busonul umplere/completare. Se poate schimba si la 200k km.. se schimba la km parcursi nu timp expirat..
-
Verifica ce tip de freon trebuie inlocuit in Toyota, ca s-ar putea sa fie R134A. In timp ce bmw aproape sigur o sa aiba R1234YF. E o diferenta intre ele. SI nu se pot inlocui, unul in locul altuia.
Announcements
-
Topics