Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. pardon. 292. sau eu fara bagaje. si eu de 2 ani fix. si nu regret alegerea. asta daca mentin astia impozitele. ca altfel...
  3. Conduc phev de aprx 2 ani si nu voi renunta niciodata la aceasta ....cale, mi se pare cea mai potrivita pt mine, stau la casa, am si panouri si pt mine este reteta ideala iar masina pe care o conduc acum imi satisface toate placerile si nevoile iar in viitor clar voi trece la 50e, inca nu sunt decis daca tot x5 sau seria 5 :))
  4. Vă salut! Am și eu o problemă cu BMW-ul meu e90 motor m47 163cp dpf Off la care nimeni nu găsește rezolvare, sper să o găsesc aici. Detin masina de 1 an de zile problema apare doar pe perioada cand vine toamna spre iarnă și e umezeală și frig, de ce zic asta pentru ca la fel mi a făcut și în perioada iernii trecute și când a venit primăvara s a șters eroarea singură și mașina a mers perfect normal pe parcursul verii. Mașina uneori pornește la sfert alteori nu vrea să pornească, dacă o las o oră câteodată pornește, câteodată nu sau trebuie să i dau curent de la altă mașină, pe lângă problema asta îmi apare check engine în bord și mașina se plafoneaza și nu mai trage, câteodată își revine în mers, alteori trebuie să o opresc merg puțin cu ea își revine după care iar face la fel, turbina este recondiționată, senzori Maf, map, noi originali. Aș avea nevoie de niște păreri sau dacă a mai pățit cineva chestia asta. Vă mulțumesc!
  5. Vă salut! Am și eu o problemă cu BMW-ul meu e90 motor m47 163cp dpf Off la care nimeni nu găsește rezolvare, sper să o găsesc aici. Detin masina de 1 an de zile problema apare doar pe perioada cand vine toamna spre iarnă și e umezeală și frig, de ce zic asta pentru ca la fel mi a făcut și în perioada iernii trecute și când a venit primăvara s a șters eroarea singură și mașina a mers perfect normal pe parcursul verii. Mașina uneori pornește la sfert alteori nu vrea să pornească, dacă o las o oră câteodată pornește, câteodată nu sau trebuie să i dau curent de la altă mașină, pe lângă problema asta îmi apare check engine în bord și mașina se plafoneaza și nu mai trage, câteodată își revine în mers, alteori trebuie să o opresc merg puțin cu ea își revine după care iar face la fel, turbina este recondiționată, senzori Maf, map, noi originali. Aș avea nevoie de niște păreri sau dacă a mai pățit cineva chestia asta. Vă mulțumesc!
  6. Ce hybride noi BMW ai condus de curiozitate? Hybridul nu trage doar termic cand nu ai baterie, iti pastrează un% pt "boost". Boost pe care nu il ai pe motorul termic de doar 183 cai si acesta se simte. Pe modul sport tot cu bateria "goala" ai 250 cai pt depasiri. Diferenta intre 20i si 30e e de fix 200kg, cam 2 adulti si niste bagaje. De unde ai scos 400? Nu compar cu 30i ul pentru ca aici balanta se duce catre i dar si aici hybridul castiga la consum "cu bateria goala". Atentie ca fiecare comparatie am facut-o fara avantajul incarcarii masinii. E din auzite 100%, ca multi alti hateri hybride.
  7. Today
  8. @Tarabostes corect. sunt si dezavantaje, altfel, nu simti ca e descarcata sau nu.
  9. Am mai spus pe un post. A facut o revista din Spania teste, cel putin pentru X1 30e, iar diferentele pe 0-100 kmph cu bateria incarcata versus bateria goala erau marginale..n 5.67 sec versus 5.78 sec...la fel si pe 0-400m 13.76 sec vs 14.05 si 0-1000m...25 sec versus 26.5...deci nimic de speriat. Altfel, in viata reala nu simti ca s-a descarcat bateria..si am fost 3.500 km fara sa o incarc la priza..... Adica motorul electric e tot timpul acolo. Altele sunt dezavantajele...ca ai un sistem mai complex si riscuri pe masura de uzura, defectiune, probleme etc.
  10. Deschizi panoul la baterie, iti faci poza la eticheta si cauti bateria dupa codul de original. Cel mai probabil ai baterie cod 61216924023, iar inlocuitorul este 61216806755. Dar facand poze poti vedea ce curent de pornire are bateria veche, de multe ori gasesti baterii aftermarket cu amperaj mai mic si curent de pornire cel putin la fel.
  11. E mare diferenta pana si la un mild hibrid cu 2.0l diesel. Simti puterea aia adaugata (11cp?) la fiecare plecare de pe loc si nu pentru ca e imensa, ci pentru ca e INSTANT. Darmite cand ai 100+ cp suplimentari disponibili oricand. Si nu, @Neghea Dragos nu ai dreptate, 530e nu descarca de tot bateria, tot timpul are o rezerva de baterie, pentru accelerare.
  12. Frumoasa masina si foarte ok optionata, mai ales incalzirea stationara e super misto iarna, daca o tii parcata afara e deja calda si dezghetata iarna cand pleci cu ea ceea ce e un mare avantaj si pentru confort dar si pentru faptul ca motorul nu mai porneste rece. Legat de bube...par a fi foarte comune deja la B48, la km putini sa le zicem, care este totusi in esenta un motor fiabil cand vorbim de interne, mai ales varianta ta de 252cp, dar din pacate totul pe langa el pare sa se faramiteze cam devreme. Am un prieten cu un X3 G01 si la nici 100k km a avut aceleasi probleme ca si tine cu conducte de racire, corp filtru ulei, inca nu cu Vanos dar cu siguranta urmeaza. Pe de alta parte, cam asta e standardul actual in industria auto, mai toti au aceleasi probleme. Urmaresc cativa vloggeri de prin afara si pare-se ca pana si Porsche cu motoarele lor de 2.9 au avut vreo 2 ani ca furnizor de pistoane un fabricant de prin Coreea, ca Mahle era overloaded, si guess what, crapa ala pe capete la nici 50k km si daca au iesit din garantie ei refuza sa le faca pe good will. Asa ca, am ajuns sa ne bucuram ca nu e mai grav la unii decat la altii.
  13. Am mai discutat, eu sunt dezgustat de durabilitatea slaba a pieselor de schimb din prezent, chiar si de la marci care erau o garantie a calitatii. Cea mai mare dezamagire am avut-o cand pana si Lemforder - care producea piese excelente - a sarit gardul in partea cealalta, in urma cu vreo 10 ani.
  14. Bilstein are multe variatiuni, B4 standard, B4 M, B6 standard, B8 M. Faptul ca e mai groasa tija nu se traduce automat in rigiditate mai mare. Sachs au devenit o porcarie pe aftermarket, mai ales daca prinzi si un lot de turcia, fara legatura cu nationalismul de la Sibiu. Sa dai jos bara stabilizatoare este o prostie si mai mult de atat este oarecum periculos sa rulezi asa, nu mori dar nici bine nu este. KYB au fost bune la inceput, start de anii 2010, acum am o gramada de prieteni care se plang de ele, pe vag in special, ca scartaie, ca bat...
  15. merci @mase alea au fost le-am schimbat, totul e OK acum
  16. Vorbesti din auzite sau ai ceva experiente reale?
  17. Yesterday
  18. Nu airbag-ul e prima problema de care te vei lovi la acest retrofit.. Daca masina nu are echipare cu volan incalzit foarte probabil trebuiesc trase ceva fire prin masina, schimbata spira de pe volan, pus buton in bord (sau unde e localizat.. la G-uri) si foarte, foarte probabil facut codare pentru a fi acceptata comanda data din buton.. Am facut eu retrofit eu la E90 si stiu. La mine nu a trebuit codare.. ca pe atunci lucrurile nu erau trebuiau complicate AIUREA..
  19. Eu nu sunt posesor de hibrida, am avut una pe mana si atat. Efectiv voiam sa vad ce pareri impartaseste si @ivorymarci despre masina respectiva. @Neghea Dragos postarea ta nu a fost una foarte fericita ca sa nu zic mai mult chiar. P.S. Avand in vedere ca am de ceva vreme B58-ul pe benzina si stiu cum trage cred ca pot emite o parere legata de cum trage hibrida cu motorul B58 detunat comparativ cu a mea.
  20. Intr-adevar de pe axul amortizorului vine zgomotul. Am pus stetoscopul si se aude in ax sus. Inainte de Sachs am avut Bilstein si m-au tinut 60k, dar statea mai ridicata si mi s-au parut cam moi(desi axul era mai gros ca cel de pe Sachs).
  21. Eu unul nu prea am vazut multa ratiune in replica citata.. Eu nu am vazut reclama la "aceste" plug-in_uri. Pur si simplu sunt impresii ale posesorilor. Iara daca acestea se intampla sa coincida nu vad unde e reclama. Si eu am mers cu un plug-in nu demult si da trage ca apucata (alta marca) daca tragi te ea si te baga si in boscheti (..scoate in natura daca asa e mai politicos.. daca nu esti atent.. Unde o incarca si daca o incarca asta nu e de judecat; cand trage si are curent, trage.. ca are si alt motor care sa ajute tractiunea. Adica nu trebuie facuta filosofie multa sau sa lasam loc de indoiala. Ca sunt alte calcule cand e vorba de reparatii.. intretinere.. asta e cu totul alta socoteala.
  22. Nu fac absolut nici o reclama si nu cred ca este problema ta cat de scumpa sau ieftina trebuie sa fie masina altuia pentru a o incarca acasa sau nu. Nu cred ca am spus niciodata ca asta a fost motivul achizitiei, din contra, prima mea optiune era 40i dar negasind pe stoc ceea ce voiam si nefiind dispus sa astept am luat-o pe aceasta. Cat despre felul in care accelereaza masina cu bateria goala, da, trage ca o "apucata" pentru ca niciodata bateria nu este consumata complet si ai parte mereu de aportul motorului electric. Si nu, nu merg cu ea descarcata, pentru ca am posibilitatea sa incarc acasa sau in oras, nu "fug" de statiile publice pentru ca sunt prea scumpe. Eu doar am vrut sa exemplific ca daca este incarcata acasa peste noapte este cel mai eficient, atat. Cat despre ratiune, eu zic ca este loc pe planeta asta pentru toata lumea si pentru opiniile fiecaruia, nu trebuie sa improscam cu noroi doar pentru ca nu percepem lucrurile in acelasi fel.
  23. Dar de ce nu face și pe modul sport sau când trece de 1600 turati ..
  24. Bună la toata lumea, Vreau să fac retrofit la volanul M Sport cu încălzire și padele (cel de pe scaunul mașinii). Momentan am acest airbag pe mașină din imaginea de mai jos. Mă poate ajuta cineva cu o informație: se va potrivi airbag-ul din imaginea de mai jos pe volanul M Sport și configurația mașinii fără nicio problemă? Multumesc anticipat!
  25. Eu am avut aceste simptome și a fost pistonul nr. 2 fisurat. Noroc că am avut garanție BMW Premium. Devizul a fost 23k euro, G30 525d 231 CP.
  26. Am adus ieri mașina acasă. Am mers și astăzi prin oras o fugă cu ea, sincer nu mi se pare nimic diferit la ea. Nu am iesit sa ascult motorul cu capota ridicată, dar din mașină este la fel de silent , ca orice benzinar pus la punct, in E92 dacă motorul e in parametri ti se pare că motorul e oprit, atât de tăcut e. In altă ordine de idei, încă mi se pare pornitul la rece cam trepidat, parca N43 pornește mai plăcut si mai silentios... Probabil sa fie din tampoane, pe care le voi schimba in lunile ce urmează. Ca idee tampoanele la B48 sunt hidraulice, in timp ce la N43 sunt vacuumatice. Nu am nici o eroare pe bord, masina trage foarte bine , la fel ca inainte. Dacă e să ne luăm după erori, probabil nu voi avea cum să simt acea eroare de Exhaust camshaft position not Reached, in performanțele masinii. Urmează când va fi ocazia să mai merg cu ea cateva sute de km si sa revin cu diagnoză, să văd dacă mai am eroarea de amestec bogat, care ar insemna injector sau injectoare care curg. Băieții de la service au zis ca in continuare se aude un țăcănit la pornitul la rece , la relanti. Ma gândesc ca poate fi bănuțul denla wastegate sau ceva tachet.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.