Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Sa nu exageram , sunt destule modele la 40-50k care au acceleratii asemanatoare . Ca tot vorbeam de IX1 - iX1 eDrive20 Electric De la 50.106 EUR Acceleraţie (0-100 km/h) 8,6 s
  3. Tesla S Plaid si restul, daca vorbim de cea mai agresiva electrica, condusa de mine in Trumperica in 2020. Prespunul ca ai inteles ironia fina si nu am nimic cu marca, dar sa faci o electrica de 40-50k si sa ai 7 secunde acceleratia, e trist.
  4. Today
  5. Salutare! Detin un seria1 118d NFL 122 cai din 2006. Am checkul aprins (de la EGR OFF) si ESP aprins, cel din urma nu ii cunosc cauza. Am incercat sa ma leg cu interfata delphi fara succes, am incercat ista, am incercat si launch, degeaba. Mufa OBD2 primeste curent, testerul se aprinde, sigurantele sunt toate in regula, dar nu comunica cu nimic. Nu cu ECU, nu cu Airbag, nu comunica cu absolut nimic. Au vreun punct slab cu care sa incep inainte sa iau toata mataraia aia la mana ? Testerele au fost testate in prealabil pe un E90 bun si s-au conectat fara probleme pentru a elimina ipoteza asta. Imi doresc sa nu mai am pom de craciun in bord, sa pot incepe sa rezolv din probleme si sa fac o mapa de EGR off si eventual stage. Insa fara OBD, cam greu. Multumesc anticipat!
  6. Am avut eu fake uri de senzori luati de la cineva de pe olx, au fost buni 3 ani jumate cat am tinut masina. Aratau identic ca cei originali.
  7. Salut, eu am platit aici https://istoricbmw.ro/bmw/verificare-istoric-bmw-service-auto-online si a mers ft rapid. Dupa ce faci plata, dureaza cam 2-3 ore maxim pana iti vine raportul pe email
  8. Doar Tesla S P110D, la vremea aia (2019) cea mai rapida electrica. Mi-a venit rau dupa cateva sprinturi, si m-a durut capul jumatate de ora dupa aia, dar singura electrica cu care mi-a fost teama sa o accelerez la maxim a fost acel EQE AMG53. S Plaid nu exista la ora aia, si intre timp nu mai am cea mai buna relatie cu Tesla pentru cateva zile cu S Plaid.
  9. Salutare, ce sfaturi aveti pentru cineva care ar vrea sa treaca de la un volan normal cu comenzi pe unul sport M? Aceleasi comenzi. Ma intereseaza sa stiu la ce ar trebui sa fiu atent cand vreau sa cumpar unul de la dezmembrari (original). De exemplu exista vreo solutie de a verifica dupa codul volanului daca nu a intampinat problema aceea takata? La un moment dat anul asta primisem de la BMW mesaj sa fac o poza volanului pt verificare si a fost ok, de aceea intreb daca se poate verifica cumva. mersi!
  10. salut @NRC mai e valabila oferta ta? WBAJP31030BT84082
  11. Yesterday
  12. Pai am vzt ca cei de pe G30 sunt facuti de Schrad, aceeasi senzori ii vand si chinezii. Frecventa pe care comunica e importanta, sa fie pe 433MHz. In felul asta nu-i nevoie nici de codare. O sa vad zilele urmatoare ce gasesc.
  13. Eu nu m-aș risca cu cei din China,mai bine unii OE second,se pot verifica cu aparat dacă emit .La F 31 am luat un set,sânt făcuți de Continental in Germania.
  14. Cea mai agresiva electrica pe care am condus-o a fost un EQE AMG53, a fost peste orice BMW electric condus. Si le-am condus pe toate (mai putin IX3, dar in curand si ala, cand o sa fie disponibil la test).
  15. Salutare. A montat cineva senzori de roti de pe Aliexpress? E o diferenta notabila intre cei OE si cei de pe AE. Cel putin si cei comercializati in China par a fi identici cu cei OE. Cel mai probabil firma care ii produce pt BMW tot prin China ii face si atunci chinezii ii vand si ca piese OEM/AM. Am luat un set de jante care au senzori montati, doar ca dupa ce le-am dat initializare, arata "--" in dreptul fiecarei roti. Ulterior am primit si mesaj ca presiunea e scazuta, desi era ok dupa ce am verificat la o pompa.
  16. Pui 4 si pe plafon, dar nu pe bare care intra in piciorul de prindere. Avantajul cu barele este ca poti pune si suporti pt ski-uri, cutie, bradul de Craciun, o scara deci sunt mai versatile.
  17. Eu am incercat un raspuns logic.. Desigur trebuie verificat mai departe pas cu pas; uleiul la automate mai toti pe aici o sa iti spuna ca se schimba pe la 100k km.. Merita schimbat cu atat mai mult cu, cat masina are kilometri considerabili.. Sa nu uiti sa ne spui ce ai gasit cand tenaiunea nu mai fluctueaza..
  18. Salut , mai ai cumva generatorul de coduri FSC ca nu l mai gasesc niciunde ?
  19. 1. Ai schimbat si garniturile de la suruburi? 2. Ai strans la cuplu?
  20. Pai nu am EV acasa si in nici un caz nu iau bateria sa incarc masina .Bateria ar fi de back up(in mod surprinzator in ultimul an am avut 4 pene de curent ) si poate seara sa mai fie folosita cand nu produc panourile .Bonus bateria ar trebui sa fie luata prin repower urmand sa mai achitam ceva in plus.
  21. Este fascinant cum oamenii cu EV acasa si panouri spun ca le trebuie baterie. Dupa un simplu calcul rezulta ca bateria nu ajuta cu nimic. Pe termen lung o mai si strici. Dar sigur... e cool sa ai baterie Bine, exceptie cand respectiva persoana este deosebit de bogata si cumpara o baterie foarte mare. Aia va rezista. Doar ca tot nu isi va scoate banii in veci pe ea. Csf, ncsf
  22. ISTA D merge perfect. urmarit toti pasii si merge perfect(initial era gresita pozitia switch-ului, modificat si a mers).
  23. Am panouri , e in plan si o baterie, si ziceam daca tot am benzinarie acasa sa o folosesc, pe de alta parte cu 45-50k eur bag benzina in urs pentru inca 2 vieti . Pt afara avem ceva Focus diesel de firma, e imbatabil ai ceva de genul 900-1000 km autonomie cu plinul facut.Cu cat ma gandesc mai mult cu atat parca nu as mai lua nimic si as face altceva cu banii . PS - consumul e imposibil de facut as zice 12-14 in zona aia deoarece indicatorul de benzina la urs e orientativ .
  24. Stiu ca nu e topicul potrivit, dar de ce nu mergi tot pe un model cu benzina (cu mild hybrid) si mai astepti un facelift sau o alta generatie la vehiculele PHEV sau EV? Ca sa scapi de range anxiety - un plin la benzinarie nu dureaza prea mult, cand pleci din oras ( acum am citit ca faci zilnic 20 km in Bucuresti, consumul probabil ca nu e un avantaj pt benzina la „vitezele” alea de stat in coloana).
  25. Stiu , treaba e asa ,am de facut cam 20 km zilnic in Bucuresti,apoi mare /munte odata pe luna sa iau asa o medie ,aici nu sunt sigur de ex ca ajung la mare din prima , la munte sa zicem ca am ceva sanse. Ma rog nu e graba merge foarte bine si is-ul in oras la momentul asta cand va fi mai cald o sa am plangeri ca nu merge AC ul . Cum am zis daca gasesc masina cu dotari / pret bun poate are sens, altfel la cum merge treaba cu electricele acum in 2 ani ix1 va fi o "vechitura" .
  26. daca e a doua masina , si incarci acasa range-ul e aproape irelevant. chiar si daca e sigura masina peste 90% din soferi nu fac destui km/zi sa ramana fara range. nu merita sa iti iei masina pentru alea 2 zile pe an cand trebuie sa faci peste 500km/zi m-am dat cu ix1 30e l-am avut vreo 3 zile. foarte misto masina , se misca foarte bine, ca materiale e sub seria 3, mi se pare mult mai ieftina făcută. range-ul e mic . incarcata full 100% dupa ce m-am dat la ea , avea range 280km
  27. Da, nu stiu ce sa zic, cumva ideea initiala era sa cautam x1 30e , doar ca sunt scumpe si am hotarat ca nu are rost sa dam atatia bani. Apoi iX1 am zis ca luam doar daca gasim ceva la pret foarte bun si cu dotari ( astea erau toate date) si in final am zis I4 dar varianta cu suspensie adaptiva, am gasit unul pe stoc si cum am zis era sa viram avansul dar dupa ce "studiat" din nou toate preturile am zis ca mai asteptam cu 2 optiuni - daca apare ix1 cu dotari/pret bun => il luam, si asteptam sa vedem ce se lanseaza la anul poate ai duce capul si pun baterie mai mare pe iX1.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.