Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/16/24 in all areas

  1. Trei barbati ajung la poarta Raiului. ii ia Dumnezeu pe fiecare la intrebari, primul fiind un italian: - Ia zi, tu cum ai murit? - Pai mi-am cumparat un Ferrari, am mers pe autostrada spre Milano cu 340 km/h, n-am putut sa iau o curba, am intrat in parapet si am murit pe loc. - Bine, poti sa intri. Al doilea, un german: - Tu cum ai murit? - Mi-am luat un Porsche, am mers pe autostrada, o cisterna a pus frana brusc in fata mea, nu am mai putut opri, explozie mare, am murit pe loc... - Bine, poti intra si tu. Al treilea, un roman: - Tu ce ai patit? - Mi-am luat un BMW X6 si am murit de foame!
    4 points
  2. Nici eu nu am facut drifturi iarna trecuta cu 325xi, :).
    4 points
  3. Il executam! Ei, eu doar glumesc :)) Nu beau, nu fumez, nu injur, ah **** iar mi-am scapat tigara-n bere :))))
    4 points
  4. Nu e adevarat ca nu semnalizez cand schimb directia de mers.
    3 points
  5. Masina e in garajul de la firma. Lipseste parbrizul, luneta, geamurile spate. Capota stă ciudat pentru că nu e închisă.. aștept să ajungă tot sistemul de închidere. Grila față e în mașină, până îi comand toate șuruburile iar lip-ul nu l-am montat pentru ca voi pune alt lip mai mare. As vrea sa zic cate am realizat, dar nu e gata nici macar 60%..
    3 points
  6. Pentru seria ta de sasiu este necesar kit-ul de camera TRSVC si anume: 66 21 2 361 833 - kit retrofit camera spate 66 53 9 232 797 - suport pentru modulul TRSVC 61 11 8 710 559 - wiring kit camera 61 12 6 814 793 - wiring kit portbagaj 66 53 6 994 555 - control unit reversing camera Instalarea presupune o manopera de 3-4 ore si programare/codare.
    3 points
  7. Nu merg tare pe A3 si enervez toti lesinatii de pe ultima banda.
    2 points
  8. Pai banii cu cine se fac? cu prostii...
    2 points
  9. Bentley flying spur sedan.
    2 points
  10. Daca tu te consideri un nimeni, este problema ta... as vrea sa cred ca nu vorbesti in numele tuturor colegilor de pe forum... Asa vorbesc despre masini, nefiind pregatiti si vorbind mult pe langa subiect, si aberand in unele cazuri, precum m-as apuca eu maine sa fac vloguri despre fizica cuantica sau teleportare. Faptul ca insisti intr-o prostie, nu inseamna ca e un lucru bun, chiar daca ai "urmaritori".
    2 points
  11. Cu un aparat de masura, sau cu un bec de control, verifica daca solenoidul demarorului primeste curent atunci cand invarti cheia sa porneasca. In prealabil, cauta schema electrica a masinii si identifica circuitele. - Daca nu primeste curent, atunci probabil de vina este sistemul EWS (Electronic immobilizer). - Daca primeste, atunci probabil solenoidul / demarorul este defect. Daca este accesibil, bate usor cu un ciocan in solenoid / demaror, in timp ce cineva tine cheia sa porneasca. Vezi daca se schimba ceva. Ai grija cum bati, sa nu faci un scurt-circuit.
    1 point
  12. Revin. Am efectuat astăzi schimbul de ulei in cutia de transfer, a intrat 0.7l, ulei original. 440102 transfer box (vtg) oil wear Aveam acest cod de eroare și înainte de revizie, am efectuat calibrarea vtg cu ista, rezultat cu succes, verificat status daca a fost calibrat și apare că fiind calibrat, dar eroarea tot nu se șterge. Am urmat și test plan ul cu cele 5 etape de verificare a vtg, finalizat cu succes. Aveți idee de ce nu se șterge acest cod de eroare ?
    1 point
  13. În sfârșit se poate compara un turbo diesel cu un turbo benzina, se vede clar care e mai puternic. Până acum toți dieselarii comparau un turbo diesel cu un aspirat și ziceau că dieselul e cel mai tare and whatever. Când le explicam că comparația e irelevantă , se făceau că plouă.
    1 point
  14. Si eu mai faceam asa cand stateam in Bucuresti ca sa evit aglomeratia de duminica , acum ca am schimbat resedinta mai greu cu Poiana si Sinaia. Eu am probleme cu pernele din hotel-uri sunt doar de alea care imi muta capul la 90 de grade si nu pot dormi mai deloc, rar gasesti un hotel cu perne cum vreau eu.
    1 point
  15. De obicei ma gasesti sambata seara dupa 18:30, fiindca sunt prea sarac sa platesc cazare si fac dus intors la Ski in Poiana, si oricum sunt relaxat dupa o zi de skiat full
    1 point
  16. @sanchez20 Ai pe site-ul bimmercode toate OBD-urile pe care ei le accepta. Cumperi unul listat acolo si nu o sa ai probleme. Iar despre app, eu am folosit-o la cateva codări si nu am avut probleme. Nu m-am bagat la creație cu codari complicate, dar la ce am folosit-o a mers. Cel mai simplu, daca stii ca o sa o folosesti destul mult, recomand sa cumperi aplicatia. Dai odata banii si gata.
    1 point
  17. Cu o ușoară șpagă sau ceva amic pe la numere și rezolvai.. din ce știu nu se mai poate de câțiva ani, însă astea sunt care au rămas în circulație, însă dacă vrea un polițist șmecher să te facă, îți ia talonul și îți spune să te duci să pui număr de care trebuie, dacă vrea ți le și ia de pe mașină și poți să o iei și pe platformă..
    1 point
  18. P W R de pe vremea când se mai puteau face mânăreli ca să depărtezi literele din nr de înmatriculare :))
    1 point
  19. Astia si cu piticul ala de luci popa, care cand sta intr-un scun de x6 zici ca e un pitic in scaun de bebe sunt niste melteni. Singurul canal valabil M539 restaurations.
    1 point
  20. Adevarul este ca e o marca preferata de o anumita categorie ... Dar, ce sa facem daca sunt masini misto! Ma uitam la Mercedes, pentru mine si, sincer, daca va fi sa mai apara vreo masina, tot beamvu o sa fie. Dar, recunosc, e si chestie de gusturi la placut.
    1 point
  21. Cred ca trebuie imperecheata cu masina, vezi pe yt tutoriale. Si eu mai patesc la e46 uneori, nu stiu de ce.
    1 point
  22. Am modificat acum. Este vorba de un e39 din 2002.
    1 point
  23. Era sub forma de gluma Te descurci si cu 250 300km range daca e cazul, sunt benzinarii destule.
    1 point
  24. Pai simplu, pentru ca cine i urmareste constant si mai pierde si timpul sa scrie comentarii pe yt sunt in asentimentul lor, sunt cam ca ei. Mie personal, imi par ca niste baietasi la a 2 a tinerete, fara skilluri, job sau activitate profesionala, care intre 2 pungi de seminte au zis ceva de genul "Ba eu ma pricep la masini, ba si eu, hai sa facem yt ca am auzit eu la un var ca merge"....si ce sa vezi a mers. Ei pot fi si niste enciclopedii automobilistice, nici nu ma intereseaza, parerea mi-am format-o deja. Pentru mine exista 2 tipuri de reviewuri auto care sa imi placa: -Cele combinate cu entertainmentul - gen vechiul Top Gear -Sau reviewuri obiective strict si la subiect cu detaliere si argumentare.
    1 point
  25. Second hand BMW Seria 5 - 32 499 EUR, 119 000 km - Autovit A revenit pe autovit anuntul. In pretul acesta avem setul de jante vara M Sport pe 18 + setul de jante iarna Sportline, tavita portbagaj, covoroasele originale BMW.
    1 point
  26. Cand o sa vina in test drive iti dau de veste. Si daca ne tintim si ne decidem pe G60, putem negocia aman2, sa le luam la pachet Si eu sunt sarac fudul. Ieri am primit o oferta foarte buna pe masina mea personala pe care o vand, voia sa imi dea 32k cash. I-am zis ca imi e frica de tata Anaf :))
    1 point
  27. De gustibus non est disputandum: eu am urmărit câteva materiale , la un moment dat a prezentat o mașină ce o comandasem/ceva ce mă interesa, și nu prea erau review-uri , tipul este de o aroganță extremă, se consideră un demiurg al review-urilor auto, are niște discursuri mobilizatoare legate de cocalari și melteni, când el este exponentul, depășește viteza legala în mod frecvent, pe niște sectoare de drum din Băneasa, plus că e plictisitor când recită niște povești tehnice. Ca să nu mai menționăm că e foarte subiectiv când primește și el câte o excursie (vezi Tonale)....atunci îi dispare spiritul critic și un amărât de motor de 1.5 devine brusc arhisuficient. Autogefuhl e destul de bine documentat, dacă vrei și ceva entertainment..carwow (îmi plac mult drag race, mai ales că sunt mașini ce nu le vezi în viață de zi cu zi...
    1 point
  28. @sskkaa da asa e, nu stiu exact cine se "ascunde" in spatele câtorva useri de aici, INSA nu te poti compara cu băieții de pe youtube care au milioane de view-uri! Sincer! @bimmer90f30 a nu se confunda "nimeni" cu "esti un nimic", pur si simplu nu esti cunoscut la scară larga in RO... poate ca asta e si ideea, de a zice multe tâmpenii, de a se comporta ca un spărgător de semințe asa aduni reactii si commenturi, ceea ce-i place de minune algoritmului youtube din moment ce are ca. 20k channel video views pe zi, pare ca asta le place la români
    1 point
  29. Intre timp in Chicago, SUA: S-o fi schimbat mult datele poluarii cu CO2 ca in 2019 dupa 697.612 kilometri, o masina electrica (bateria ei de 80kw) salva ce a produs, adica CO2. Bine, luand in considerare si CO2 rezultat din producerea curentului electric foloist; pentru baterie, propulsia masinii.. http://blogs.ulg.ac.be/damien-ernst/electric-697612-km-to-become-green-true-or-false/
    1 point
  30. M am gândit ca 700/an nu e mare valoare,față de un ulei proaspăt în măruntaie
    1 point
  31. Luati de exemplu motorul N57, care in majoritatea cazurilor si le invart cuzinetii, din cauza ungerii deficitare, si a cedarii pompei de ulei... pai ce sa nu cedeze cand in 150k km are doar 5 schimburi de ulei? Asta in cazul cel mai bun... Despre ce tot vorbim aici...
    1 point
  32. Am montat ieri: Bara fata, farurile, grilele, aripile fata, capota, bara spate, portbagaj, pragurile și chederele de la geamuri. La capota, se inchidea dar nu mai puteam deschide din manetă așa că am comandat sistemul de inchidere de la capota (nou, BMW OE). Mașina începe să prindă formă.
    1 point
  33. Salutare la toata lumea si un an nou fericit tuturor! Revin cu un update la "mica" mea problema cu termostatele. Pe scurt: am rezolvat problema, masina se comporta normal, problema a fost de la termostatul motor care nu mai inchidea complet. Pe lung: Dupa ultimul update pe 24 Decembrie in care ziceam ca e problema cu aprovizionarea la termoflotul de la cutie, pe 28 s-a actualizat comanda ca au primit piesele iar pe 29 au ajuns la mine. A 2a zi, Sambata, 30 Decembrie, m-am pus sa le schimb pe amandoua. A mers relativ ok, termoflotul de la cutie are o pozitie mai ciudata si m-am cam luptat cu el sa il bag inapoi, dar, cu greu, am reusit. Cel de pe motor l-am schimbat neasteptat de repede, a mers totul uns. Eu eram convins ca problemele sunt de la termoflot cutie viteze si mi-a picat fata cand am dat jos termostatul de la motor, am suflat in el si am vazut ca scapa aer, si nu putin. A fost exact cum am povestit mai sus cu colegul @FiveThreeFive ,chiar daca pe diagnoza aparea Thermostat:Off, el fizic nu mai inchidea complet si era permanent deschis cam 5-7%, suficient cat sa dea totul peste cap. Mi-am tot repetat "bine ca nu m-am zgarcit la 400 ron si pe langa termoflot l-am luat si pe asta de pe motor, daca tot umblu la instalatia de racire sa le schimb pe ambele sa stiu ca nu mai am probleme". Oricum daca schimbam doar termoflotul problema nu s-ar fi rezolvat, avand in vedere ca acolo e circuit separat de racire care nu e conectat la DME. Oricum si termoflotul era cu probleme, trebuia si acela schimbat. Le-am schimbat pe ambele, apoi am pornit procedura de aerisire la instalatia de antigel, am completat pana la maxim apoi i-am dat cheie si am asteptat sa se incalzeasca si uleiul din cutie ca sa ii fac nivelul; am completat si in cutie ~300ml. De atunci, am facut mai mult de 500km la temperaturi variate intre +10 si -6 grade si masina se comporta normal, se incalzeste normal conform temperaturii de afara, baga caldura, nu mai intra in modul de avarie. Va multumesc tuturor pentru sfaturi si pareri! Drumuri bune tuturor fara probleme!
    1 point
  34. Oricum devalorizarea e majora ca piata e plina de masini aduse din vest. Lumea vrea BMW cat mai ieftin, o doare in background ca ai schimbat uleiul la 10k, ca reviziile sunt la dealer sau ca o vinzi cu anvelope aproape noi..asta ca impresie de la alte masini/lucruri vandute in timp.
    1 point
  35. Fara dorinta de flame, dar analogia este putin fortata. Logic ar fi: stomatologul zice de 2 x zi (BMW zice la 30k/2ani) iar lumea (pt ca a citit pe niste forumuri rusesti sau le-a zis tanti Neli de la magazinul din colt care vinde pasta de dinti) zice ca sa ne spalam de 4x zi pe zi ca e mai bine, ca sta florul pe dinti, ca unii mai rontaie ceva intre mese, ca au dintii mai sensibili etc. Nu prea are sens, daca tot le-am data astora de la BMW 50k euro de o tabla cu încrederea ca e o tabla buna, le-as da credit si pentru faza cu uleiul. Mai ales ca intentionez sa prajesc cartofi maxim 5-6 ani si apoi sa iau alta tigaie My 2 cents.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.