Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/13/23 in all areas

  1. De asta iau toti in ras aceasta marca de masina si ne injura toti...Initiator mai bine ai anula-o complet masina aia si ai merge cu bicicleta,ca tu nu meriti masina pe mana.Chiar cu rautate si din toata inima ti-o spun. Asta e romanu' sa anuleze si DPF si egr si racitoaresi dracu sa le ia de masini....anulati ma si rotile si parbriz si geamuri si luneta si absolut tot.La ce iti mai iei bmw sa-ti vada lumea o imagine falsa ca iti permiti asa masina?Du-te frate pe trotineta ca acolo ti-e locul Mai bine v-ati anula voi complet ca e mult mai bine,de aia gafaie planeta de prosti si ne miram ca sintem peste 8 miliarde pe Terra,in schimb aveti toate drepturile cu TOTII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    3 points
  2. Salut, nu stiu sa-ti zic, mi-au zis ca avea joc in ea, inclusiv flansa aceea din capatul cutiei de transfer care si ea a fost schimbata. Acum merge ft bine, sunt multumit. Pai 2500 ron vs 13000 ron cat costa una noua, e ft ok. Pe OLX am gasit la dezmembrari cutii de transfer dar nu stiam in ce stare sunt. Asa am reconditionat-o pe a mea si am garantie 1 an fara limita de km. Oricum sper sa nu mai tin masina asta atat pt ca a imbatranit si sa fac ITP-ul anual nu-mi plake.
    3 points
  3. Da.. am avut și eu pe unul cu Tesla din Tm ceva EKO avea la nr parca. Dinspre Oradea spre Tm, a încercat el să se țină, tot vedea ca nu scapă de mine, mi a dat semnal să l depășesc, se chinuia sa se țină după mine și la un moment dat l am văzut ca a renunțat, nu a mai depășit deloc deși era liber cat vedeai cu ochii :)), a zis probabil ca la 150 km/hcontinuu, nu tine bateria până la Timișoara, m a amuzat :)).
    2 points
  4. @idrivesystems Trebuie sa intelegi ca si un muc de tigara aruncat pe jos, tot gunoi este. De undeva trebuie sa incepi, daca nu intelegi acest aspect, imi pare rau de tine.
    2 points
  5. Pe conspirații cu reptilieni, evident. Ia încearcă tu sa citești și poate reușești sa înțelegi ceva în final.
    2 points
  6. cred ca ti ai dat seama ca raspunsul la intrebarea ta nu il vei gasi aici, unde nu se promoveaza prostia pe care vrei tu sa o faci.
    2 points
  7. Curatenia se face unde poluare iti intra direct in plamani, adica in oras. Eu asa o vad, trebuie scoase sursele de plouare din apropierea orasele, ca acolo stam cam 90% din viata noastra. Asta este pentru noi sa respiram un aer mai curat si sa ne simtim mai bine dar pentru binele planetei trebuie scoase sursele majore cele pe care le-ai mentionat.
    2 points
  8. Azi dimineata m-au sufocat doua rabe + 2 de 3.5 tone...utilitare. De astia nu vorbim? De trenurile diesel de 60-70 de ani nu vorbim...de nave...nu.. nimic? Asa de curiozitate intrati pe marine traffic sa vedeti cate nave sunt in miscare simultan si mai vorbim. Majoritatea merg cu combustibil greu in mars. Curatenia se face incepand cu grosul aici fiind vorba de marii poluatori....autoturismele la urma cand rezolvam cu totul..parerea mea.
    2 points
  9. Cu titlu de opinie personala, cred ca este momentul sa abordam un subiect delicat: manipularea sistemelor de control a noxelor. Prin manipulare inteleg orice actiune prin care posesorul / utilizatorul unui autoturism - in mod direct sau indirect - a dezactivat, a eliminat sau a redus eficienta sistemelor de control al emisiilor. Aici ii includ si pe cei care conduc un astfel de autoturism, chiar daca modificarile respective au fost "mostenite" de la proprietarul anterior. Impactul noxelor asupra sanatatii este studiat in amanunt si deja bine cunoscut. In mod particular, impactul cel mai mare il au noxele emise de catre motoarele Diesel. Informatii in acest sens sunt disponibile, in detaliu, la orice simpla cautare pe Internet. In sumar, efectele pe termen scurt pot fi iritatii ale ochilor, cailor respiratorii si plamanilor, reactii alergice, astm si dureri de cap, in timp ce efectele pe termen lung includ cancerul pulmonar, cancerul vezicii urinare, bronsita, boli de inima, alte boli pulmonare si mortalitate prematura. Cele mai frecvente si totodata periculoase modificari sunt asa-zisele DPF off si EGR off, la motoarele Diesel. Nu inseamna ca manipularea sistemelor de poluare la motoarele pe benzina este neglijabila, dar impactul este mai putin dramatic. Noxele emise de motoarele Diesel sunt de cca. 100 de ori mai toxice decat ale celor pe benzina. Din pacate, sunt multi indivizi care considera ca a se afisa cu un BMW a carui intretinere corespunzatoare nu si-o permit reprezinta un drept in numele caruia sunt liberi sa atenteze la sanatatea celor din jur. Fapt posibil si prin complicitatea coruptiei inca larg raspandite la statiile ITP. Cred ca aceasta complicitate nu trebuie sa continue si aici pe forum. Ca urmare, sunt de parere ca trebuie luate masuri de penalizare fata de orice user care publica pe forum un post sau un topic, solicitand informatii / sfaturi tehnice privind masina sa BMW ale carei sisteme anti-poluare sunt dezactivate sau eliminate. De asemenea, o anumita penalizare ar trebui sa suporte si orice user care raspunde la subiect initiatorului unui astfel de post/topic.
    1 point
  10. Salut! Am schimbat releul și bujiile pentru că îmi pornea greu dimineața. Bun.. totul frumos până aici.. la un test bujiile nu se aprind la contact.. ci după ce pornesc motorul... Țin să mentionez faptul că releul ține aprinse bujiile non-stop ( după un test mic ) după pornirea motorului, asta înseamnă că ar arde releul în câteva minute. S-a mai confruntat cineva cu această problemă? Vă mulțumesc!
    1 point
  11. Trebuie sa iti vina codul la Mesaje ceva de genul, nu are cum sa nu existe, cauta si in zona telefon, nu mai stiu exat la f10 cum e, dar cand am avut a fost simplu, nu are cum sa nu mearga, aia cu profilele nu are legatura cu conected drive. Profilul e pt mai multi soferi selectezi unu din ele ca nu conteaza, iti poti seta si numele la profil, fiecare cu setarile lui la masina, clima, limba etc. Dupa ce iti vine codul il bagi in aplicatie si asta inseamna ca ai adaugat masina, altfel nu are cum sa iti adauge masina. Prin acel cod confirmi ca masina este in posesia ta. Cand bagi codul iese masina din contul de conected drive al fostului proprietar daca avea si intra in contul tau . Daca nu merge nimic in aplicatie intri pe net si activezi servicile conected drive basic ceva de genul ca sunt free. Repet fara sa bagi acel cod de vine in masina nu ai cum sa configurezi aplicatia, nu exista alta varianta.
    1 point
  12. Mamaaa, deci clar nu o sa aleg vreodata hyundai. Cum naiba sa coste bateria aia 56.649 $ ? O baterie la tesla te ajunge maxiiiimum la 20.000 $ + labour. Si cum naiba sa iti dispara garantia, nu pentru asta e scutul ala facut sa apere ? Dubiosi tare astia de la hyundai, nici nu pot sa spuna daca bateria e lovita sau nu.
    1 point
  13. Doamne ajuta , la mai multe greve, așa facem și noi fabrica Tesla în România
    1 point
  14. Pentru ca, nu-i asa, toți oamenii merg în majoritatea timpului doar pe autobahn. Cu 150 la ora.
    1 point
  15. Poti sa te stergi cu ele la cur. Ca si cum ai avea rezervor de 20 de litri. Si asta este cu super baterie. Marea majoritate au baterii de telefon; iarna + viteza nu faci nici 100km
    1 point
  16. Contrar ideologiei Austriecilor/Nemtilor, peste tot in cam toate regulie de Health and Safety, oriunde mergi, peste tot iti spune si chiar te obliga in anumite cazuri sa parchezi cu spatele in locul de parcare, in caz de probleme/incidente, sa poti pleca, parasi parcarea in cel mai scurt timp.
    1 point
  17. Lasand la o parte contraversele legate de Tesla si Musk, pe mine m-a uimit urmatoarea stire, publicata in 08 dec. 2023 (plec de la prezumtia ca nu e fake news. Avand in vedere sursa, sunt motive rezonabile sa cred ca nu este): https://fortune.com/europe/2023/12/07/elon-musk-sweden-labor-union-tesla-court-pension-fund/ "[...] another Swedish court — in a separate lawsuit brought against the Transport Agency — withdrew a ruling favorable to Tesla that had allowed the carmaker to pick up license plates for new vehicles directly from the company that makes them instead of relying on postal workers." Daca inteleg bine, o instanta de judecata a decis ca Tesla are dreptul sa isi ridice sigura (= pe cost propriu) placutele de inmatriculare direct de la producatorul acestora, iar o a doua instanta a anulat prima decizie, zicand ca numai angajatii postei suedeze pot livra placutele. Nu stiu cum vi se pare voua, dar mie imi suna a justitie stramba. Deci posta nu mai livreaza mail ca asa i s-a pus pata, ca sustinere a unora care nu prea au chef sa munceasca (desi asta este job-ul postasilor; sunt platiti sa livreze mail indiferent de expeditor si destinatar). Nu e in regula, dar hai, fie. Insa ca justitia sa ii interzica destinatarului sa isi ridice singur marfa de la producator, suna a dreptate model Coreea de Nord. Doar ca e in Suedia.
    1 point
  18. Eu stiam ca nu doar ei nu sunt de acord sa stai cu toba orientata spre cladiri. Si austriecii sunt la fel, dar nu din considerente neaparat de poluare, ci sa nu le innegresti fatadele cladirilor. Eu asta stiam legat de motivul pentru care comenteaza atunci cand parchezi cu spatele langa o cladire.
    1 point
  19. Cât de bine arată culoarea asta! Apropo, legat de evacuare.. eu il aveam în 5-7 zile lucratoare la 8850 RON, cu vreo 500 RON mai putin decat BavAuto.
    1 point
  20. Cristi, nici n-am văzut topic-ul ăsta până acum. Am vorbit şi în privat, e superbă maşina! Ai făcut alegerea corectă din toate punctele de vedere. Sigur îţi este un pic dor de 335, dar nu le poţi compara.. M3-ul e din alt univers. Să ne auzim cu bine! Şi aştept să mai postezi pe aici poze.
    1 point
  21. Ti-am dat PM cu numarul unui prieten care dezmembreaza exclusiv BMW-uri.
    1 point
  22. E modulul cu siguranta, este o binecunoscuta problema a G20 (e plin pe forumuri dedicate de ani de zile). Se schimba pe garantie sau alternativ modulul nu este asa scump. Motivul este de obicei ca se infiktreaza apa si arde modulul, ceea ce face ca oglinda sa "moara" pur si simplu.
    1 point
  23. Daca esti inteligent explicai de ce e prostie, intelegeai macar ca un sistem EGR iti distruge motorul. Treaba ta copilas... motorul tau, problema ta.
    1 point
  24. Alex, si eua s vrea sa nu mai fiu sufocat de rabe in trafic....dar nu se intampla nimic, degeaba ne balacarim noi aici....in realitate nimanui nu-i pasa, din cei carora ar trebui sa le pese, tu, eu, nu contam. Eu am zis de multe ori, cand o sa avem un nivel de trai mai ridicat, aceste probleme se vor rezolva de la sine.
    1 point
  25. Tu vii pe un forum unde lumea e pasionata de mașini și vrei să găsești soluție la o porcărie ce deja s-a discutat de n ori aici , mai ești și obraznic pe deasupra .
    1 point
  26. Alooo, bajetii, jucati-va frumos ce dreq?! IdriveSytems nu suntem adeptii EGR OFF si DPF OFf si alte prostii inventate de Dorel la coltul strazii. Mergi la o firma de tunning care cu asta se ocupa si iti zic aia ce sa anulezi si ce sa pastrezi. E urat sa vb asa cu baietii pe forum, oamenii doar ti-au dat o parere pertinenta. Vezi ca nu toti de aici conduc E46 si E90 fara DPF
    1 point
  27. Hai ma frate las-o dracu de treaba. Eu vin cu o intrebare si s-a trezit spiritu civic in voi.
    1 point
  28. @idrivesystems Si tu, Brutus?! Intrebarea nu pare, ci chiar este proasta. Te rog sa parcurgi topicul-ul de la acest link:
    1 point
  29. Da, nimic nu e mai ridicol dpmdv decat soferul de masina electrica. Cel mai multt imi place sa rad de soferii de electrice cu numere de bucuresti care vin duminica dinspre Brasov, masina incarcata vineri si care abia isi taraie kktul pe autostrada pe la 110kmh. Ii mai provoc, au sute de CP, o tin mortii la viteza mare vreo 2-3km apoi renunta, si merg ca prostii cu 90kmh
    1 point
  30. 1 point
  31. Cutia de transfer dadea suturi in trepte mici pe decelarare la viteza mica. Am reconditionat-o + schimbat lichidul din ea.
    1 point
  32. Masinuta a primit un Downpipe nou, 200 CEL. Restul evacuarii a ramas pe pozitie. Nu vreau sa imprastii miros de benzina, doar sa am o evacuare putin mai rapida si un sunet putin mai agresiv in modul Sport /!Sport Plus, cat sa nu porneasca toate alarmele. In prima zii dupa montaj, pare ok. Sa vedem cum se prezinta in timp, caci daca nu imi place, il dau jos si il pun inapoi pe cel original.
    1 point
  33. Dupa ce am vandut Honda S2000 de care m-am bucurat ca race car ceva vreme, am ramas doar cu X5-ul care, desi e o masina extraordinara cu care "sa traiesti", nu iti ofera bucuriile specifice unei masini sport. In plus, nu mai aveam nimic la ce sa surubaresc in weekend-uri, asa ca am dat peste acest Z4 coupe care era pur si simplu prea atractiv ca sa nu-l iau. Masina insa este atat de OK incat planurile mele de "surubareala" s-au rezumat la detailing . Cum am decis de la bun inceput ca aceasta masina va ramane "OE" si nu o voi transforma intr-un wannabe race car, i-am facut tot ceea ce oricine ar face unei masini proaspat achizitionate: o revizie, verificat & schimbat tot ce era mai mult sau mai putin necesar, totul original pentru a-i pastra autenticitatea: diverse bucse, toate discurile de frana + placute si, cred, cam atat. E o masina pe care ori o iubesti, ori o urasti. Eu oscilez intre cele doua extreme de fiecare data cand merg cu ea. In primele 30 de minute, ma bucur de sunetul de motor aspirat, de diferentialul autoblocant (Quaife) si de pozitia la volan; insa in ultimele 10 minute pana ajung la garaj, abia astept sa ma urc din nou in sufrageria X5 si sa ma "odihnesc". Recunosc ca, de cand nu mai am 335-ul, am uitat cum e sa mergi cu fundul pe pamant si sa te uiti in teava de esapament a tuturor masinilor. A, si mai are o chestie not-so-great: e automata. Cutia aia 6HP, nu groaznica dar nici 8HP. Probabil se poate converti la manuala, o sa mai contemplez acest gand. Dar per total, e tare simpatica si m-am gandit sa v-o prezint si voua. Ca dotari, cred ca are destul de multe: navigatia Professional (cred ca asa se zice in engleza la "Inutil"), cruise control, xenon (desi cred ca toate au), jantele de Z4M - superbe, scaune incalzite, bluetooth, cd changer, scaune cu memorie, alarma, A/C automat si posibil si altele de care nu imi mai amintesc. S-ar putea ca toate astea sa fie standard pe acest model, sincer chiar nu stiu. Las si niste poze pentru cei curiosi.
    1 point
  34. Salutare, masina este fabricatie 04.2011 cu prima inmatriculare in 06.2011 si recent importat din DE are deja numerele negre emise. Este varianta de 170cp cu N43. Istoricul e complet la BMW, cu ultimele intrari cand s-au schimbat kit-ul ambreiaj complet, senzor NOX, discuri si placute frana...am istoricul in PDF, il pot oferi cui este interesat. Ambele chei de asemenea sunt prezente. Absolut totul pe masina este original, pachetul M fiind de fabrica. Toate optiunile functioneaza asa cum ar trebui si starea mecanica este foarte buna. La exterior, mai are evident mici imperfectiuni absolut normale pentru varsta ei, nu este o masina noua totusi. Masina este intr-o conditie excelenta, nu are rugina, nu are vreo pierdere de ulei sau antigel, e complet uscat totul pe sub ea. Eu i-am schimbat bobine, bujii si injectoare, toate 12 in total plus revizia normala. Bobinele Delphi, bujii NGK si injectoare am pus de pe N54, index 11, se spune ca ar fi mai fiabile. Motorul merge impecabil si cu un consum la mers alert in extra-urban de 6.5%, atat am avut consumul pe ruta SB-B cu varfuri de +200 pe autostrada(eram curios sa vad ce poate si am ramas placut surprins). In oras consumul e undeva pe la 10%. Norma de poluare Euro5. Ca si optiuni ar fi in mare cele de mai jos, aici aveti si seria de sasiu: WBAPG31060A947805. - pachet M complet(interior, exterior si suspensie) - faruri adaptive bixenon cu functie de cornering si DRL - stopuri LED - iluminare manere usi - LED-uri la nr de inmatriculare - Keyless entry si Keyless start - Trapa din sticla - Interior Sport imbracat in piele Dakota in stare foarte buna cu cusaturi albastre - mochete podea cu cusatura albastra - scaune fata incalzite, cu reglaj manual, dar cu functie electrica de reglare a aripioarelor laterale ale spatarelor - bancheta spate rabatabila asimetric cu sac ski - tetiere fata active(la impact din spate ele vin catre fata pentru a proteja zona cervicala) - comenzi volan si comenzi vocale - iDrive CIC Profesional cu sistem Hi-Fi de sonorizare, Navi cu HDD de 80GB, Combox, Connected Drive, BT - pentru apeluri si streaming de muzica de pe telefon - FLA sau High Beam Assist, asistent faza lunga - Pachet lumini - Senzori de ploaie si lumina - Oglinzi electrice, heliomate si pliabile electric cu functie de mirror down pentru cea din dreapta - Cruise Control (Tempomat) - Climatronic pe 2 zone - Proiectoare de ceata fata + spate - Cup holders: 2 in fata (glisabile din bord) si 2 in spate (glisabile din cotiera spate) - Senzori de monitorizare a presiunii in pneuri - Senzori de parcare fata + spate, cu afisaj pe ecranul consolei centrale Pret: 9400Eur Neg.
    1 point
  35. 1 point
  36. Cu evacuarea m-am linistit. Se pare ca, desi apare sub VIN-ul meu, cea M Perf nu este, de fapt, compatibila. De suparare, am zis sa o inveselesc cu un tratament ceramic.
    1 point
  37. Salutare, Intre timp am mai modificat in acelasi mod un F10 LCI tot cu motorul B47D20O0 si a mers perfect. Ambele masini functioneaza ok, ca si pana acum, acelasi regim de regenerari ale dpf-ului. Valorile de mai jos sunt de pe masina mea care are aproape 300k km: Daca intereseaza pe cineva las aici si cum am facut modificarea: Am folosit: Esys 3.34 cu psdzdata iLevel 23-07-530 Sursa stabilizatoare pentru bateria masinii Eu am folosit icom dar merge si cu cablu Enet. Am incercat doar pentru F10 LCI 518d cu codul de motor B47D20O0 150hp stoc. Nu stiu daca se poate face si pentru alte motoare, trebuie cautat daca piesele sunt comune. Se citeste cu Esys, FA-ul masinii si se salveaza. Se deschide in Esys, FA Editor: Se modifica parametrul "Typschussel" care tradus in google inseamna type key, Pentru 518d type key-ul default este 5E31. Se modifica in 5E51, type key-ul default pentru 520d. Calculate FP si Save FA De aici mai departe este procedura clasica de flash pe DME cu esys folosind noul FA. Practic daca comparam FA-urile cu type key-urile de 518d si cel de 520d vedem ca este tot un fel de power reduction: P.S. Nu ma ocup cu asa ceva, nu pretind ca stiu totul, informatiile sunt gasite pe net. Nu pot sa-mi asum raspunderea pentru eventualele greseli sau daune
    1 point
  38. am avut aceiasi problema e de la senzor la mine am dat jos senzoru'l am curat si merje bine.(la mine era si murdar cam tare).
    1 point
  39. Salutare Revin pe acest forum cu noua achiziție, un M3 G80 Competition X-drive model 2022 luata prin Bavaria Constanța. De la începutul acestui topic, țin sa precizez ca de la comanda propriu zisa pana la primirea efectiva a masinii am așteptat aprox. 11 luni, comanda am facut-o la sfârșitul anului 2021 pe 23 Decembrie, iar livrarea ls-a facut pe 20 Noiembrie 2022. E o poveste lunga legata de felul cum au decurs lucrurile cu privire la timpul de așteptare, dar principalul motiv ptr care am așteptat atât se datorează faptului ca am insistat ca interiorul sa vina cu scaunele de carbon care erau un "must" ptr mine, de altfel când am văzut ptr prima data acest model de M3 pe YT mi-am zis ca dacă îmi voi cumpara aceasta mașină o vreau exact asa, adică verde cu interiorul portocaliu.Sincer sa fiu, când îmi pierdusem orice speranta ca mașina sa între în producție cu aceste scaune și opțiuni primesc un telefon de la Bavaria Constanța confirmând faptul ca au reușit sa obțină data de producție exact cu opțiunile care le vroiam, iar în aproximativ 3 săptămâni mașina fost livrata. Când am primit poza cu ea pe platforma.....ce sa mai zic, a fost ca un vis devenit realitate. Atașez și opțiunile mașinii, unele inițial nu au fost bifate de la început, treptat am considerat ca merita sa le am, iar din ce îmi amintesc știu ca nu am optat ptr frânele ceramice, gesture control și limitarea de viteza cu acel training ptr condus iar ptr 4000 de euro am considerat ca nu se merita.Mi-ar fi plăcut frânele ceramice, dar 10k de euro aceasta opțiune m-a făcut sa zic pass. Poate pe parcurs voi face upgrade-ul la ele... Din Noiembrie pana acum am făcut deja 4500km, la 2k i-am schimbat uleiul la motor, diferential.Prcatic, e a doua casa a mea pot spune, nevasta-mea m-a dat dispărut :))) Oficial, după 2k de km mașina ieșise din rodaj putând sa vad de ce e capabil acest motor, dar eu am considerat ca e mai bine sa o păsuiesc extra 1500km, după care sa ma bucur de ea. Imediat după 3500km, pot spune ca am văzut ce înseamnă un M, ma refer la faptul cum se simte pe curbe, cum pune puterea jos sistemul X-Drive, cât de precisa e direcția, frânele, transmisia, suspensia...ce sa mai zic, e din alta lume comparativ cu 335-ul.Desogir, sunt și minusuri ptr ca mașina perfecta nu exista.... La câteva zile după ce am luat-o am considerat ca e cazul sa ii aplic o protecție vopselei, drept urmare i-am aplicat PPF integral, chiar și pe parbriz care la întoarcere spre casa s-a dovedit ca am făcut alegerea cea mai buna când un tir mi-a aruncat o pietricica care a perforat folia dar nu a spart parbrizul. Am dat copy paste la opțiuni, nu am mai stat sa le selectez: C4G Verde Isle of Man metalic M X3KX Piele integrala Merino Portocaliu Kyalami/Negru Echipamente standard 1MB M Drive Professional 2PA Prezoane antifurt 2T4 Diferential M Sport 2VB Monitorizare presiune anvelope 2VC Kit de reparatie pana 2VF Sasiu adaptiv M 302 Sistem de alarma 428 Triunghi reflectorizant si trusa de prim ajutor 430 Pachet oglinzi 431 Oglinda retrovizoare interioara cu functie automata anti-orbire 459 Scaune fata reglabile electric cu memorie pentru scaunul conducatorului 493 Pachet compartiment de depozitare 494 Scaune incalzite pentru conducatorul auto si pasagerul fata 534 Aer conditionat automat 5DA Dezactivare airbag pasager fata 5DC Tetiere spate rabatabile 654 DAB tuner 6AE Teleservices 6AF Apel de urgenta 6AK Servicii BMW ConnectedDrive 6C3 Pachet Connected Professional 6NX Tava incarcare wireless 760 Ornamente Shadow Line 775 Capitonaj plafon antracit 7M9 Ornamente Shadow Line cu continut extins Echipamente opţionale 1T8 Jante M din aliaj forjat Double-spoke de 19"/20" tip 826 M bicolore 248 Volan incalzit 316 Actionare automata a haionului 322 Sistem de acces Confort 3KA Geamuri fata pentru izolatie fonica 3M5 Frane M de tip compozit, rosu lucios 3MF Ornamente lumini Shadow Line 3MQ Emblema BMW M 50 de ani 420 Geamuri fumurii spate 48C Scaune M Carbon 4GQ Centuri de siguranta M 4MC Ornamente "Carbon Fibre" M 5AC Asistent faza lunga 5AL Protectie activa 5AU Driving Assistant Professional 5AZ Faruri BMW Laserlight 5DN Asistent Parcare Plus 688 Sistem audio Harman Kardon 6DR BMW Drive Recorder 6U3 BMW Live Cockpit Professional 71C Pachet exterior M cu elemente din fibra de carbon 8AR Manual de utilizare / Carte de service Servicii & Garantie 7NH Service Inclusive - 5 ani/100.000 km 7CH Repair Inclusive - 4 ani/200.000 km (garantie extinsa)
    0 points
  40. La mine oglinda e cu pliere automata dar fara unghi mort si era undeva pe la 450 de lei modulul. Nu m-a interesat neaparat cat era, ca a fost aprobat in ultima zi de garantie a masinii ( nu vroiau initial). Modulul se afla in oglinda, dar nu stiu sa iti spun exact cum arata sau unde e amplasat, nu sunt mecanic si nu ma pricep. Sugerez sa iei unul nou, mai ales ca e o problema cunoscuta risti sa iei unul SH si sa o iei de la capat. Oricum, dupa ce rezolvi, cand mai speli masina iti sugerez sa nu mai dai cu presiune in zona oglinzilor (tu sau cine o spala) pentru ca asa creste riscul sa se infiltreze apa pe langa capac. Mie mi s-a bulit dupa 3 ani (masina luata de noua) dupa ce cel care a spalat-o a insistat pe la oglinzi ca era mai murdara.
    0 points
  41. La mine la oglinda dreapta s-a defectat si a fost schimbat pe garantie dar la oglinda stanga eroarea a fost data de infiltrare apa si nu a acoperit garantia. Precizez ca garantia a fost data de reprezentata BMW din Germania (real garant).
    0 points
  42. Vin si eu cu o intrebare care poate pare proasta... Vreau sa fac EGR off la un m47 163cp cu DPF (si din cate am inteles are clapeta de acceleratie inainte de EGR.) Pot sa iau un kit care sa anuleze si clapeta, sau trebuie lasata acolo? Vreau sa anulez si racitorul de gaze pentru ca este fisurat tubul care iese din galerie si imi baga gaze in interior.
    0 points
  43. Si aceste statistici se bazeaza pe............. Stim draq.... tu esti cineva Hai ca deja m-am plictisit... Cand am venit prima oara pe forum am crezut ca e un grup de pasionati auto, nu de activisti de mediu... Ne vedem (sper sa nu) pe grupurile de farcebook... macar acolo oamenii nu judeca alegerile altora si majoritatea chiar sunt pasionati. Va las in cloaca voastra. Bafta!
    0 points
  44. Da bro, stiu, l-am vazut si eu pe nemti cand au inventat anularea, eram vis a vis de fostul peste drum, la intersectia unde se-ntretaie., n-am avut film la aparat sa fac o poza atunci.
    0 points
  45. Vand/repar module frana de mana electronice epb la bmw x5 x5 1 reparatie profi cu garantie [ 850-1000 lei] 2. modul gata reconditionat plug play cu piesa la schimb [ 1250-1400-1600 lei] 3. modul nou full plug play cu piesa la schimb [ 1850 lei] 4. kit uri originale de reparatii + placi electronice noi pentru amatori rog exlusiv mesaj pe whatsapp 0744-295593 sau telefon direct
    0 points
  46. va salut 0744-295-593 telefon direct sau mesaj pe whatsapp cu date full auto unde voi explica profi si cu preturi full la toate variantele . sunt exclusiv interesat de multumire client mecanic service ,la montaj final asist mecanic pas cu pas sa iasa treaba bună ( telefonic ) . vand/repar profi module/motorase frana de mana/parcare bmw x5 x6 orice an si model 1. reparatie full profi modulul clientului inclusiv cabluri deblocate/gresate , in cazul in care modulul clientului are cabluri taiate/lipsa inlocuim ambele cabluri cu originale ,daca modulul ajunge la mine full cu cabluri ,garantat reusesc sa deblochez cabluri 2. modul full reconditionat cu piesa la schimb 3. modul full reconditionat fara piesa la schimb 4. modul full reconditionat cu cabluri originale second gresate profi 5.modul full reconditionat cu cabluri noi originale 6.modul full nou cu/fara piesa la schimb 7. placa electronica originala codata second sau nouă ! am orice piesa de schimb pe stoc 8. repar si module care au fost umblate in ele ,cabluri lipsa ,piese lipsa .. am pe stoc non stop module full reconditionate profi care se trimite rapid la mecanic sa nu stea masina blocata pe elevator si timp pierdut ! am orice varianta posibila rapida si avantajoasa pentru client/mecanic , comenzi pana in ora 16 ,pleaca colet cu fan unde am contract 30 lei colet . atentionare foarte importanta : sunt foarte interesat exclusiv de multumirea clientului/mecanicului/service ului, inaintea banilor . o conditie aproape obligatorie este ca la montaj final sa asist telefonic mecanicul 2-3 minute ca sa iasa treaba buna ! ofer garantie la orice modul reparat ,vandut + factura daca se doreste riscuri mari la cele cumparate second hand unde nu stim 100% daca functioneaza sau nu ,sau cat vor mai functiona .... am f f multe cazuri cu clienti care au dat 300-350-400 euro pe module second defecte si ,,vanzatorii,, cu telefoane inchise ...
    0 points
  47. update , reparatii profesioniste la motorase electrice frana bmw x5 x6 ,module epb bmw x5 x6 ,reduceri pentru membrii clubului 0744295593
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.