Jump to content

Recommended Posts

si sa intelegem ca nu ploua, nu ninge  fara interventia umana ? Soarele e de la mama lui ? Cutremurele sunt la buton ?  Si multe altele care probabil se deruleaza in background  de care nu stim nu auzim si probabil n-am vrea sa stim , putin MIB si cam aia e . Flashul cu uitarea care o fi ?😄

Link to comment
Share on other sites

On 11/11/2025 at 7:16 PM, Myx said:

si sa intelegem ca nu ploua, nu ninge  fara interventia umana ? Soarele e de la mama lui ? Cutremurele sunt la buton ? 

Ba ninge, ploua si da Soarele dupa legile bine-cunoscute ale Naturii... asta era o data; zile astea naiba stie cum e.

Nu spune ca nu stiai asta? https://www.bbc.co.uk/weather/articles/c5ygydeqq08o

Exact pe tema Soarelui:

"The fact that this is even being discussed as an option is ludicrous. Messing with nature in this way could have devastating consequences that nobody can predict. Sets a very dangerous precedent. Leave the sky alone!" din linkul postat, a adunat cele mai multe aprecieri pozitive.

..Numai ca omului odata ajuns la butoane, adica bani, putere si dorinta de mai mult.. ii cresc coarnele alea.. si incepe.. de prin '44 (parca) si vrea sa manipuleze si manipuleaza si fenomenele naturale in interes propriu, al tarii.. bla bla bla.. tot denaturare/interferenta a/cu fenomenelor naturale se numeste!

Ca sa inchei si sa dau directie a ceea ce tot incerc sa transmit.. Parerea mea e ca noi oamenii pe acest pamant trebuie mai intai sa franam drumul asta spre haos si sa invatam sa pretuim ce avem. Sa facem cativa pasi in urma, ... fim mai uniti si mai educati si sa nu mai vrem tot timpul ce e nou.. (orice mai nou se stoarce din ce in ce mai mult din noi cetatenii, cred ca macar asta se simte, nu!? Nu o sa-mi ziceti ca o din ce in ce mai bine zilele astea?

Zau daca ma deranjeaza daca de maine BMW declara public ca de acum inainte, zece ani de zile nu mai scoate nici un motor nou (..eventual 🥶 in 3 cilindri sau poate 2.. ca asta e trendul/moda..) ..nou si ca vrea sa isi puna inginerii sa scoata (adica chiar sa le imbunatateasca pe cele existente in fiabilitate) sa scoate  cel mai fiabil motor posibil din materiale care sa tina o viata de om... Ca si-ar dori sa nu-si mai vada clientii ca schimba masinile si ca ei recunosc ca, cer deja prea multi bani ca sa dea bine acolo in competitie... De competitia de a face si mai multe harburi (adica alea de se strica repede, iau foc unele din ele.. si costa o avere sa le repari.. nu sunt constienti. Vor doar profit.. hmm.

Nu traiesc eu sa vad asa schimbare de paradigma si grija cu adevarat fata de Mediu

 

 

 

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Principalul obstacol in adoptia EV este lipsa de informatii corecte. Plus dezinteresul pentru a citi ceva nou despre ceva nou. 

Dupa 8 ani de EV, inca primesc intrebari de baza legate de incarcare, statii etc. 

Plus eternul comentariu: "statii gasesti pe afara. La noi nu sunt..." Care desigur este si fals si stupid.

P.S. Ca pe termen lung iti scoti banii, nu intereseaza pe nimeni. Noi nu prea ne facem planuri pe termen lung. Acum ne trebuie ceva de bagat in gura si e ok. Se vede asta si la vot 🙂

Link to comment
Share on other sites

Oricum 100% nu e un target realist pt EV. 

Statul la bloc este un obstacol dar nu reprezinta intreaga tara. 

Eu ma uit la mine pe strada: 17 case.

3 case au EV si sunt la al doilea sau al 3-lea EV. Deci dupa ce au avut un EV, le-a placut ideea de EV si o varianta fezabila. 

Ceilalti nu vor sa auda iar cand discuti cu ei, nu au nicio idee despre cum e realitatea cu EV. 

Link to comment
Share on other sites

Daca stai la casa e ok sa ai si un EV, dar sa ai numai EV trebuie sa te incadrezi intr-o anumita categorie de oameni.... Personal nu cred ca vor interzice in 2035 vanzarile de termice , dimpotriva cred ca vor reveni si vor produce din nou autoturisme diesel , ramane de vazut, daca apucam. 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Sa mergi cu 50-60kmh doar pe nationale/judetene, cu oo-le sub pedala, asta nu mai e condus, e masochism... sa faci asa 1000km e bataie de joc. in viata reala testul asta e fix p... . Daca era facut realist, mergeau legal pe autostrada, 130kmh, si vedeam atunci cat e range-ul in utilizarea REALA.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

In orasele mari din tarile cu apa calda, te asigur ca au infrastructura necesara sa mearga la munca dimineata pe autostrazi, drumuri expres sau de legatura, cu suficiente benzi de circulatie incat sa nu mearga prin 20 de sate si comune cu 50kmh... dar e ok, e cum zici tu. In Romania SIGUR e cum zici tu 😄 

Dar e totusi bine ca evolueaza tot ce tine de electrice, si baterii, si incarcare, si capacitate, si range.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, alex230ro said:

Probabil la 130 face cam 500 km , sa vedem testele.altfel din nou marele avantaj e urban , azi plouă in București,  am făcut 1.5 km in 25 minute..a băgat asta micu benzina fără număr 🤣

Și eu aștept testele. Dar părerea mea e ca, de la mașina asta încolo, nu mai poate nimeni sa se lege de autonomie. 500km pe autostrada, plus încărcare în 15 min, e super suficient pentru orice scenariu

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, goangaus said:

Toate fac asa. Nu vad unde e noutatea.

Si I3 facea. Si nissan leaf si skoda fac. 

Acuma ca sunt chinezi sau din grupul VAG sau BMW, nu e tot aia? 

"O mana criminala" tot poate ceva rau. 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, RedCap said:

Si tu crezi toata lauda lor? 😁

Nu e de crezut, e de verificat. China chiar a avansat foarte mult si chiar e o amenințare, pe toate planurile. 
De exemplu ei n-au furat de nicaieri fast charge ul pe baterii. Nu l-au furat ca nu aveau de unde. In continuare telefoanele lor se incarca cel mai rapid dintre toate.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Bala said:

Toate fac asa. Nu vad unde e noutatea.

Si I3 facea. Si nissan leaf si skoda fac. 

Acuma ca sunt chinezi sau din grupul VAG sau BMW, nu e tot aia? 

"O mana criminala" tot poate ceva rau. 

 

aici este " Erau pachete mari de informaţii, deocamdată nedescifrate până la capăt, dar specialiştii norvegieni atrag atenţia că maşina dirijată de soft poate centraliza toate informaţiile venite de la senzorii maşinii, cu parametrii ei, informaţiile de la microfoane şi camere video exterioare şi interioare, locaţia şi altele. Experţii norvegieni spun că nu văd niciun motiv logic pentru care maşina ar vrea constant să transmită volume atât de mari de date, pentru că în mod normal un producător auto n-ar avea utilitate din aceste date constante." 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.