BMWClub: Cosminbad - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content

Anunt important! Datorită evenimentelor curente cauzate de COVID-19, BMWClub România vă roagă insistent:

• Rămâneți în case!
• Respectați întocmai indicațiile și recomandările autorităților abilitate!
• Nu răspândiți știri false!
• Informați-vă doar din sursele oficiale!
• Mențineți igiena personală conform recomandărilor!
• Nu sunați la 112 decât pentru urgențe reale!
• În cazul în care manifestați simptome (febră, tuse seacă, oboseală, greutate în respirație, etc) sunați imediat medicul de familie înainte de a vă deplasa la camera de gardă a unui spital (UPU). Este important să protejăm personalul medical din spitale!

Trecem printr-o perioadă extrem de dificilă la nivel global și doar împreună vom reuși să trecem peste situația actuală.

Covid-19 TELVERDE – 0800.800.358

User Rating: *****

Group:
Members
Active Posts:
2466 (0.48 per day)
Most Active In:
Seria X (384 posts)
Joined:
27-January 06
Profile Views:
10269
Last Active:
User is offline Today, 17:03
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
posesor Bmw
Age:
33 years old
Birthday:
April 7, 1986
Gender:
Male Male
Location:
Brasov
Interests:
Bmw , Jocuri PS4

Contact Information

E-mail:
Private
Website URL:
Website URL  http://

Previous Fields

Masina:
Bmw X3 2.0d

Latest Visitors

Posts I've Made

  1. In Topic: BMW i4

    04 March 2020 - 12:54

    Si mie imi place exteriorul. Au dus design-ul spatelui spre 3 Gt si 5 Gt, mai ridicat
  2. In Topic: De la F30 la G30 2018 M Pack

    03 March 2020 - 16:37

    Eu am observat la majoritatea masinilor diesel (inclusiv la motorul B47) ca multe din vibratii/zgomote de functionare, se atenueaza cand se incalzeste motorul sau cand e mai cald afara. Nu ma refer la zgomote suspecte din cauza unor defectiuni ci la un zgomot de functionare normal.
    Iarna e mai zgomotoasa masina decat vara (cred ca are legatura si cu frigul, chederele din cauciuc se strang iarna la temperaturi joase si nu izoleaza fonic perfect ca vara). Probabil la fel este si cu tampoanele care contin cauciuc.
    Eu la X3-ul E83 aveam un amortizor de toba din cauciuc (se prinde pe toba finala chiar in capat langa teava si era praf ala si aveam multe vibratii, mai ales la rece). Dar aveam aproape 500 000 km cu el. La tine e noua masina.
  3. In Topic: TOUAREG-X5-GLC COUPE

    25 February 2020 - 16:51

    Atunci alege Touareg daca vrei un motor de aproape 300 cp (care nu se va comporta la fel ca pe un seria 5 de exemplu, fiind mai greu/mai inalt VW)
    sau
    un BMW X5 (mie imi place design-ul, m-am obisnuit cu el si imi pare mult mai frumos decat generatia anterioara) daca vrei sa ramai in gradina celor din Munchen. Daca modelul 25d e accesorizat cat de cat ok si pretul e bun (ma gandesc la un discount existent, de aici si oferta limitata si imposibilitatea de a mari bugetul, masina fiind probabil in stocul dealer-ului), as merge pe X5 totusi.
    Decizia iti apartine pana la urma. ...... Dar nu prea gasesc avantaje pt Touareg. Doar motorizarea e un avantaj, doar ca nu are aerodinamica unui sedan. Clar X5 - ai si avantajul intretinerii mai mici + garantia extinsa
  4. In Topic: TOUAREG-X5-GLC COUPE

    25 February 2020 - 15:37

    Salut,

    Eu zic ca alegerea depinde de necesitatile fiecaruia (de spatiu, de putere, de imagine, de buget ).
    Imaginea cea mai puternica o are X5-ul.
    Puterea cea mai mare o are Touareg-ul din enumerarea ta.
    Spatiul cel mai mare cred ca il ofera tot X5-ul.
    Pretul cel mai mic cred ca il are MB in configuratia asta.

    Strict legat de poll-ul tau (uitandu-ma pe configurator) as alege X5-ul, insa nu cu motorul de 2000 cmc, ci cu motorul de 3000 cmc - e o diferenta de aprox. 3000 euro fata de 25d. Iar la caroseria aia cred ca se potriveste mai bine un motor mare.
    Personal nu as alege niciunul din automobile. As alege un X3 cu motor de 3000 foarte bine dotat.
  5. In Topic: Problema faruri LED adaptive F15

    28 January 2020 - 13:43

    Salut,
    Eu am patit la F25-ul meu asta. Am xenon adaptiv si dupa ce am cumparat masina, la intoarcerea pe drumurile patriei, pe DN, am vazut ca ii deranjez pe ceilalti participanti. Daca aveam high beam assist activat nu era nicio problema. Doar pe pozitia normala. Pe autostrada nu iti dai seama, ai protectie etc. Ii deranjam mai ales pe cei cu masini mari. (eu suspectez de vina portiunea de drum intre Lugoj si Deva care era infecta la data aceea, plina de denivelari, gropi etc - cred ca aia a contribuit la dereglare). Se regleaza vertical din niste suruburi de plastic de deasupra carcasei farului.
    Iti recomand sa faci reglajul cu un aparat special la cineva autorizat (eu nu am mai avut probleme in urma reglarii), exista si varianta babeasca, cu zidul unde asezi masina sa bata farurile pe zid, faci un semn cu banda de izolat pe zid unde iti bat farurile initial, invarti suruburile la farul cu problema si vezi cum coboara fasciculul de lumina pe zid (e imprecis, mai mult try&repeat).
    Spor la treaba!

    EDIT: am vazut ca ai led-uri. In situatia asta nu cred ca se aplica ce am scris mai sus.

Friends

Comments

Page 1 of 1
  1. Photo

    koriko 

    26 Feb 2011 - 14:15
    da. eu sunt. sper ca ai primit raspunsul. nu prea am intrat pe aici si nu stiu cum e cu chatul asta. mai vb. saluatare!
Page 1 of 1

www.bmwclub.ro trafic.ro