Jump to content

dismalskin

Members
  • Posts

    160
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW F20 118d

Recent Profile Visitors

5997 profile views

dismalskin's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

33

Reputation

  1. uite aici niste preturi orientative si mai gasesti si altele https://autoserv.ro/continut/21-tarife-service-auto La aceasta operatiune, nu este cazul de mari variatii de pret in functie de brand/model, sunt destul de similare, iar un mecanic care se pricepe, in 2 ore ar reusi, fara probleme. deci si dupa calculul de acolo, ajungi in jur de 500, asa ca, daca ti-a eliberat factura as zice ca e ok. acum, ca si exemplu contra, eu anul trecut pe vremea asta am schimbat toate bratele/bieletele si bucsele pe puntea spate (a durat in jur de 3 ore) si am platit 700 ron (fara factura) dar apoi, la 6-7 luni, acelasi atelier/garaj mi-a luat 350 lei pentru un amarat de rulment pe spate, adevarul este ca nu am intrebat inainte, dar am intrebat de 3 orei cand l-am intrebat cat costa, asta pentru o lucrare care a durat sub 1 ora. asa ca preturile sunt relative, mai ales la atelierele mici, apoi la cele mari e o alta discutie....
  2. nu e dimensiunea omologata si nici diferenta nu e mare
  3. sa inteleg ca de la *20d in sus sunt cu clapete? la mine este fara si dupa cod, vad ca este pentru *16d/*18d https://www.bavauto.ro/intake-manifold-11618506406
  4. referitor la asta, Smart-ul cand a fost lansat era considerat sigur (cockpoit monococa), avea zona mai mica (dar si o inertie mult mai mica) referitor la cyber*uck, cred ca e candidatul principal la un viitor Mad Max sau Robocop car
  5. nu cred ca exista un soft care sa poata identifica profilul anvelopei.... cel mai probabil sunt 2 valori pe care le ia in considerare sistemul, fie xdrive sau rwd, diametrul si greutatea si aici sigur are o toleranta pentru ca jantele/cauciucul + echilibratul garantat nu au aceeasi greutate. atata vreme cat cauciucurile sunt la fel, o sa fie ok. nou iti ofera siguranta la inceput, dar dupa 10-20k km? nu o sa ai niciodata uzura similara pe roti, mai ales pe cele de tractiune, rotile de pe dreapta se vor uza mereu mai mult avand in vedere ca in RO, cel putin, marginea drumului este murdara, implicit risc de un mic derapaj la accelerari este mai mare, iar in multi km se aduna. + ca presiunea, incarcarea si geometri nementinute corect duc la uzura prematura si neuniforma, si atunci, inseamna ca dupa un nr de km ajungi la batai/smucituri in cutie... si atunci schimki anvelopele la jumatatea vietii?
  6. cand ai telefonul conectat la bluetooth-ul masinii (al dispozitivului) care implicit reda sunetele telefonului. Daca esti pe radio sau navigatia clasica, nu are acces la partea media/bluetooth (nu sunt sigur cum functioneaza pe cele cu Android auto), adica daca poate gestiona 2 sau mai multe dispozitive simultan. Normal pentru Android auto ar fi de asteptat sa considere telefonul ca navigatia masinii si sa mearga precum navigatia clasica Eu, la NBT pt a eschiva situatia, am folosit rutina si este setata ca atunci cand WAZE sau Maps e conectata la masina, sa redea sunetul prin speaker-ul telefonului, pentru a functiona mereu
  7. poate fi si pentru ca ai voice over bluetooth in tel, si daca in masina esti pe radio, este posibil ca aceasta sa fie cauza teoretic este posibil, in functie de telefon setat mereu pentru vocea prin speaker-ul telefonului...
  8. o curiozitate ar fi modul de exploatare: - in primele 6 luni 30k km - urmatoarele 2 6k km - inca 6 luni si inca 30k km deci masina ok, utilizata apoi, in aproape 2 ani, 23k km (fie ea si pandemie....) iar apoi, in 1 an si 9 luni, inca 25k km daca e un singur proprietar, adica e in RO din 04.09.2019 mi se pare macar dubios poti verifica si pe RAROM (https://prog.rarom.ro/rarpol/rarpol.asp) si vezi identificarea si macar un ITP, sa vezi daca se coreleaza... Bafta!
  9. o varianta pentru a nu scapa neobservate, ar fi de trimis catre politie si in CC cu televiziunile de stiri
  10. n-as zice ca pleaca de la ei... ci tot de la cei care ocupa cladirile din Piata Victoriei si Piata Constitutiei. Lor le convine, multe masini (nu conteaza stare) care platesc inamtriculare, asigurare, vignete, combustibil, reparatii etc si implicit contribuie la bugetul pe care ei si-l dirijeaza asa ca nu ne putem astepta ca RAR-ul sa-si faca treaba (nu ca ar fi numai oameni bine intentionati acolo) daca si-ar face treaba la virgula, eu zic ca pe termen scurt si mediu ar rezolva problema aglomeratiei in trafic, m-as hazarda sa zic ca peste 50% din parcul auto autohton nu corespunde normelor de siguranta.
  11. omologarea din ce stiu eu o face producatorul cand lanseaza o masina, si de cand suntem in UE, orice este omologat in UE, automat este necesar sa fie acceptat (omologat) in Ro, pentru ca BMW sau alt producator nu plateste teste in fiecare stat, ca pana la urma acea omologare spune ca produsul utilizand acele repre (roti in acest caz) se comporta conform specificatiilor, consum, zgomot, franare, etc.. Cei de la RAR in principiu, cred ca verifica ce este omologat si transcriu. Problema apare cand un producator nu pastreaza modelele in toate statele si implicit cand se face identificarea se alege un model similar din cele omologate. Ca exemplu, gandeste-te ca sunt produse care se comercializeaza in tara care au TUV si nu neaparat acel sigiliu rar si teoretic pot fi folosite, ca exemplu acele daylight-uri aparute de la Philips care daca erau montate intr-un service autorizat, ar fi fost legale. Dar cum este mereu la noi, lipsa de claritate, lacunele legislative si inconsecventa creeaza aceste viduri si posibilitatea interpretarilor care duc fie la amenzi sau procese.
  12. mda.... n-am mai vazut pana acum sticker asa saracacios fie e o particularitate pentru Polonia sau nu mai este reprezentativ acest reper. la o cautare simpla pe G31 sunt de la 17" la 20"
  13. cartea de identitate este acasa in sertar, iar in talon, nu se mai trec dimensiunile de ceva vreme, din ce stiam eu, daca nu s-a modificat intre timp. Asa ca, daca ai acele dimensiuni de pe stalp, omologate de producator, nu cred ca o sa fie probleme la un control rutier al politiei. Cred ca acestea au fost scoase din talon pentru problemele cauzate de identificarile facute initial de RAR in care nu treceau toate optiunile de anvelope.
  14. acum nu stiu sa-ti spun sigur, ca eu am etrierii normali, dar stiu ca m-am lovit de info cand am cautat. Era optionala cand erau noi si nu cred ca mergeau doar cu jantele pe 17" de echipare "M" uite si aici https://www.2addicts.com/forums/showthread.php?t=1650243 https://f20.1addicts.com/forums/showthread.php?t=772979
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.