Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Azi m-a salvat în două ocazii diferite funcția de extragere a mașinii din locul de parcare, altfel mă urcam pe geam în mașină
  3. Today
  4. Topic inchis pentru violarea regulilor.
  5. Care ar fi soluția ? Calitatea softului iese din discutie fiind facut la wpp București.
  6. Bună seara, Da, toate sunt în regulă. Bateria este înregistrată, tensiunea este în regulă, alternatorul este în regulă. Tocmai de aici dilema. Please help!
  7. Stiri vechi.... care se pot " reintoarce" . Ideea e ca oricand pot trece la off grid si energia neconsumata , nestocata se va pierde.
  8. Zilele trecute am făcut primul drum mai lung în afara orașului, București - Timișoara - București, 1100km. Scaunele sunt foarte confortatabile la drum lung, farurile excelente, ACC + Lane Assist + asistent schimbare bandă foarte bune cu foarte mici ezitări. Consumul foarte bun pentru un motor încă în rodaj, având în vedere că am mers pe autostradă mai mereu cu 140-150km/h. Consum dus/întors 10l/100km + 4kWh/100km, deci total cam 11l/100km. Foarte mulțumit pentru cum trage mașina.
  9. Mă știu pe mine cu un amic de al meu care montăm așa ceva pe mașina mea când mă apucă pe mine să îmi mai ia te miri ce. Dar noi suntem de partea cealaltă a Oceanului. Lasand gluma la o parte, dacă îți place sa îți bagi nasul nu e mare șmecherie montatul unui kit de camere de bord fata/spate.
  10. Știi vreo firmă de încredere care să monteze așa ceva în București sau Ilfov?
  11. Nu știu exact ce face opțiunea aia din filmuleț, pentru că eu nu o am. Îmi arată însă și mie mașina când își cuplează orice pasager centura de siguranță. Însă mie nu îmi piuie dacă vreunul din pasagerii din spate nu își cuplează centura și asta aș fi vrut să facă, ca să mă atenționeze dacă copiii nu își pun centura.
  12. nu sunt chiar la misto, daca nu e o problema functionala, cu siguranta e estetica multumesc, asa sa fie!
  13. Si eu am "problema" cu condensul la G82, am observat de cand am luat-o (la 12.000km). La G30-ul anterior nu tin minte sa se fi aburit vreodata. Foarte tare masina si combinatia de culori! S-o stapanesti sanatos!
  14. Corect ce zici...am avut impresia ca ar fi ceva negativ in utilizarea battery control...ca ar dauna intr-un fel masinii. Anyway, la X1 cel putin ”modurile de condus„ sunt gandite prost si nici nu pot fi personalizate (doar Sport e mai permisiv).
  15. Mda, au mai fost ceva probleme cu ei mentionate pe forum… cu ceva X5 daca bine tin minte.
  16. Yesterday
  17. Nu e nici o depunere,de 10 ani face condens la un f10 și farurile arată OK pe interior. La f20 cu led n am văzut niciodată condens Astea sunt discuții așa,la misto..ca să ne pierdem vremea
  18. Hai ca nu e rocket science Pe modul sport incarca bateria, pe battery control doar pastrează ce ai inmagazinat. Cum fol tu bateria e corect dar e pe alt subiect.
  19. Hai ca era si lantul slabit cand a dat jos capacul sa schimbe vanosurile…pana la urma dau motorul jos, schimb distributie, vanosuri, distractie mare…
  20. da, probabil. Dar e neplacut sa le vezi si mai mult ca sigur in timp vor fi depuneri pe sticla farului, devenind mai opace
  21. Din ce înțeleg face overboost și intra în protecție . La viteza mare ai nevoie de mai multa putere și atunci apare eroarea . Ai cumva EGR sau DPF anulat?
  22. M-ai pierdut ......in modul „battery control” masina incarca prea putin...doar pe regenerare. Eu il folosesc la drumuri extraurbane, relativ scurte. Spre exemplu...Bucuresti-Brasov. Plec de acasa electric...trec pe pastrare autonomie la intrare A1..revin pe electricitate cand ajung la destinatie. Incat sa merg electric in traficul urban: consum mai mic, silentios, poluare limitata... Ce poate fi gresit aici? - consum mai multa benzina. Irelevant, ca oricum tre sa consumi ceva... - uzez mai multe ICE..iarasi irelevant, ca oricum la plug-in ICE merge semnificativ mai putin decat la o masina clasica -m-as putea gandi ca motorul eletric nu da toata puterea si ca AWD-ul va fi de fapt mai mult tractiune fata. La mine motorul electric agreneaza exclusiv puntea spate..Nu prea am simtit in realitate. - poate vreo limitare de putere...ICE tre sa bage mai mult curent in motorul electric..de aici vin 177 CP...dar tot nu se simte la o exploatare normala - chiar si in battery control, X1 la viteze mici (sub 20 kpmh) va merge electric si va lua din baterie Spre exemplu, XC40-ul maica-mii are functie de Battery Hold, cat si de Charge (unde ICE se simte utilizat mai intens si consuma semnificativ mai mult), care nu exista la X1. X1 incarca prin regenerare si cand ii dai talpa, cam in orice mod, dar mai ales in Sport.
  23. Logica e că modul asta e bun doar pentru pastrat range ul electric, atat. Da, stiu ca asta ii si zice numele dar unii merg cu el sa si incarce, ceea ce e oarecum gresit conform a ce am mentionat mai sus.
  24. F10, 525d, 218 hp. Masina merge foarte bine pana la 160km/h. Daca incerc sa urc spre 180-200 km/h, se plafonează. Nu mai am pedală deloc. Calc acceleratia dar masina nu mai răspunde. Chiar daca revin la viteze de 40-50 km/h, nu isi mai revine. Surprinzător, daca opresc motorul și o pornesc iar, merge perfect.......eroare pe carly este cea din imagine. De ce defectiunea, oricare ar fi ea, intervine doar la viteze mari si dispare daca opresc masina. Precizez ca pe display nu apare nicio eroare, nici macar cea generala tip ,,drive terrain.... "
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.