Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Sunt deschis la contra argumente in schimb, poate imi scapă ceva.
  3. Vechea masina a avut 2 seturi separate vara/iarna. Ultimii mei ani de condus nu au vazut nămeți sau drum acoperit cu zăpadă considerabil. Cand zic considerabil, ma refer la troiene, zapada afanată etc. Merg la munte dar drumurile le-am prins mereu curatate pt ca ninge foarte putin in ultimii ani la noi. Am condus cu rotile de iarna pe asfalt aproape uscat sau uscat la temperaturi de 7 grade sau chiar peste pe autostrada. Asta s-a tradus in dezavantaje pe partea de aderenta/performante la viteză. Practic am simtit ca am roti de iarnă degeaba iar clima noastră incepe usor usor sa se apropie de cea englezească. Nu am fost fan niciodata anvelope all season dar cautand atent review uri despre urmatoarea anvelopa de iarna am observat ca tehnologia din ultimii 3,4 ani pare ca a avansat indeajuns incat sa le dam o șansă. Unul din astea e acest Crossclimate care pare putin "prea bun ca sa fie adevarat". Pe uscat/ud se apropie de unul de vară iar pe iarna se descurca exemplar, mai bine decat cele non-premium dedicate de iarna. Acestea fiind zise, ma gandeam sa profit de treaba asta si sa pot lungi rulajul cu un all season in caz ca nu apuc sa trec pe cele de vară in timp util. In zona capitalei unde locuiesc este balamuc tare cu schimbatul anvelopelor si ar fi un stres in minus. Stresul asta ajunge sa fie si financiar pentru ca momentan am un singur rand de roti iar eu prefer sa am mereu două. Al doilea set de roti este o investitie financiara pe care o aman momentan, asa cum aman si cumparatul unora noi de vară care vor trebui schimbate in 2,3 ani si ele. Vremurile se mai schimba, poate vin unele mai bune, poate mai rele, ma gandeam ca dpdv financiar si logic s-ar potrivi mai bine crossclimate urile astea decat unele de iarnă. Alt brand/model nu ma intereseaza, vorbesc strict de Michelin Crossclimate 3 si Crossclimate 3 Sport. Am lasat mai jos un exemplu de test dar cam tot internetul cântă in acelasi ton despre michelin urile astea.
  4. De curiozitate, ce motive logistice au stat la baza deciziei de a lua all season in loc de iarna, daca oricum schimbi cu anvelope de vara?
  5. Salut, De cand o am am facut ~3000km din care vreo 800km autostrada si consumul mediu e de 16,9kwh/100km Daca mergi mai linisit asa pana in 100km/h scoti fara probleme consumul mediu de ~15kwh/100km si autonomie de ~510-520km Ca si idee de drum mixt,am facut un drum de la Sibiu la Bucuresti si retur. La dus am plecat cu 81% din sibiu si am ajuns in Bucuresti cu 17%, am avut consumul de 16.7kwh/100km si viteza medie 55,7km/h, in +10kmh peste limita, iar pe autostrada am mers cu 130kmh Retur am plecat cu 77% si am ajuns cu 11% si am avut consumul de 17.1kwh/100km la o viteza de 66.5km/h, in +10kmh peste limita, iar pe autostrada am mers cu 140kmh La viteza maxima 190km/h, ca acolo e limitata, consuma 36kwh/100km Pana a venit masina am montat si panouri fotovoltaice unde o pot incarca cu 7kwh. Daca o incarc 1,5h imi acopera lejer cat am eu nevoie intro zi, Pana cum cei 3000 km m-au costat 120 lei, pe langa PV care se vor amortiza in 3-4ani. Mersi! Poate sunt subiectiv, dar nu m-as mai intoarce la ICE.
  6. Arhitectura de 800V e o evolutie buna si un must have din 2025 in colo. nu mi-as mai lua ceva ce nu are 800V La BMW doar neue klasse are
  7. pardon am vrut sa spun 10k/an, nu am reusit niciodata performanta
  8. Nu prea ma omor dupa noua "directie" de design adoptata de BMW . Cum ziceam , ma uit doar la I4 , dar da clar vs noile modele e in spate, avantajul ar fi ca e un model "matur" si la faceliftul de anul asta au mai imbunatatit una alta ( ce e drept nu si pe partea de motoare)
  9. Nu cred că mai este o idee bună, mai ales că o să apară i3, care va avea 800–900 km autonomie și încărcare de 400 kW.
  10. Tocmai ce am vb la un alt service care dupa simptome zic ca ar fi caseta de directie.o sa fac o constatare
  11. Da, are Goodyear Vector4seasons. Exista si optiunea in idrive de a selecta anvelopa all-season. https://www.bmw.co.uk/en/more-bmw/technology-and-innovation/bmw-tyre-label.html#tireinfoaccordion-accfb9092a-item-c5ac14a73f
  12. Am luat decizia sa merg pe noile Crossclimate 3 pentru iarnă din motive logistice. Nu cred ca va exista vreo problemă legată de cutia de transfer si ceva imi spune ca BMW ii va da steluță in curand. Revin cu pareri in viitor.
  13. Te referi la faptul ca am facut in medie mai putin de 1000km/luna de cand am luat-o? Cand lucrezi hibrid (2 zile de acasa) si ai biroul relativ aproape, nu faci multi km in timpul saptamanii. Mai ales daca nevasta are si ea masina ei.
  14. Am adaugat si modul rdc, senzori presiune roti. Din pacate dupa ce am facut toate astea, am scuturile pe sub masina varza(am fost sambata la bucuresti, am urcat intr-o curte pe bordura si le-am faramat de tot), le-am gasit azi cu 750 lei si le-am comandat.. maine sper sa-mi ajunga si sa le schimb , deja atarna ceva pe sub masina si nu-mi place deloc.
  15. Salutare, Revin cu un update la problema mea: Deci daca vreodata schimbati TCM ul, cutiuta de sub plafon cu cartela sim pentru remote services, trebuie sa contactati Connected Drive team via email sa faca update pe server la bmw cu noua serie de pe cutie. Chestia asta se poate face 100% remote via email, in service nu prea au ce sa faca. Eu am reusit sa rezolv problema dupa 4 emailuri si 1 vizita in service. In primele 3 mailuri ziceau ca nu au ce face, sa ma duc in service, iar la dealer aia chiar nu stiau ce sa faca, tot ce puteau ei sa faca este un software update. Un al 4 lea email mai suparat cu explicatii clare ale problemei a fost de succes, iar acuma pot sa folosesc remote services.
  16. N57 are reputatie proasta din cauza mentenantei proaste, eu am vazut multe exemple de n57 cu +400k km in configuratie originala. Cei de la Bimmer workshop mi-au zis ca nu e dracu chiar asa negru cu N57. Am un var cu F10 530d din 2013...cred ca are cel putin 250k si n-are nici o pb.
  17. cel care mi-a provocat dauna am primit de la el asigurarea ( Allianz Tiriac) deci la o adica m-as putea duce la un service autorizat BMW sa o faca, dar tu ce parera ai sa o fac asa ? ati vopsito dvs ? sau a facut-o cineva la un sercice ? Pai cel care mi-a provocat dauna am primit de la el asigurarea lui ( de la Allianz Tiriac ) dar sunt nehotarat ce ar fi mai bine.. sa iau bani de la asigurare si sa o fac eu sau am optiunea sa ma duc cu constatarea de daune la un service autorizat BMW, dvs ce parere aveti?
  18. Cum e consumul? Autonomia? Ai scos-o pe autostrada?
  19. Retrag ceea ce am zis despre Automobile Bavaria in legatura cu livrarea masinii cu placute uzate. Placutele sunt la jumate dar nimeni nu-si explica de ce in aplicatie apar cu scadenta 0 km. Zgomotul de la franare se datoreaza materialului placutei. Totul este ok.
  20. N57 asta are o reputatie destul de proasta,asta ar fi problema plus km relativ "multi" . Multi fug de el, chiar si in cazul tau cu schimb de cuzineti sunt oameni care nu vor sa riste .Oricum la noi banuiesc ca ai primit nspe mii de combinatii cu hale si diverse alte acareturi
  21. 11000 euro e mai bine? Are prea multi cai? Sau e problema ca nu a fost condusa de o batranica pana la Lidl?
  22. Mda... Deci mă gândesc deja să fac o schimbare .
  23. Da , peste tot, in alta ordine de idei am inceput sa ma uit "cu interes" la i4, cel mai probabil o sa raman cu uitatul
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.