Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Salut, verifica diferentialul spate si planetarele, bucsele, garniturile, flansa cardan. E ft greu de zis de la distanta. Cel mai bine o pui pe elevator sau mergi la un garaj care are canal. Cand dai cu spatele ei pot sa se uite exact de unde vine zgomotul. Spor la reparatii!
  3. Vă salut , Am o problemă la un X2 , 2021, B48 , Sdrive , cutie DCT 7 rapoarte , 48000km . În momentul în care dau cu spatele mașina scoate un sunet ca o rezonanță , un sunet de joasă frecvență , din direcția roților de spate am impresia ca se aude , ideea e ca se dispersează foarte tare și nu pot să indic o loacite exactă de unde provine . Ca și moment când apare , este atunci când vin de la drum cu mașina și apoi dau cu spatele . Dacă mașina se oprește , cu contactul luat și pornesc apoi cu spatele nu mai face . Când apăs frâna sunatul dispare și nu mai apare ulterior . Am atașat și un link cu sunetul încărcat : https://streamable.com/i2f7w4?src=player-page-share A mai pățit cineva ? Mulțumesc !
  4. este cineva care poate reseta modulul sme din bateria mare ?
  5. Vehicul: BMW E90 320d, 163 CP (M47N2), 209.000 km, an 2005, manual. Operațiuni Efectuate Recent la Service: Galerie de admisie nouă (cea veche a fost găsită fisurată). Furtun turbo nou (cel vechi prezenta pierderi de presiune). Senzor de pe arborele cotit nou. Filtru epurator nou. Toate cele 4 injectoare au fost verificate pe banc profesional și declarate "OK"; specific, injectoarele 3 și 4 au fost și calibrate. Filtru de particule (DPF) curățat chimic. Schimb de ulei și filtru. Simptome Persistente (După Reparațiile de mai sus): 1. Dezechilibru la Ralanti și Simptome Mecanice: Context (Valori înainte de service): Înainte de intervenții, corecțiile la ralanti erau foarte mari și dezechilibrate. O citire arăta: Cilindru 1: +1.41, Cilindru 4: -1.04. După o pornire grea la rece, valorile au atins chiar extreme de +2.01 (Cil. 1) și -1.96 (Cil. 4). Starea Actuală (Valori după service): Dezechilibrul la ralanti (motor cald) persistă. O citire recentă arată: Injector 1: +0.83 Injector 2: -0.13 Injector 3: +0.06 Injector 4: -0.74 (Notă: La turații mai mari, ~2000 RPM, toate corecțiile sunt perfecte, sub +/- 0.5). Simptome Mecanice: Persistă un zgomot metalic ("clănțănit") la ralanti și trepidații la plecarea de pe loc. 2. Problemă Software DPF: Calculatorul motor (DDE) arată o valoare incorectă pentru masa de cenușă (Ash Mass: 2.2g), ca urmare a unei resetări anterioare greșite la 200.000 km. Deși filtrul este fizic sănătos (presiune 12-13 mbar la ralanti și atinge 600-610°C în regenerare), managementul regenerărilor este haotic (încercări dese, validare inconstantă a ciclurilor). Sisteme Verificate și Găsite în Parametri: Sistem DPF (Hardware): Funcționează excelent. Presiunea la ralanti este de 12-13 mbar, iar temperatura în regenerare atinge 600-610°C. Log în Mers: A fost efectuat un log de date în mers care a arătat că următorii parametri funcționează normal și reacționează corect la comenzi: EGR, clapeta de accelerație, comanda actuatorului turbo și citirile debitmetrului de aer (MAF). Urmează săptămână viitoare să dau jos filtrul și să îi fac o curățare profesională, dar până atunci are cineva alte idei?
  6. Today
  7. Nici cei de la AB n-au stiut sa explice de ce apare cu scadenta 0 dar dupa mintea mea scadenta o sa apara odata ce placutele sunt aproape de schimbat, practic cand se activeaza senzorul banuiesc. Zgomotul, zic ei, este de la materialul din care sunt facute placutele, mai eco friendly cica.... Revenind la 330e cred ca am gasit o metoda cu care sa maximizez autonomia, merg cu cutia in sport si in acest fel merg ambele motoare. Am consum mai mic pe motorul termic si incarcare pe baterie. Momentan am o medie de 6.7 pe Valu lui Traian - Constanta. Bine asta se aplica daca ai bateria incarcata.... X4 probabil ca il voi vinde, cam sta degeaba, nu prea am mai mers cu el in ultima luna, parca doar o zi m-am dus la piata cu el. Daca sunt doritori, PM me. La diesel nu renunt, ma bate gandul sa iau un x5 sau x6 M50d...ma uitam si la x5 50e dar sincer sa fiu, nu sunt convins.
  8. Am avut și eu probleme de genul scadență 0 la plăcuțe,deși mai duceau mult și bine. Aparent problemă remediată la update soft, și/sau schimb senzor uzură plăcuță.
  9. tzucul

    BMW X5 45e

    Asta https://www.bavauto.ro/piesa-de-schimb-61445a92d00 daca dai pe poza la dreapta o sa vezi și tipurile de adaptoare pentru 380v.
  10. Yesterday
  11. Nu m-as fi avantat atat de sus in curent debitat de un alternator..: BMW 2011 328i https://www.autozone.com/batteries-starting-and-charging/alternator/bmw/328i/2011 F31, 32, 33, 34 36 pot fi de la 120A, 150A, 180A, si chiar 210A.. https://www.wosperformance.co.uk/alternators/300-series-alternators/bmw-f20-f21-f22-f30-f31-f32-f33-f34-f36-120a-alternator?fs=&c=2439
  12. Ddc_70

    BMW X5 45e

    Salve.Ce model ai? M aintereseaza sa cumpar si eu unul sa incarce mai rapid.Merge la 380? am acasa si de asta intreb
  13. si de ce aparea cu scadenta 0? cumva erau placutele spate? zgomotul poate veni si de la stat nemișcata in parcare inainte sa o cumperi
  14. Nu mai bine faci tu un topic nou si pentru 330e? Ca deja amesteci aici mere cu, castane.
  15. Salut, Ai verificat compartimentul bateriei? (mai intra apa si corodeaza cablajele ce merg in fata)
  16. Bună , am și eu o întrebare … a mai pățit cineva să i se stingă și aprindă într-una bordul ca și cum nu ar avea curent ? Și mașina să nu pornească ? Am dus-o peste tot și nimeni nu-i dă de cap . Practic dacă ridic mașina cu cricul în partea stângă , funcționează tot , dacă o las jos începe iarăși …Mulțumesc pentru eventuale răspunsuri.
  17. Cuiul ala il gaseam si eu mereu, nu e asta problema. Oamenii efectiv prefera sa puna in genunchi pe sub masina si sa faca pana cu roata pe masina decat sa o mai dea jos. Si nu, nu am avut probleme cu rezolvarea asta a lor pana acum.
  18. Buna, nu mi se mai retrage ruloul de la portbagaj, ramane mereu deschisa, ma puteti ajuta va rog?
  19. Salut, Becul din torpedou este un martor, te poti folosi de el pentru a afla cand intra masina in sleep mode. Te pui pe scaunul pasagerului, deschizi torpedoul, incui masina si scoti una cate una sigurantele aferente consumatorilor pana cand masina intra in sleep mode. Consumul optim parca era de 7-8 mA, nu mai retin exact.
  20. L-au lansat fara dar baga si ei convertor de la 400V la 800V https://www.caranddriver.com/news/a64715269/2026-mercedes-benz-cla-ev-not-compatible-400v-fast-charger/
  21. Un simplu bec de 60W consuma un curent de 4 A, daca ai facut update / codari la un E90 ai fi vazut ca pentru asa ceva BMW recomanda surse de minim 60A sau parca chiar 90A. Am facut asa ceva la E91 si am vazut un varf de 64 A asta fara ventilator AC, ventilator motor si incalzire in scaune pornite. In mers alternatorul livreaza tot acest curent consumatorilor, plus incarca bateria, de asta pe E90 nu am vazut alternator sub 200A, pe cele cu destinatie speciala (politie) sunt de la 400 A in sus. Sub 1KW nu cred ca este consumul crescand cu adaugarea de consumatori (AC/inclazire, faruri, dezaburiri, incalzire scaune, etc). In situatia ideala in care ar avea eficienta 100% tot ar consuma 1KW putere deci ~1.3 Cp.
  22. Top consumatori gasit pana acum: -Piesa cu tepi -Becuri (torpedou, in special) care nu se sting -Panou clima -Alternator, electromotor -Ventilator navigatie -Telefon (nu am, dar scot siguranta aferenta) -Siguranta 4 ??? -Senzor baie ulei
  23. Salut, Cand credeam ca am scapat de probleme, odata cu firul intrerupt in usa, aseara am dat o tura pe la masina sa vad daca e totul ok. Ciuciu curent, dupa 2 zile si jumatate de la plimbarea de duminica. Totusi, bateria avea 7,8 volti, insuficienti probabil pentru a deschide masina din telecomanda (bine, nu s-a aprins nimic, nicaieri, nici macar ca lumanarea. Bateria este noua. Deci, problema cu care am acumparat masina este nerezolvata. Inca 6 luni de cautari??? Ceva idei? Ce pot spune, este ca am schimbat piesa cu tepi (care pe masina era noua) cu una noua am si dupa un drum mai lung, a ramas aeroterma pornita. Am pus, ulterior, un sh. Cu siguranta 9 scoasa, mi s-a descarcat la un moment dat. Nu stiu daca la baza a stat firul intrerupt sau altceva, ca urmare, nu pot exclude 100% piesa cu tepi. Mai ales ca duminica am mers si cu caldura pe 32 si ventilatia la maxim, deci, s-a cam incins. Ar mai fi acel dispozitiv de alungat ratonii, insa cand l-am demontat parea legat pe direct la motor, atat. Am desfacut firele si gata, out. In general, masina intra in sleep mode, cu un consun de 20,30 mA. Uneori, ceva se intampla si nu adorm toti consumatorii. Ma apuc iar de studiat dar niste sfaturi ar fi binevenite. Lucreaza si fii-miu la un dispozitiv de monitorizare insa nu e gata.
  24. Asa ar fi daca ne-ar interesa unde se duc 100A o data si cand.. Eu zic ca aproape niciodata.. daca motorul e pornit! Se solicta 100A si peste doar cand pornim motorul dar ATUNCI doar din baterie. Subiectul nostru este capacitatea/posibilitatea/situatia in care alternatorul nu ar incarca bateria. Ceea ce nu are treaba multa cu, consumul.. din baterie! Bateria masinii ICE practic este un fel de buffer pemtru toti consumatorii din masina. Iar consumul probabil ajunge la 50A alimentand: modulul ABS, airbag-uri, DDE, FRM, Injectoare, pompa de inalte, senzori si luminile din bord.. Dar astea toate reprezentand curent tras din baterie nu din alternator. Pana la urma nu are relevanta curentul atat timl cat bateria e potrivita sistemului care o follseste si e tinuta incarcata! ..Alternatorul poate sa fie de 100-200A si chiar mai mare foarte usor... Bateria daca NU e suficient de mare in curent acceptat.. ii v-a fi limitata incarcarea la acel curent pentru ca o distruge. Dar ar putea fi relativ usoe sa primeasca 20-30-40A de la alternator! Eu unul prefer sa aflu efortul mecanic depus de motor sa invarta alternatorul ca asta e subiectul.. Restul conteaza dar nu prea in contextul creat.
  25. Nu vreau sa intreb ceva ce face parte evident din procedura.. S-a uns tot ce trebuia sa se unga inainte de montaj? De teava pe care culiseaza rulmentul nu zici nimic; e fixata pe cutie.. Pe una din partile acestei tevi apare o uzura.. pentru ca rulmentul culiseaza pe ea cu fiecare apasare a ambreiajului. Aceasta se unge in prealabil si este recomandat schimbarea tevii cand se schimba kitul. Daca scartaitul apare doar la apasare cu motorul oprit atunci categoric vine din ansamblul furca-pin-teava.. da si rulmentul care culiseaza dar mai degraba partea cu teava decat rulmentul. Scartaitul e lung sa e unul scurt. Daca e scurt ar putea veni de la contactul pinului cu suportul furcii. Sau contactul rulmentului cu furca.. Daca e lung ar putea veni din contactul tevii cu rulmentul. Sau poate piciorusul tijei pistonului (capatul ce intra si inpinge furca) si e fixat pe cutie. As mai zice ca daca apare doar aproape de capat.. probabil scartaitul vine din diafragma placii de oresiune. Dar asta e numai dupa ce s-a verificat si uns absolut orice se misca si freaca.. Pana la urma daca poti sa o duci cu zgomotul poate e bine sa o lasi la categoria asa fac toate.. si o sfanta "asigurare"..
  26. ma bag si eu in seama.. e relativ simplu de calculat de cata putere este necesara pentru a produce un anumit curent... de exemplu la un consum de 100 A pe care in anumite momente (destul de multe) un BMW il absoarbe in mers , rezulta 1400 W consumati deci destul de mult...
  27. Mai putin noua platforma de la Mercedes, care pare ca nu merge deloc la 400V :)))
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.