Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. A mai primit cineva notificare pentru rechemarea cod 0012570600 ? Eu am primit in aplicatie, are legatura cu demarorul - e vorba de cel mai recent recall BMW: https://www.bmwblog.com/2025/09/26/bmw-recall-starter-motor-fire-risk-2025/
  3. Today
  4. In jur de 23kwh/100km e instantul la 140km/h Deci ar trebui sa faci cam 350km la viteza aia
  5. Nu știu dacă ai văzut imaginile, dacă da ...ți se par cutii noi alea?
  6. Actuator vanos prima data apoi vanos dacă nu merge .Se schimba relativ ușor, ai și cheie specială daca nu vrei sa improvizezi ."boala" lor .Actutorul e vreo 500 lei bucata parca , cheia e 200 .Eu am dat actuatoarele cu mașină le luasem preventiv.
  7. Am reușit astăzi după muncă să trag o fugă la baiatul la care am facut tot E92 , si mi-a facut o diagnoză. Una dintre erori este Vanos Solenoid Valve , Exhaust position not reached. Stiam de inainte de problema cu acele valve din centrul variatoarelor. Cel puțin pe evacuare se distrug si trebuie înlocuită. Ce am mai auzit de la un service destul de cunoscut BMW, că trebuie inlocuit si variatorul totodată. Alți bani, altă distracție . Aveți ceva experiențe cu problema asta?
  8. Nu contează cum o exploatezi tu, daca înainte a fost forjata, la rece direct in sarcina , ulei la 30k, ia in calcul ca e o posibilitate sa apară uzura. De cand cu schimburile astea la 30k încep sa cred ca 120k km is deja mulți, sau 4 schimburi de ulei e prea putin...
  9. Eu am avut in familie un B38 pe un Mini Cooper - platforma e practic la fel cu F48. Motorul in 3 cilindri vibreaza destul de mult la relanti si are un zgomot ca de mitraliera la turatii medii, dar nu bate. Am inlocuit ambele tampoane ale motorului (nu si de la cutie). Sunt de acord ca acestea pot cauza vibratii, dar cred ca e greu sa ajunga sa bata. Un istoric cu schimburi de ulei la 30k km este, din perspectiva mea, un motiv de ingrijorare. Sper ca problema motorului tau sa fie una simpla, usor de remediat. Te rog sa ne tii la curent.
  10. Masina e achizitionata recent din Belgia, a avut schimburile facute la ~30k km cu acest tip de ulei. De cand o am intotdeauna pornesc pe termic, o las sa se incalzeasca si apoi o pun pe mixt. Am mai gasit un filmulet cu acceasi problema si masina are 50k km ( https://www.youtube.com/shorts/_Iwi2VMOSAg). Mi-e greu sa cred ca pica un motor dupa 30k sau 50k km. Bataia vine de jos si e amplificata la rece. Am mai citit ca motoarele astea in 3 pistoane pot produce multe zgomote ciudate. Cand e cald motorul abia se aude. O sa verific tamponul de jos si evacuarea. Am citit ca motoarele astea au mai avut probleme cu VANOS, se sparge filtrul pe exhaust camshaft, dar atunci ai eroare pe motor.
  11. @throw Nu sunt blocat pe Barum, pur și simplu am o experiență bună la activ cu acest brand și cu ceva modele de anvelope produse de ei. Am și folosesc Michelin PS4, dar consider ca nu merita achiziția unei anvelope CC2 sau 3 pentru ca exista alte variante care își fac treaba foarte bine pentru ce consider ca am eu nevoie. Cum ziceam Continental allseason folosesc deja. Pe Hankook nu o sa dau banii vreodată, pe Pirelli sau Bridgestone nici atât. Goodyear allseason am recomandat și garantat pentru ele unor prieteni buni, dar nu intra în categoria asta vreau. Urmăresc cu interes apariția de noi mărimi în gama CC3 Sport, în momentul de față nu au lansat toate mărimile uzuale pe 18.
  12. La ce numar de comemzi au ei probabil nici nu se mai uita in coletele returnate.. crezand ca unii clienti nu ar putea trimite vanzatorului niste injectoare uzate in cutii noi si primi si banii inapoi.. Ca nu vad cum un angajat sa puna ei injectoare vechi in cutii noi.
  13. Nu mă supăr dacă alți oameni au păreri, gândesc diferit față de mine.am fost acuzat de răutate.reclamația la ANPC am făcut-o să am o acoperire, Bavauto poate invoca fel si fel de motive, pentru a nu-mi restitui suma achitată. Bavauto este foarte riguros cu privire la retur,au condiții stricte. în email mi-au spus citez: ,,Dorim să subliniem că întregul parcurs al comenzii, de la preluare până la expediere, este documentat la noi prin înregistrări video, iar imaginile de la împachetare pe care vi le-am transmis arată clar că piesele au părăsit depozitul nostru sigilate și în stare corespunzătoare" Acuma voi ce înțelegeți din răspunsul lor? Până la restituirea sumei achitate,este drum lung. Așa că nu este ok sa fiu acuzat de faptele mele Și eu sunt liber să gândesc altfel,mai ales că eu sunt in cauză.
  14. @Sorin_87 Sunt sceptic ca acea bataie este de la un tampon de motor. Ca sa bata din cauza tamponului, ar trebui ca acesta sa fie extrem de uzat, iar motorul sa se zgaltaie cu amplitidini uriase. Urca masina pe o rampa, da jos scutul motor si verifica. Un film nu reproduce exact sunetul, dar, dupa cum se aude, nu este exclus sa fie bataie de biela, de piston, sau chiar de arbori de echilibrare. Desi nu e imposibil, nu pare sa fie zgomot produs de o fisura in evacuare. Fiind intr-un PHEV, acest motor a fost pornit de numeroase ori la rece, fiind trimis direct in sarcina. Pentru o astfel de utilizare, probabil ca un ulei 0W20 a fi fost mai potrivit. Ar mai putea conta, de asemenea, frecventa schimburilor anterioare de ulei. Cred ca trebuie sa te duci cu masina la un service competent, sa faca o diagnoza. E greu sa obtii un verdict clar aici, pe forum.
  15. @geky, au fost dispusi sa isi repare gresala, si asta se vede in mesajul postat de tine. Poti sa te frustrezi si sa te enervezi cat vrei, nu ai dreptate. ANPC nu va lua in considerare reclamatia ta, asta pot sa iti garantez, pentru ca este lipsita de temei. Ei nu rezolva nici cazuri in care clientul este neindreptatit, ce sa mai zicem de situatia ta.
  16. Eu, de cand am ramas in troiene cu primul X3 (e83) cu anvelope allseason prin 2006 sau 2007 si am vizitat si un sant (fara urmari) intr-o curba luata mai tare cu zapada pe carosabil in aceeasi iarna, m-am lecuit cu pneurile allseason. Bine, sa fiu corect pana la capat, erau niste Pirelli (nu mai tin minte modelul), foarte bune vara, dar iarna nu asa de bune. Probabil si caldura excesiva din timpul verii uzeaza compozitia cauciucului, iar iarna acesta e mai dur si nu isi mai face treaba. Consider ca pneurile all season nu se potrivesc la stilul meu de mers, la clima din tara sau la stilul pe care il impune traficul in RO (franari bruste, gheata, zapada troienita, situatii imprevizibile). Sigur, daca mergi foarte incet si precaut, te descurci si cu pneurile de vara in 90% din situatii, chiar si iarna. Dar pentru comoditatea mea si pentru siguranta in general, prefer anvelope dedicate vara-iarna. Sa nu stau cu grija daca e ud/mazga/zapada pe jos sau daca prind autostrada vara prin Germania si merg ceva mai tare. Daca stai si analizezi, economie faci doar la vulcanizare, pentru ca pneurile nu le vei achita de 2 ori, fiind un singur set, dar se vor uza de 2 ori mai repede folosindu-le si vara si iarna.
  17. Wow...cine a avut rabdare sa-ti faca downgrade? Stiu ca nu se prea baga multi la asta ca e bataie de cap cu setare timp pe server si etc.
  18. Salut, Am un F48 -2021, motor B38, PHEV, 130k km, achizitionat recent. De curand a aparut o bataie destul de ciudata la motor, se aude mult mai pronuntat la rece. Se aude exact ca in acest video: https://www.youtube.com/watch?v=Fw4itGJ6bss . I-am facut schimbul de ulei cu BMW 0w-30 LL04 (asta a avut si in istoric), filtru Mahle si i-am pus bujii originale. Masina nu are nicio eroare, trage f bine. E destul de sacaitoare aceasta bataie, se aude ca si o bataie de biela/piston, dar nu cred ca e de acolo( masina din video are 30k km, mi-e greu ca cred ca ii bate motorul la km astia) si nu cred ca e de la ulei (e in norma). Sau sa fie de acolo? Am mai gasit pe net ca ar putea fi un tampon la motor, pe cel din dreapta l-am verificat si e ok, ar mai ramane cel de jos. A mai intalnit cineva aceasta problema? Multumesc anticipat de ajutor.
  19. Pai daca a avut experiente bune de ce nu? X1 nu e o masina sportiva pana la urma .
  20. Eu sunt convins că le faci retur degeaba..crezi ca dacă le cumperi din Germania vin cu fundă roșie și poleială ca la bomboane? Să fim serioși,bavauto au stocuri și vânzări de milioane,crezi ca umblă unu cu injectoarele în buzunar așteptând o comandă? lol. Aia nu stau la discuții cu gâscani,îți dau banii și pa
  21. Vreo 2,3 concluzii se desprind: 1. Sunt neseriosi 2. Daca suntem fortati, apelam la ei 3. Uneori (asa a fost si cazul meu), de nervi ca nu-ti raspund, apelezi la OPC si dupa, te trezesti cu mesaj de la ei. Asta e, daca ar fi seriosi nu ar fi cazul sa-i reclami (pe ei si pe altii).
  22. Esti blocat pe barum sau de ce ai ramas pe aceasta marca? Hankook/Continental/Goodyear fac anvelope all season foarte bune care nu se simt ciudat si cu care te simti in siguranța.
  23. Mai omule ai scris public si astepti impresii sau pareri, ce te superi ? Ti-am si specificat ca suntem diferiti ca persoane si asa procedam eu in locul tau. Era si vorba cu semeni vant culegi furtuna. EU mai stiu si cealalta cu ce tie nu iti place, altuia nu face. Ce rost mai are o reclamatie, daca ei deja sunt dispusi sa indrepte situatia. Dar ce mai conteza, tu ai comanda, cheia este la tine. Important este sa iti rezolvi cazul.
  24. Putem sa credem ca nu o sa mai cumperi niciodata de la ei?
  25. Merg sportiv si sunt fan anvelope de vara, dar pe masinile de la servici am montat allseason de la Continental si Barum, care isi fac treaba cu brio. Acum exista un 'dar'. Conti bune la modul general, dar nu pentru mers sportiv si nu la temperaturile ridicate din vara. Barum bune cu dedicatie pentru iarna, vara se simt ciudat, ca o guma de iarna. Anul acesta posibil sa inlocuiesc setul de iarna pentru X1 si cel mai probabil cu Barum allseason, fiind bine orientat spre iarna si cu rezerve solide de mers pe uscat pana in 20 grade. La noi in tara as pune allseason pe masini 'normale', fara pretentii de sportivitate sau pentru o utilizare gen 15 Octombrie - 15 Aprilie.
  26. Dacă tu consideri că a vinde/trimite clientului piese folosite,care pe site au specificații de piese noi OE,este greșeală... dă-mi voie să am îndoieli despre rațiunea ta. Dacă îți fur 2000€, crezi că legea o să considere că am greșit? chiar dacă îți înapoiez banii. In cazul meu,cineva a făcut fapta intenționat.eu nu am comandat piesele de la depozitul BMW pe care îl învinuiesc cei de la Bavauto,poate au dreptate dar eu am comandat de pe site-ul lor,cu confirmarea compatibilități și conformității pieselor.bavauto a pus sigiliu pe produse cu ambalaj murdar,cu etichete rupte,lipite una peste alta,cutiile cu injectoare au fost sigilate cu o bucată de scoici.ma întreb dacă așa sigilează BMW produsele lor OE...tu ți-ai asuma răspunderea de a sigila piese in valoare de peste 2000€ care sunt ambalate in condițiile in care arata acest ambalaj? Considerați ce vreți voi,nu sunteți voi in cauză... dacă lăsăm lucrurile să treacă meargă, situațiile de genul acesta o să se repete cu mare ușurință,tocmai din cauză că cineva are tupeu și se bazează că oamenii nu reacționează.
  27. Ai dreptate, N57 are o reputatie proasta ca si motor. Si eu m-am lovit de problemele lui tipice (capac tacheti care se deformeaza, diverse o-ring-uri si garnituri care cedeaza, cuzineti care se uzeaza, turbine care pierd ulei, ) dar nu m-a lasat niciodata in drum. Pe langa motor, sunt multe altele care se pot strica, si care pot fi mai deranjante. Cred ca fiecare model de BMW are problemele lui, trebuie sa le rezolvi si gata. Avantajul la masina asta e ca le-am rezolvat eu deja, mai putina bataie de cap si cheltuieli pentru urmatorul proprietar.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.