All Activity
- Past hour
-
UnuRaul joined the community
-
Eu nu aș face la 30k km sau doi ani nici mort o revizie. Vorba vine 30k km ca e dinamica treaba oricum. Eu am reviziile la 16k km sau un an la mașina mea și i-am făcut primul schimb de ulei din buzunarul meu la vreo 2k și ceva km. Sincer poți face un schimb de ulei unde vrei tu ca de, un schimb de ulei și un filtru îl poate face oricine teoretic. Câtă vreme folosesc uleiul care trebuie și nici nu resetează computerul de bord toate sunt bune și frumoase. Eu unul schimbul de ulei făcut la 2k și ceva km l-am făcut la reprezentanta oricum. Intra pe topicul cu mașina mea și vei citi mai multe detalii și nebunii de ale mele legate de asta ca am postat pe acolo.
-
Legat de revizii, am pachetul de revizii gratuite 5 ani. Conform calculatorului mașinii prima revizie este la 30.000km sau 2 ani, ceea ce mi se pare cam mult. Cei de la Automobile Bavaria mi-au spus ca dacă vreau să fac revizia mai repede o voi face pe banii mei. Voi cum procedați? Cât de des faceți revizia? Unde îmi recomandați să o fac, fără a pierde garanția? Sau să o fac în reprezentanță ca să nu am dureri de cap?
-
Tech1 started following F10 520d Raport grup
-
Salut, am un BMW 520d Rwd F10, cutie zf8hp, am nevoie să îmi spuneți ce raport trebuie să aibă grupul. Actualmente este 2.93 dar nu știu dacă este cel original sau a fost schimbat și a fost pus alt raport
- Today
-
SBA85 started following BMW e92 318i - N43B20A
-
Salut, pare sa stii f multe despre motorul asta, mult mai multe decat mecanicii unde am dus-o. Long story short merge in 3, balbaie, moare, da rateuri, consum imens...totul din senin. Ce-i drept nu am mers aproape deloc cu ea anul asta! I-am schimbat bujiile, minune, a mers ca inainte. La o sapt, dupa nici 100km, jale mare, s a intors problema, dar a si ramas. I-am schimbat un injector cu index 11, mi au tinut-o mecanicii o luna in service si s-au dat batuti! Daca te pricepi sau cunosti pe cineva care se pricepe la motorul asta in Bucuresti, da-mi un semn 0721394323
-
f10 F10 525d Lipsa putere
mihai420 replied to mihai420's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Asa mult un furtun? Ce cod are? Avea fix aceleasi simptome? -
Schiteanu Constantin started following X3 G01 oglinda stanga nu se mai pliază
-
f10 F10 525d Lipsa putere
dey123 replied to mihai420's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
La mine a fost furtunul de supra alimentare din intercooler pe original este undeva la 1200 -1300 ron sunt la al 2 lea furtun deja -
branevl started following Vand sau schimb x3 G01 2019 3.0D 265 CP
-
Dc ai schimba distributia la b57 si mai ales la 150 de mii? Nu am auzit la motorul asta nici macar un caz cu probleme la distributie.
-
Sunet oprire motor
ADRIAN HD replied to Daniel213's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Sigur ai filtru în carcasă?sau a fost chiurotat? -
nanu93 joined the community
-
Sunet oprire motor
nanu93 replied to Daniel213's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Exact asa face si a mea si nu-i dau de cap, parca baga presiune incontinuu turbina sau e infundat filtrul de particule. I-am facut o curatare la DPF cu solutie si pare curat dar e ciudat ca am sudura pe bazinul filtrului de parca ar fii un aftermarket pus. -
@X33dg01 ?!?
-
Anuntul nu mai e disponibil. Pare ca ai vandut-o?
- Yesterday
-
Pareri reprezentante BMW
RedCap replied to Cristian9889's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Am unit eu cele doua topicuri într-unul singur. -
Și mie mi-a rămas în aplicație mesaj legat de rechemare schimbare egr vreo 6 luni.... A dispărut de la sine
-
radurobert joined the community
-
Va salut! Stiți cumva, ce piese, ce costuri si daca este posibila instalarea Driving assistant plus pe o mașină care nu are asa ceva? Si cum se face ca la update sa nu iti stearga BMW optiunea. Va mulțumesc anticipat!
-
MENE started following F34 Mesaj rămas în aplicație după schimbarea bateriei
-
Salutare! Mi-am schimbat singur bateria la un F34 320d LCI recent pentru că cea veche dădea semne de oboseala și cu puțin timp înainte de schimb am primit și mesaj in aplicație că trebuie să schimb bateria. Problema e că după schimbarea bateriei am rămas in continuare cu mesajul legat de baterie in aplicație. Inițial am crezut că doar trebuie sa treacă puțin timp dar după o săptămână, mesajul e tot acolo. Am schimbat corect bateria, și am și înregistrat-o cu bimmerlink. Am cum sa scap de acel mesaj?
-
Nu schimba egr decat 1 data si chiar daca se defecteaza in 2 ani tot nu ai garantie.am intrebat La pierderile de aer pe admisie , nu ar trebuii sa ai ceva erori diferite de ce am eu?
-
Marian197 joined the community
-
Buga Ionut joined the community
-
E furtun epurator ,s-a fisurat în zona umedă,nu e stres,circulă doar niște vapori de ulei prin el.
-
FLORINCC2 joined the community
-
am pus contactul iar turometrul se tot misca cu motorul oprit am schimbat senzorul de crankshaft nu mai face asa pe tester da eroare load problem injectie are si scanteie doar ca nu porneste
-
Am făcut ieri schimbul de ulei la 166500 km și am cerut să testeze și bateria și mai avea 39 la sută viață și încărcare 73 la sută . Azi am fost să o schimb și am pus una original de 92 ah și 850 A. A schimbat-o și codat și când era capota deschisă azi am observat un furtun în partea stângă a motorului care transpiră ulei . Știe cineva ce poate fi ? Pare ca merge spre egr.
-
George1.e joined the community
-
Salut. Oare ai rezolvat ?Am fix aceeasi problema ca si tine. Am schimbat garniturile la termoflot si mi-au aparut aceleasi vibratii. Acestea apar si cresc in intensitate odata cu cresterea temperaturii motorului. La rece nu are aceste trepidatii....la fel am fost la mai multe service-uri si unii spun ca este convertizorul altii ca este cutia de transfer ....inainte sa-mi schimbe garniturile nu avea nici o problema masina. Merci
-
Topics
