Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. incerca sa-ti faci cont online pe bmw.ro si in functie de seria de sasiu/masina vezi daca te lasa sa descarci gratuit sau nu hartile pentru EVO... eu nu l-am mai platit pentru anul asta, expirau in Martie parca, sau Aprilie, si am putut face update gratuit, fara vreun cod sau ceva.
  3. De ce nu? Ce ma surprinde pentru inceput este ca nu are one pedal drive. Credeam ca e ceva standard la toate EV-urile. Pentru o saptamana cat am avut masina mi s-a parut ca bateria este ok. Masina arata bine, si sta bine pe drum, pentru oras nu ar trebui sa ai probleme. Insa sa stii ca si Inster este foarte spatios, mai mult decat ai crede (doar ca nu prea mai ai portbagaj dupa, insa pentru un drum la supermarket si inapoi ai unde sa pui cumparaturile. Iar bateria la Inster mi s-a parut mai ok decat la Megane - la condus normal tinea mai mult.
  4. Salut, am de transportat ceva agabaritic 3m. cu seria 3 G21. Pot merge cu portbagajul deschis fără să deterioreze mecanismul ( e portbagaj automat ) ??? Distanta nu e mare 1km. dar drumul e pietruit destul de denivelat. Mulțumesc
  5. Am facut alaltaieri update-ul la 2025-3 fara sa fi nevoie de nici un FSC. Am insa abonamentul Connected Professional valabil pana in feb 2026...E posibil sa fiu beneficiarul acelui FSC lifetime?
  6. Nu cred ca are importanta, poti sa treci masina pe connected drive Romania si iti cumperi de acolo servicii. eSimul respectiv merge in roaming oricum.
  7. Poate sa nu aiba K bus, ci doar CanH si CanL. Nu m-am uitat pe scheme la E90 sa vad ce tip de comunicatie are.
  8. Eu panourile le-am luat de la https://solarx.ro/. Ei lucreaza cu solarwatt care sunt foarte bune. Foarte eficiente mai ales pe iarna si asta m-a interesat cel mai mult. Idem, durata de viata e foarte buna: sticla tratata, sticla foarte dura care permite sa fie subtire fapt care ajuta cand soarele e in unghi. Vin cu cabluri lungi si nu mai necesita MC4 decat la capetele sirurilor Pe vremea aceea erau ceva mai deschisi cei de la solarx. Acum lucreaza cu pachete si cu multe firme. Dar se poate cere oferta si pe persoana fizica. Stocul si-l tineau la Hamilton, in Giarmata. Eu am luat 4 panouri mergand singur cu remorcuta si le-au incarcat ei Ar mai fi vreo 2,3 branduri de panouri pe care le-as pune dar as sta departe de cele low cost
  9. Salut! Foloseste cineva pe masina serviciul de internet de la Ubigi? https://ubigi.me Masina mea are eSim si WIFI dar fiind din Germania nu "stie" internet din RO. Are cineva vreo solutie? Multumesc
  10. X3 G01 M40d, aproape 170k km Toate discurile sunt inca originale pe masina Placute fata - primul schimb la 60k km sau pe acolo... inca mai duc Placute spate - primul schimb la 100k km sau pe acolo... inca mai duc
  11. Erorile in bord sunt generale. Pentru a afla cauza, trebuie o diagnoza corecta si vazut exact ce erori sunt stocate.
  12. @RedCap vezi ca e topic dublat asta, discutia a continuat mai in detaliu aici :
  13. sigur nu ai eroare pe ceva clapeta de ventilatie? se mai intampla sa se mai blocheze si atunci sufla aer cald, sau invers, daca e iarna si in fata baga cald, in spate rece...
  14. @Crysis21 Am un prieten ce a cumparat de curand panouri din Timisoara, de putere 480 wati cu 350 lei bucata. Daca esti interesat iti trimit contact in privat.
  15. Salut, nu cred ca e din cutia de transfer. Cutia de transfer smuceste la schimbarea vitezelor si o face mereu, un doar cand ai drivetrain aprins. Iti sugerez o diagnoza cu ISTA. Poate sa fie un senzor de presiune, injector, ok. Greu de zis de la distanta.
  16. Yesterday
  17. Salut baietii.am si eu o problema la G11 750i..martorul "check" sta aprins pana acum l.am sters ca eroare. Dar a doua zi apare la loc..azi cand l.am calcat mai tare a tras ..dupa martorul check a inceput sa licare...si masina numai trage si vibreaza ...posibil cutie transfer? Asta imi apara ca eroare... am pus poza jos
  18. Am înțeles ce e cu ele dar ce legătură are K-Bus-ul cu modulele de la scaune când pe intrarea lor ,conform schemelor ,ai doar +12v din siguranță, masa și cele două CAN-uri ( L și H )? Te întreb că am lucrat vara asta la scaune iar modulele aveau doar cele 4 fire pe intrare, alimentare și CAN Low și High , restul conexiuni în scaun?
  19. Ai zis ceva de oras si m-am gandit la ceva fun si fanet , dar ai dreptate ca nu e prea frumusica. Spune un buget maxim daca vrei recomandari.
  20. @Bala ziceai ca ai gasit oferta buna de panouri in TM. Ai un contact? Speram sa terminam casa anul asta si primul lucru ce vreau sa il montez dupa sunt panourile. M-am pregatit deja cu infrastructura pentru maxim 36 de bucati.
  21. Pentru ca tot se face anul cu masina, revin si cu un update: - 26000 km, un consum mediu de 11.0. sunt impresionat avand in vedere ca la G30 consumul mediu era 13.4. - acum o luna m-a frecat cineva in parcarea unui laborator de analize. in cele 15min cat am stat acolo, omul a disparut, camera n-a prins nimic. inca n-am deschis dosar de casco, am zis sa astept vacanta in Grecia si apoi o repar. Ceva super minor, dar se vede in soare. - nu mai eram deloc multumit de clima, foarte slab debitul de aer. Aparent la masina asta daca se infunda putin filtrul de habitaclu, debitul scade masiv. Nu prea imi venea sa ii cred, dar dupa revizie pot spune ca au avut dreptate. Inghet in masina la 22.0 cu ventilatorul de very low / low, ceea ce e perfect. - exista o problema cu clipa in partea din spate, care sper sa fie rezolvata. Daca temperatura exterioara este in plaja de 22-24 de grade iar in interior am setat 22 de grade, partea din fata a masinii sufla aer rece, iar partea din spate aer fiert. Nu face mereu, se intampla destul de rar, dar astea sunt conditiile. mie imi suna a problema de soft/senzori. Am fost de mai multe ori la Bavaria, dar cum toti ma cred nebun, am cumparat un termometru cu 2 sonde si minunea s-a produs. https://streamable.com/fks1tj Au facut un update de soft acum 2 saptamani care spun ei, rezolva fix problema asta. Ramane sub monitorizare. Pana acum nu am mai patit.
  22. Revenind când poți poate ne vedem sa facem calibrarea AFM ului. Eu cred ca aș putea și weekendul acesta, după care o sa plec în vacanta și mai pot la final de august/început de aprilie .
  23. salutare, am si eu un blw e46 316i motor 1.9 benzina. de cateva luni imcerc sa rezolv o problema, nu ii da nici un mecanic de cap. Inainte masina mergea ok motorul rotund, si inainte sa opresc scadea foarte putin turatia iar dupa iai revenea. pana am mers mai tare cu ea si intro dimineata am dat cheie si murea instant, am dat iar si a pornit dar turatia sta la 500/600 si oscileaza se aude un ss-it de sub admise imcerc sa accelerez si nici un raspuns, tin calcata maxim acceleratia si nu se intampla nimic, doar abia cand iau piciorul de pe ea urca foarte putin , am dus o la service am schimbat : bobina de inductie, fise , bujii, debitmetru de aer, am luat si compresia de pe motor, este undeva la 13 bari e perfecta pt benzina, valva pcv si furtunele, am dat admisia jos nu am nici o fisura, motorasul pas cu pas regulatoru de presiune. am incercat sa desfac capacul de la ulei cu motorul pornit, si cand il desfac, sta 2 secunde si moare motorul scade foarte mult in turatii . de la ce ar putea fi ? s a mai lovit cnv cu problema asta ? multumesc cam asa se aude : ( nu e de la acea piesa problema ) :
  24. K-Bus, Lin-Bus, sunt doar pe un singur fir. CanH si CanLow sunt pe 2 fire. Sunt diferite intre ele. Ambele asigura comunicarea intre module.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.