Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Salutare din nou. Din ce vad nu sunt prea mulți posesori de seria 2, cel puțin, F46. OnTopic. Sunt foarte hotărât pe un seria 2 F46. Am 2 variante. 1. https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-220-gran-tourer-220d-advan-/2748863437-216-6825?utm_source=sharesheet&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android Masina asta. Condusa, merge bine, al 2-lea proprietar. A cumpărat-o in 2021 de la Rehau (aia care fac geamuri) unde avea făcute reviziile la BMW si următoarele revizii le-a făcut la un service autorizat. Are 2 facturi de 2500 euro total. I-au schimbat ceva modul de sub consola (mai costisitor) si uleiul in cutie la 120.000. Acum are 145.000 km Preț la o prima strigare 14.000 Minusuri : - nu are scaune sport - arata prea a dubă fara pachet M (subiectiv) - nu are carlig - mai costa 1000 de euro in plus, fata de cea din România, drumul si actele Plusuri : -masina merge f bine - are toate facturile - are 5 locuri - nu am nici o urma de îndoială legat de km si accidente - jante cu anvelope iarna / vara Cea de-a doua: E in România. Din start sunt muuult mai sceptic. A scos sau a expirat anunțul. Tot F46 220d, aceeași culoare, 7 locuri, 14500 pret. 14000 la o prima negociere. 125.000 km. Km par reali, verificat atât pe carvertical cat si pe vin.info.eu. Scurt istoric : Masina cumpărată de noua din Germania 01.2016 si înmatriculata in România in 2017 de același proprietar care a luat-o de noua din Germania (zice cel care o vinde). Cel care are masina acum a luat-o prin reprezentanta BMW direct de la proprietarul anterior care ar dat-o buy-back pt altceva. Are factura, doar ca contractul de V-C q fost făcut între ei fara reprezentanta. Masina apare ca ar fi avut 3 daune. 1. Parbrizul 2. Bara spate 3 ( aici nu mi-e clar) partea din stânga usa, bara, aripa si elemente de suspensie. Estimarea de 6000-7000 de lei imi da de înțeles ca nu a fost ceva grav Cel care vinde masina spune ca cei de la BMW i au zis ca a fost ceva minor doar ca s au bagat in plus piese pe asigurare.... Am atașat si un screenshot cu raportul de pe vin info. Masina din ro Plusuri : -pachet M - jante pe 18 - scaune sport cu Alcantara - nu are trapa si x drive in rest are toate opțiunile - are o ultima factura la reprezentanta de 3600 RON. - are masina de 2 ani înmatriculata pe el deci nu a luat-o sa o revanda. Minusuri : - Suspiciune - 7 locuri de care nu stiu cand o sa am nevoie - nu e schimbat ulei in cutie. Nu înseamnă ca in România toți sunt samsari sau hoti. Voi ce ati face?
  3. Today
  4. De Paste, pe la tara, cand sa virez stanga pe un podet din fata curtii, mana mea s-a dus in stanga pe volan, dar volanul a urmat-o doar jumatate Ma lasase servodirectia... bine ca n-am dat cu ea in podet Am lasat-o asa ca era deja noapte, iar a 2-a zi parea ca totul este in regula. Nu mi se parea ca as avea probleme sa ajung inapoi la Bucuresti. Chit ca as fi ramas fara servo, la drum lung nu-i bai, e doar o neplacere cand trebuie sa faci manevre de parcare. Ajuns inapoi acasa, facut programare la Filaret, abia astazi aveau slot liber. Verdict: pompa servo si-a trait zilele, dupa cum banuiam. De schimbat pompa si conducta de presiune cu supapa. Piesele au fost comandate, acum sa vad cand ajung si se ocupa de reparatie, sper sa nu fie pilitura in sistemul de servo, respectiv sa fi ajuns in caseta ceva. Ca fapt divers, la ochi parea ca si fulia ar oscila putin, dar probabil era doar murdara/prafuita in asa fel incat dadea aceasta senzatia. A fost verificata, impreuna cu rolele, intinzatorul si cureaua, si niciuna nu necesita inlocuire.
  5. O sa cumpăr cu led din fabrica
  6. @dismalskin Nu am F20, deci nu pot sa exprim o parere bazata pe experienta. Studiind diagramele in realoem, am ajuns la concluzia ca sigura diferenta este pasul filetului in hub, implicit pasul filetului in suruburile care fixeaza hub-ul in fuzeta. Altfel nu observ nicio imcompatibilitate. La diametru egal (in acest caz, M12) un filet cu pas mai mic (1.25mm vs 1.5mm), are ca principale avantaje rezistenta superioara, atat in tensiune cat si in foarfecare, precum si o tendinta mai redusa de a se slabi. Intrucat BMW a simtit nevoia sa indeseasca pasul filetului, probabil ca au fost statistic unele probleme cu prima varianta.
  7. @Viper05 iau in calcul o resoftare, dar la nivelul unui 25i, multi se arunca la cifre de 30i si automat stres maxim pe motor. Pentru cum vad eu motorul asta, echilibru intre normal si resoftare este 225-230cp, iar cuplu pe la 350nm. La 20i cel mai evident lucru este lipsa cuplului ce trebuie suplinit prin ture ridicate ca sa ajungi la caii putere. Mai conteaza si ce masina ai condus inainte, pentru un utilizator normal poate sa fie suficient si varianta 20i. @six in line configuratia as spune ca este orientata ca experienta mai mult spre sofer decat spre pasageri, cu toate ca are si accente practice.
  8. Daca mergea mirror de pe telefon android si acum dupa update nu mai merge, e cam acelasi lucru, il aveai activat neoficial si dupa update s-a dezactivat pentru ca masina revine la codarile de fabrica in urma unui update.
  9. Sarbii au autostrada, dar depinde pe unde vrei sa tranzitezi... Au aprox 600km de la N la S, cap coada, Ungaria -> Macedonia Am fost eu anul trecut... Daca vrei E-V nu stiu, nu cunosc.
  10. Salutare, Am o nelamurire cu rulmentul fata la un seria 1, F20 (2/2015) - pre LCI Sunt compatibile ambele, chiar cu diferenta suruburilor. Multumesc,
  11. Va salut Am și eu o problema cu al meu e39 525i Am agățat din greșeală mufa de la capsă că intră în bornă plus și am rupt o. Am citit pe net ce as putea face și am legat firele între ele și le-am prins înapoi în bornă destul de fixe să facă contact Ideea e că uneori dau la automat și nimic ținând cont că firele sunt prinse pe bornă destul de bine. Alteori pornește normal Ce as putea să-i fac? Mulțumesc
  12. Va salut Am și eu o problema cu al meu e39 525i Am agățat din greșeală mufa de la capsă că intră în bornă plus și am rupt o. Am citit pe net ce as putea face și am legat firele între ele și le-am prins înapoi în bornă destul de fixe să facă contact Ideea e că uneori dau la automat și nimic ținând cont că firele sunt prinse pe bornă destul de bine. Alteori pornește normal Ce as putea să-i fac? Mulțumesc
  13. nu am cum sa evit luna august pt ca doar atunci isi poate lua soacra concediu si o deportez pe fiica-mea la ea. fiica-mea are concediul ei, iar al nostru, al parintilor, nu poate fi decat in august. in aprilie 2026 iese soacra la pensie si pot face deportarea oricand iar la momentul ala voi scapa si eu de luna august si de aglomeratie. cel mai bine e de plecat de asa natura, astfel incat pe 20 iulie sa fii intors deja acasa. anyway, cu masina spre vest mai plec doar vara asta si apoi astept sa avem autostrada pana la Nadlac, ca nu mai suport stadiul de degradare psihic pe care il acumulez pana trec granita. in rest, ma mai duc la anul in Muntenegru cu masina, ca degeaba astept fie si 2 decenii, sarbii si muntenegrenii nu vor avea nicicand autostrada.
  14. Va salut Am și eu problema la un BMW e39 525i Am agățat din greșeală mufa care intra în bornă plus cea de la capsa pirotehnică și am rupt o Am legat firele între ele și le-am prin cumva în bornă sa stea fixe. Mașina pornește normal,dar câteodată are momentan in care îmi taie pur și simplu alimentarea și dau degeaba la automat că nu se întâmpla absolut nimic ca și cum ar fi capsa sărită ținând cont că firele sunt prinse bine în bornă. Aveți idee ce as putea să-i fac? Mulțumesc
  15. Mi se pare normal sa iti dea standard si sa te bucurii de toate beneficiile unuI LSD, dupa ce dai 65 mii lire sterline pe o masina: https://www.hyundai.news/uk/articles/press-releases/ioniq-5-n-range-pricing-specification-and-technical-information.html Sau peste 80k dolari.. Probabil ca pe un BMW iX drive 50.. cumperi mai multa masina inauntru.. dar nu ai LSD..
  16. Cum pot depista care nox sensor e defect ? Știi ca are 2 senzori Nox ,unul din ei e defect !
  17. Intre 2018 si 2021, seful R&D de la Hyundai a fost Albert Biermann. Inainte de asta, Biermann a fost seful BMW M. In era lui au fost dezvoltate, printre altele, M5 E39 si M3 E46. Dupa 2021, Biermann a ramas consilier la Hyundai - habar n-am daca mai este si in prezent, sau nu. Au fost ceva ani in care si-a putut lasa amprenta asupra evolutiei Hyundai. Aici - am mai spus si cu alta ocazie - sunt de parere exact opusa. Mie unuia mi se pare un mare kitsch. De gustibus non est disputandum.
  18. @edit Din pacate doar vreo 2000 sunt afara, restul cu chiu cu vai prin Romania Iulie/August e criminal peste tot, si in Europa si in Romania, ca sunt luni de concedii si toata lumea se misca... eu evit lunile astea de facut concedii, si bag doar ce e necesar.
  19. misto de voi astia care locuiti la fontiera vestica. si eu as pleca cu masina peste tot. am plecat si eu acum 2 veri intr-un tur, am crezut ca mor pana la Bratislava. am plecat si tarziu, la 5.30, aglomerat, era august, s-a mers infernal.
  20. 10.03.2023 - 52245km - constatare generala la achizite, diagnoza, resoftare si update de soft motor/cutie/infotainment, update de harti, etc - BMW GROUP WEST ORADEA 10.03.2023 - 52273km - revizie ulei ARAL + filtre - ANDRION SERV 28.03.2023 - achizitie jante+anvelope 20" incl montaj + reglaj directie, unghi fuga, etc - BMW GROUP WEST ORADEA 23.05.2023 - 59900km - revizie ulei ARAL + filtre - ANDRION SERV 29.05.2023 - 59920km - schimb placute frana fata + diagnoza ventilator scaun dreapta fata - BMW GROUP WEST ORADEA 28.07.2023 - 68.080km - inlocuit EGR/Recitor pe campanie - gratuit + gresat usi + constatare mecanica pentru pompa de apa/accesorii - BMW GROUP WEST ORADEA 18.08.2023 - 70.741km - revizie ulei BMW + filtre + inlocuire pompa apa + antigel + simering palier fata + schimb ulei cutie transfer - BMW GROUP WEST ORADEA 13.09.2023 - 72.000km - Stage 1 la A TEAM PERFORMANCE 04.12.2023 - 80.250km - revizie ulei BMW + filtre + schimb uleiuri diferentiale fata + spate - BMW GROUP WEST ORADEA 06.03.2024 - 90324km - revizie ulei ARAL + filtre - ANDRION SERV 25.04.2024 - 98772km - schimb placute frana spate ( nu cred ca au mai fost schimbate vreodata ), verificat sistem climatizare ( ca tot vine vara ), completare freon ( lipseau cam 150ml dupa 4ani jumate aprox ) si igienizare clima, care a inclus obligat si schimbarea filtrului de aer - BMW GROUP WEST ORADEA 10.05.2024 - 101546km - revizie ulei BMW + filtre, inlocuire lichid frana ( era "scadent" in August oricum ) si schimb ulei cutie ZF8HP, si ceva conducta de alimentare carburant ( apro 200lei + TVA) - toate astea pentru suma de 5000lei + TVA - BMW GROUP WEST ORADEA... mi se pare un pret decent pentru o reprezentanta... In ultimele 2 luni am adunat peste 10k km... merge zembeu, ii place la drum lung...
  21. Salut, nu cred ca mai ai suficient freon Fa-i o revizie completa a aparatului de climatizare, schimba uleiul din compresor, pune freon si ar trebui sa mearga
  22. Partea faina la Hyundai pe EV e ca vin cu noutati si au o abordare "moderna" sa zic asa. De ex inca de la Kona sau Ioniq, au mers pe baterii nu foarte mari insa pe motor eficient. Sunt deosebit de eficiente. Acum au si arhitectura pe 800V pe noile modele deci si o incarcare rapida. Daca pun baterie mare, 800V si eficienta lor. chiar iese un EV bun.
  23. Eu intreb una, el raspunde cu totul altceva. Cool. Bafta!
  24. SAlut, exact, trebuie gresata coloana de directie. Este o vaselina speciala care e rezistenta si la apa
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.