Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/25/25 in Posts

  1. Revin cu update, miercuri pe la 01:00 dimineata am fost gata(marti am cam stat degeaba, pe la ~5 ajungeam la masina, si atentie, nu am stat numai pe ea, altfel era gata mai repede). Per total sunt multumit, e mult de munca intradevar, am taiat putin mai mult din bord partea spre parbriz dar am lipit cu silicon, nu ma deranjeaza foarte mult, se vede putin, dar sincer, nu-mi pasa, ma bucur ca am rezolvat. In legatura cu parbrizul, nu e prevazut pentru HUD, din anumite unghiuri se vede dublat(in poza daca dai zoom se vede clar dublat). Parbrizul este AGC parca, eu l-am schimbat acum 2 ani si i-am zis sa-mi puna saint gobain, din ce am inteles agc e aceeasi familie. Ceasurile le-am luat degeaba, o sa vorbesc sa le trimit inapoi, 700 lei, pe 6wa cu hud, le-am facut pe ale mele sa mearga prin codare, sa-mi afiseze tot, inclusiv erori/info din bord/ usa deschisa/ etc. @FiveThreeFive lumea prefera sa fie mintita cu km. asa am vazut. Am lasat niste poze, daca e cineva interesat de procesul asta, va pot ajuta cu diagrame/sfaturi, etc. Am pus si vibratii la volan, dar nu m-am uitat la diagrame , era tarziu.. si am nevoie sa mai trag trei fire, o sa le fac zilele astea pentru LDW(imi place ca se activeaza dungile momentan, dupa 70 km/h vede benzile. doar ca nu vibreaza, nu face nimic, maine cred ca desfac sa verific.
    4 points
  2. Salutare, Cum era si de asteptat, masina incepuse sa manance ulei in jur de 1l la 1500km, mai si pierdea pe la toate garniturile... Astazi a inceput sa porneasca foarte greu si sa nu mai stea la relanti (am verificat compresia si este scazuta la pistoanele 1 si 2). Am prins putin timp liber si am scos motorul pentru overhaul... Nu am avut o macara si nici rabdarea sa astept livrarea uneia asa ca am decis sa il scot cu excavatorul...
    4 points
  3. In cazul in care aveti un BMW model F20 / F21 (serie 1), F22 / F23 (serie 2), F30 / F31 / F34 (serie 3), F32 / F33 / F36 (serie 4) produs in anii 2011 - 2015, care manifesta zgomote la puntea din fata pe denivelari marunte si la cald, care uneori se resimt in volan (si nu exista niciun element de suspensie uzat / defect), atunci trebuie sa verificati caseta de directie. Teoretic, masinile produse incepand cu 2016 nu sunt afectate - dar as privi acest postulat cu prudenta. Anume, motorul electric al servodirectiei este prins de caseta de directie prin 5 suruburi M8 din aluminiu (!) cu cap Torx. In timp, acestea au tendinta de a se slabi si/sau de a se rupe. Daca gasiti in scutul motor un surub precum cel din prima poza, cu siguranta aveti aceasta problema, chiar daca nu se aude niciun zgomot. Exista si un recall BMW, cod 0032740200. In momentul in care am deschis acest topic, recall-urile se puteau verifica pe urmatorul site BMW: https://www.bmw.co.uk/en/footer/quick-links/bmw-vehicle-recalls.html In cazul in care suruburile sunt slabite, se pot inlocui. Daca sunt rupte, procedura BMW este de a inlocui toata caseta de directie, pe recall (= gratuit). Cu prima ocazie cand dati jos scutul motorului, verificati daca cele 5 suruburi din a doua poza sunt slabite sau rupte. Ca sa aveti acces la suruburi, trebuie sa priviti caseta de directie dinspre partea dreapta catre partea stanga a masinii. Daca aveti aceasta problema, iar masina intra in campania de recall, cel mai bine va adresati imediat unui service oficial BMW. Detalii gasiti in service bulletin-ul SI B32 08 18 (.pdf, atasat). Este pentru piata americana, dar informatiile tehnice sunt perfect aplicabile si in Europa. MC-10153751-9999.pdf
    4 points
  4. Nu stiu daca ati vazut video-ul acesta, dar mi se pare ca explica cel mai bine cum se circula corect in sensul giratoriu. Pacat ca 90% din posesorii de permis nu stiu asta iar problema e inclusiv la scoala si politie, caci sunt invatati gresit... Eu zilnic ma inalntesc cu situatia in care as putea sa mor cu dreptatea in mana insa prefer sa previn si sa las ghibonii(scuze maimutelor) sa treaca. Faza cu semnalizarea stanga la intrare in sens, ma irita maxim... Sunt curios cati dintre noi circulam corect in sensul giratoriu.
    3 points
  5. aveam un zgomot de 1-2 luni in compartimentul motor, ca si cum ar freca ceva, intermitent; nu facea tot timpul; la inceputul lui septembrie m-am programat la verificare, cu speranta ca poate ii dau de cap, desi nu facea tot timpul; baietii de la Bavaria Militari au identificat sursa zgomotului (pompa de apa), bravo lor (au si iesit la o tura cu ea); cu ocazia verificarii au identificat si celelalte probleme (urme de gaze pe corpul EGR, intinzator curea accesorii slabit, urme de ulei la conductele turbo mic), si din fericire mai are garantie pana in dec 2025. Referitor la coupe - inca imi place G22, dar din pacate nu e practic, merg zilnic cu masina; nu mai sunt chiar tanar, si sunt destul de mare; in coupe scaunul e mai jos, ma dau jos greu; usa e lunga, si mai greu sa cobori din ea cand o parchezi la lidl, aproape de alta masina; inca am pasageri in spate si nevoie sa car bagaje la drumuri lungi, deci break; nici faptul ca 4 are volanul (si) mai moale decat 3 nu imi place; probabil voi cumpara din nou in viitor un coupe bmw, dar va fi desigur E92 335i cu directie hidraulica
    3 points
  6. N are rost o analiza, pentru ca suntem clar condusi de niste incompetenti analfabeti functionali ( cu exceptiile de rigoare, putine care sunt ).
    3 points
  7. Plimba te putin si prin zonele mai rurale si o sa vezi cum arata casele si curtile lor, ingrijite, cochete, curatenie, etc... dupaia da o tura prin satele noastre... pe langa ca ungurii sunt mai muncitori sunt si mult mai responsabili. Ma refer la omul de rand, normal, muncitor. Sunt mai saraci, dar asta nu ii face sa stea toata ziua ca la noi prin birturi si cand ai nevoie de vreunu sa te ajute o zi la lucru sau ceva, prefera sa stea pe ajutor de somaj sa bea la bar decat sa puna osu la bataie. Te asigur ca sunt mult peste noi la multe detalii de normalitate. Ca n-or fi ei in top management, sau prin corporatii nu stiu, eu ma refeream la omul muncitor, si mind setul lor. Lasa ca nici cu preturile din multe locuri infecte din Romania nu ne putem lauda, gen aberatii de Poiana Brasov sau Mamaia, sau altele. Nu e cazul sa ne dam superiori, ca ne o luam in frezi la multe capitole.
    3 points
  8. Dl de la BMW mananca ceva c@c@t, dar pe alocuri are si dreptate. 2 ore n-am stat in vama de nu stiu cati ani, maxim daca au fost 30min, poate 45 daca am nimerit un schimb de tura, sau sarbatori, sau ceva ce sa incarce traficul. Totodata, acum dupa ce au legat autostrada M35 de la Debrecen cu "ciotul" de A3 + Dex16 spre Oradea+Centura, deja conducerea Fabricii BMW din DEBRECEN, face demersuri politice la nivel inalt ca tot personalul lor ce va zbura la Muchen+retur, sa o faca de pe Aeroportul Oradea si nu de la Debrecen, pentru ca acum au acces direct fara vama, au autostrada si pe Oradea aterizeaza LUFTHANSA... unde mai mult ca sigur ca isi vor negocia tarife+security check separat/privat. Dar cum la conducerea Romaniei au fost doar incompetenti, iar de 20 de ani ne chinuim sa facem o autostrada ORADEA - CLUJ, si din ziua de azi va mai dura MINIM 6-7 ANI sa o finalizeze, in conditii ideale de lucru, birocratie si alte detalii, la ce sa ne asteptam? Normal ca nu va investi nimeni zeci/sute de miliarde in fabrici cand infrastructura ta e praf, si tot ce vine/pleaca trebuie sa mearga pe drumuri nationale sau judetene pline de carute si vaci. Apropo de asta, acum fiind in plan si in lucru si reabilitatea caii ferate CLUJ-ORADEA-UNGARIA, se zvoneste ca banii se vor taia, si nu prea stie ce se va intampla cu proiectul, lucrarile fiind pe la 40-45% finalizate... Totusi NOKIAN a planificat detaliile astea si totusi au putut investi vreo 600mil EUR in noua fabrica la Oradea. DAR cea mai mare problema aici la noi, in Romania, este forta de munca, nu COSTUL, si LIPSA EI, mai ales a celor cu o pregatire suplimentara fata de MUNCITOR NECALIFICAT. Ungurii sigur sunt mai responsabili si dornici de munca!
    3 points
  9. Tehnologia automobilelor electrice este intr-un ritm continuu de dezvoltare. Este doar o chestiune de cateva luni de zile, sau cu ceva noroc de circa un an, pana cand cel mai performant model de la un moment dat va fi depasit de un altul. Ca si la telefoanele mobile, o buna abordare (din punct de vedere financiar) sa iti alegi modelul cel mai fiabil ale carui performante iti sunt suficiente pentru modul tipic in care folosesti masina. In ceea ce priveste puterea masinilor electrice, s-a ajuns la o "cursa a inarmarii" privind caii putere, al carei sens mie imi scapa. Vad valori care depasesc puterea unei masini de Formula 1 a anilor '70. O fi nice to have, dar pe de o parte rostul masinii electrice este sa fii econom si prietenos cu mediul, iar pe de alta parte nu mi se pare ca soferii de astazi dau pe afara de talent - chiar daca in mare parte conduce masina, nu soferul. Nu mai e mult pana cand masinile electrice vor ajunge la acea densitate critica in trafic, incat sa auzim ca pe Valea Oltului un BMW iX3 de 2400 Kg condus de Niki Lauda-wannabe s-a lovit frontal cu un Mercedes AMG EQS 53 de 2700 Kg condus de Jackie Stewart-wannabe, la 150 Km/h fiecare.
    3 points
  10. Fara sa diminuez cu nimic aspectele negative pe care le cunoastem prea bine despre România, statul 2 ore la granita al dlui Zipse - si posibilul aportul acestui eveniment la pierderea oportunitatii de a avea o fabrica BMW in tara - ni se trage de la atitudinea amicilor austrieci (in principal) si olandezi (in secundar), care ne-au tinut in afara Schengen vreo 13 ani, pentru ca au putut - oare unde am mai auzit asta... Regrete vagi exprimate de presedintele Van der Bellen nu compenseaza cu nimic anii petrecuti in afara Schengen, care nu doar ca ne-au costat enorm, dar vor avea consecinte inca mult timp de acum inainte, ca urmare a oportunitatilor pierdute (precum fabrica BMW). Este unul dintre motivele pentru care consider ca politica externa a României este mult prea slaba. Apropos, o buna parte din vina pentru preturile mari la energie electrica din Romania este tot a austriecilor, vedeti mai jos: https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/P-10-2025-003192_EN.html
    3 points
  11. Eu sunt „depasit” si de design-ul interior si de exterior la IX3. A disparut si rotita iDrive. Iar farurile spate si masca fata sunt ORIBILE. Zici ca design-ul este facut de Kia/Hyundai (fara ofensa daca mai sunt posesori pe aici, dar nu arata a design german cum eram obisnuiti) sau marcile chinezesti care au intrat pe piata mai nou. Incepe sa arate mai bine versiunea normala de X3. Probabil asta e scopul.
    3 points
  12. Sora nevestii avea un mg de 68kw parca…280km pe autobahn ( in Franța) Făcea cam 40k km pe an.Panouri pe casa,pompa de caldura,prosumator,toate cacaturile astea green moloz. A dat o și a luat mildhibrid benzină
    3 points
  13. M am întors din concediu. Am bântuit o luna prin Italia de la nord la sud si invers. Consum pe 6235km 7,5. Nu am depășit 150km/h.In general am.mers cu 130-140.Au fost situații cand mai mult am stat, exemplu Amalfi, cred ca am făcut 20km in 3 ore. Una peste alta zic eu un consum bun pentru un benzinar, 3 persoane ,bagaje, clima a mers tot timpul.
    3 points
  14. In ultimele luni am tot alternat plin pe plin cu OMV MM si Rompetrol EfixS. Dupa mai bine de 20k km, pot spune clar ca media consumului e mai mica cu 0,5-0,7L% cu motorina EfixS de la Rompetrol. Pur si simplu consuma mai putin. Traseele au fost in mare parte identice, zilnic cam aceeasi rutina, consum calculat la pompa, nu dupa CB.
    3 points
  15. Salut, deschid si eu topic pentru retrofit HUD, F10, dupa cum zice semnatura, voiam de mult timp sa fac. Mi-am luat inima in dinti si am luat din dezmembrari hud, cu mufe + capac, cam ce tine de el. Butonul il am deja(am cu trei butoane, dar momentan vreau sa termin hud), mi-e groaza de cat de mult o sa fie de munca, bord dat afara, decupat, etc.. dar sper sa iasa ceva frumos, sa-mi fac "damblaua" . Nu am de gand sa schimb parbriz, din cate stiu merge destul de ok si pe cel normal, nici senzorul de lumina. Pe viitor, in functie de cat timp mai tin masina , am de gand sa pun kafas2 in loc de kafas1, implicit alt parbriz si atunci schimb si senzor de lumina. O sa revin cu poze .. problema e ca ma astept sa ma tina 2-3 zile, o fac dupa munca, sa lucrez cateva ore la masina.
    2 points
  16. Ăla e un scut de protecție din aluminiu. Dacă aveai “găuri “ în turbo nu puteai să mai mergi cu mașina…
    2 points
  17. Problema e cauzata de "decoupling ring" adica acea garnitura din jurul senzorului. Rolul ei este sa separe senzorul de bara rigida, senzorii de PDC sunt acustici si au nevoie sa vibreze. Daca garnitura este "coapta" rigida sau deteriorata se intampla exact ca la tine. Garnitura are codul 66 20 6 923 000 si costa in jur de 2 euro.
    2 points
  18. Am pus și distronic, azi fire trase.
    2 points
  19. Salut, iti atasez tutorialul oficial, dar poti sa-mi spui in momentul cand te apuci daca ai intrebari. Nu e greu, mai greu a fost sa trag firele, fiindca a trebuit sa dau jos bancheta din spate. Doar sa ai grija la un aspect, nu toate unitatile NBT suporta acest retrofit. Exista niste optiuni pe care trebuie sa le aiba masina sau sa le fi avut masina de pe care provine unitatea NBT ca sa poti pune camera de mers inapoi. BMW F10 3AG retrofit camera NBT.pdf
    2 points
  20. Pana citesti regulile de circulatie si iti gasesti raspunsurile la intrebari, te omoara vreunu care la fel n-are niciun instinct de supravietuire, la fel poate mureau ( daca n-au murit cumva, nu stiu.... ) si aia din filmulet cu toate legislatia rutiera n mana, si cu toate raspunsurile la intrebari... Oglinzile au un scop, si nu sunt puse degeaba pe masini. REALITATEA de pe soselele Romaniei e alta... si se tot vede in filmuletele cu sutele/miile de accidente anuale... La noi nu exista cultura sofatului, multi o fac din necesitate, si habar n-au ce fac. Nu stiu cat conduci tu prin Romania, dar eu fac 50+k km pe an si vad multe... doar eu stiu de cate ori mi-am salvat singur piele din cauza altora care avea intrebari existentiale la volan.
    2 points
  21. Spre exemplu, la ai mei în comună, o familie s-a întors de la o petrecere. Fiul i-a spus tatălui să-i arate cum merge mașina, deși consumase puțin alcool. Au dat o tură prin comună, unde viteza maximă este de 50 km/h, dar au rupt patru poduri, iar fiul și-a omorât tatăl. Ulterior, mama/soția a încercat să dea declarații false, susținând că ea ar fi condus. Cea mai mare problemă în România este iresponsabilitatea oamenilor.
    2 points
  22. M-am gandit si la 540i, motorul e ce trebuie, dar parca dinamic nu e ce trebuie, cam barcuta grea. Inca am ramas cu gandul la F31 340i, ce dinamica buna avea. Da, e posibil sa regret spatiul si confortul seria 5; dar parca as vreo o masina mai jucausa, cu dinamica mai buna, iar m340i sta foarte bine la capitolul asta (desi e cam prea usor de condus). Sigur o sa regret consumul. Am pus G31 la vanzare la un pret la care as da-o (cam piperat pt piata de la noi, dar mai mic decat pretul uneia similare pe mobile.de); probabil nu il voi obtine, asa ca va mai ramane la mine pana voi fi dispus sa scad din pret. Presimt ca se va vinde toamna viitoare, asa o sa pot lua m340i facelift (acum sunt in jur de 50k).
    2 points
  23. Nu ai idee ce satisfactie incerc. 6 luni de cautari, de documentare.
    2 points
  24. Eu am observat ca romanii sunt sinucigasi: Daca intru intr-un sens giratoriu, in 90% din cazuri daca vine o masina din stanga, desi am timp sa ma bag si trec fara sa il incurc, nu dorm la volan, acel individ care o conduce va accelera si ma va claxona pt ca este dreptul lui primordial sa strabata giratoriul si sa isi marcheze astfel dreptul. La fel patesc de multe ori si in depasiri unde primesc flash-uri sau cei de pe contrasens accelereaza sau cei depasiti accelereaza si ma trezesc cu ei lipiti de bara din spate pt ca i-am depasit cu un Bmw..... Nu e cazul in filmarea pusa aici (doream doar sa ma descarc mai sus) dar sigur s-au ambitionat si acolo, pt ca era timp sa vada totul si sa franeze si din pacate cu viata lor se joaca
    2 points
  25. Astea sunt pozele de la proprietar, nu de la mine de pe masina. Urmeaza sa le ridic luni. 6WB se poate pune atat pe benzina cat si pe diesel. Cand le pui pe masina si le codezi, selectezi masina, plus trebuie virginizate.
    2 points
  26. Ca sa scurtam agonia,tu nu ai nici una,nici alta.In magazin poti sa cumperi hba,dar aia fara ahl e vax. Daca masina avea ahl ,automat avea si hba,care hba nu avea rost sa l cumperi,pt ca il aveai la pachet cu ahl…e simplu.
    2 points
  27. Hmm, eu merg asa 22.5 daca afara e pana in 30 grade, apoi daca sunt sa zicem 35 pun pe 24-25 grade nu vreau sa am prea mare diferenta temp ext vs temp interior masina, ma rog nici nu ma deranjeaza caldura .Fiecare cu ale lui, legat de testele puse mai sus oricum acolo electricele sunt in cel mai rau loc posibil pentru ele - autostrada
    2 points
  28. De ce sunt problematice după 150-170mii km?Pentru ca au reviziile la 30000km.Daca iei una cu 40-50mii km poți să-i faci tu întreținerea la 10-15mii km și atunci șansele sa ai probleme cu motorul sunt mai mici.
    2 points
  29. La mine e cam regula generala treaba cu suruburile :)) da vb lui Red cand am vazut tot bordul jos am zis e clar, aici muream :)))
    2 points
  30. @ebay experimentul meu cu Rompetrol(l-am mai scris pe aici pe forum candva). Facut schimburile de ulei, filtre etc... alimentat exclusiv OMV, 10k km - schimburi, filtru de motorina murdar(negru) Facut schimburile de ulei, filtre etc... alimentat exclusiv Mol, 10k km - schimburi, filtru de motorina din nou murdar... Facut schimburile de ulei, filtre etc... alimentat exclusiv Rompetrol, 10k km - schimburi, filtru de motorina curat Apoi am inceput sa experimentez cu Rompletrol, intre Efix si Efix S si am observat ca, cu EfixS consuma mai putin, se incalzeste motorul mai repede, e mai silentios si parca urca mai repede in ture(asta pe cateva masini diferite, de la Opel Astra CDTI de 80 cp, la M47, N47, B47, N57 sau Tiguan 2.0 190cp)...
    2 points
  31. In sfarsit cineva care confirma ceea ce sustin despre EfixS de vreo 10 ani :))
    2 points
  32. Hai că sunt in Bulgaria săptămâna asta, mai aproape de tine . Vrei sa ii schimb bările si evacuarea , ca să fie mai stock ? Tocmai am trecut pe filtru de aer stock la drumul ăsta lung. Pentru cine e sceptic că filtrul de aer sport nu face nimic, raspunsul la accelerație pe aspirate e mai brutal cu filtru sport decât pe cel stock. Totodata i-am schimbat si debitmetrul pentru că începuse sa dea erori pe el.
    2 points
  33. Nu e deloc trist, pentru că ei testează practic 70% din baterie. Oricine are un EV și merge la drum lung folosește prima parte a bateriei de la 100% la 10%, nu de la 80% la 10%. Practic, în prima parte faci peste 300 km relax. Dacă vreți să vedeți teste la 130 km/h, le are tipul din clipul de mai jos: După cum se vede, de la 100% la 0% face 490 km. Dacă scădem 10%, asta înseamnă 441 km în prima parte a traseului, deci se fac lejer peste 300 km. Apoi, pe restul traseului, pauzele vor fi mai dese, pentru că vei încărca doar până la max 80%, ceea ce înseamnă aproximativ 300-340 km. În total, poți parcurge 1000 km cu o pauză totală de doar 30-45 de minute. Și în ceea ce privește alimentarea, alimentez mereu când mai am un range de 90–100 km, adică merg constant cu aproximativ 500 km disponibili. Range-ul total pe care îl am este de 600–650 km. Este destul de similar cu EV-ul: la benzină/diesel alimentezi când mai ai 10–20% în rezervor, iar la EV încarci între 10–80%, 10–90% sau 10–85%, deci undeva între 10–30% după prima parte a traseului.
    2 points
  34. pff..ai de treaba acolo nu gluma...spor
    2 points
  35. Majoritatea nu au un minim de cunostinte electrice si vor sa fie siguri ca nu vor intampina probleme sau pur si simplu nu au timp sa " bricoleze ". Eu am luat o statie portabila reglabila 8-10-13-16A monofazata cu stecher schuko care merge brici si la Bmw si la Tesla de pe ali... cu 320 lei. N-as da 1000 de lei pt acelasi lucru.
    2 points
  36. Hai sa mai stergem praful, am facut vara aceasta cam 12.000 km, de fapt de la intalnirea bmw, pana in prezent. Inainte de intalnirea bmw i-am facut revizia, acum ma pregatesc iar de schimb ulei + filtu. Inainte sa plec in primul concediu i-am schimbat si placutele de frana pe spate. Pun o poza cu tractorul de pe pasul Simplon, l-am dus sa-si vada si casa... De curand am cumparat bimmercode + cablu enet si i-am facut urmatoarele codari: - sa bipaie cand o inchid / deschid; - video in motion; - setari audio de bowers wilkins ( functioneaza doar daca ai HK) - la sport displays sa apara temperatura ulei, boost (apare dar nu arata nici o valoare, de ce?) accelerometru sau g-meter, la fel apare dar nu arata nici o valoare, de ce? Am tot butonat bimmercode-ul si nu prea m-a dat pe spate cu ce poate face. Aveti voi alte idei ce se mai poate face cu el?
    2 points
  37. Cum spuneam, am o banuiala legata de alt pin. Nu stiu, insa, cat de mult poate influenta, partiala lui nefunctionalitate. Teoretic, in momentul de fata, modulul din usa comunica ok cu GM3 prin firul P-Bus. Ma gandesc ca, daca mai este un pin cu contact imperfect, cumva transmite catre GM3 un mesaj ca e ceva acolo in neregula si GM3 taie comunicarea cu modulul. Nu stiu daca e posibil, e doar o banuiala. Si, repet, in momentul de fata, nefunctionalitatea este foarte redusa, spre deloc, lucru care ma duce cu gandul ca nu am schimbat pinul respectiv de la P-Bus degeaba. Pana la urma, schimb toti pinii din mufa, .
    2 points
  38. Update: parte din protecțile de la discurile de frana fata, stanga + dreapta rupte.
    1 point
  39. 79 kwh in 15 min Si un clip cu acele baterii de care se vorbea mai sus:
    1 point
  40. Common B58 engine problems include oil and coolant leaks from degraded gaskets (valve cover, oil filter housing, intercooler), high-pressure fuel pump (HPFP) failure, and issues with PCV systems and VANOS solenoids. While the B58 is considered a reliable engine, these issues can lead to check engine lights, engine misfires, and loss of power if not addressed promptly. Oil & Coolant Leaks Leaking Gaskets: Degraded valve cover and oil filter housing gaskets can cause visible oil leaks and increased oil consumption, according to Engine Finder. Intercooler Leaks: The engine's intercooler, which is water-cooled, can also develop leaks from its seals, leading to coolant loss. Overheating & Head Gasket Failure: Persistent coolant loss from any source can cause the engine to overheat, which can lead to severe engine damage, including a potential head gasket failure. Fuel System Issues High-Pressure Fuel Pump (HPFP) Failure: The high-pressure fuel pump is a known failure point, causing stumbling, loss of power, and engine misfires. Other Common Issues VANOS Solenoid Failure: Malfunctioning VANOS solenoids can contribute to engine performance issues. PCV System Issues: The crankcase ventilation (PCV) system, which includes the PCV valve and diaphragm, can fail, leading to rough idling and smoke. Charge Pipe Issues: The intercooler charge pipe can crack, which also leads to overheating and potential engine damage. Symptoms to Watch For Low Coolant or Oil Lights: These dashboard warnings indicate a loss of fluid that needs immediate attention. White Smoke from Exhaust: This can be a sign of burning coolant due to a head gasket issue. Engine Misfires or Stumbling: A sign of insufficient fuel delivery from a faulty HPFP or other issues, notes Bavarian Auto Werke. Burning Oil Smell: Often indicates a leaking valve cover gasket or a leak into the spark plug wells.
    1 point
  41. Bordul tau pe interior nu avea marcat zona unde ar fi pozitionat HUD in bord? Nu cred ca scapi fara sa schimbi parbrizul.. imaginea priectata e dublata de cele doua suprafete ale unui parbriz normal.. de aceea e dubla.. asta ar fi cea mai mare curiozitate a mea. Daca nu e dublata sa ne spui te rog ce parbriz are masina, de cine e facut.. Bravo pentru incercarea de a adauga ceva interesant si poate chiar util masinii, mai ales ca e DIY!
    1 point
  42. daca ceasurile de bord au mai multi km decat masina, citisem ca e indicat sa le vriginezi inainte de a le monta, astfel in DME si pe cheie se va stoca valorea kilometrilor care este mai mare dintre bord si DME, adica din bord in cazul asta.
    1 point
  43. Nu cauzeaza ... nimic rau bateriei , oricare ar fi ea( de orice posibila problema se ocupa BMS bateriei respective deci no stres ) Pun un link https://www.aliexpress.com/item/1005007792520927.html?spm=a2g0o.productlist.main.6.3d71S4VdS4Vdvh&algo_pvid=a260ad9f-cbd4-4cd3-8502-0e13676af86c&algo_exp_id=a260ad9f-cbd4-4cd3-8502-0e13676af86c-5&pdp_ext_f={"order"%3A"215"%2C"eval"%3A"1"%2C"orig_sl_item_id"%3A"1005007792520927"%2C"orig_item_id"%3A"1005007044314759"}&pdp_npi=6%40dis!RON!807.75!309.09!!!1310.43!501.44!%402103917f17561528894566597ec84e!12000042219357263!sea!RO!0!ABX!1!0!n_tag%3A-29910%3Bd%3Af7f830e9%3Bm03_new_user%3A-29895%3BpisId%3A5000000174216210&curPageLogUid=Y7rRwQbALobd&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A|x_object_id%3A1005007792520927|_p_origin_prod%3A1005007044314759 E 295 lei... pomana Sa fi atent cand selectezi sa fie type2 to schuko !! Fix modelul asta il am . Eu incarc din invertorul solar din PV-uri, am incercat si la retea si functioneaza perfect dar nu-mi place din retea ca ...costa! Ce m-a surprins placut e ca am putut incarca de la o priza fara impamantare ( intr-o deplasare), alte statii opresc incarcarea instant.
    1 point
  44. Meegi la cineva care are scule adecvate și știe ce face.Dai un ban dar măcar îți rezolvă problemele.
    1 point
  45. Probabil mai e un pin, am o banuiala legata de unul, tot din aceeasi mufa. Il voi schimba zilele astea
    1 point
  46. Ca sa reinvii un pic topicul, am schimbat acum pentru prima oara placutele fata la masina. Am 98k km Cele de pe spate inca mai merg, zice masina, vreo 30k.
    1 point
  47. eu le am facut pe cele enumereate de tine mai sus, plus schimbat cuzineti, pompa ulei, curatat tot.....la un n57 m5.0d....totul preventiv. personal, as lua tot diesel, momentan....drumuri lungi....si alte situatii pro diesel. dar, pentru oricine altcineva , as recomanda , mai ales la km putini sau cei cu mai putine cunostinte auto, pt liniste si cheltuiala mai mica.......benzinara, hibridara.....orice altceva.
    1 point
  48. Credeam ca aceasta este un grup de: întrebări, sugestii, posibile rezolvări etc nici de cum un grup de psihologie, filozofie și analiza economica. De unde reiese din discuția mea de mai sus ca eu nu îmi permit sa îmi repar mașina corespunzător sau ca o conduc ca și pe o mașină cu performante ridicate? Cumva din comentariul ca am întrebat dacă nu exista prima data alte variante pana la schimbarea întregului motor? Sau voi sunteți genul de persoane care dacă se strica o țiglă pe casa schimbati tot acoperișul sau se defectează bateria de baie renovati toată baia? Eu sunt genul de persoana daca poate sa ajute pe cineva o ajut cu drag, cu un sfat sau cu o mana de ajutor. Dacă nu, nu îmi vad de treaba în continuare si nu încep sa le critic deciziile și viata "personala". Dacă aveam nevoie de analiza economica și financiara în ceea ce privește investirea în aceasta mașina și dacă se merita sau nu sa investesc în ea intram pe un grup cu oameni ce se ocupa cu studiul de piață sau un grup de filozofie. Și știu care o sa fie si replica voastră urmatoare: "dacă e asa du-o la mecanic și nu întreba pe internet" și asta exact asta o sa fie următorul lucru pe care o sa îl fac, dar credeam ca mai exista cineva cu situatia mea și poate sa îmi dea un sfat în acest sens. În orice caz, mulțumesc frumos de sfaturi!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.