Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

Cosminbad

Members
  • Posts

    2068
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Cosminbad last won the day on February 24

Cosminbad had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov
  • Interests
    Bmw, PC Games, Movies

Previous Fields

  • Masina
    Bmw X3 2.0d

Recent Profile Visitors

22542 profile views

Cosminbad's Achievements

  1. Eu nu vad un buton start/stop in pozele puse. Ce se vede langa schimbator, e butonul rotund de pornire oprire motor. Asa este si la mine
  2. Foarte misto masina - culoarea exact ca a mea, interiorul la fel cu scaunele M. Pot sa confirm cu privire la culoarea cognac - arata mult mai bine ca in poze si se modifica culoarea perceputa in functie si de lumina de afara (Am mai vazut ca se plangeau americanii ca arata ca o portocala, dar nu e cazul, poate nu vedeau bine ) Motorul la X4 facelift (B58) are si mild hybrid ? Te bate gandul la o benzinara sskkaa ? La cati km faci cu actualul 40d ti-ar mai trebui un rezervor extra....
  3. Frumoasa masina. Cum se aude toba? Are valva si se aude mai tare in Sport sau Sport plus? (eu am PF la benzina si e cam muta pe confort, doar in ture mai intalte + sport se aude sau la pornirea la rece cateva secunde, cand se aude chiar fain) Probabil tinerii vand vreun cazan pe OLX si folosesc pozele lui - E tipla frate! Full !
  4. Referitor la RFT vs non RFT, mai ales la jante pe 20, cele normale vor fi mai confortabile. Eu la G01 simt diferenta intre cele de iarna RFT si cele de vara normale, fara run-flat ambele cu jante pe 19 inchi. Este mult mai confortabila masina! Dezavantaj ar fi daca faci pana si nu o poti rezolva cu snur sau compresor, sa mai mergi pana la prima benzinarie/vulcanizare.
  5. Verifica circuitul de evacuare al gazelor sa nu fie ceva slabit sau stricat…
  6. Misto. Sa fie intr-un ceas bun. Cu asta ai scapat de grija masinii SH pt ca ai garantie fiind asa de noua! Asteptam sa ii faci un topic de prezentare cand ajunge! Poate o sa ii „stimulezi” si pe alti doritori, dar nehotarati de masina electrica
  7. Salut, am patit eu la un E83 (primul X3) si intrase apa la bagheta de la portbagaj si facea un mic scurt si primea comenzi intr-una.
  8. Mai in spirit de gluma (trista), asa cum reseteaza Km la toate masinile, se gasesc baieti destepti sa stearga contorul ! ...
  9. Poti incerca sa schimbi uleiul la cutia de transfer pt inceput si vezi daca se rezolva ceva. Este foarte ieftin (fata de cutia de viteze de ex) de schimbat, chiar si la reprezentanta. Se face si o adaptare/resetare la cutia xDrive cand se schimba uleiul.
  10. Eu zic ca amortizoarele vechi fiind la final de viata, confortul era mai bun, masina mai “barcuta” in dauna stabilitatii. Acum cu amortizoare noi, suspensia este mai ferma si de aici neplacerea. Daca nu ai suspensie activa din fabrica (controlata electronic) ci amortizoare normale, modul Confort/Sport nu afecteaza raspunsul suspensiei, nu are cum
  11. Vine cu runflat F25 din fabrica. la G01 am style 887 m 19” exact ca in poza de mai sus cu Pirelli Cinturato P7 fara runflat pt vara
  12. Va asigur ca arata super style 887 M, iar confortul pe 19 este bun. Il contrazic pe sskkaa cu privire la runflat deoarece pe F25 am avut doar non runflat in 146000 km facuti personal, fara pb mecanice. Problema la cutia de transfer este cand ai anvelope care au diametru diferit fata /spate, tolerantele fiind foarte mici. La G01 am inca 5 ani garantie si nu am ce lua pt iarna decat runflat cu *, dar pe vara am normale de fabrica. Sunt mult mai confortabile
  13. Eu am de fabrica fara runflat pe 19. Cinturato p7 cred. La F25 am jante pe 17 cu suspensie normala. Pt mine e f confortabila masina asa. La G01 cu jante pe 19 si suspensie M-sport e mult mai dur trenul de rulare. Aspectul cu 20 si 21 e mult mai sportiv, dar si duritatea.. nu merg pe circuit si nici nu am 300+ hp ca tine, dar te inteleg daca vrei sa “stea” masina ca un kart
  14. Dupa ce ai patimit cu anvelopele, mai bine raman pe 19 cu dimensiuni egale vara asta, ca oricum sunt noi anvelopele de vara . Nu mai cumpar set de 20 pt vara. Prea mult timp pierdut cand ai o pb ca asta
  15. Mai poti incerca sa cumperi/imprumuti o janta fata si una spate pe 20 identice cu cele de pe masina ta si sa le mixezi pana o elimini pe cea cu defect. Dar e curios ca ai spus ca in iarna, cu celelalte anvelope nu ai avut probleme cu vibratiile. Sau incearca un alt set de anvelope (alt model/producator). Cele de vara vechi nu le mai ai sa testezi? Jantele pe 20 le-ai luat noi? Poate a aparut defectul dupa iarna asta. Sau aveau defectul dar nu se manifesta. Sper sa rezolvi.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.