Jump to content

WIN60

Contributors
  • Posts

    4475
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    42

WIN60 last won the day on August 12

WIN60 had the most liked content!

1 Follower

About WIN60

Previous Fields

  • Masina
    E60

Recent Profile Visitors

22208 profile views

WIN60's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

-282

Reputation

  1. E din 2020 postul acela… posibil sa nu mai aibă nici mașina, scrie i pe privat.
  2. Cred ca knet John este in Târgoviște. Se pricepe, insa din ce am auzit, nu e genul de om cu care as colabora. Daca totuși vrea poate sa l caute pe internet, sigur găsește Nr de telefon.
  3. Am ținut odată mașina 3-4 ore pornita continuu ( tampit si eu ), acul de la rezervor nu s a mișcat ca si idee. Nu știu ce au făcut sau nu au făcut, dar sa consume un sfert de rezervor nu prea aveau cum. Decât daca băgau 100 km cu talpa la maxim. Din cauza ca un samsar m a păcălit ca mergem la Bavaria in București fără programare pentru verificare ca știe el pe cineva acolo si clar ca nu s a putut, a trebuit sa sun repede niste cunoștințe si m am dus la un service unde mi au făcut verificare completa. Am aflat ca mașina era revopsita total si refăcută după o dauna masiva, bratele ștergătoarelor atingeau in capota, avea zeci de erori care nu se puteau șterge, faruri halogen in loc de xenon la care nu funcționa faza lunga cum trebuie, doar un claxon. Masina avea 140k km, arata superb la interior si mergea foarte bine…după ma suna proprietarul când am plecat din București, sa ma întorc ca imi Lasa 2k euro la pret ca sa remediez toate problemele :))… i am zis ca a avut noroc ca trebuiau niste prieteni sa ajungă si ei la verificare, dar au intarziat si ne am văzut cu ei de abia după ce am dat sa plecam din București, ca altfel sigur nu scapa nici daca le ziceam sa l lase in pace.. Ideea? Poți sa mergi in orice service si pot sa facă treaba cel puțin la fel de buna ca in reprezentanta, însă adevărat ca sunt mai rare, doar ca trebuie sa te interesezi sa le gasesti. Ca si cost parca a fost 200-300 lei verificare mecanica, diagnoza si verificare partea de caroserie ( aveau si tinichigii/vopsitori). La toate au gasit probleme evidente sau ascunse si argumentate foarte profi.
  4. Avea ceva eroare pe diagnoza? Nu tragea bine, gen era clar ? Sau nu erai sigur? Eu ma mir de nu a crăpat egr si clapeta pe E60 meu, alea sunt neschimbate din toată mașina :))))
  5. De la postul de mai sus, am salvat numărul in telefon si astăzi am dus mașina la el. Dupa ce in 4 ani am recondiționat de 2 ori turbina la avd turbo, a doua oara complet cu geometrie schimbată inclusiv. La a doua reconditionare, mașina era total schimbată, lag mare, tragea de la 2500 minim, jos era moarta. După ce le am spus ca ceva nu e ok, mi au zis sa pe retrimit turbina ca știu ce tre sa i facă, din reglaj, le am zis ca nu mai am timp si ca ma gândesc. Am Lăsat o asa, am zis ca ma obișnuiesc însă am tot rămas cu gândul ca era mai bine înainte. Ieri am luat legătura cu Adi Duma, astăzi am lăsat mașina de dimineata, omul m a așteptat sa vin la 17:00 sa imi arate ca nu avea nimeni cum sa mi facă reglaj la actuator fiind total blocat, inclusiv cu ceva stopfilet pe el. Totuși mi a zis sa incerc eu sa desfac piulita de reglaj, am forțat pana a crăpat, deși mi a zis ca asta o sa se întâmple, el având oricum actuator in caz de nevoie. Asa ca am am cumpărat un actuator de la el, l am reglat si programat si mașina este ca înainte.. si uitasem cum e sa tragă asa de jos, pe fondul asta imi crescuse si consumul pe oras. A trebuit sa revin aici sa spun despre el ca este un om de nota 10 care se pricepe 100% in ceea ce face. Lucrează din 2006 pe asa ceva, a lucrat cu Cipos si toate service urile din țara de a lungul timpului. Daca vreți un om pentru verificare/reparație turbo de orice fel, are firma, oferă garanție. Nu fac reclama, însă omul chiar este ce trebuie!
  6. Tu folosesti anvelope de iarna, vara ? Si invers?
  7. Tipic romanului, nu cumva sa i spui tu ceva ca gata s a suparat si oricum nu face ca tine. Cauta si tu mecanic pana gasesti unul cat mai ok, nu te mai duce la din ăștia, ideea ca de multi îți dai seama din discuții cu ei, ce fel de oameni sunt.
  8. Daca n are trapa degeaba.. nu te mai chinui sa i pui coloana volan electrică. Trendul este sa fie cu trapa si anvelope de vara… nu de iarna.
  9. Doamne :))… imi pare rău, sper sa le rezolvi si sa nu mai ai treaba măcar o perioada si daca apar, sa apara din astea simple si pe rând :))
  10. Sunt 2 mașini total diferite. Nu poți spune ca vrei F10, dar după F36.. Ma gândesc ca vroiai F10 dintr un motiv anume, ca asa poți sa iei si F36 si F30, etc.
  11. Sincer nu prea știu cum sa caut sa găsesc mai simplu si nu vreau a stau o ora sa găsesc, dar 100% exista pentru ca acum 4-5 ani a venit cineva la noi cu un A4 luat de prin Giurgiu-Galati de la un samsar, iar când a ajuns la noi avea probleme la motor din cauza imbusului aluia de la pompa de ulei. Cumparatorul l a sunat, o luase in ziua aia sau in ziua dinainte si i a spus, iar vânzătorului nu i venea sa creadă, a venit personal din orașul respectiv sa vada si el cu ochii lui. Cumpărătorul a vrut sa i o de a inapoi pe baza argumentului respectiv, ca s a stricat după cumpărare si atunci am aflat si eu de legea aia pentru ca mi s a părut interesantă si buna. Nu mai știu cum s au inteles, cred ca i a dat bani de motor.
  12. Ești ironic sau glumesti ??
  13. Îl iei de la o firma mai serioasă de Dezmembrari care oferă inclusiv garanție 30-180 zile pe motor, normal ca va costa mai mult decât sa l iei de la gigel din curte care dezmembrează si el. Avantajul este ca îl poți lua si cu km mai putini daca e firma serioasă si mare de Dezmembrari. Nu te apuca sa repari la el, însă eu ti as recomanda sa iei tu distribuție noua pe original si sa nu mai pleci urechea la samsar. Eu sincer as da o inapoi sau l as pune sa facem jumi-juma la motor măcar, i spui ca i dai motorul vechi sa facă ce vrea cu el, sa l repare el din doua motoare si sa l vândă . E de buna credință pentru ca știe ce poate sa pățească si anume sa l dai in judecată ca sa ti recuperezi banii de la el.
  14. In baza contractului de vânzare cumpărare, îl cauți frumos pe samsar si i zici sa si ia mașina sa fie sănătos, sper sa ai buletin ceva de la el. Daca nu vrea, vorbești cu un avocat si aia este.. este lege data, in caz de se strica mașina intr o perioada de la cumpărare, care cred ca este de câteva luni, o poți da inapoi si sa ti iei banii. Daca vrei sa te apuci sa o repari, schimba motorul, decât sa te apuci sa repari, nu știi ce combinații sunt acolo, după îl desfaci si îl vinzi pe bucăți, tot ce e bun din el . Succes!
  15. Are dreptate Bimmer, daca as avea timp si chef sa nu ma “obosesc” pentru inca un lucru in plus, mi as face totul singur la mașina, mai ales ca de 7 ani in service uri lucrez si am tot ce imi trebuie.. decât sa pun pe oricine altcineva sa mi lucreze. Sunt mai liniștit si mai sigur când fac totul cu mana mea, dar nu le poți face pe toate singur din lipsa de timp
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.